Lisää kokemuksia näkijästä Elämän virta?

Anonyymi

Heippa vaan kaikille ! Haluisin keskustella tosta Elämän Virta näkijästä kun tuntuu olevan niitä oikeesti harvoja oikeita näkijöitä nykyään, ainakin mitä oon kuullu nyt jo parisen votta. Oon lukenu hyvää netistä ja kuullu kavereilta ja työ kavereilta.

En vaan jotenki uskalla kirjottaa Elämän Virralle. Eli voisko joku vähän kertoa mulle että millaiselta ihmiseltä hän vaikuttaa? En oo nimittäin ihan puhas pulmunen ja jos tuomitsee niin en ehkä kestä sitä :´(

74

7598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No paljon olen tästä selvänäkijästå lukenut hyvää. Tiedä sitten

    • Anonyymi

      No siitä vaan peili eteen ja alat kysellä. Itseltään kun saa ne haluamansa vastaukset.

    • Anonyymi

      Olen kerran kirjoittanut hänelle eikä vakuuttanut. Oli aika ympäripyöreetä sekä epäuskottavaa, puhui eräästä ihmisestä josta kysyin siihen tyyliin ettei sopinut kyseiseen henkilöön ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ihan samat kokemukset. En oikein ymmärrä hehkutusta. Itse en saanut mitään mitä en olisi itsekin voinut sanoa. Eikä siinä nyt mitään järkeä ole, että kysymyksissä pitäisi kertoa kaikki mahdollinen itsestään ja elämästään, että saisi jonkinlaisen vastauksen.


    • Anonyymi

      Minust oikeat ennustajat taikka selvännäkijät ei tee tulkintojaa missään sähköpostiviesteissä. kuulin kerran kun yksi oikee näkijä sanoi ettei semmonen ole edes mahdollista. Jostain energioitten kulusta se kuulemma kiinni se on ja selvähän se on että kyllä tämän ketjun alotus vaikuttaa kyllä semmosen ittensä alottamalta josta täsä ny kysellään.

    • Anonyymi

      Mä olen kyllä sitä mieltä että on oikea näkijä. Oon pyytäny häneltä apua jo monia vuosia, ties asioita joita ei muuten voi mitenkään tietää. Eikä hänelle tartte kertoa itsestään kerta kaikkiaan mitään!! Pelkät kysymykset riittää ja mä ainakin oon aina saanu esittää lisääkin kysymyksiä. Jokainen valitkoon tietty itse itelleen valintansa mutta voin käsi sydämellä suositella Elämänvirtaa

      • Anonyymi

        Onko kukaan lähiaikoina pyytänyt häneltä ennustusts


    • Anonyymi

      Oikeesti harvoja oikeita näkijöitä? Kyllä mä ainakin sanon että esimerkiksi enkeliviesti .fi palvelusta löyttyy yhtälailla oikeita näkijöitä. Eikä he tuomitse ketään. Ei näkijän tehtävä ole tuomita ketään. Neuvovat ja ohjaavat. Kokeile!!!

    • Anonyymi

      En oikeen ymmärrä tota kitinää tosta että pitäs esittää kysymyksiä. Siis mä ymmärrän sen ihan täysin niinhän se tietää mihin apua tarvii? Ei mun pitäny kertoo itestäni yhtään mitään enkä kertonu. En ikää en nimeä en mitään esitin vaan mun kysymykset ja niitä oli sellanen pari kymmentä.. Sano mulle asioita joita en ois uskonu et tapahtuu ja jos sillon olisin tullu tänne siitä kirjottamaan niin väärin olisin luullu? Ja sain myös esittää noita lisäkyssäreitä mikä oli musta hyvä.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä! Ei tarvinnu munkaan mitää nitestäni kertoa. Mulla oli muutama kyssäri mielessä ja vastaukset sain. Luulin kyl et meni harhaan, mutta oli vaan aika pitkällä ajalla. Kaikki mennyt just niinku sano. Ei kyl ollu mikään sähköpostitulkinta. Aattelin, että kun soittaa niin saa vastaukset heti. Vahva suositus ennustajat24!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä! Ei tarvinnu munkaan mitää nitestäni kertoa. Mulla oli muutama kyssäri mielessä ja vastaukset sain. Luulin kyl et meni harhaan, mutta oli vaan aika pitkällä ajalla. Kaikki mennyt just niinku sano. Ei kyl ollu mikään sähköpostitulkinta. Aattelin, että kun soittaa niin saa vastaukset heti. Vahva suositus ennustajat24!

        Niin, siis jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo Elämänvirta on aiemmin kaiketi ottanut ihmisiä vastaan mutta nykyään tekee vain etänä? Vaikuttaisikohan korona tuohon? On ilmeisesti iäkäs ihminen jo? Minäkin olisin saanut kysyä lisää asioita mutta eipäs ollut tarvista, mielestäni aika selkeästi vastaili mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä! Ei tarvinnu munkaan mitää nitestäni kertoa. Mulla oli muutama kyssäri mielessä ja vastaukset sain. Luulin kyl et meni harhaan, mutta oli vaan aika pitkällä ajalla. Kaikki mennyt just niinku sano. Ei kyl ollu mikään sähköpostitulkinta. Aattelin, että kun soittaa niin saa vastaukset heti. Vahva suositus ennustajat24!

        Tarkoitit varmaan Ennustaja24? Huippuhyviä näkijöitä monia joille olen soitellut monta kertaa. Ja aion soittaa jatkossakin. Suosittelen kyllä kaikille. Koen parempanaa soittaa kuin kysyä tilannettani emaililla. Puhuessa voi reagoida myös näkijän sanomisiin ja ehkä itsekin kysyä jotain muutakin, mikö ei ollut mielessä alunperinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo Elämänvirta on aiemmin kaiketi ottanut ihmisiä vastaan mutta nykyään tekee vain etänä? Vaikuttaisikohan korona tuohon? On ilmeisesti iäkäs ihminen jo? Minäkin olisin saanut kysyä lisää asioita mutta eipäs ollut tarvista, mielestäni aika selkeästi vastaili mulle.

        Yks kysyy itteltänsä enemmän kun muut ehtii vastata.


    • Anonyymi

      Mulle tiesi kertoa asioita jo vuosia sitten. Sillon en uskonu, nyt on toteutunut. Yhtä asiaa odotan vielä.. Mielestäni näkee myös hiton hyvin ihmissuhde asioihin. Niissä aina kirjotan Elämän virralle. Jokaisella on tietty oma mielipiteensä mutta minä ainakin voin käsi sydämmellä suositella .

    • Anonyymi

      Miten hänet saa kiinni? aiemmin oli joku keskustelu mutta on poistettu. oliko tuo sähköposti luukun?

      • Anonyymi

        Joo. Mut siis tännehän ei kai yhteystietoja saa laittaa kun kaikki poistetaan. Mun mielestä aika kummaa kun ihmiset kuitenkin haluis tavottaa näkijän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Mut siis tännehän ei kai yhteystietoja saa laittaa kun kaikki poistetaan. Mun mielestä aika kummaa kun ihmiset kuitenkin haluis tavottaa näkijän

        Haluan ainakin omasta mielestäni tuoda esiin hyvän näkijän ja löytyy enkeliviesti.fi. En tarkoita sitä, että joku olisi toistaan parempi, mutta onhan se henkiklökemioistakin kiinni, kenen kanssa synkkaa hyvin ja kenen ääni miellyttää. Eikö?


    • Anonyymi

      Katsooko edellisiä elämiä??

      • Anonyymi

        Katto mulle ainakin


    • Anonyymi

      Minulle katsoi myös edellisiä elämiä ja avasi paljon asioita jotka jo olin itse jollakin tasolla tiennyt ... toi myös uutta ja näki ihmis suhteisiini hyvin. Ehkäpä voin siis suositella??

      • Anonyymi

        Tässä ketjussa kävi ihtestää laittamasa kommentin ja seuraavasa laitettu samat itsekehut tasan kaks minuuttia myöhemmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa kävi ihtestää laittamasa kommentin ja seuraavasa laitettu samat itsekehut tasan kaks minuuttia myöhemmi.

        Anteeksi vaan, olen tuo edellinen kirjoittaja ja en todellakaan ole kirjoittanut muualle??!


    • Anonyymi

      Paljonko maksaa tulkinta tältä näkijältä?

    • Anonyymi

      Sain mun kaverilta hänen osoitteen ja olin jotenkin mykistynyt tulkinnasta. Googlettelin tieni sitten tänne ja huomasin että muutkin ovat olleet tyytyväisiä ja yllättyneitä.. 40 euroa maksoi mun tulkinta. Sanoi että jos joku asia jää epäselväksi saa myös esittää lisäkysymyksiä samaan hintaan. Ehkäpä oikeita näkijöitä onkin siis olemassa?? Hän ei varmaan ole ainoa mutta kiva että löysin tämän.

    • Anonyymi

      Ei kyllä ainaskaan tuomitseva kuva tullu tästä näkijältä. Pidin itse, näki hyvin ja kirjoitti kauniisti. Suosittelen :)

    • Anonyymi

      Kaikki mitä hän ennusti minulle meni väärin. En suosittele, enkä usko aidoksi.

    • Anonyymi

      No onpa eriäviä kokemuksia meillä... minusta kun näki oikein hyvin. Ehkä et vaan halua uskoo sitä mitä kerto sulle? En itekän kaikkea aluksi uskonu mutta aika sen toisin näytti. Vai ootko mustamaalaaja?

    • Anonyymi

      Huomaatko? kysyt kysymyksen mihin olet omien kirjoitusten perusteella saanut vastauksen niin työkavereilta kuin netistäkin. Mitä sä muka pelkäät? älä jaksa,olet niin monta aloitusta jo pistänyt ja vastannut itse kyselyihisi eli ihan oikeesti mokaat ihan itse maineen jatkuvalla huomio huo'''''''la. Joka viikko ja välillä joka päiväkin tätä samaa paskaa. Itse en kyllä kyseiseltä muka näkijältä ottaisi ainoatakaan tulkintaa.

      Ne ketä oikeesti näkee asioita niin ne kyllä myös löydetään ilman jatkuvaa mainostusta ja varsinkin kun se mainostus on ilmaista on tällä palstalla näköjään sallittua ja vielä ilmaistakin

      • Anonyymi

        Onko se sinusta mainostamista tai huono asia, jos avoimesti haluaa jakaa oman kokemuksensa ja kertoa muille myös sen onnistuneen kokemuksen lähteen? Yhtä lailla täällä sivuilla se tuomiokin jaetaan jos ja kun joku näkijä ei miellytä. henkilökemiat esimerkiksi. Soitan usein ennustaja24 palveluun ja siellä oleviin näkijöihin osaan olen tyytväinen ja osaan en. Mutta pidetään nyt sitten nimet omana tietona, ettei kukaan loukkaannu. Onhan se niin, että jokaisessa työssä kohtaat hyviä ja huonoja asiakaspalvelutilanteita. Niin se on tässäkin palvelussa. Minä kiitän hyvästä palvelusta, Ei muuta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinusta mainostamista tai huono asia, jos avoimesti haluaa jakaa oman kokemuksensa ja kertoa muille myös sen onnistuneen kokemuksen lähteen? Yhtä lailla täällä sivuilla se tuomiokin jaetaan jos ja kun joku näkijä ei miellytä. henkilökemiat esimerkiksi. Soitan usein ennustaja24 palveluun ja siellä oleviin näkijöihin osaan olen tyytväinen ja osaan en. Mutta pidetään nyt sitten nimet omana tietona, ettei kukaan loukkaannu. Onhan se niin, että jokaisessa työssä kohtaat hyviä ja huonoja asiakaspalvelutilanteita. Niin se on tässäkin palvelussa. Minä kiitän hyvästä palvelusta, Ei muuta,

        Soitatko sinä usein puhelinennustajille? Itse olen pitänyt heitä jotenkin "huonossa" maineessa, mutta nyt itse olen aika paljonkin soitellut ja juurikin kertomaasi palveluun. Hyvää palvelua olen saanut ja neuvoja myös. Eivät ole sellaisia utelevia "noitia" joista mulla on kokemusta kun joskus 30 vuotta sitten ensimmäsitä kertaa soittelin ennustjalinjoille. Nyt oli ainakin hyvin miellyttävä ja asiansa osaavaa näkijää linjalla. Miksi ei täällä saa jakaa omaa kokemustaan ihan nimen kanssa? Eikö sillä tavalla erottuisi jyvät akanoista jos voisi nimellä täällä kehua? En missään nimessä taerkoita että alettaisiiin täällä mustamaalaamaan puolestaan niitä negatiivisia kokemuksia, koska mielestäni ns. "huonot" ennustajat karsiutuu automaattisesti itsestään markkinoilta ja vain vahvat hyvät jatkavat.


    • Anonyymi

      <3<3

    • Anonyymi

      Elämän virta sivu löytyy Facebookista, muualta en löytänyt. On mainos sivu siellä.

      • Anonyymi

        Minä suosittelen enkeliviedsti.fi palvelua. Löyty myös facesta. Oli mulle uusi tuttavuus, mutta minä todella sain neuvoja. Eikä pitänyt varata aikaa tai muuta sellaista. Omaa nimeä en kertonut, ei tarvinnut. Hyvin osui kohdalleen näkijän tiedot. Olen iloinen ja kiitollinen!


    • Anonyymi

      Minun on valitettavasti sanottava, ettei nähnyt oikein minulle erittäin tärkeässä asiassa. Näki mielestäni sen, miten olisin toivonut asian menevän, mutta niin ei käynyt. En tiedä miten tarkasti näkee ajallisesti, mutta sanoi erään asiaan liittyvän käänteen tapahtuvan "aivan juuri", ja siitä on nyt puolitoista kuukautta. Itselleni se on tuntunut kovin pitkältä ajalta. Ajat ovat kyllä vaikeita monille näkijöille. Sanoi myös, että on hyvin tärkeää luottaa omiin haaveisiin eikä antaa yhtään tilaa epäuskolle, sillä se vaikuttaa lopputulokseen hyvin paljon. Tavallaan tuli tunne että on pakotettava itsensä olemaan koko ajan positiivinen ja luottavainen jotta ennustus toteutuu.

      Kaikesta huolimatta jokin minussa toivoo, että asia vielä menisi kuten sanoi, vaikka olenkin väsynyt tilanteeseen, usko on loppunut ja olen päästänyt irti. Hän oli erittäin kannustava ja lempeä ja tulkitsi kauniisti. Hän näki kyllä oikein joitakin muita asioita elämästäni, mutta tämä kaikkein tärkein asia jonka vuoksi otin yhteyttä, ei ole mennyt kuten kuvasi.

    • Anonyymi

      Mun mielestä näki mulle tosi hyvin. Oli toki yksi asia joka ei mun mielestä eka menny kuten piti mutta myöhemmin siinä kävikin niin. Mun piti siis vaan odottaa.

      • Anonyymi

        Antoiko tarkempaa aikaa? Tiedän että ajat voi heittää. Minulle tosiaan sanoi että on aivan kohta tulossa eräs käänne. Odottavan aika on pitkä, 6 viikkoa tuntuu ikuisuudelta.


    • Anonyymi

      Onko muilla kokemusta hänestä elämän virrasts

      • Anonyymi

        Aion kirjottaa tälle selvä näkijälle, ystäväni on kehunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion kirjottaa tälle selvä näkijälle, ystäväni on kehunut

        Oletko jo kirjoittanut. Jos niin olitko tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Kirjoittiko hän ainoastaan positiivisista asioista. Kertoiko mitään huonoa vaikka tapahtuisikin.

      • Anonyymi

        Niin se voi muisti pätkiä ettei muista mitä on tullut kirjoitettua,,,


    • Anonyymi

      Tämä on vastaus sulle anonyymi. Mulle kerto oikeestaan vaan positiivisia asioita. Kuolemaa ei kuulema kerro ja musta se on hyvä. Tällä näkijällä on mun mielestä sellanen nätti tapa ilmasta asioita. Sano rehellisesti jotain mulle ei niin mieluista mitä tulee tapahtumaan parin kuukauden päästä mutta sano sen niin kivasti ettei ahdista. Että kyllä omasta kokemuksestani voin suositella !

    • Anonyymi

      Minua hän pyys esittään kysymyksiä. esitin niitä sitten. Kyllä minusta ties !

    • Anonyymi

      Kuinka kauas hän antoi ennustusts

    • Anonyymi

      Oliko useampi vuosi vai muutama kuukausi

    • Anonyymi

      ???

    • Anonyymi

      Onko kukaan äskettäin ottanut häneltä ennustusta.

    • Anonyymi

      Onko uusia kokemuksia hänestä

    • Anonyymi

      Näistä ajoista sen verran, että ainakaan mulle ei kertonut varsinaisesti milloin jokin asia tapahtuu. Yhden vuosiluvun antoi eräälle tapahtumalle, mutta muuten on vain kertonut mitä näkee. On sanonut, että tarkkoja aikoja annetaan hyvin harvoin. Tulkitsee käsittääkseni kuvien kautta ja niissä voi näkyä vuodenaikoja kuvaavia juttuja, esim. luminen maisema josta voi päätellä asian tapahtuvan talvella.

      Eräs näkijä jolta otin tulkinnan 7 vuotta sitten, kuvasi asioita jotka vasta nyt ovat tapahtuneet. Muistan ajatelleeni että ei kyllä näe oikein, en tajunnut yhtään mistä puhui kun kuvasi muka silloista nykyhetkeä ja lähitulevaa. Vähän aikaa sitten löysin kirjoittamansa tulkinnan ja kaikki sanomansa on kuin onkin toteutunut viimeisen vuoden aikana.

    • Anonyymi

      Näkijä

    • Anonyymi

      Oispa mukava tietää lisää näistä hänen ennustuksista.

    • Anonyymi

      Voisikohan elämän virta auttaa minua. Olen aivan lopussa.

    • Anonyymi

      Kiitos elämävviralle näistä lukuisista, lukuisista mainoksista taas tässäkin ketjussa, mutta kun niitä on ihan oikeitakin näkijöitä niin- - mukavasti käy nostelemassa tämän ketjun ylös. Kukapa se kissan hännän nostelisi jne.

      • Anonyymi

        No onhan tää nyt kiva, et joku muukin täällä pyörii ku pelkkä Naomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tää nyt kiva, et joku muukin täällä pyörii ku pelkkä Naomi.

        Naomia olen kyllä itsekin käynyt muutamassakin ketjus kehumassa mutta ihan siksi kun nyt kuitenkin on ihan aito näkijä eikä mikään luukkujuttu


    • Anonyymi

      Haluaisin tietää uusimmista ennusteista joita hän on antanut. Ovatko pitäneet paikkaansa.

      • Anonyymi

        Hän vastasi minulle joulukuun alkupuolella. Vastaus oli empaattinen, ja sain hyviä neuvoja omaan elämäntilanteeseen. Vielä ei ole mitään tapahtunut, mutta asiat, joista hän kertoi, ovat sellaisia, etteivät ole ihan hetkeen tapahtumassa. Ensi kesään asti pitäisi malttaa odottaa, toteutuuko yksi hänen ennustamansa asia.

        Tämä oli toinen kerta, kun kirjoitin hänelle. Mikään isompi hänen kertomansa asia ei ole vielä toteutunut. Kuulemma menee pidempi aika, jotta toteutuvat. Pari hyvin mutkikasta sukulaissuhteisiin liittyvää asiaa ovat edenneet tämän vuoden aikana parempaan suuntaan häneltä vuosi sitten saaduilla ohjeilla. Hän siis kertoi, kuinka kannattaisi edetä kyseisissä tilanteissa.


    • Anonyymi

      Olen ottanut häneltä ennustuksen. Oli Ihanan kannustava ja positiivinen. Lämmin ja lempeän tuntuinen. Odottelen vielä tapahtuvaksi asioita. Kaikkea hyvää hänelle. Uskon että oikea ennustaja enkä minä ole Elämän virta.

      • Anonyymi

        juuuuujuuuuuu, juuuuetpä tietenkään...juujuuuuuuuuujuuuu uskotaan, etpä ole juuuu


    • Anonyymi

      Sama täällä pidän oikeana näkijänä häntä

      • Anonyymi

        Paljonko tulkinta kustantaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko tulkinta kustantaa?

        40€
        -sivusta


    • Anonyymi

      Ja kauanko sitä piti odottaa? Kuulin että saisi kysyä lisä kysymyksiä??

    • Anonyymi

      Tekeekö Keskiyö vielä katselmuksia. Häneltä saanut joskus 2000 alussa paikkaansa pitävän ennustuksen. Jos jollakin hänestä tietoa niin ilmoittelisitko. Kiitos etukäteen.

    • Anonyymi

      Onko elämän virta osaava näkijä vai vain arvailuja

      • Anonyymi

        Täysin huuhaata kuulemma. Alusta loppuun. Alottelee täällä ketjuja, niinkun tän, ja käy niissä sitten itteään mainostamassa.Mun kaveri oli kokeillu, itte en.

        Mulle on aito näkijä sanonnu että mitään sähköpostitulkintoja ei oikea näkijä mitenkään voi tehdä. Tai että voi, mutta että sillä ei oo ssitte mitään tekemistä oikeen selvänäkemisen kanssa. No se ketä sano, on mulle katsonu vuosia ja ihan nappiin on menny nii uskon kyllä kun sano niin.
        Kon tätä ketjuu lukee, huomaa että on alottajan itensä vastailuja täys, missä kehuu itteensä.


    • Anonyymi

      Minulle on nähnyt hyvin etenkin ns. suurempia suuntaviivoja. Toisaalta osannut kuvata tilanteita hämmystyttävänkin tarkasti tunnepuolelle. Lisäksi työhön ja parisuhteeseen on nähnyt hyvin ja moni asia näyttää menevän sanotun mukaan. Joissain yksityiskohdissa ollut heittoa ajoituksessa enemminkin kuin itse asiassa. Nähnyt jopa sellaista, mitä en itse vielä olisi ollut sanoittamansa. Suureksi avuksi ollut matkan varrella, auttanut ymmärtämään ja uskomaan ja lopulta monet jutut ovat alkaneet tapahtua, vaikka on joutunut ns. odottamaan. Ihana näkijä!

    • Anonyymi

      Kehuin aikaisemmin EV:tä mutta nyt en ole ollenkaan varma. Hänen tulkintansa tuntuu todella ristiriitaisilta ja sekavilta, huonoa energiaa. Ei ole toteutunut, mitä on sanonut, vaikka olisi jo pitänyt tapahtua! En tiedä, luotanko enää näkijöihin. Testannut nyt useita ja ihan eri ohjeita ja näkemyksiä tulee. Huoh, onkohan tässä mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Ei ole. Olen itsekin epätoivoisessa olotilassa langennut näihin eikä näistä kukaan näe. Jotain pientä saatetaan "nähdä", mutta ns. tärkeimmät asiat eivät koskaan toteudu, kuten on sanottu. Kai sitä on ollut valmis maksamaan siitä hetken toivosta ja ilosta kun on voinut nähdä itsensä kerrankin onnellisena tulevassa, mutta eipä nuo toteudu. Aito näkijä näkee pidemmälle ajalle ja lopputuloksen. Siihen ei katsottavan omat elämänvalinnat vaikuta. Jotkut ovat jonkinlaisessa symbioosisuhteessa ns. omaan näkijäänsä ja soittelevat tuon tuosta kun tuleva onkin muuttunut, näkijä sitten kertoo taas uuden tulevan näyn ja sitä odotellaan sitten. Hyvä rahasampo tällaiset vakiasikkaat, jotka eivät näe näissä omissa lempinäkijöissään moitittavaa. Muiden kohdalla näyn muuttuminen olisi osoitus siitä, ettei näe. Joidenkin kohdalla taas kyse onkin siitä, että olisi mukamas itse toiminut tulevaa muuttavalla tavalla. Tällainen näkijä ei vain näe kuin lyhyesti eteenpäin jos sitäkään.


    • Anonyymi

      Kiitos! Nimenomaan näin. Oikea näkijä näkisi pidemmälle ja nimenomaan sen lopputuloksen, kävipä siinä välissä mitä tahansa. Ei mitään häilyvää ja epämääräistä, aina muuttuvaa. Eri ääni kellossa. Tosiaan selkeydestä olen ollut valmis maksamaan ja maksaisin edelleen, jos tietäisin, että joku oikeasti näkee. Ei kaikkea varmaan voi nähdä, mutta kun tämä kyky kerran joillakin on, niin harmittaa, että niin paljon törmää negatiiviseen energiaan, vaikka mukamas asiat esitetään tulevan hyvästä. Selkeyden kyllä koenkin saaneen, mutta siitä, että luotan omaan näkemykseeni, ja siihen mitä tunnen, kävi mitä kävi. En usko, että luottaisin kehenkään niin paljon, että luottaisin heidän neuvoihinsa. Silti olisi ollut kiva vaikeissa elämänvaiheissa saada tällaista apua. Ehkä on sitten vaan parempi luovuttaa. Opettavaista on kyllä ollut! Erottaa jyvät akanoista. Monet ovat taitavia mutta kaikki ei ole siltä miltä vaikuttaa.

    • Anonyymi

      En suosittele! Jos olisin kuunnellut hänen ohjeitaan, olisi omat asiat menneet huonompaan suuntaan. Onneksi kuuntelin itseäni.

      • Anonyymi

        No varmana ei suosittele moni muukaan. kyllä menen oikealle selvänäkijälle sitten kun tarvisen tietoa tulevasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmana ei suosittele moni muukaan. kyllä menen oikealle selvänäkijälle sitten kun tarvisen tietoa tulevasta.

        Mikä on oikea selvänäkijä?


    • Anonyymi

      Hän on nähnyt ystävilleni oikein asioita, näki siis asioita, jotka sitten oikeasti tapahtuivat. Minulle ei nähnyt. Nyt kun mietin niitä tulkintoja, niin nähnyt perustavanlaatuisesti väärin ja sekavasti minulle. Pettynyt!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe