Octavia voitti TM-talvivertailun 2021.

Anonyymi

Hieno suoritus.

Corollamies

122

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10 ajettavuudesta vain Skodalle ja Tojotalle...

      • Anonyymi

        Toyota kylläkin hiljaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota kylläkin hiljaisempi.

        Ravi ylivoimaisesti kaikkein kallein ja hävisi Skodalle ja Bemulle, voi voi kun lupasitte sen voittavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravi ylivoimaisesti kaikkein kallein ja hävisi Skodalle ja Bemulle, voi voi kun lupasitte sen voittavan.

        Talvitestien arkipäivää - kallein ei voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvitestien arkipäivää - kallein ei voita.

        Kallein oli kuitenkin ainoa jonka itse ottaisin tuosta porukasta. Matalilla autoilla ei ole käyttöä. Mutta mutta , ajan subarulla se on minulle paras.


      • Anonyymi

        Talviajosta maantiellä kyllä, mutta Ravi ei sitten onnistunut ääritilanteissa jonka pilasi heikot jarrut ja huonosti toimiva alusta/avustinjärjestelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talviajosta maantiellä kyllä, mutta Ravi ei sitten onnistunut ääritilanteissa jonka pilasi heikot jarrut ja huonosti toimiva alusta/avustinjärjestelmä.

        Valehtelit. Luepas uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravi ylivoimaisesti kaikkein kallein ja hävisi Skodalle ja Bemulle, voi voi kun lupasitte sen voittavan.

        On todella autolle vaarallista, että Bemulla voi ajaa polttomottori sammuksissa kovilla pakkasilla. Ja jotkut aintoivat siitä jopa pisteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelit. Luepas uudestaan.

        Ei valehdellut! Luepas itse ja ymmärrä lukemasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella autolle vaarallista, että Bemulla voi ajaa polttomottori sammuksissa kovilla pakkasilla. Ja jotkut aintoivat siitä jopa pisteitä.

        Kovilla pakkasilla Bemukin haluaa rajoittaa kylmän ajoakun kuormitusta, ja käyttää mielellään myös polttomoottoria. Lämpöä riittää paremmin, ja vasta kun ajoakku on hieman lämmennyt se antaa tehoa myös pelkällä sähköllä ajoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallein oli kuitenkin ainoa jonka itse ottaisin tuosta porukasta. Matalilla autoilla ei ole käyttöä. Mutta mutta , ajan subarulla se on minulle paras.

        Otan osaa valintasi johdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelit. Luepas uudestaan.

        Ääritilanteista, eli väistöstä on puhe ja siinä Toyota oli surkein ja meni ojaan. Huonolla pinnalla ajo oli eri juttu. Lue juttu uudestaan.


      • Anonyymi

        Maantieajossa jopa Ravi pysyi tiellä, mutta kun tuli mutkia tielle, niin sinne ojanpohjalle kävi tie ja öljyt tonttiin, noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota kylläkin hiljaisempi.

        No ei muutes oo.


    • Anonyymi

      Otsikko on tyypillinen esimerkki valeuutisesta v. 2021. Tähän on tultu. Faktoja ei haluta hyväksyä, mutta ostettujen vertailutestein voittajia esitellään. Mutta faktat palaavat vielä!

      MAGA

      • Anonyymi

        Toyotan omapojalle lähihistorian surkein päivä kun se paras Toyota ei pärjännyt, vaikka oli vertailun ylivoimaisesti kallein auto. Muut menivät komeasti ohi hybridtekniikan toimivuudessakin ja siihen Tero oli elämänsä perustanut, voi harmi.


      • Anonyymi

        Pistin saman merkille. Siinä oli aika monta ykaksi sijoittuneen jälkeen mutta näemmä joillekin kaikki pitää vain Toyotaa enkä tarkoita Tojolla kulkevia.
        Mitäpä jos jokainen keskittyisi kirjoittamaan vain niistä autoista mitä itsellä on ollut.


    • Anonyymi

      TM:
      "Vuoden auto Suomessa -palkinnon pokannut Škoda Octavia jatkaa voittokulkuaan myös talvessa. Menestys perustuu pitkälti siihen, että sillä ei ole heikkoa osa-aluetta, ja vahvojakin on enemmän kuin muilla. Vertailussa jaettiin neljä kymppiä, joista puolet meni Škodalle. Octavia on joukon ainoa, joka saa täyden kympin kahdesta osa-alueesta: Maantieajo ja Hallittavuus. Ajettavuus erilaisissa olosuhteissa on siis kunnossa, mikä perustuu pitkälti joukon parhaaseen ohjaukseen, hyvään etupään tunnokkuuteen ja loistavaan suuntavakauteen. Myös lämmityslaite kuuluu parhaimmistoon, mikä on hyisessä talvessa hyvä asia. Pimeissä talvi-illoissa saa nauttia myös joukon parhaimmista valoista, joten perusasiat pitkää Lapin-matkaa varten ovat kunnossa. Etenemiskyky jää tässä vertailussa keskinkertaiseksi, mutta vain siksi, että joukossa on nelivetoisia autoja. Kaksivetoisten luokassa eteneminen on kärkikastia, joten sekin osa-alue on riittävän hyvä. Jos Octaviasta jotain huonoa pitää sanoa, niin olkoon se sitten nelivedon puute. Sellaisen saa vain dieselmalliin, eikä lataushybridiin ole nelivetoa näköpiirissä."

      • Anonyymi

        Skoda Octaviaan, kuten muihinkin Skodiin ei saa kunnon nelivetoa. Niihin saa ainoastaanHaldex mukamas nelivedon. Toyotan ladattava RAV4 hybridi on aina neliveto. Sen neliveto on parempi kuin Torsen systeemillä toteutettu neliveto. Siis yksinkertaisesti parasta mitä nykyisin on saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Octaviaan, kuten muihinkin Skodiin ei saa kunnon nelivetoa. Niihin saa ainoastaanHaldex mukamas nelivedon. Toyotan ladattava RAV4 hybridi on aina neliveto. Sen neliveto on parempi kuin Torsen systeemillä toteutettu neliveto. Siis yksinkertaisesti parasta mitä nykyisin on saatavilla.

        Juu ja silti ei nelivetoisenakaan pärjännyt. Miks tommosia edes tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Octaviaan, kuten muihinkin Skodiin ei saa kunnon nelivetoa. Niihin saa ainoastaanHaldex mukamas nelivedon. Toyotan ladattava RAV4 hybridi on aina neliveto. Sen neliveto on parempi kuin Torsen systeemillä toteutettu neliveto. Siis yksinkertaisesti parasta mitä nykyisin on saatavilla.

        Kyllä Bemun neliveto on silti parempi. Bensamoottori pyörittää etupyöriä ja sähkömoottori takapyöriä. Yhteistyö sujuu loistavasti ilman mekaanista yhteyttä. Neliveto on päällä, jos tarvitaan tehoa tai joku pyörä luistaa. Kulku on eleetttömän vakaata aina, olosuhteista riippumatta.


    • Anonyymi

      Harmi ettei kulutuksia kiinnostanut tm väki mittailla. Sekun on tärkeä osa auton kuluja ja semmoinen auto joka toimii aina eiköä ole korjaamolla asiakkaan lukuun korjattavana. merkkiä en nyt sano joka on korjaamolla usein j aon merkki jota vain määräaikais huoletaan ilman ongelmia.

      • Anonyymi

        Harmi kun Toyota ei noilla pakkasilla suostu liikkumaan sähköllä, vaan ainoastaan bensalla. Tero olet kyllä aika nolo kun jaksat yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun Toyota ei noilla pakkasilla suostu liikkumaan sähköllä, vaan ainoastaan bensalla. Tero olet kyllä aika nolo kun jaksat yrittää.

        RAV4 toimii -10 pakkaseen asti sähköllä hienosti kuten vertailussa todetaan. Vertailun tekijöiden olisi pitänyt ymmärtää että yli kymmenen asteen pakkasessa sen polttomoottorin ei pidäkään olla toimimatta. Silloin sen on syytä toimia ja antaa hukkalämpönsä käyttöön ja varmistaa että se pysyy kovalla pakkasella kunnossa.


      • Anonyymi

        Eivät mittaileet kulutuksia, koska Toyotan täyshybridissä on ylivoimaisen pienin kulutus kuten sen pieni päästöarvokin kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät mittaileet kulutuksia, koska Toyotan täyshybridissä on ylivoimaisen pienin kulutus kuten sen pieni päästöarvokin kertoo.

        Mutta kun tuolla kerrottiin ettei RAVI kulje senttiäkään sähköllä jos on kylmempää.
        Skoda kyllä menee hienosti. Eikö harmitakin kovasti kun niin paljon suitsutettu RAVin hybridtekniikka olikin vain keskivertoa? Toyota sai vai 7 ja vain Citikka ja Jeep(Fiat) jäi samaan. Rellu ja Bemu veti 9 ja muut 8.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät mittaileet kulutuksia, koska Toyotan täyshybridissä on ylivoimaisen pienin kulutus kuten sen pieni päästöarvokin kertoo.

        Toyotan kulutus olisi noussut sfääreihin kun se reppana ei suostu liikkumaan ilman että bensamoottori käy pakkasella. Muilla se kyllä onnistuu ja siksi kulutus pysyy kurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun Toyota ei noilla pakkasilla suostu liikkumaan sähköllä, vaan ainoastaan bensalla. Tero olet kyllä aika nolo kun jaksat yrittää.

        Ei tojo liiku.


    • Anonyymi

      Skodaan ei saa nelivetoa, hah-hah-haa, naurettava etuvetoinen RallySport-paskaläjä

      • Anonyymi

        Hahhahh kylläpäs saa, vaikkakaan ei juuri vertaillulla koneella. Hahhahhaa toyotero ja sun onneton rav4si.


      • Anonyymi

        Mutta ei ainakaan rav toyotaan saa nelivetoa!


    • Anonyymi

      Luin juuri vertailun ja täytyy nostaa hattua Skodalle. Hyvän talviauton ovat tehneet. Jopa hybridijärjestelmä toimii mallikkaasti ja pelkällä sähköllä -10 asteeseen saakka. Heikkoja osa-alueita autossa ei ollut lainkaan ja hyviä muita enemmän.
      Omalla kohdsllani Octavia iV on erittäin vahva ehdokas kunhan nykyisen Toyotani vaihto tulee ajankohtaiseksi ensi syksynä.

      • Anonyymi

        Octavia voi olla ehdokas, mutta ei muuta. Toyotaan tottunut ei osta Octaviaa. Sellaista rojua kuin sokota on ei järki ihminen osta.Toyota on luotettava ja lähes ikuinen auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Octavia voi olla ehdokas, mutta ei muuta. Toyotaan tottunut ei osta Octaviaa. Sellaista rojua kuin sokota on ei järki ihminen osta.Toyota on luotettava ja lähes ikuinen auto.

        Sulla onkin kova päivä vielä edessä kun joudut puolustamaan epätoivoisesti Toyotaa joka on vain meillä ylihinnoiteltu, ruostuvin ja kovin heikkolaatuinen auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Octavia voi olla ehdokas, mutta ei muuta. Toyotaan tottunut ei osta Octaviaa. Sellaista rojua kuin sokota on ei järki ihminen osta.Toyota on luotettava ja lähes ikuinen auto.

        Jos ajat esim. 5 vuotta ja vaihdat taas, niin Skoda toimii aivan hyvin. Jos taasen ajat 20 vuotta, niin parasta pysyä siinä Toyotassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajat esim. 5 vuotta ja vaihdat taas, niin Skoda toimii aivan hyvin. Jos taasen ajat 20 vuotta, niin parasta pysyä siinä Toyotassa.

        Kuka ajaa 20 vuotta samalla? Toyotalla se ei tule nykyään onnistumaan, ellei käy vuosittain ruostesuojauksessa ja ole ajamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ajaa 20 vuotta samalla? Toyotalla se ei tule nykyään onnistumaan, ellei käy vuosittain ruostesuojauksessa ja ole ajamatta.

        Toyota on kestävä, viaton ja pitkäikäinen. Toyotat eivät ruostu juuri lainkaan. Ne on vielä kaksikymppisinä paljon parempi kuntoisia kuin uusi Skoda. Toyotat on tunnetusti lähes ikuisia autoja.


    • Anonyymi

      No nni. Voitte hajaantua. Jälleen yksi ostettu testivoitto. Ei muuta. Ruplia tulee Venäjältä ja Helkama pesee ne & tilaa testivoittoja.

      MAGA!

      • Anonyymi

        Hihii, nyt harmitus on Terolla huimaa ja käpy käryää vielä monta päivää.


      • Anonyymi

        No nis tulihan se vihdoin sieltä. Ostettu testi. Voi sua pientä ressua.


      • Anonyymi

        Juu tosi on. Sillä systeemillä Toyota Corolla saatiin voittajaksi 0.1 bojon erolla 2020 talvitestissä Ostettu juttu itämafian rahoilla.
        No se mahdollisuus tuli, kun Skodaa ei siinä vertailussa ollut.


    • Anonyymi

      Kerrataan vielä faktat, kun skodiaanit hädissään riehuvat:

      Toyota on virheetön auto ja paras valmistaja , kesällä ja talvella. Ei koskaan vikoja.

      • Anonyymi

        Toyotan "muita 20 vuotta edellä" olevaa hybridijärjestelmää on aina kehuttu maasta taivaaseen mutta silti sai vain arvosanaksi 7. Skoda 8 ja Rellukin 9.


      • Anonyymi

        Aikun harmittaa Teropoikaa.


      • Anonyymi

        Pysyis nyt normi testissä edes tiellä. Vai ei vikoja. Korjaamolle meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyis nyt normi testissä edes tiellä. Vai ei vikoja. Korjaamolle meni.

        Toyota on lähes ikuinen auto. Se on viaton, kestävä ja pitkäikäinen. Tänäpäivänä Toyotat eivät ruostu juuri lainkaan. Ne on vielä kaksikymppisinä lähen uuden veroisia. Ruostetta niissä ei vielä tuolloin ole. Moottorille ja tekniikalle miljoona kilometriä on normi juttu.


    • Anonyymi

      kestikö kaasupoljin testin ajan?

      • Anonyymi

        Hihii, nyt on viimeiset oljen korret otettu Toyotan omapojan varastosta esiin.
        Toyota ainakin kusas öljyt pihalle kun kävi kevyesti ojan puolella.


      • Anonyymi

        Herää paska!

        Jos joskus 2005 mallissa joku idiootti on jäädyttänyt lattiansa ja potkiin kaasupolkimen poikki onko se auton vika!
        Se että ei osaa käyttää ei voi olla valmistajan vika ,,,silloin jo ihmettelin kun niitä asennutin uusina takuuna kun lahopäät asiakkaat rikkoivat ....


    • Anonyymi

      Hintaero vaivaiset 22000 euroa

    • Anonyymi

      Nyt alkaa toyotisteilta ihan kaamea spämmäys. On aloitettava kymmeniä uusia kertomuksia ja väitteitä skodan huonoudesta. Vain mielikuvitus on rajana.

      Esson baarissa on jo pidetty kokousta ja sovittu miltä osin kukakin aloittaa solvausten kirjoittamisen.

    • Anonyymi

      RAVin neliveto on pelkkä vitsi.

      https://youtu.be/so8JLIYc1yU

      Tässä Ocu näyttää miten homma hoituu tyylikkäästi. Kun yhdenkin renkaan alla on pitoa niin Ocu liikkuu. Tojo jää jumiin jos jompikumpi etupyörä on liukkaalla. Takapyörät eivät jaksa liikuttaa autoa edes tasaisella.

      https://youtu.be/JIo0r7HFSpY

      • Anonyymi

        Toyota Raw 4 neliveto on lähinnä vitsi takapöyörillä ei ole tehoa kun muutama kw. Ei jaksa autoa työntää liikkeelle jos etupyörät ei vedä..


