Mites Dacian akku pelaa pakkasilla

Anonyymi

Lienee nirmisettiä että Daciaan asennetaan joku noname romanialainen akku ja auto käynnistyy vain vaivoin. Put put put putputput kröh kröh kröhöm ja kilinä ja kalinan säestämänä itärellu käynnistyy, mutta huom. vain vaivoin.


-Osss

25

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tällainen täysin aivotont spammays muka viihdettä. . 1000 ihmiseltä kysyttäis niin ehkä alle 5 mielestä viihdettä. . MUIDEN 995 MIELESTÄ TÄYTTÄ PASKOO

    • Anonyymi

      Skoda ei käynnisty ja niissä olevat käynnistysveivit ovat usein niin huonoja, että katkeavat käytössä.

    • Anonyymi

      Lähdin 7.00 aikaan diesel mesellä liikenteeseen ja pakkasta -27. Ajoin 56 km. Matkalla tienvarressa seisoi 2 hyytynyttä Toyotaa. Toinen oli Avensis ja toinen aika tuoreen oloinen corolla.

      • Anonyymi

        Heheh semmonen tapaus öljysyopöllä oikein mersulla eheh osta auto säkin äläkä leiki sillä leikkiautollas:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheh semmonen tapaus öljysyopöllä oikein mersulla eheh osta auto säkin äläkä leiki sillä leikkiautollas:

        Uudemmat Toyotat ei oikein kestä pakkasta, mutta onneksi suurin osa niistä voi jäädä ruutuun odottamaan parempia kelejä kun vaarit on kuitenkin varautuneet ja ostaneet HK:n sinistä ja talkkunaa usealle päivälle etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudemmat Toyotat ei oikein kestä pakkasta, mutta onneksi suurin osa niistä voi jäädä ruutuun odottamaan parempia kelejä kun vaarit on kuitenkin varautuneet ja ostaneet HK:n sinistä ja talkkunaa usealle päivälle etukäteen.

        Helpottiko? Saitko kenkää töistä vai oliko vaimolla päänsärkyä. Katso vaan avoimin katsein tulevaisuuteen sitten kun pää alkaa toimimaan.


    • Anonyymi

      Mäki näin Kaupanpihasta ei enää Avensis käynnistynyt

      • Anonyymi

        Mäki oli liian jyrkkä.


    • Anonyymi

      Ihan merkkiakkuja kyllä käyttävät ja enemmään arveluttaa vain nämä ihan selvällä Suomen kielellä olevat tarjousakut joita hinta edellä sitten myydään Salama akku papoille joille Suomalainen nmi oli laadun tae?

    • Anonyymi

      Osss, mitä akkumetkkiä suosit. Varta, Exide, kentien Yuasa. Kerto, kerro oi wiisas Osss ja. Alista meitä tietämättömiä.

      • Anonyymi

        Exide.


    • Anonyymi

      En tiedä mikä vombatin akku joissain ikälopuissa dacioissa on, mutta minun uuden dacian akussa lukee Renault-Nissan.

      • Anonyymi

        Minun Daciani (vm. 2017) akussa lukee Rombat ja se toimii moitteettomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Daciani (vm. 2017) akussa lukee Rombat ja se toimii moitteettomasti.

        Omani on 2022 ja lukee Renault-Nissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omani on 2022 ja lukee Renault-Nissan.

        Se on silti Rombat!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on silti Rombat!!!!

        Mistä sinä päättelet että se olisi vombatti?


    • Anonyymi

      Itselläni on Massey fergussonissa 165 mallissa intialainen akku...kohta kymmenen vuotta ollut.! Hyvin pyörittää vieläkin...

    • Anonyymi

      Noinko huono tilanne on Osssn Toyotassa, no mulla dusteri hörähtää ihan reippaasti käyntiin nyt koettuna ainaski 29 asteen pakkasella.
      Eikä huolta voin tulla nelivedolla hinaamaan, kun taas tarvit apua.

      • Anonyymi

        Lämmittävä pieru lörähtää kun datsia ei taaskaan käynnistynyt.


    • Anonyymi

      Varmaan pelaa samoin kuin muissakin autoissa. höhöhööö. Valvojapimut on aaseja.

    • Anonyymi

      Datsia ei näillä pakkasilla käynnisty. Oli sitten Rombat tahi Vombat. Ei edes lupaa, on kävellen mentävä dasistin hakemaan kyläkaupasta keppanaa

      • Anonyymi

        Määrätyt kuskit eivät käynnisty ilman esson paaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrätyt kuskit eivät käynnisty ilman esson paaria

        Määrätyt kuskit eivät käynnisty ilman lepakkovirtaa nänneihin!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe