Mikä on Fordin tuotannosta mielileffasi? https://www.suomi24.fi/viihde/harrison-ford-rampi-roolittomana-kadonneen-aarteen-metsastajat-nosti-puusepan-maailmantahdeksi?s24
Harrison Ford rämpi roolittomana - Kadonneen aarteen metsästäjät nosti puusepän maailmantähdeksi!

6
243
Vastaukset
- Anonyymi
What Lies Beneath - salaisuus pinnan alla.
Miksi se on lempirooli, olisi spoilausta.
📼 - Anonyymi
Raiders of the Lost Ark oli käsittämättömän rautainen aikoinaan ,ehkä nykyään enemmän dekkari osasto paremmin toimii.
- Anonyymi
Blade runner. Tapaus henry
- Anonyymi
Sekasin LSD-stä ajoiltaan samassa remmissä Jim Morrisonin ja Oliver Stonen kanssa huumeisella 60-luvulla jolloin huumeiden vaaroista ei tiedetty vaan niitä napsittiin kuin karkkia -
oli kai hiukan jo pää selvennyt tuossa Lucas-vaiheessa-
onko vieläkin hiukan tutkalla-
Oscarista viis mutta sai sen ihastuttavan Calisla Flockheartin vaimokseen. - Anonyymi
Star Wars Holiday Special
on paras
t.
Suomi24_Viihde - Anonyymi
Huonoin indiana jones tuo ensimmäinen. Toinen ja kolmas parempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233