Mitä kokemuksia teillä ko. asuinalueesta?
Nuorisosäätiön Pellaksenmäentie 13 kokemuksia
11
3235
Vastaukset
- Anonyymi
Kiertäkää kaukaa! Alue muuten ihan mukava ja kaunis luonto ympärillä (kehä 3 pohjoispuolen alueet). Ko. yhtiötä en voi suositella kenellekään perheelle, nuorelle tai kenellekään muullekaan. Tiedän yhtiössä asuvan ystäväni takia. Alueen talot kuhisee sokeritoukkia, asunnoissa on kosteusvaurioita (ikkunat asennettu vinosti ja liian tiiviisti, ikkunat aina huurussa) ja taloyhtiön yleiset tilat ovat kamalassa kunnossa. Pesutuvan lattia kuhisee sokeritoukkia, talosaunat taas käyttäjäkunnan mukaisessa kunnossa. Paljon häiriökäyttäytymistä, huumeiden jakoa ja myyntiä ja muuta ongelmaa löytyy. Milloin poliisin tutkintaryhmät pihassa, milloin joku hakattu ja kutsuttu lääkärihelikopteria. Huoltomiehetkin sitä mieltä että talot täysin häpeällisessä kunnossa. Mahd. tulossa isot remontit asuntoihin ikkunoiden takia. Nämä faktaa.
- Anonyymi
Hirveä paikka. Huonosti hoidettu talo. Asukkaat hyvin epämääräistä porukkaa. Huumejengiä ja ghettoutunut...Kannattaa käydä katsomassa itse tilannetta.
Pelkkää rahastusta vuokranantajalta. Tarjoavat alennusta jotta saavat jonkun harhautettua muuttamaan tuonne - Anonyymi
Onko premico kotien talot Pellaksenmäellä samaa tasoa nuorisosäätiön talojen kanssa... Sama katuosoite ainakin on..
- Anonyymi
Olivat ennen Nuorisosäätiön taloja mutta nyt Premicolla. Ja nyt vasta onkin taso entisestään tippunut. Nuorisosäätiöllä on sentään jotain arviointia asukkaista. Tuolla ei mitään.
- Anonyymi
Onko uusimpia kokemuksia alueesta?
- Anonyymi
Onko yhtään parantunut vai onko yhtä huonoa vieläkin?
- Anonyymi
En suosittele. Sokeri/paperitoukka ongelma. Myrkyttävät kyllä mutta ongelma ei sillä poistu koska asuvat viemäreissä, josta kyllä löytävät tiensä asuntoon uudestaan. Pesevät kätensä kaikesta vastuusta sen jälkeen. Älkää missään nimessä edes miettikö muuttamista ks. osoitteeseen.
- Anonyymi
Allekirjoitin justiin vuokrasopimuksen😂🏘️✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitin justiin vuokrasopimuksen😂🏘️✌️
Joo just muutettiin kyseiseen yhtiöön
- Anonyymi
Onko tilanne yhtään parantunut?
- Anonyymi
Oon asunut yli 8kk kyseisessä taloyhtiössä, eikä valittamista. Itsellä ei oo ollu ongelmia sokeritoukkien kanssa enkä oo koskaan kokenu muita asukkaita häiriöksi, saa ihan rauhassa asustella. Yhteisiä tiloja en oo käyttänyt eli niistä en osaa sanoa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712