Minne minun kannattaisi hakea peruskoulun jälkeen kun haluaisin poliisiksi muttei lukio oikee nappaa. mille alalle amikses kannattais mennä
poliisiksi
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Leipuri?
- Anonyymi
Eikös se ollut niin, että missään nimessä ei saa hakea opiskelemaan kun ”niitä koulutettuja on niin paljon muutenkin työttömänä”...niin, että kesätöihin vaan!
- Anonyymi
Lue valinnasta https://polamk.fi/haku-ja-valinta ja mieti, missä parhaiten opit kirjallisen valintakokeen vaatimia taitoja ja kehität itseäsi selvitäkseni myös valintakokeen fyysisestä osuudesta ja opit uimaan.
Mun vastaus on lukio. Toisaalta jos suoritat ammatillisen perustutkinnon, niin sinulla on ammatti siltä varalta, että et pääse polamkiin tai suunnitelmasi muuttuvat seuraavan kolmen vuoden aikana.
Ehdotan, että varaat ajan opolta ja pohdit hänen kanssa vaihtoehtoja.- Anonyymi
Eiköhän sinne jouduta kun muualla ei pärjää .
- Anonyymi
Jos menet armeijaan kouluttautumaan johonkin ja sitä kautta hakemaan poliisiksi?
Käsittääkseni se reitti on vielä jollain tasolla mahdollinen?
Tai jos menee ensin vartijointi ja sitten sosiaalialan koulutukseen niin siitä sitten poliisiksi. Poliisi on kumminkin ensisijaisesti sosiaalityöntekijä, vaikka monet poliisit ei itse sitä halua uskoa ja tehdä työtänsä kunnolla. - Anonyymi
Poliisiammattikorkeakouluun pyrkiessä ei saa lisäpisteitä mistään vaadittavasta toisen asteen tutkinnosta.
Jos et halua mennä lukioon, valitse poliisin jälkeen toiseksi mieluisimman alan perustutkinto. Sellainen ala, jossa ajattelet viihtyväsi, jos et sattuisi pääsemään ensimmäisellä yrityksellä polamkiin.
Ja todella, kannattaa puhua opon kanssa niistä kakkosvaihtoehdoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465005- 703081
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3061966Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631798Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137