      • Anonyymi

        Voi pojaat tuo linkkisi on tavalliseen RAV4ään kuten varmaan huomasit mutta halusit silti valittaa.
        Plugari toimii erilailla rullakokeessa. Siinä taakse annetaan enemmän voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pojaat tuo linkkisi on tavalliseen RAV4ään kuten varmaan huomasit mutta halusit silti valittaa.
        Plugari toimii erilailla rullakokeessa. Siinä taakse annetaan enemmän voimaa.

        Uskomattoman surkean hupaisa Toyotan ”neliveto”


    • Anonyymi

      Kestääköhän skooda talven yli?

      • Anonyymi

        Et sä kateellinen ole?


    • Anonyymi

      En tiennytkään että Skodalla on jo nelivetoinen plugari ja vielä jopa Octavia.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse kauan miettiä kumpaa menee kaupaksi enemmän.
      Käyttöedun verotusarvot: Skoda Octavia Plug in 595 € ja Rav4 Plug in 945 €

      • Anonyymi

        Kaupaksi? työsuhdelainauto kaupaksiko? Lainaksi moppikauppiaille!


      • Anonyymi

        Ääh. Kyllä toyot menee kaupaksi tappioista ja nöyryytyksistä huolimatta. Toverit pitävät siitä huolen. Muu kuin itäauto ei heille ole vaihtoehto, siis toyotaa menee edelleen hyvin kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupaksi? työsuhdelainauto kaupaksiko? Lainaksi moppikauppiaille!

        Joku sen työsuhdeautonkin omistaa vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh. Kyllä toyot menee kaupaksi tappioista ja nöyryytyksistä huolimatta. Toverit pitävät siitä huolen. Muu kuin itäauto ei heille ole vaihtoehto, siis toyotaa menee edelleen hyvin kaupaksi.

        Sokea usko ja panttimaksu vetoaa jos mikä suomalaiseen nöyrään vässykkään.


      • Anonyymi

        Vain idiootti maksaa 945.- egua Ravista kun paremman auton saa 595,- egulla.
        Ei ihme jos Ocu myy työsuhdeautona hyvin ja myy se muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sen työsuhdeautonkin omistaa vai mitä?

        Joko työnantaja tai liisarifirma.


    • Anonyymi

      Kummasti tämäkin valeuutinen elää jo toista päivää. No, väittäähän suvakkivajakkimedia myös, että joku bidee voitti USA:n presidentinvaalit ja olisi jo "laillisesti" virassakin. Kyllä maailmaan meteliä mahtuu, mutta faktat pysyy!

      Niin se vain on.

      MAGA!

      • Anonyymi

        Mitähän ladattavien hybridien tekniikka tykkää kun pakkasilla polttomoottori menee suoraan kovaan ajoon kun sähköajo loppuu. Itseäni ei oikein Octaviat, Corollat, Qasqhait, RAV 4:t, Audit yms. oikein kiinnosta, mutta hyvä että kaikille löytyy vaihtoehtoja. Käytetyt lisättynä valikoimaa vieläkin enemmän..
        Itse luotan Tipoon. Tykkään kun maavara farkuksi korkea, lämmintä riittää ja kyyti mukavaa. Eipä tämä malli ehtinyt TM vertailuun kun muutama vuosi sitten tuli markkinoille.
        500X 2.0 Multijet Cross 4X4 AT9 pärjäsi melko hyvin 2015 talvivertailussa, voitti muistaakseni Bemarin maasturin jne. En ole lukenut vielä tätä uutta vertailua mutta tuskinpa uudistunut Tipo vieläkään Suomessa, nyt valikoimissa myös Cross versio. Mielenkiintoista olisi ollut miten myös uudistunut Panda 4X4 Cross olisi talvivertailussa menestynyt. Melkoinen menijä pikkuinen neliveto, vakaaksikin kulkijaksi kehuttu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti näyttää Trumpin naama muuttuneen USA:n presidentin virallisella sivustolla!
        https://www.whitehouse.gov/

        Internet oli lupaus paremmasta, mutta on nykyisin täynnä valeuutisia ja -sivustoja.

        MAGA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ladattavien hybridien tekniikka tykkää kun pakkasilla polttomoottori menee suoraan kovaan ajoon kun sähköajo loppuu. Itseäni ei oikein Octaviat, Corollat, Qasqhait, RAV 4:t, Audit yms. oikein kiinnosta, mutta hyvä että kaikille löytyy vaihtoehtoja. Käytetyt lisättynä valikoimaa vieläkin enemmän..
        Itse luotan Tipoon. Tykkään kun maavara farkuksi korkea, lämmintä riittää ja kyyti mukavaa. Eipä tämä malli ehtinyt TM vertailuun kun muutama vuosi sitten tuli markkinoille.
        500X 2.0 Multijet Cross 4X4 AT9 pärjäsi melko hyvin 2015 talvivertailussa, voitti muistaakseni Bemarin maasturin jne. En ole lukenut vielä tätä uutta vertailua mutta tuskinpa uudistunut Tipo vieläkään Suomessa, nyt valikoimissa myös Cross versio. Mielenkiintoista olisi ollut miten myös uudistunut Panda 4X4 Cross olisi talvivertailussa menestynyt. Melkoinen menijä pikkuinen neliveto, vakaaksikin kulkijaksi kehuttu.

        Fiathan onkin kuuluisa luotettavuudestaan ja viattomuudestaan, eikun miten se olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Internet oli lupaus paremmasta, mutta on nykyisin täynnä valeuutisia ja -sivustoja.

        MAGA

        Ja MAGA on yksi tuotteliaimpia valeuutisten levittäjiä ja faktan kieltäjiä!


      • Anonyymi

        Maga ressukka ei edes tiedä mitä suvakki ja vajakki tarkoittavat. Mitähän valeuutista nyt on leviämässä, no ehkä nää magan jutut, vaikka ei ressukka itsekään tiedä mitä näillä tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Paras voitti, ei siinä sen kummempaa!

      • Anonyymi

        Ja selvästi sen aasialaisen valion, hihii!


    • Anonyymi

      Octavia oli joka osa-alueella kiitettävä tai hyvä. Siinä menestymisen salaisuus.
      Talvivertailun voittoon ei riitä yksi tai kaksi kiitettävää ominaisuutta. Niitä pitää olla useampia, eikä tyydyttäviä tai välttäviä saa olla.

      • Anonyymi

        Toki. Tasaista laatua Skoda on. Täyttä p*skaa kaikilla osa-alueilla.

        Ja hölmöt ostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Tasaista laatua Skoda on. Täyttä p*skaa kaikilla osa-alueilla.

        Ja hölmöt ostaa...

        Jos Skoda on täyttä p*skaa, Toyota voittaa sen siinäkin. Se pilaa omistajansakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Tasaista laatua Skoda on. Täyttä p*skaa kaikilla osa-alueilla.

        Ja hölmöt ostaa...

        Niin hölmöt ostaa tuota toyotaa, vaikka tuota mainitsemaasi pas... useammalla osa-alueella. Ei pärjää oikeen missään vertailussa, mutta kommariporukka silti ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hölmöt ostaa tuota toyotaa, vaikka tuota mainitsemaasi pas... useammalla osa-alueella. Ei pärjää oikeen missään vertailussa, mutta kommariporukka silti ostaa.

        Toyota on romu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on romu.

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on romu.

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on romu.

        Noin on asia.


    • Anonyymi

      Jännä juttu kun edullinen eurooppalainen voitti reilusti järjettömän kalliin aasialaisen, vaikka se on valmistajan parasta mitä on koskaan tehnyt?
      Onko Rav hinnoiteltu meillä väärin vai onko osaaminen vain niin kehnoa? Olen ymmärtänyt ettei siinä ole edes ruostesuojausta ja neliveto on täysi susi.

      • Anonyymi

        Toyotaan kohdistuva vihakirjoittelu Skoda-palstalla kertoo vain Skodan valtavista ongelmista, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan.

        Toyota sen sijaan on virheetön auto. Miksi sitä ei saisi rehellisesti kertoa ja erityisesti, miksi skodistit eivät hyväksy faktoja, jotka ovat yleisesti kaikkien tiedossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaan kohdistuva vihakirjoittelu Skoda-palstalla kertoo vain Skodan valtavista ongelmista, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan.

        Toyota sen sijaan on virheetön auto. Miksi sitä ei saisi rehellisesti kertoa ja erityisesti, miksi skodistit eivät hyväksy faktoja, jotka ovat yleisesti kaikkien tiedossa?

        "faktoja, jotka ovat yleisesti kaikkien tiedossa?"

        Tekniikan maailma juuri mittasi ja julkaisi nämä faktat jotka ovat kaikkien tiedossa. Taas jäi sikakallis Tojo kauaksi Skodan taakse kunlaskettiin pisteet yhteen.
        Näinhän näissä vertailuissa aina käy kun asioita oikeasti mitataan eikä vain toistella nettipalstalla tojomiesten vanhoja uskomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "faktoja, jotka ovat yleisesti kaikkien tiedossa?"

        Tekniikan maailma juuri mittasi ja julkaisi nämä faktat jotka ovat kaikkien tiedossa. Taas jäi sikakallis Tojo kauaksi Skodan taakse kunlaskettiin pisteet yhteen.
        Näinhän näissä vertailuissa aina käy kun asioita oikeasti mitataan eikä vain toistella nettipalstalla tojomiesten vanhoja uskomuksia.

        Skoda Octavia tulee olemaan meluisin auto, jonka TM koskaan mittaa.

        Että sellaista faktaa Skodasta.

        Ostetut testivoitot eivät tälle palstalle kuulu, niistä voi lukea mainoksista ja Skoda-lehdestä, jota venäläinen maahantuoja-firma Helkama julkaisee.

        MAGA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Octavia tulee olemaan meluisin auto, jonka TM koskaan mittaa.

        Että sellaista faktaa Skodasta.

        Ostetut testivoitot eivät tälle palstalle kuulu, niistä voi lukea mainoksista ja Skoda-lehdestä, jota venäläinen maahantuoja-firma Helkama julkaisee.

        MAGA

        Tuo Maga juttusi on niin lapsellinen ja hölmö, että voisit kesiä jotain uutta.
        Epätoivoinen yritys tehdä Octaviasta meluista ihan vaan väittämällä, hanki jo vihdoin elämä tai mene kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Maga juttusi on niin lapsellinen ja hölmö, että voisit kesiä jotain uutta.
        Epätoivoinen yritys tehdä Octaviasta meluista ihan vaan väittämällä, hanki jo vihdoin elämä tai mene kouluun.

        Jos sinun todellisuudessasi Skoda on laadukas takavetoinen sporttinen oikea länsiauto, ei se sitä kaikkien muiden yleisesti tietämien faktojen perusteella ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun todellisuudessasi Skoda on laadukas takavetoinen sporttinen oikea länsiauto, ei se sitä kaikkien muiden yleisesti tietämien faktojen perusteella ole.

        Mistä tuon takavedon ja sporttisen tuohon keksit, taitaa yläkotelo käydä ylikierroksilla.
        Eurooppalainen laadukas perusauto joka hoitaa luokassaan parhaiten asiansa, ei siinä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon takavedon ja sporttisen tuohon keksit, taitaa yläkotelo käydä ylikierroksilla.
        Eurooppalainen laadukas perusauto joka hoitaa luokassaan parhaiten asiansa, ei siinä muuta.

        Automiehet arvostavat ainoastaan laadukkaita sporttisia takavetoisia aitoja länsiautoja, ei siinä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automiehet arvostavat ainoastaan laadukkaita sporttisia takavetoisia aitoja länsiautoja, ei siinä muuta.

        Automiehet eivät arvosta enintään peltokäyttöön soveltuvia venäläisiä vehjeksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automiehet eivät arvosta enintään peltokäyttöön soveltuvia venäläisiä vehjeksiä.

        Joo näin se on. Kyllä nuo venäjän kolhoositehtaiden toyotat, camryt ja rav neloset saisivat jäädä pysyvästi sinne rajan taa. Sama koskee itäturkkilaisia corolloita. Melkoisia ongelmakohteita toimimattomine hybrideineen nuo venäläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin se on. Kyllä nuo venäjän kolhoositehtaiden toyotat, camryt ja rav neloset saisivat jäädä pysyvästi sinne rajan taa. Sama koskee itäturkkilaisia corolloita. Melkoisia ongelmakohteita toimimattomine hybrideineen nuo venäläiset.

        Talvitestin RAV4 phev mallit kyllä tehdään ihan Japanissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "faktoja, jotka ovat yleisesti kaikkien tiedossa?"

        Tekniikan maailma juuri mittasi ja julkaisi nämä faktat jotka ovat kaikkien tiedossa. Taas jäi sikakallis Tojo kauaksi Skodan taakse kunlaskettiin pisteet yhteen.
        Näinhän näissä vertailuissa aina käy kun asioita oikeasti mitataan eikä vain toistella nettipalstalla tojomiesten vanhoja uskomuksia.

        En tiennytkään että Skoda Octavia hybrid on neliveto.
        Myyjä ei tästä tiennyt mitään mutta onneksi täällä tiedtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään että Skoda Octavia hybrid on neliveto.
        Myyjä ei tästä tiennyt mitään mutta onneksi täällä tiedtään.

        Kuka tässä on mitään sanonut Plugari-ocun nelivedosta? Ocun etuvetokin pieksi ravistimen talvivertailussa.
        Ravistin ei pysynyt edes tiellä ja oli muutenkin surkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin se on. Kyllä nuo venäjän kolhoositehtaiden toyotat, camryt ja rav neloset saisivat jäädä pysyvästi sinne rajan taa. Sama koskee itäturkkilaisia corolloita. Melkoisia ongelmakohteita toimimattomine hybrideineen nuo venäläiset.

        Sinne saisivat jäädä.


    • Anonyymi

      Vuoden Auto ja vuoden 2021 PARAS TALVIAUTO SKODA ja tammikuun eniten myyty malli, hyvä vuoden alku Skodalle.

    • Anonyymi

      Mikä auto lie voittanut tänä vuonna?

      • Anonyymi

        Veikkaan, että Skoda.


    • Anonyymi

      Voitti tänäkin vuonna.

    • Anonyymi

      Skoda tekee hyviä talviautoja.

    • Anonyymi

      Olisi yllättänyt jos ei olisi voittanut.

    • Anonyymi

      Nostan hattua.

    • Anonyymi

      Selvä Pyy.

    • Anonyymi

      Skoda voittaa aina!

    • Anonyymi

      Voitti tänäkin vuonna.

    • Anonyymi

      Usein Skoda voittaa.

    • Anonyymi

      Voitti tänäkin vuonna.

      • Anonyymi

        Niin muuten voittikin.


    • Anonyymi

      Moneskohan Skodan Talvivertailun voitto.

      • Anonyymi

        Rutkasti niitä on.


    • Anonyymi

      Aina vaan voittoja.

    • Anonyymi

      Skoodat jättävät perin helposti välille.

      • Anonyymi

        Tilastot kertovat toista ja Skodalla ajetaan 40% enemmän kuin tuolla surkealla kilpailijalla.
        Vuonna 2022 voitti Skoda Fabia jakakkonen oli Dacia. Tänä vuonna voitti Honda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastot kertovat toista ja Skodalla ajetaan 40% enemmän kuin tuolla surkealla kilpailijalla.
        Vuonna 2022 voitti Skoda Fabia jakakkonen oli Dacia. Tänä vuonna voitti Honda.

        Octavialla ajetaan 92 % enemmän kuin Corollalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Octavialla ajetaan 92 % enemmän kuin Corollalla.

        Ochtaavia korjataan 192% enemmän kuin Corollaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ochtaavia korjataan 192% enemmän kuin Corollaa.

        Octaviaa ei tarvitse korjata. Onko taas Corolla jättänyt käynnistämättä kun oli pikkupakkasia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ochtaavia korjataan 192% enemmän kuin Corollaa.

        Kerro toki tarkemmin, muuten tuo menee Toyotan omapojan itkupotkuraivareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin, muuten tuo menee Toyotan omapojan itkupotkuraivareihin.

        Omapojan raivari se onkin.


    • Anonyymi

      Hieno voitto.

    • Anonyymi

      Aina vaan voittaa.

    • Anonyymi

      Skodat huippuja talviautoinakin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe