Jopa tähtiryhmälle, siitä huolimatta että he haukkuvat minua lakkaamatta. Mutta rakkaudesta se hevonenkin pohtii.
Kukaan ei ole niin pahassa välikädessä kuin tavallinen vl-uskovainen. Hän saa vihat ja halveksunnan niskaansa kun isot roistovellut tekevät tekosiaan.
Kukaan ei ole niin riistetty kuin rivivellu, hän joutuu raatamaan ennakkoverokortilla rikkaissa vl-pörssiyhtiöissä palkalla joka jää tosiasiassa alle minimitessin. Ne jotka eivät ole yrittäjän nimellä orjia, jotuvat korkeintaan kympin tuntipalkalla työhön johonkin talotehtaaseen, jossa ei ole muuta kuin velvollisuuksia. Ammattiliittoon he eivät saa kuulua. Jotkut vl-työnantajat antavat jopa 500 euron bonuksen heille jotka liittyvät ns loimaan kassaan. He ottavat rusinat pullasta jotka ammattiyhdistykset ovat kovalla taistelulla ansainneet. Joku kutsuisi sitä loisimiseksi.
Annetaan myötätuntoa ns rivivelluille
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
me ei sinua haukuta.
- Anonyymi
Mutta kukaan ei ole niin riivattu kuin saalemin pastori.
- Anonyymi
Aika törkeää arvostelua. Sinun kannattaisi miettiä puheesi tarkemmin, koska annat itsestäsi juuri sen kuvan, joksi muita nimittelet - riivattu!
- Anonyymi
Kyllä nyt demonipesä laittaa sellaista settiä, ettei tuohon usko edes heinäpellon seipäätkään. Uskovaiset firmat ovat hyviä työnantajia ja he maksavat palkan aina ajallaan. Uskovaisen ei tarvi kuulua liittoon, koska epäkohtia ei ole eikä esiinny. Palkka voi tietty olla piiruja verran pienempi, mitä epäuskoisissa firmoissa, mutta homma pelittää muuten kaikin puolin mainiosti, eikä ole mitään sellaisia hidasteita, tai huonoja juttuja, mitä epäuskovaisissa työpaikoissa voi olla. Uskovaisessa firmassa ei tarvi esimerkiksi selitellä juomattomuuttaan, eikä tarvihe kieltäytyä pikkujouluista. Niihin on turvallista osallistua kaikkien, koska niissä ei tarvi ryypätä, eikä niissä mennä paikkoihin, joissa tullee huono omatunto. Uskovaisissa firmoissa muutenkin saa tunnustaa uskoa rehellisesti, eikä sitä tarvihe hävetä niin, ku epäuskovaisissa paikoissa ylleensä.
Olin nuorena töissä vellulla. pahempaa orjapiiskuria ja ihmisarvon viejää ei ole, paitsi toinen roistovellu.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Olin nuorena töissä vellulla. pahempaa orjapiiskuria ja ihmisarvon viejää ei ole, paitsi toinen roistovellu.
Nuorena sinä olit se toinen roisto.
- Anonyymi
Juuripa näin. Rivijäsenet saa paskaa päällensä kun huomattava yrittäjien joukkio vähät välittää moraalista, laista tai normaalista oikeustajusta mikä meillä ihmisillä on.
Harmi että aina syyttömät joutuvat syntipukiksi vl-pöhköilyistä.
Kyllä ne ovat syyllisiä, pitäväthän he kulttia pystyssä.
he-ma kirjoitti:
Kyllä ne ovat syyllisiä, pitäväthän he kulttia pystyssä.
Totta-kin. SRK väkivaltakoneisto pitää oikeamieliset vellut pelon, alla etteivät he voi reivata kurssiltaan suistunutta vl-laivaa kohti Kristusmajakkaa.
- Anonyymi
Mistäpä "Salemi " kirjoittelesi näillä palstoilla, jos "velluja" ei olisi !?
On sanonta "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten" !- Anonyymi
Aloittajakin on tullut "tuntoihinsa" ! Jopa Hänestä löytyykin empatiaa, vl- väkeä kohtaan!
Pehmeneekö Hän ? Se olisi jo mukava piirre luonteessa, jospa silmät aukeavat, että onhan ne "vellutkin" ihmisiä !? Tervetuloa armahdettujen joukkoon ! Anonyymi kirjoitti:
Aloittajakin on tullut "tuntoihinsa" ! Jopa Hänestä löytyykin empatiaa, vl- väkeä kohtaan!
Pehmeneekö Hän ? Se olisi jo mukava piirre luonteessa, jospa silmät aukeavat, että onhan ne "vellutkin" ihmisiä !? Tervetuloa armahdettujen joukkoon !Ihmeellistä vääristelyä sinulta. Vihaan vääryyttä ja Evankeliumin väärentämistä vl-tyyliin.
Uskon yhäkin että iso osa vl-väkeä haluaisi uskoa Ns Kristuskeskeisesti jos heille annettaisiin siihen mahdollisuus.Anonyymi kirjoitti:
Pehmeneekö Hän ? Se olisi jo mukava piirre luonteessa, jospa silmät aukeavat, että onhan ne "vellutkin" ihmisiä !? Tervetuloa armahdettujen joukkoon !Armahdettujen joukko?
Missä se kerrotaan Raamatussa ja jos armoa olisi, ei kenekään tarvitsisi etsiä Jeesus ja tehdä teko; - Joja on parannus, jossa lupaa lähetä seuraamaan Häntä.
Ilman tekoja usko on turhaa ja teeskentelyä.pinnasänky kirjoitti:
Armahdettujen joukko?
Missä se kerrotaan Raamatussa ja jos armoa olisi, ei kenekään tarvitsisi etsiä Jeesus ja tehdä teko; - Joja on parannus, jossa lupaa lähetä seuraamaan Häntä.
Ilman tekoja usko on turhaa ja teeskentelyä.vl-yhteisön armahdus riittää heille. He luottavat toiseen velluun ennemmin kuin Raamattuun.
- Anonyymi
Säälittää lestat jotka eivät tiedä minkälainen rosvojoukko pyörittää heidän yritystoimintaa.
- Anonyymi
Sääli on sairautta ! Kyllä vl- väki keskenään tulee toimeen, koska nykyään asioista puhutaan niiden omilla nimillä, jotta mikään ei jää epäselväksi.
Omassa porukassa ollaan veljiä ja sisaria, "talostellaan" samassa kotisiionissa, vaikka ollaan eri paikkakunnilla, yhteydet pelaa, kiitoa whatsappien ja muiden yhteyksien.
Nyt korona aikana viestit "suihkaa" kiivaana, maailman ääriin. Mukavaa on olla ihan "oman perheen" kanssa. Tätä yhteyttä ei olekkaan jokaiselle suotu. "Vanhat ja varsat" ollaan mukana. On paljon hyväuskoisuutta asian suhteen. Moni ei usko ennen kuin joutuu itse petetyksi.
- Anonyymi
Yrityskulttuuri on viimeisen 20 vuoden aikana kokenut moraalipulan. Rustolli niminen yritys aloitti tämän saatanallisen rahastamisen remonteissa missä kaupat tehtiin tarvittaessa murtamalla ihmisten oma tahto.
Ja taisipa olla kuuluisa mahtisuvun nimi omistajissa.
KR 1933/-38
1Tim. 6:10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.
Ketään ei ole rokotettu tuotakaan epäjumalanpalvontaa kohtaan, se on kilvoittelussa ettei siihen päädy. On moraalisesti vastuutonta vl-puhujilta selitellä epäjumala maalliseksi siunaukseksi. Raha on työkalu, ei palvonnan kohde.
- Anonyymi
NIINPÄ, kun sitä rahan palvontaa ei ole muilla ns. "tavan kansalaisilla", VL-ihmisilläkö vain !?
KYLLÄ vl- väki osaa pitää puolensa, jos heitä petetään vaikka jossain talokaupoissa tms. Joku "reppana" voi olla asioista tietämätön ja joskus heitä sitten autetaan, kun ei ne kaikki vl-ihmisetkään ole talousneroja, kaikki ei ole niitä "penalin terävimpiä" kynejä ! Eikä se haittaa, jossakin muussa asiassa päästään "loistamaan", vaikka empatiakykyisyydessä, tai lähimmäisen auttamisessa, arki askareissa.
Nuo "maailman" ihmiset kun ovat niin loistavaa väkeä, ettei heille pärjää kukaan, täällä se on nyt huomattu. Mutta, kuka se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse !En voinut olla nauramatta kun luin että vellut olivat oulunsalossa pettäneet vähemmistöä. Sorit siittä!
- Anonyymi
Maailman ihmiset ja suruttomat! On teillä saatanoilla nimet millä puhuttelette muuta väestöä. Teikäläisen nuorison luulisi jo nauravan sekopäisille juttuillenne.
- Anonyymi
Kaikki ovat maailman ihmisiä. Kaikkien on elettävä maailmassa, lahko ei edes huomaa sitäkään.
Oikea oivallus: Kautta-aikain vl-nuoriso on omissa porukoissaan pilkannut vl-uskoa ja saarnamiehiä niin että ovat huomaamattaan pilkanneet jo, en edes pysty sanomaan mitä.
Vl-nuorissa, niin ikään kautta-aikain, on ollut aivan loistavia saarnamies imitaattoreita ja tytöt heistä parhaita.- Anonyymi
Oikea oivallus: Kautta-aikain vl-nuoriso on omissa porukoissaan pilkannut vl-uskoa ja saarnamiehiä niin että ovat huomaamattaan pilkanneet jo, en edes pysty sanomaan mitä.
Vl-nuorissa, niin ikään kautta-aikain, on ollut aivan loistavia saarnamies imitaattoreita ja tytöt heistä parhaita.Demonipesä muistelee nuoruuttaan.
- Anonyymi
Tässäpä sitä nyt taas huomataan, jos ns. "ulkopuolisista" kirjoittaa jotain negatiivista, sitä ollaa sitten "saatanoita" ja vaikka mitä !
Nöyrästi vain pitää suostua haukuttavaksi, ette edes Te sitä huomaa, että vl-ihmisten on vain käännettävä toinenkin poski, iskuille !
Ei enää ole pakko "nöyristellä", emme suostu jatkossa "sylkykupiksi"!!Vellut ovat pystyneet tukahduttamaan sananvapauden vuosikymmeniksi,-enää se ei onnistu!
- Anonyymi
Vellut ovat pystyneet tukahduttamaan sananvapauden vuosikymmeniksi,-enää se ei onnistu!
Kaiken tulee olla läpinäkyvää ja asioiden tulee kestää myös päivänvalo. Se lisää luottamusta ja arvostusta. Yhteisöllä on liian paljon ilmitulleita asioita, jotka eivät kestä päivänvaloa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken tulee olla läpinäkyvää ja asioiden tulee kestää myös päivänvalo. Se lisää luottamusta ja arvostusta. Yhteisöllä on liian paljon ilmitulleita asioita, jotka eivät kestä päivänvaloa.
Ja kun asiat on saatu pidettyä salassa, vl-väärintekijät ovat rohkaistuneet tekemään vääryyttä lisää,luottaen siihen etteivät ne paljastu.
Glastnost ja perestroika vl-liikkeeseen. Sillä sortui kommunistidiktatuuri neuvostoliittossakin.
Suomeksi tuo sanapari on läpinäkyvyys ja uudistaminen, muistaakseni.
Sana glastnos on kai sanatarkasti "lasinen".- Anonyymi
Minua on haukuttu eriseuraksi vaikka olen auttanut ilmaiseksi eräitä vl uskovia. Että vituttaa se kun hyvän tekemisestä saa haukut palkaksi. Olette te todella kiittämätöntä ja omahyväistä sakkia.
Anonyymi kirjoitti:
Minua on haukuttu eriseuraksi vaikka olen auttanut ilmaiseksi eräitä vl uskovia. Että vituttaa se kun hyvän tekemisestä saa haukut palkaksi. Olette te todella kiittämätöntä ja omahyväistä sakkia.
Sama on kokemus minultakin. jos ei kiitokseksi sanota sitä kun kuukausia raadoin ilmaiseksi 12/6 orjatöitä. Sekään ei riittänyt, vaan minua paneteltiin takanapäin laiskaksi.
Sama on kokemus minultakin. jos ei kiitokseksi sanota sitä kun kuukausia raadoin ilmaiseksi 12/6 orjatöitä. Sekään ei riittänyt, vaan minua paneteltiin takanapäin laiskaksi.
Siis kiitoksena oli luvatun palkan maksamatta jättäminen ja valtava mustamaalaus.
- Anonyymi
Moni isompikin lervafirman omistaja on aloittanut myymällä ok- talo paketteja. Härskiä ja häikäilemätöntä oli toiminta jo silloin.
Suomeen rantautui noin 30 vuotta sitten, konsulttien toimesta amerikkalainen hyvin aggressiivinen ja mitään ja ketään kunnioittamaton markkinointityyli. Vellut omaksuivat sen ensimmäisten joukossa. Heille se oli helppoakin, kun ns uskottomia kohtaan tunnettiin jo valmiiksi epäempatiaa, ellei suoranaista vihaa.
Vellujen motto asiakkaaasta oli : "Henkilö joka väliaikaisesti pitää hallussaan minulle kuuluvaa rahaa"- Anonyymi
Suomeen rantautui noin 30 vuotta sitten, konsulttien toimesta amerikkalainen hyvin aggressiivinen ja mitään ja ketään kunnioittamaton markkinointityyli. Vellut omaksuivat sen ensimmäisten joukossa. Heille se oli helppoakin, kun ns uskottomia kohtaan tunnettiin jo valmiiksi epäempatiaa, ellei suoranaista vihaa.
Vellujen motto asiakkaaasta oli : "Henkilö joka väliaikaisesti pitää hallussaan minulle kuuluvaa rahaa"Mutta leegio on pysyvästi sinussa.
- Anonyymi
Työnhinnassa kusettivat raskaasti urakoitsijoita. Nyt nämä lesta nilkit alkaa olla aika pohattoja.
- Anonyymi
Ööö kukahan se täällä haukkuu? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974