Muita? Millä tavalla olette herkkiä? Kun sanon että olen herkkä, niin myös tarkoitan sitä. Saattaa tulla itku kun katson kaappiin ja tajuan että unohdin ostaa popkornia. Varmaan sanomattakin selvää että jokainen päivä on hyvin hankala enkä millään jaksaisi enää tätä elämää. Töissä en käy eikä sosiaalisia suhteita ole kuin muutamaan sukulaiseen. Ahdistus- ja masennusdiagnoosia löytyy, syön tällähetkellä voxra nimistä lääkettä ja käyn jokatoinen viikko jossain juttelemassa. Ei sekään kyllä kiinnosta kun nolaan vain itseni. En tiedä pitäisikö vaan esittää, että saan lopetettua lääkkeet...
Herkkyys näkyy myös siinä että minua järkyttää aivan kaikki. Mitä luen, kuulen, katson ja niin edelleen. Minulla ei pitäisi olla pääsyä internettiin tai minnekkään. Varsinkin jos aihe koskee minulle herkkiä ja koskee minulle traumaattisia asioita niin sitten mennään jo paniikkikohtausten ja hyperventiloinnin puolelle. Minua vain inhottaa jos joku vähättelee traumojani joko ihan livenä taikka netissä. "ei ole iso asia" tai jopa vitsailee niistä. Ehkä he ovat oikeassa, ja heille ne asiat ei ole mitään mutta en voi tunteilleni mitään. En tiedä mikä minussa on vikana, ja mikä johtuu mistäkin. Miten tälläisestä voi parantua? Minulla on ollut nyt helmikuun puolesta välistä alkean erittäin paha ahdistuskausi ja mitään en pysty tekemään!
Liian herkkä?
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446