Tuli nuorena tyttönä hölmöiltyä kunnolla ja petoksia tehtyä. Tuomio napsahti 2015 ja sen jälkeen tuli täysi käännös elämässä. Koulutus, työpaikka, avioliitto. Nykyään kaikki paremmin kuin hyvin.
Metsästyksessä olen ollut mukana jo tovin, olisi vain kiva päästä myös itse ampumaan. Kehtaanko edes lähteä haulikkolupaa tuolla menneisyydellä kyselemään?
Rikosrekisteri ja haulikkolupa
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kannattaa kysyä. Soita aselupayksikköön ja selosta tilanne. Voit myös laittaa samantien hakemuksen liitteineen ja odottaa sitten napsahtaako lupalappu.
Jos olet ollut mukana metsästyksessä, niin mikset ole kysynyt lainaisiko joku vanhaa haulikkoaan valvotussa käytössä tapahtuvaan metsästykseen. Kai tiedostat, että tarvitset metsästyskortin ym.- Anonyymi
Metsästyskortti löytyy kyllä. Mutta aseesta (Haulikosta) en ole edes tohtinut haaveilla. Jospa sitä ottaisi itseään niskasta kiinni ja soittaisi asiasta ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyskortti löytyy kyllä. Mutta aseesta (Haulikosta) en ole edes tohtinut haaveilla. Jospa sitä ottaisi itseään niskasta kiinni ja soittaisi asiasta ensin.
Tavallisimmissa törttöilyissa vanhenemisaika on viisi vuotta. Jos et ole onnitunut saamaan mitään merkintöjä lisää ja muutoinkin elämä on kunnossa, niin todennäköisesti onnistut. Virkamies tekee kokonaisharkinnan, joten hakemukseen ja perusteluihin kannattaa panostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984