Lisää kokemuksia näkijästä Elämän virta?

Anonyymi

Heippa vaan kaikille ! Haluisin keskustella tosta Elämän Virta näkijästä kun tuntuu olevan niitä oikeesti harvoja oikeita näkijöitä nykyään, ainakin mitä oon kuullu nyt jo parisen votta. Oon lukenu hyvää netistä ja kuullu kavereilta ja työ kavereilta.

En vaan jotenki uskalla kirjottaa Elämän Virralle. Eli voisko joku vähän kertoa mulle että millaiselta ihmiseltä hän vaikuttaa? En oo nimittäin ihan puhas pulmunen ja jos tuomitsee niin en ehkä kestä sitä :´(

36

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No paljon olen tästä selvänäkijästå lukenut hyvää. Tiedä sitten

• Anonyymi

No siitä vaan peili eteen ja alat kysellä. Itseltään kun saa ne haluamansa vastaukset.

• Anonyymi

Olen kerran kirjoittanut hänelle eikä vakuuttanut. Oli aika ympäripyöreetä sekä epäuskottavaa, puhui eräästä ihmisestä josta kysyin siihen tyyliin ettei sopinut kyseiseen henkilöön ollenkaan.

• Anonyymi

Ihan samat kokemukset. En oikein ymmärrä hehkutusta. Itse en saanut mitään mitä en olisi itsekin voinut sanoa. Eikä siinä nyt mitään järkeä ole, että kysymyksissä pitäisi kertoa kaikki mahdollinen itsestään ja elämästään, että saisi jonkinlaisen vastauksen.

• Anonyymi

Minust oikeat ennustajat taikka selvännäkijät ei tee tulkintojaa missään sähköpostiviesteissä. kuulin kerran kun yksi oikee näkijä sanoi ettei semmonen ole edes mahdollista. Jostain energioitten kulusta se kuulemma kiinni se on ja selvähän se on että kyllä tämän ketjun alotus vaikuttaa kyllä semmosen ittensä alottamalta josta täsä ny kysellään.

• Anonyymi

Mä olen kyllä sitä mieltä että on oikea näkijä. Oon pyytäny häneltä apua jo monia vuosia, ties asioita joita ei muuten voi mitenkään tietää. Eikä hänelle tartte kertoa itsestään kerta kaikkiaan mitään!! Pelkät kysymykset riittää ja mä ainakin oon aina saanu esittää lisääkin kysymyksiä. Jokainen valitkoon tietty itse itelleen valintansa mutta voin käsi sydämellä suositella Elämänvirtaa

• Anonyymi

Oikeesti harvoja oikeita näkijöitä? Kyllä mä ainakin sanon että esimerkiksi enkeliviesti .fi palvelusta löyttyy yhtälailla oikeita näkijöitä. Eikä he tuomitse ketään. Ei näkijän tehtävä ole tuomita ketään. Neuvovat ja ohjaavat. Kokeile!!!

• Anonyymi

En oikeen ymmärrä tota kitinää tosta että pitäs esittää kysymyksiä. Siis mä ymmärrän sen ihan täysin niinhän se tietää mihin apua tarvii? Ei mun pitäny kertoo itestäni yhtään mitään enkä kertonu. En ikää en nimeä en mitään esitin vaan mun kysymykset ja niitä oli sellanen pari kymmentä.. Sano mulle asioita joita en ois uskonu et tapahtuu ja jos sillon olisin tullu tänne siitä kirjottamaan niin väärin olisin luullu? Ja sain myös esittää noita lisäkyssäreitä mikä oli musta hyvä.

• Anonyymi

Aivan samaa mieltä! Ei tarvinnu munkaan mitää nitestäni kertoa. Mulla oli muutama kyssäri mielessä ja vastaukset sain. Luulin kyl et meni harhaan, mutta oli vaan aika pitkällä ajalla. Kaikki mennyt just niinku sano. Ei kyl ollu mikään sähköpostitulkinta. Aattelin, että kun soittaa niin saa vastaukset heti. Vahva suositus ennustajat24!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan samaa mieltä! Ei tarvinnu munkaan mitää nitestäni kertoa. Mulla oli muutama kyssäri mielessä ja vastaukset sain. Luulin kyl et meni harhaan, mutta oli vaan aika pitkällä ajalla. Kaikki mennyt just niinku sano. Ei kyl ollu mikään sähköpostitulkinta. Aattelin, että kun soittaa niin saa vastaukset heti. Vahva suositus ennustajat24!

Niin, siis jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo Elämänvirta on aiemmin kaiketi ottanut ihmisiä vastaan mutta nykyään tekee vain etänä? Vaikuttaisikohan korona tuohon? On ilmeisesti iäkäs ihminen jo? Minäkin olisin saanut kysyä lisää asioita mutta eipäs ollut tarvista, mielestäni aika selkeästi vastaili mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan Ennustaja24? Huippuhyviä näkijöitä monia joille olen soitellut monta kertaa. Ja aion soittaa jatkossakin. Suosittelen kyllä kaikille. Koen parempanaa soittaa kuin kysyä tilannettani emaililla. Puhuessa voi reagoida myös näkijän sanomisiin ja ehkä itsekin kysyä jotain muutakin, mikö ei ollut mielessä alunperinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, siis jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo Elämänvirta on aiemmin kaiketi ottanut ihmisiä vastaan mutta nykyään tekee vain etänä? Vaikuttaisikohan korona tuohon? On ilmeisesti iäkäs ihminen jo? Minäkin olisin saanut kysyä lisää asioita mutta eipäs ollut tarvista, mielestäni aika selkeästi vastaili mulle.

Yks kysyy itteltänsä enemmän kun muut ehtii vastata.

• Anonyymi

Mulle tiesi kertoa asioita jo vuosia sitten. Sillon en uskonu, nyt on toteutunut. Yhtä asiaa odotan vielä.. Mielestäni näkee myös hiton hyvin ihmissuhde asioihin. Niissä aina kirjotan Elämän virralle. Jokaisella on tietty oma mielipiteensä mutta minä ainakin voin käsi sydämmellä suositella .

• Anonyymi

Miten hänet saa kiinni? aiemmin oli joku keskustelu mutta on poistettu. oliko tuo sähköposti luukun?

• Anonyymi

Joo. Mut siis tännehän ei kai yhteystietoja saa laittaa kun kaikki poistetaan. Mun mielestä aika kummaa kun ihmiset kuitenkin haluis tavottaa näkijän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Mut siis tännehän ei kai yhteystietoja saa laittaa kun kaikki poistetaan. Mun mielestä aika kummaa kun ihmiset kuitenkin haluis tavottaa näkijän

Haluan ainakin omasta mielestäni tuoda esiin hyvän näkijän ja löytyy enkeliviesti.fi. En tarkoita sitä, että joku olisi toistaan parempi, mutta onhan se henkiklökemioistakin kiinni, kenen kanssa synkkaa hyvin ja kenen ääni miellyttää. Eikö?

• Anonyymi

Katsooko edellisiä elämiä??

• Anonyymi

Katto mulle ainakin

• Anonyymi

Minulle katsoi myös edellisiä elämiä ja avasi paljon asioita jotka jo olin itse jollakin tasolla tiennyt ... toi myös uutta ja näki ihmis suhteisiini hyvin. Ehkäpä voin siis suositella??

• Anonyymi

Tässä ketjussa kävi ihtestää laittamasa kommentin ja seuraavasa laitettu samat itsekehut tasan kaks minuuttia myöhemmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ketjussa kävi ihtestää laittamasa kommentin ja seuraavasa laitettu samat itsekehut tasan kaks minuuttia myöhemmi.

Anteeksi vaan, olen tuo edellinen kirjoittaja ja en todellakaan ole kirjoittanut muualle??!

• Anonyymi

Paljonko maksaa tulkinta tältä näkijältä?

• Anonyymi

Sain mun kaverilta hänen osoitteen ja olin jotenkin mykistynyt tulkinnasta. Googlettelin tieni sitten tänne ja huomasin että muutkin ovat olleet tyytyväisiä ja yllättyneitä.. 40 euroa maksoi mun tulkinta. Sanoi että jos joku asia jää epäselväksi saa myös esittää lisäkysymyksiä samaan hintaan. Ehkäpä oikeita näkijöitä onkin siis olemassa?? Hän ei varmaan ole ainoa mutta kiva että löysin tämän.

• Anonyymi

Ei kyllä ainaskaan tuomitseva kuva tullu tästä näkijältä. Pidin itse, näki hyvin ja kirjoitti kauniisti. Suosittelen :)

• Anonyymi

Kaikki mitä hän ennusti minulle meni väärin. En suosittele, enkä usko aidoksi.

• Anonyymi

No onpa eriäviä kokemuksia meillä... minusta kun näki oikein hyvin. Ehkä et vaan halua uskoo sitä mitä kerto sulle? En itekän kaikkea aluksi uskonu mutta aika sen toisin näytti. Vai ootko mustamaalaaja?

• Anonyymi

Huomaatko? kysyt kysymyksen mihin olet omien kirjoitusten perusteella saanut vastauksen niin työkavereilta kuin netistäkin. Mitä sä muka pelkäät? älä jaksa,olet niin monta aloitusta jo pistänyt ja vastannut itse kyselyihisi eli ihan oikeesti mokaat ihan itse maineen jatkuvalla huomio huo'''''''la. Joka viikko ja välillä joka päiväkin tätä samaa paskaa. Itse en kyllä kyseiseltä muka näkijältä ottaisi ainoatakaan tulkintaa.

Ne ketä oikeesti näkee asioita niin ne kyllä myös löydetään ilman jatkuvaa mainostusta ja varsinkin kun se mainostus on ilmaista on tällä palstalla näköjään sallittua ja vielä ilmaistakin

• Anonyymi

Onko se sinusta mainostamista tai huono asia, jos avoimesti haluaa jakaa oman kokemuksensa ja kertoa muille myös sen onnistuneen kokemuksen lähteen? Yhtä lailla täällä sivuilla se tuomiokin jaetaan jos ja kun joku näkijä ei miellytä. henkilökemiat esimerkiksi. Soitan usein ennustaja24 palveluun ja siellä oleviin näkijöihin osaan olen tyytväinen ja osaan en. Mutta pidetään nyt sitten nimet omana tietona, ettei kukaan loukkaannu. Onhan se niin, että jokaisessa työssä kohtaat hyviä ja huonoja asiakaspalvelutilanteita. Niin se on tässäkin palvelussa. Minä kiitän hyvästä palvelusta, Ei muuta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sinusta mainostamista tai huono asia, jos avoimesti haluaa jakaa oman kokemuksensa ja kertoa muille myös sen onnistuneen kokemuksen lähteen? Yhtä lailla täällä sivuilla se tuomiokin jaetaan jos ja kun joku näkijä ei miellytä. henkilökemiat esimerkiksi. Soitan usein ennustaja24 palveluun ja siellä oleviin näkijöihin osaan olen tyytväinen ja osaan en. Mutta pidetään nyt sitten nimet omana tietona, ettei kukaan loukkaannu. Onhan se niin, että jokaisessa työssä kohtaat hyviä ja huonoja asiakaspalvelutilanteita. Niin se on tässäkin palvelussa. Minä kiitän hyvästä palvelusta, Ei muuta,

Soitatko sinä usein puhelinennustajille? Itse olen pitänyt heitä jotenkin "huonossa" maineessa, mutta nyt itse olen aika paljonkin soitellut ja juurikin kertomaasi palveluun. Hyvää palvelua olen saanut ja neuvoja myös. Eivät ole sellaisia utelevia "noitia" joista mulla on kokemusta kun joskus 30 vuotta sitten ensimmäsitä kertaa soittelin ennustjalinjoille. Nyt oli ainakin hyvin miellyttävä ja asiansa osaavaa näkijää linjalla. Miksi ei täällä saa jakaa omaa kokemustaan ihan nimen kanssa? Eikö sillä tavalla erottuisi jyvät akanoista jos voisi nimellä täällä kehua? En missään nimessä taerkoita että alettaisiiin täällä mustamaalaamaan puolestaan niitä negatiivisia kokemuksia, koska mielestäni ns. "huonot" ennustajat karsiutuu automaattisesti itsestään markkinoilta ja vain vahvat hyvät jatkavat.

• Anonyymi

<3<3

• Anonyymi

Elämän virta sivu löytyy Facebookista, muualta en löytänyt. On mainos sivu siellä.

• Anonyymi

Minä suosittelen enkeliviedsti.fi palvelua. Löyty myös facesta. Oli mulle uusi tuttavuus, mutta minä todella sain neuvoja. Eikä pitänyt varata aikaa tai muuta sellaista. Omaa nimeä en kertonut, ei tarvinnut. Hyvin osui kohdalleen näkijän tiedot. Olen iloinen ja kiitollinen!

• Anonyymi

Minun on valitettavasti sanottava, ettei nähnyt oikein minulle erittäin tärkeässä asiassa. Näki mielestäni sen, miten olisin toivonut asian menevän, mutta niin ei käynyt. En tiedä miten tarkasti näkee ajallisesti, mutta sanoi erään asiaan liittyvän käänteen tapahtuvan "aivan juuri", ja siitä on nyt puolitoista kuukautta. Itselleni se on tuntunut kovin pitkältä ajalta. Ajat ovat kyllä vaikeita monille näkijöille. Sanoi myös, että on hyvin tärkeää luottaa omiin haaveisiin eikä antaa yhtään tilaa epäuskolle, sillä se vaikuttaa lopputulokseen hyvin paljon. Tavallaan tuli tunne että on pakotettava itsensä olemaan koko ajan positiivinen ja luottavainen jotta ennustus toteutuu.

Kaikesta huolimatta jokin minussa toivoo, että asia vielä menisi kuten sanoi, vaikka olenkin väsynyt tilanteeseen, usko on loppunut ja olen päästänyt irti. Hän oli erittäin kannustava ja lempeä ja tulkitsi kauniisti. Hän näki kyllä oikein joitakin muita asioita elämästäni, mutta tämä kaikkein tärkein asia jonka vuoksi otin yhteyttä, ei ole mennyt kuten kuvasi.

• Anonyymi

Mun mielestä näki mulle tosi hyvin. Oli toki yksi asia joka ei mun mielestä eka menny kuten piti mutta myöhemmin siinä kävikin niin. Mun piti siis vaan odottaa.

• Anonyymi

Antoiko tarkempaa aikaa? Tiedän että ajat voi heittää. Minulle tosiaan sanoi että on aivan kohta tulossa eräs käänne. Odottavan aika on pitkä, 6 viikkoa tuntuu ikuisuudelta.

• Anonyymi

Onko muilla kokemusta hänestä elämän virrasts

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      34
      3263
    Aihe