Miksi pillu kareee?

Anonyymi

Olen mies ja aviossa olen ollut kohra 20-vuotta.
Minä olen sallinut/halunnut vaimoni kimppaseksin naiseksi.
Meillä menee tosi hyvin ja on pari vakituista miestä jotka käy meillä.
Naimme vaimoani kimpassa suurimmaksi osaksi mutta myös miehet käy yksinkin vaimoni kanssa panemassa.
Minua ihmetyttää tai mietityttää mikä siinä on mielestänne niin pahaa jos nainenkin haluaa seksiä muiden kanssa?
Meillä keskinäinen seksi on useasti viikossa ehkä 4-5 kertaa eikä vaimon pillu ole pilalle mennyt vaikka useampi mies on häntä pannut.
Miksi pillusta ollaan niin mustasukkaisia ettei suoda hyvää muille?
Onko se omistus halukkuus vai mikä?

32

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietenkään siinä ei ole mitään pahaa.

      Vastakysymys: Miksi muiden mielipide on sinulle tärkeä?

      Mielestäni aikuisten välisessä, omasta tahdosta tapahtuvassa seksissä kaikki sellainen on sallittua, mitä osallistujat haluavat keskenään tehdä, ja minkä kaikki osallistujat kokevat hyväksyttäväksi. Ulkopuolisten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

      Alle suojaikärajan oleviin sekaantuminen tai tahdonvastaiset teot ovat eri asia, ja niistä säädetään rikoslaissa.

      • Anonyymi

        Ei muiden mielipide olekkaan tärkeä. Olemme tulleet ns kaapista ulos ja kaverit tietää että vaimoa panee myös muut.
        Kaverit ovatkin usein mukana panemassa vaimoani.
        Saun avieraita on usein saunommehan yhtäaikaa ja useat tulevat kanssamme vaimon ja mahdollisten naisvieraiden kanssa yhtäaikaa.


    • Ehkä se on omistushalukkuus.
      Pelko että lähtee paremman matkaan?
      Ennen muinoin pelko että vieras mies panee sen paksuksi. Enkä tarkoita suklaaleivoksia.

    • Anonyymi

      Onko vaimo sinulle pelkästään sama kuin pillu? Miten voit eristää sen pimpan konaisesta ihmisestä. Vai oletatko, että oma kalusi orgasmi, tapahtuu ainoastaan kalussa? Sinä halveksit ja hylkäät vaimosi.

      • Anonyymi

        Nainen ei tunne arvonsa jos kaikki saa panna ja repiä pillua. Miehet ottaa mielellään ilon irti pillusta ja perseestä. Mutta paljon jaellut saa esim hpv viruksen ja se on aina kohdunkaulan syövän aiheuttaja. Kun kaikille levittää niin halventaa itsensä ja antaa kaikkien käyttää itseään omin tarpeisiin ja tyydytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei tunne arvonsa jos kaikki saa panna ja repiä pillua. Miehet ottaa mielellään ilon irti pillusta ja perseestä. Mutta paljon jaellut saa esim hpv viruksen ja se on aina kohdunkaulan syövän aiheuttaja. Kun kaikille levittää niin halventaa itsensä ja antaa kaikkien käyttää itseään omin tarpeisiin ja tyydytyksen.

        "Repiä pillua"? Minkälaista seksiä oikein harrastat?
        Naisellakin on oikeus nauttia pillustaan, ja miehistä. Miksi se halventaisi naista jos "käyttää" miehiä tarpeisiinsa ja saa siitä tyydytyksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Repiä pillua"? Minkälaista seksiä oikein harrastat?
        Naisellakin on oikeus nauttia pillustaan, ja miehistä. Miksi se halventaisi naista jos "käyttää" miehiä tarpeisiinsa ja saa siitä tyydytyksen?

        Repiä pillua eli venyttää työntämällä vaikka kaksi kullia sisään. Repiä eli paukuttaa ja polkee kovaa, kovakourainen kohtelu ei oo pillulle hyväksi. Nussitaan nussimisen perään ja lopulta hän lihasten pito vähenee. Mies toinen perään ottaa tahtonsa yleensä kovaa ja nainen vain levittää kaikille eikä tunne arvoaan. Taudit leviää. Kaikkia naisia ei revitä näin. Osa on arvokkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei tunne arvonsa jos kaikki saa panna ja repiä pillua. Miehet ottaa mielellään ilon irti pillusta ja perseestä. Mutta paljon jaellut saa esim hpv viruksen ja se on aina kohdunkaulan syövän aiheuttaja. Kun kaikille levittää niin halventaa itsensä ja antaa kaikkien käyttää itseään omin tarpeisiin ja tyydytyksen.

        Mehän pidetään vaimoa kuin kukkaa kämmenellä ja vaimohan on meidän pikku prinsessaa.
        Me toteutetaan oman prinsessan kaikki toiveet olemme hänen palvelijoita.
        Äläkä ole huolissasi meitä on yhden käden sormilla laskettavissa jotka on saanut panna vaimoani paljaalla ja vielä vähempi joka on kortsun kanssa ollut panemassa.
        Vaimoni todella nauttii kun himoitsemme häntä ja tyydytämme aina vaimoa hyväillen ja pillua nuollen kunnes hän itse komentaa toisen panemaan.
        Emme koskaan kiirehdi esileikeistä ennen kuin vaimon kiima ottaa yliotteen ja haluaa munaa pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei tunne arvonsa jos kaikki saa panna ja repiä pillua. Miehet ottaa mielellään ilon irti pillusta ja perseestä. Mutta paljon jaellut saa esim hpv viruksen ja se on aina kohdunkaulan syövän aiheuttaja. Kun kaikille levittää niin halventaa itsensä ja antaa kaikkien käyttää itseään omin tarpeisiin ja tyydytyksen.

        Mitä mieltä olet kun tällainen 39v nainen 16 vuota aviosa ja miehen kaveri ollut kolmantena jo 17-vuotta.
        Olen ollut kahden miehen nainen koko avioliittoni ajan säännöllisesssti sekä kimpassa että vuorotellen on vapaasti seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän pidetään vaimoa kuin kukkaa kämmenellä ja vaimohan on meidän pikku prinsessaa.
        Me toteutetaan oman prinsessan kaikki toiveet olemme hänen palvelijoita.
        Äläkä ole huolissasi meitä on yhden käden sormilla laskettavissa jotka on saanut panna vaimoani paljaalla ja vielä vähempi joka on kortsun kanssa ollut panemassa.
        Vaimoni todella nauttii kun himoitsemme häntä ja tyydytämme aina vaimoa hyväillen ja pillua nuollen kunnes hän itse komentaa toisen panemaan.
        Emme koskaan kiirehdi esileikeistä ennen kuin vaimon kiima ottaa yliotteen ja haluaa munaa pilluun.

        Niin paljon ryhmäseksiä nähnyt ja kokenut että suurimmassa osassa nainen otetaan kovaa ja omat himot tyydyttämään äijä toisensa jälkeen ja samanaikaisesti. Kovaa puuhaa ja naisen pillu ja perse otetaan sääliä tuntematta. Nainen antaa tehdä kun ei ole arvokas eikä tajua asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paljon ryhmäseksiä nähnyt ja kokenut että suurimmassa osassa nainen otetaan kovaa ja omat himot tyydyttämään äijä toisensa jälkeen ja samanaikaisesti. Kovaa puuhaa ja naisen pillu ja perse otetaan sääliä tuntematta. Nainen antaa tehdä kun ei ole arvokas eikä tajua asioita

        Missäs sun arvo ja tajuamisen taso on kun oot sitä niin paljon ollut vierestä näkemässä ja kokemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs sun arvo ja tajuamisen taso on kun oot sitä niin paljon ollut vierestä näkemässä ja kokemassa?

        Kyllähän sitä pillua poljetaan kun toinen tyhmänä antaa. Revitään sylistä syliin. Kiihottavinta kun toiset äijät levittää naisen jalkoja ja pitää niistä kiinnija itse tikkaamassa. Ja toinen äijä naisen perseessä. Tikattiin sen verran rajusti että reijät on miltei toisia vasten ja tunnetaan kalut on miltei toisiaan vasten. Ja oli nuori 24 vuotias hyväkroppainen nainen, ympärihumalassa kyllä. 5 äijää messissä. Sitten seuraavien vuoro ja taas kierto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet kun tällainen 39v nainen 16 vuota aviosa ja miehen kaveri ollut kolmantena jo 17-vuotta.
        Olen ollut kahden miehen nainen koko avioliittoni ajan säännöllisesssti sekä kimpassa että vuorotellen on vapaasti seksiä.

        Et edes ymmärrä mitä on rakkaus ja miksi siihen kuuluu uskollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes ymmärrä mitä on rakkaus ja miksi siihen kuuluu uskollisuus.

        Emme petä toisiamme kun rakastellaan kimpassa.
        Rakastan molempia miehiä ja molemmat miehet rakastaa minua.
        Muita miehiä vain himoitsen ja se on vain kiima panoa.


    • Anonyymi

      Vaimo nauttii ainakin kun saa usenpaa miestä naida ja siksi jatkamme kimpassa vaimoni panemista.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo liene toisin päin et nainen käyttää omien himojensa tyydyttämiseen hyväkseen tyhmiä ukkoja? 😂😂


    • Anonyymi

      Vaimonì tyttökaverit ovaþ kateellisia vaimolleni kun hän saa myös muita miehiä panna.
      Mielestäni kaikkien halukkaiden naisten täytyisi saada olla usean miehen kanssa kimpassa naimassa
      Vaimoni tykkää kimpassa ollessamme kunnon kiima panosta .

    • Anonyymi

      Meillä ei kumpikaan halua olla muiden kanssa, koska meidän kahden välinen seksi on upeaa, enkä usko, että kukaan muu tyydyttäisi mua paremmin kuin oma mies. Molemmilla on kokemusta paljon muista kumppaneita ennen meidän suhdetta. Mun mies myös samaa mieltä, että seksi minun kanssa on täydellistä ja olen vielä niitä naisia, jotka haluaa kokeilla melkein kaikkea (rajana on ettei eläimiä, lapsia, uloste/pissa leikkejä ja fistausta) ja saan orgasmeja helposti ja monesti joka kerta.

      Jos joskus tulevaisuudessa mun mies haluaisi jakaa mut jonkun kanssa, niin en haluaisi ainakaan nähdä sitä toista miestä. Kuten jo aiemmin sanoin, olen valmis kokeilemaan, jos mies haluaa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin kun oma mies tietää mitä vaimo haluaa ja mistä tykkää siihen ei tarvita muita..
        Sama juttu myös meillä ei tulisi mieleenkään hommata vieraita ukkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin kun oma mies tietää mitä vaimo haluaa ja mistä tykkää siihen ei tarvita muita..
        Sama juttu myös meillä ei tulisi mieleenkään hommata vieraita ukkoja

        Jos oma vaimohaluaa monta miestä niin ei siihen auta kuin hommata muita ukkoja tai jää vaimo tyydyttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oma vaimohaluaa monta miestä niin ei siihen auta kuin hommata muita ukkoja tai jää vaimo tyydyttämättä.

        Meillä kimppa alkoi kun olimme seurustelleet vain 3kk.
        Kerroin vaimolleni että haluaisin kokeilla kìmppaseksiä hänen kanssa ja haluaisin toísen miehen mukaan hetero tyyliin.
        Vaimon kanssa keskusteltiin ja sovittiin että voidaan kokeilla.
        Mietittiin olisiko mies tuttu vai vieras. Kokeiltiin yhtä vierasta jokaista jännitti ensi kerta toinen kerta ei myöskään tuntunut oikealta.
        Aloimme miettimään tuttavia mukaan.
        Kerroin vaimolle että yksi vanha kaverini olisi ehkä hyvä valinta että ainakin luotan häneen ettei hän puhu siitä muille.
        Niin päädyttiin kysymään kaverilta jos hän haluaisi tulla meille kun olemme ajatelleet kolmen kimppaa ja haluttaisiin hänet toiseksi mieheksi.
        Kaverin kanssa puhuttiin keskiviikkona ja sovittiin perjantaiksi tapaamisen meille.
        Asuimme yksiössä ja sänky oli kapea kolmelle joten teimme petin olohuoneen lattialle laitoimme patjat vierekkäin ja oli jännittävää odottaa kaveri panemaan tulevaa vaimoani.
        Kokeilimme patjoja käytännössä ja oltiin panemassa kun kaveri ajoi pihaan.
        Morsiaimeni meinasi alkaa pukemaan mutta sain hänet ottamaan kaverin alasti vastaan.
        Morsiaimeni ei ollut nähnyt kaveria edes kuvissa ja kaveri tapasi kimppanaisen alasti ensikertaa eikä mennyt 10:ntä min kun laski ensi spermat tulevan vaimoni pilluun, panemisen jälkeen esittelin heidät toisilleen. Tästä on 17 vuotta ja kaverista on tullut vaimoni vakituinen rakastaja "luvallinen".
        Ollaan sovittu että kaveri on vaimolleni luvallinen seksi kumppani milloin tahansa ja vaimo on ollut meidän yhteinen jopa 1.5 vuotta ensi tapaamisesta kaveri oli meidän kanssa viettämässä hääyötä.
        Oltiin oltu tiiviisti kolmistaan jo ennen häitä niin miksi ei myös hääyönä.
        On viettänyt hääpäivää kanssamme useina vuosina.


    • Anonyymi

      Vaimon kanssa tykätään kun on toinen ja ehkä kolmaskin mies vaimoa panemassa.
      Vaimoni tykkää kiima panosta ja silloin mies tulee melko nopeasti mutta usea mies mukana se onnistuu kun pannaan vuorotellen ja useasti.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa vaimo ei halua olla uskollinen vaan jakaa itseään ja mies sallii sen kun pelkää vaimon jota vieläkin rakastaa jättävän.

    • Anonyymi

      Ei kukaan nainen voi rakastaa kahta miestä. Ei tuollainen moraaliton nainen ymmärrä tai tiedä mitä rakkaus on. Ei hän ole koskaan kokenut sitä. Ehkä ei itsekään saanut koskaan rakkautta mutta ei myöskään pysty rakastamaan ketään muuta paitsi itseään. Kieroutuneet halut joita moraaliton mieli kehittää ja kiima ovat hänen kuvitelmansa rakkaudesta. Eivät "kahlitsevasta patriarkaalisesta kristillisestämoraalista" vapautuneita vaan säälittäviä pahvikuvamaisia ihmisiä jotka eivät kykene tuntemaan muuta kuin kiiman.

      • Anonyymi

        En nyt pysty Ymmärtämää, MIXI yrität väittää että
        Nainen ei muka pysty RAKASTAMAA 2Miestä.
        (Olenko minä tyhmä AVIO MIES) Vaimoni on ITKENY seurustelu aikoina, Avioliito
        Alkuaikoina, Koko Avioliitto ajan, 24 V. / Että hän Vain Rakastaa, Minua AVIO MIESTÄ. Olen vannonut Rakkauden USKOLLISUUDEN, Tämä
        Vaimon muutos halu tapahtui nopeasti, Vaimo rupesi varovasti juttelee, mitä ajattelet AVIO MIEHENÄ, JOS MINÄ VAIMONASI, OLEN VIERAITTE MIESTE ALLA MAKAAMASSA, SANOI VIELÄ ETTÄ EIHÄN SIINÄ OLE PAHAA, ETTÄ VIERAAT MIEHET HIMOO MINUA, TAPUTTELEE PYLLYLLE MUA TYÖPAIKALLA. KYSYI VAIMONI TÄMÄN ASIAN, HALUATKO AVIO MIEHENÄ NÄHDÄ KOKEE SEN ETTÄ, VAIMOSI VIERAAT MIEHET PANEE NUSSII. MAKAAN SÄÄRET AUKI TÄÄLLÄ KOTONA VIERAITTE MIESTE ALLA. ( OLI EHKÄ AIKA SHOKKI, MUTTA SANOIN VAIMOLLE VARMASTI MINÄ KUNNIOITA HALUJASI JA AJATUKSIASI SAADA KOKEE UUSIA ASIOITA)
        Asiat eteni erittäi NOPEESTI, SOVIMME AIKA
        NOPEESTI TÄMÄN ETTÄ VAIMO SAA OLLA VIERAITTE MIESTEN KANSSA JA TEHDÄÄ RYHMÄ SEXIÄ USEN MIEHEN KANSSA. TÄMÄ KAIKKI OLI JOTAIN KUIN SUMUSSA KULKEMISTA, MUTTA SITÄ VAIN HALUS ETTÄ
        VIERAAT MIEHET OTTAA VAIMOO RAJUSTI JA SÄÄLIMÄTTÄ VAIMO PERSETTÄ VITTUA. KAIKKI ASIAT ETENI ETTÄ MEILLE TULI VKL 3MIESTÄ OTIMME VIINAA ESTOT HÄIPY. SE TUNNE OLOTILA OLI TAJUTON, KUN NÄKI MITEN VIERAAT MIEHET ROHKEESTI REPIVÄT
        VAIMOO HUMALASSA REPIVÄT PERSETTÄ VITTUA KUULIN NÄIN KUINKA VAIMO JOKA MIEHELLE SOPERTI NUOLI MIEHIÄ ETTÄ HÄN RAKASTAA JOKA MISTÄ JOKA MIEHE KYRPÄÄ
        KUN MIEHET PANI NUSSI VAIMOLTA VITTUA VKL. EN TIEDÄ ONKO VAIMONI MORAALITON
        NAINEN PERSEESTÄÄ VITUSTAA, TÄMÄN VIIMMEISEN 8V AIKAAN MEILLÄ ON OLLUT JOKA VKL VIERAITA MIEHIÄ TEHTY RYHMÄ SEXIÄ VAIMO ON SITÄ MIELTÄ RAKKAUTTA LÖYTYY VIERAILLE MIEHILLE RAKASTAN MIEHILTÄ KYRPÄÄ JA RAJUA NUSSIMISTA SITÄ VITTUNI VAATII, NÄIN ELÄMÄMME ON JATKUNUT JA SITÄ HALUAA AINA VAAN UUDESTAA NÄHDÄ KUIN VIERAA MIEHE KYRPÄ UPPOO VAIMO VITUN HUULTE VÄLISTÄ
        VITTUNI SISÄÄN VITTU ON RÄKÄNEN LIMANEN JA VITULTA KUSELTA HAISEVA SE ON KAIKKI KIIHOTTAVA. TÄMÄN VOIN NÄILLE MORALIN VARTIOILLE KERTOO ETTÄ VAIMOLLA ON TÖRKEE NÄKÖNE VITTU HAAROJE VÄLISSÄ MUTTA SE VAAN HIMOTTAVA KUIN KIIMANEN VOI VAIMO PERSE OLLA HAMEE ALTA.


      • Anonyymi

        Rakkaus ja kiima kuulostaa molemmat vierailta käsitteiltä sulle, et ehkä itse pysty tuntemaan kumpaakaan? Mut hei, onhan se kiva kuvitella olevansa muita ylempänä.


      • kyllä pystyy rakastaan yhtämiestä vaikka kimppaa harrastaakin, meillä oli loppumassa sexielämä mut löydettiin uutta potkua kimppa jutuissta ja rakastan nyt miestäni entistä enemmän


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe