Tuli nuorena tyttönä hölmöiltyä kunnolla ja petoksia tehtyä. Tuomio napsahti 2015 ja sen jälkeen tuli täysi käännös elämässä. Koulutus, työpaikka, avioliitto. Nykyään kaikki paremmin kuin hyvin.
Metsästyksessä olen ollut mukana jo tovin, olisi vain kiva päästä myös itse ampumaan. Kehtaanko edes lähteä haulikkolupaa tuolla menneisyydellä kyselemään?
Rikosrekisteri ja haulikkolupa
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kannattaa kysyä. Soita aselupayksikköön ja selosta tilanne. Voit myös laittaa samantien hakemuksen liitteineen ja odottaa sitten napsahtaako lupalappu.
Jos olet ollut mukana metsästyksessä, niin mikset ole kysynyt lainaisiko joku vanhaa haulikkoaan valvotussa käytössä tapahtuvaan metsästykseen. Kai tiedostat, että tarvitset metsästyskortin ym.- Anonyymi
Metsästyskortti löytyy kyllä. Mutta aseesta (Haulikosta) en ole edes tohtinut haaveilla. Jospa sitä ottaisi itseään niskasta kiinni ja soittaisi asiasta ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyskortti löytyy kyllä. Mutta aseesta (Haulikosta) en ole edes tohtinut haaveilla. Jospa sitä ottaisi itseään niskasta kiinni ja soittaisi asiasta ensin.
Tavallisimmissa törttöilyissa vanhenemisaika on viisi vuotta. Jos et ole onnitunut saamaan mitään merkintöjä lisää ja muutoinkin elämä on kunnossa, niin todennäköisesti onnistut. Virkamies tekee kokonaisharkinnan, joten hakemukseen ja perusteluihin kannattaa panostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783