Paljonko on paljon ajettu....

Newbie

Paljonko on siis paljon ajettu pyörä, esim. kokoluokassa 600-750cc?
Kannattaako esim. 35tkm pyörään iskeä näppejään?

5

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole vielä

paljonkaan..

Jos pyörä on 80 - luvulta niin matkamittari on varmasti pyöröhtänyt ympäri todennäköisesti ainakin kerran. Tietty vanhoissa vehkeissä on yksilöitäkin..

Pyörän yleiskunto kertoo paljon, kahvakumit, jalkatapit, maalipinta jne. jos käyttö näkyy niissä, niin rassilla on varmasti takana paljon maantietä ja kovaa käyttöä.

Käytetyt pyörät on yksilöitä. Pyydä mielipidettä joltakin kokeneemmalta mopoilijalta.

Itse ostin taannoin saksasta tuodun kasipätkän. Mittarissa oli silloin 35000 km ja nyt vajaa 50000 km, normaalihuollot ja hyvin on ainakin toistaiseksi toiminut, pyörä on vm. -92, enkä ole kauppoja katunut.

• ajettu

125-250 = 25.000 km
      350 = 35.000 km
      500 = 50.000 km
      750 = 75.000 km
      1000 = 100.000 km
      1200 = 120.000 km
      jne... No ei se ihan noin mene, mutta suuntaa antava. Ainakin nin, että tuollaisten km määrien jälkeen alkaa ilmaantua korjaustarvetta

• Turkulainen

Ainakin 125cc ja 500 -kokoluokissa olen samaa mieltä lukemista. Tosin taitaa olla varsin pyörä- ja kuskikohtaista..

• kawassa
        Turkulainen kirjoitti:

Ainakin 125cc ja 500 -kokoluokissa olen samaa mieltä lukemista. Tosin taitaa olla varsin pyörä- ja kuskikohtaista..

n 73 tkm ja hyvin pelaa. Pyörä on 500 ja vuodelta -85. Kytkin laitettiin pääsiäisen aikaan uusiksi ja normaalit kevät huollot tein ja pelaa ihan täysin.

• esaase

eihän tollanen 35tonnia ole kuin hyvä sisäänajo mikäli on kyse nestejäähdytteisestä pelistä,alle sadassatonnissa tuskin muuta väsähtää kuin nokkaketju/kiristin.Toki esim.pyöränlaakerit ja ohjauslaakeri saattaa vaatia vaihtoo jossain 60 paikkeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe