Mikälie paskahalvaus antipersulla taas menossa, toinen toistaan hullumpia aloituksia ja kommentteja. Antipersulla on tainnut päästä elämän reaaliteetit hiukan unohtumaan, ja että nuo hänen valheensa, saa vaikkapa Googlella muutamassa sekunnissa selvitettyä. Mutta haittaako se antipersua, no eipä tietysti, silmät renkaina 24/7 sekoilua ja valheita palstalle lisää, vanhojen valheiden toistoja. Tietystikin myös kehujuttuja, antipersun fanittamasta kansikuvatyttö Sannasta, joka kuulemma on top 100 vaikutusvaltaisemman listoilla. Antipersu ei tietenkään ole asiaan sen kummemmin perehtynyt, miten Sanna tuollaiselle listaukselle on päässyt, ja mitkä ovat ne toimet olleet, joilla hän on vaikutusvaltansa esiin tuonut.
Kyllä on antipersulla todellista paniikkimielialaa palstalla. Aloitukset ja kommentit surkuhupaisia.
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi
Täytyy todeta että kyllä elämä on aika tylsää jollei ole muuta elämää kuin roikkua tällä palstalla aamusta iltaan tekemällä noita pöljiä avauksia.
- Anonyymi
Banaanilla ei ole muuta tekemistä kuin ylläpitää keskustelua nimimerkeillä ja anonyyminä persupalstalla. Ymmärtäkäämme banaania, hän ei ole samanlainen kuin me muut.
Anonyymi kirjoitti:
Banaanilla ei ole muuta tekemistä kuin ylläpitää keskustelua nimimerkeillä ja anonyyminä persupalstalla. Ymmärtäkäämme banaania, hän ei ole samanlainen kuin me muut.
Pitänee tehdä laulu tätä hätäpaskamiehestä.
Lähes joka avauksessa ja puolissa vastauksissa on diplomiekonomin ja AMK:n loppututkinnon suorittaneella on hätäpaska, siis HÄTÄPASKA, ylin sanoma.
Hänen häiriköinnissä ja räyhäämisessä Suomen keskustan palstalla oli myös avainsanana paska eri muodoissa.
Miksi?
Olen hätäpaskamies minä vain
kun tän homman sattumalta sain
ei mikään lämmittää
kai voisi enempää
kun paskat vain
mun housuissanin
Eikö tuo onneton diplomiekonomi PankkoBanaani muuhun pysty? Siis pysty parempaan. Vain ja ainoastaan alatyyliin varsinaista paskanjauhamista.
Sinä hätäpaskamies et ole ikinä opiskellut mitään.
Useat sinut paremmin tuntevat vihjailevat kiljunteostasi ja sen juomisesta, niin sitäkö tulee sinun epätavallisen suuri rakkaus hätäpaskaan`: Löytyykö sitä oikein "omasta-takaa?"
Kuvitteletko että nuo typerät paskahalvaus ja hätäpaskajutut tekevät sinusta uskottavan kirjoittajan täysjärkisten seassa. Persujen keskuudessa saat varmasti neron maineen.
Ota huomioon se, että minä oikea Osmium en koskaan aloita alatyylin kirjoittelua ensin. Sinulle ja muille hätäpaskanaamoille joskus voin vastata samalla mitalla, mutta mieluummin kirjoittaisin asiallisesti toisia kunnioittaen ja aina totta.
Se ei ole tietenkään sama kuin sinun ja muiden hätäpaskamiesten totuus, mutta se on oikeaa totuutta.
- Anonyymi
Aloittajaa wituttaa Marinin saama huomio? Onko se sinulta pois? Koeta nyt oppia vaan elämään asian kanssa. Onhan teillä siellä Impivaarassa jo sentään kaasuvalo.
- Anonyymi
Huomio, syvään uurrettu kaula-aukko, ei taida oikein poliittista meriittiä korvata, ja sellaistahan Marinilla ei ole. Kyllä tuota huomiota Demarit ostaa, koska mitään kerrottavaa ei Marinin saavutuksista löydy.
- Anonyymi
Ano 15:32 ei täällä mitään kaasuvaloo ole ja päreetkin pääsi kastuun. Pimeetä on.
- Anonyymi
kylläpä antivassareilla ottaa koville persukritiikki kun niitä pitää täällä joka päivä parkua ja uhriutua
- Anonyymi
Poistoihin mennyt jo kolme asiakirjoitusta, noinkohan antipersu-luotsi lisää poistelisi.
Lähes joka avauksessa ja puolissa vastauksissa on diplomiekonomin ja AMK:n loppututkinnon suorittaneella on hätäpaska, siis HÄTÄPASKA, ylin sanoma.
Hänen häiriköinnissä ja räyhäämisessä Suomen keskustan palstalla oli myös avainsanana paska eri muodoissa.
Miksi?
Olen hätäpaskamies minä vain
kun tän homman sattumalta sain
ei mikään lämmittää
kai voisi enempää
kun paskat vain
mun housuissanin
Eikö tuo onneton diplomiekonomi PankkoBanaani muuhun pysty? Siis pysty parempaan. Vain ja ainoastaan alatyyliin varsinaista paskanjauhamista.
Sinä hätäpaskamies et ole ikinä opiskellut mitään.
Useat sinut paremmin tuntevat vihjailevat kiljunteostasi ja sen juomisesta, niin sitäkö tulee sinun epätavallisen suuri rakkaus hätäpaskaan`: Löytyykö sitä oikein "omasta-takaa?" Myös paskahalvaus on sanastossasi todella korkealla. Miksi?- Anonyymi
Se on siis ihan surkuhupaisaa tuon antiksen jauhanta. Mut paskaakos siitä, sen elämän realiteetit on unohtuneet. Kunnon Persuleidi muuten ei käytä kaula-aukkoa koltussa ollenkaan. Trikooleninki joustaa kyllä tarpeeksi ja sen sisältä näkee mainiosti ois siis siinäkin vähän opeteltavaa surkuhupaisille naisille esim Marinille.
Huvittavaa ja säälittävää. Yritetään ymmärtää! - Anonyymi
Onks sulla käyny mielessä, että täällä voi olla muitakin, jotka eivät pidä persujen paskanjauhannasta?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1751352- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2061110- 68942
- 59711
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526- 45497
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494