Lataushybridin polttomoottorin pitää olla toiminnassa yli 10 asteen pakkasessa

Anonyymi

Miksi se ei Skodassa toimi?

37

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska ei tarvitse jos auto on suunniteltu niin. Se että Toyota ei kulje sähköllä lainkaan tuossa lämpötilassa on sen heikkous ja ongelma, bensaa palaa ja hybridin hyöty on marginaalinen.

      • Anonyymi

        Se on Toyotalta tietoinen valin että polttomoottori on yli 10 asteen pakkasissa pääasiallinen voimanlähde. Polttomoottorin on ehdottomasti toimittavas noin kylmissä olosuhteissa. Sitä totuutta eivät Tekniikan Maailman toimittajat saa muuttaa.

        Toyotassa oli ainoana autona ilmalämpöpumppu, joka on verraton asia alle 10 asteen pakkasissa. Asialle ei annettu mitään arvoa. Mutta kovasti haluttiin kertoa, että esilämmitys ei toimi yli 10 asteen pakkasissa, vaikka muissa ei ollut ILP:tä lainkaan. Ei edes kerrottu että esilämmityksessä on kyse ILP:stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Toyotalta tietoinen valin että polttomoottori on yli 10 asteen pakkasissa pääasiallinen voimanlähde. Polttomoottorin on ehdottomasti toimittavas noin kylmissä olosuhteissa. Sitä totuutta eivät Tekniikan Maailman toimittajat saa muuttaa.

        Toyotassa oli ainoana autona ilmalämpöpumppu, joka on verraton asia alle 10 asteen pakkasissa. Asialle ei annettu mitään arvoa. Mutta kovasti haluttiin kertoa, että esilämmitys ei toimi yli 10 asteen pakkasissa, vaikka muissa ei ollut ILP:tä lainkaan. Ei edes kerrottu että esilämmityksessä on kyse ILP:stä.

        Eipä Ravi saanut yhtään parempia pisteitä lämmityksestä kuin Octavia, miten nyt asia käännetään? Toyota sai hybridin toiminnasta 7 ja Octavia 8.
        Testissä todettiin, että Ravissa ei ole polttoainelämmitintä jota sa ehdottomasti vaati, sen joutuu hankkimaan lisävarusteena, kuten ruostesuojauksenkin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Ravi saanut yhtään parempia pisteitä lämmityksestä kuin Octavia, miten nyt asia käännetään? Toyota sai hybridin toiminnasta 7 ja Octavia 8.
        Testissä todettiin, että Ravissa ei ole polttoainelämmitintä jota sa ehdottomasti vaati, sen joutuu hankkimaan lisävarusteena, kuten ruostesuojauksenkin,

        RAV4 ei tarvitse polttoainelämmitintä. Mitä ihmettä se sillä tekee. Auto lämmitetään ajoon lähtiessä aina defalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Toyotalta tietoinen valin että polttomoottori on yli 10 asteen pakkasissa pääasiallinen voimanlähde. Polttomoottorin on ehdottomasti toimittavas noin kylmissä olosuhteissa. Sitä totuutta eivät Tekniikan Maailman toimittajat saa muuttaa.

        Toyotassa oli ainoana autona ilmalämpöpumppu, joka on verraton asia alle 10 asteen pakkasissa. Asialle ei annettu mitään arvoa. Mutta kovasti haluttiin kertoa, että esilämmitys ei toimi yli 10 asteen pakkasissa, vaikka muissa ei ollut ILP:tä lainkaan. Ei edes kerrottu että esilämmityksessä on kyse ILP:stä.

        Toyotan ilmalämpöpumpun teho on yhtä tyhjän kanssa, vain 0,85kW, eikä toimi -10 astetta kylmemmässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ilmalämpöpumpun teho on yhtä tyhjän kanssa, vain 0,85kW, eikä toimi -10 astetta kylmemmässä!

        Kysessä on ottoteho. Koti ILPpien ottoteho on vain vähän isompi ja niillä lämpiää parhaimmillaan koko kämppä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysessä on ottoteho. Koti ILPpien ottoteho on vain vähän isompi ja niillä lämpiää parhaimmillaan koko kämppä.

        Mutta se pumppu ei pelaa -10 pakkasilla, eli kesäauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAV4 ei tarvitse polttoainelämmitintä. Mitä ihmettä se sillä tekee. Auto lämmitetään ajoon lähtiessä aina defalla.

        Ei ole mitään järkeä asentaa Defaa ladattavaan hybridiin kun autoa ladataan muutenkin sähköllä. Samaa johtoa pitkin tulee riittävästi sähköä myös lämmitykseen jos auto on oikein suunniteltu, eikä niinkuin Rav4 plugin hybrid. Kahden johdon kanssa pelaaminen se vasta koomista olisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysessä on ottoteho. Koti ILPpien ottoteho on vain vähän isompi ja niillä lämpiää parhaimmillaan koko kämppä.

        Ihan sama otto- tai antoteho jos ei toimi kohtuullisessakaan pakkasessa!


    • Anonyymi

      "Miksi se ei Skodassa toimi?" AinakinTM- talvitestissä toimi - Skodan polttomoottori oli päällä vielä paljon kylmemmissäkin lämpötiloissa.

      • Anonyymi

        Mikä se sellanen hybridi on jolla ajellaan pelkällä polttomoottorilla?

        Toisaalta Venäjälläjän on kuulemma myös maailman suurimmat kääpiöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sellanen hybridi on jolla ajellaan pelkällä polttomoottorilla?

        Toisaalta Venäjälläjän on kuulemma myös maailman suurimmat kääpiöt

        Toyotalla ainakin jos on kylmää.


    • Anonyymi

      VAGniikan maailma vääntää suurimpien mainossivujen maksajat aina hyville sijoituksille tai jopa voittoon asti. Lopetin lehden tilauksen aikanaan kun Euroopan ylivoimaisesti kylmin auto valittiin vuoden talviautoksi , mikä on typeryyttä !

      • Anonyymi

        TM:ssä on eniten Toyotan mainoksia. Miten se sopii väitteeseesi?
        Talvitestin voittaa se joka saa eniten pisteitä kaikista alueista yhteensä. Oliko sinun vaikea tajuta, että jokainen voi laskea tulokset omalla painotuksella.


      • Anonyymi

        Reijo & K-Auto Oy


      • Anonyymi

        MIstä peräseinäjoen teboililta aian löytyy näitä tekniikanmaailmaa paremmin tietäviä ja kaikkeen tietoon skeptisiä , toki kaikenmaailman perstuntumat tai perinnetieto on niitä mutta mutta mittalaitteilla mitatut asiat vaan on , yhtälailla tiedän merssumiehen joka lopetti tilauksen kun merssu hävisi monelle puolta halvemmalle merkille, mutta ei se mitään balettia ole vaan ihan selkeää mittattavaa tietoa .... muun voi suodattaa kun laadukkaan tuntuinen jne...


    • Anonyymi

      skoza puuhastelee hybridien kanssa ja epäonnistuu siinäkin, samaan aikaan oikeat autovalmistajat pohtivat jo mitä tehdään lataustäyssähkön jälkeen

      • Anonyymi

        Skoda sai paremmat pisteet hybrijärjestelmä toiminnasta kuin RAV, mitä Tero tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda sai paremmat pisteet hybrijärjestelmä toiminnasta kuin RAV, mitä Tero tähän?

        Juuri se kohta on tärkein joka osoittaa vertailun mitättömyyden. Terveisin automekaanikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda sai paremmat pisteet hybrijärjestelmä toiminnasta kuin RAV, mitä Tero tähän?

        Hybridijärjestelmäm paremmutta ei ratkaise se, että toisella voi ajaa sähköllä yli 10 asteen pakkasella ja toisella ei. Sen ratkaisee aivan muut seikat. Eikä Toyotan hybridijärjestelmälle ole voittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridijärjestelmäm paremmutta ei ratkaise se, että toisella voi ajaa sähköllä yli 10 asteen pakkasella ja toisella ei. Sen ratkaisee aivan muut seikat. Eikä Toyotan hybridijärjestelmälle ole voittajaa.

        Eikö. Susi jo syntyessään.


    • Anonyymi

      tarviiko käydä moottorin,jos on webasto?

      • Anonyymi

        Mitkä ne Webaston päästöt olivatkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne Webaston päästöt olivatkaan?

        Webasto vie 0,7 litraa tunnissa ja jos keskinopeus on 50 km/h, niin se kuluttaa 1,4 l/100 km.


    • Anonyymi

      Siinä ei ole mitään järkeä, että ladattavan hybridin pieni akku ajetaan kovassa pakkasessa pienellä ajomatkalla tyhjäksi.

      Oikea ratkaisu on juuri tuo Toyotan ratkaisu, että miinus 10 asteeseen asti ajetaan sähköllä ja sen jälkeen bensalla. Juuri niin se ladattava hybridi pitää rakentaa. Kovalla pakkasella myös polttomoottorin hukkalämpö lämmittää auton hyvin.

      • Anonyymi

        Kummasti esim skodassa pelitti ja lämpöä tuli siinä kuin tojoloorassakin.


      • Anonyymi

        Miksi sitten Ravin hybridjärjestelämä lytättiin juuri talvitestissä, taisivat ammattilaiset olla hieman toista mieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Ravin hybridjärjestelämä lytättiin juuri talvitestissä, taisivat ammattilaiset olla hieman toista mieltä kanssasi.

        Ei hybridijärjestelmää lytätty. Niiden toimintaa vain sähköajon ja bensa-ajon suhteen mitatttiin. Toyotan hybridijärjestelmä on voittamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hybridijärjestelmää lytätty. Niiden toimintaa vain sähköajon ja bensa-ajon suhteen mitatttiin. Toyotan hybridijärjestelmä on voittamaton.

        Toyota sai surkeimman arvosanan 7 juuri tuosta hybridjärjestelmän toiminnasta ja sinä omapoika yrität kääntää musta valkoiseksi jälleen kerran, epätoivoista.


    • Anonyymi

      Ei tuo itäskootan tehkniikka ole vieläkään länsiautojen tasalla. Sanotaanko että jotain neljäsosa n ainakin jäljessä.

      • Anonyymi

        Voi voi missä ihminen voi kasvaa niin pieneksi että muistaa 1980 -luvun skodat itäautoina.


        pitäis mennä vähän vielä taaksepäin niin bemarit oli aikas rimpuloita nsu tai dkw ; samaa tasoa.

        Ja toyotat ne vasta itäautoja on jollei turkissa tehtäis niin vieläkin idemmässä.


      • Anonyymi

        Lähes sama kuin volkkari melkein audi , mikä tässä yhtälössä on itäautoa???


      • Anonyymi

        Ainakin perempi tekniikka kuin itä-venäläisessä RAVIssa. RAV soi arvosanan 7 hybridin toiminnasta ja Skoda arvosanan 8. Mitä Tero sanoo tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin perempi tekniikka kuin itä-venäläisessä RAVIssa. RAV soi arvosanan 7 hybridin toiminnasta ja Skoda arvosanan 8. Mitä Tero sanoo tähän?

        Kysymys ei kuitenkaan ollut hybridijärjestelmän toiminnasta vaan siitä, että Toyota toimi oikein kun sen pääasillisin voimanlähde yli 10 asteen pakkasessa oli polttomoottori.


    • Anonyymi

      Kakki vehkeitä molemmat, karvalakki kansan suosikit!🍌🍌🍌

    • Anonyymi

      Eihän Tsekki sokota ole toiminut ikinä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe