Windows kasin päivittäminen 8.1:een

Anonyymi

Onko mitään kb päivitystä miten helposti voi päivittää ilmaiseksi?
Minulla on 8 Pro joka toimii tosi hyvin mutta pitäis ehkä turvapäivityksien takia löytää 8.1.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Windows 10 vaan suoraan.. 8 ja sen 8.1 on surkeita järjestelmiä joista tulisi päästä eroon..

• Anonyymi

Jos saan kommentoida :) Suoraan joku kunnon GNU/Linux jakelu :) Mullakin oli 8.1 Pro vielä vähän aikaa sitten. Mutta nyt on "Tubutinvapaa" kone :) Paljon parempi kuin mikään Windows :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saan kommentoida :) Suoraan joku kunnon GNU/Linux jakelu :) Mullakin oli 8.1 Pro vielä vähän aikaa sitten. Mutta nyt on "Tubutinvapaa" kone :) Paljon parempi kuin mikään Windows :)

Mikä siitä tekee paremman? Nytkin on kakkoskoneessa Ubuntu ja joka kerta kun käyn sillä, alkaa hermonkypäleet kipunoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siitä tekee paremman? Nytkin on kakkoskoneessa Ubuntu ja joka kerta kun käyn sillä, alkaa hermonkypäleet kipunoida.

Vähän kaikki kai ? Kaikki toimii suht hyvin. Eikä ainakaan pitäisi vakoilla toisin kun 10:i ? Mulla on tällä hetkellä pelkkä Siduction (Cinnamon) eikä hermoissa mitään vikaa! Ubuntukin ihan hyvä!

• Anonyymi

W10 on surkein järjestelmä ja siitä tulisi päästä eroon.

• Anonyymi

Päivitin itse yhden 8.0 pron kymppiin vielä silloin, kun se oli maksutonta. Kuvio meni jotenkin niin, että ensin asensin fyysiseltä rompulta koneeseen sen 8.0:n, jonka jälkeen piti mennä Windows Storeen ja ladata ja asentaa 8.1. Sen jälkeen pystyi asentamaan 10:n. Enkä minä mitään mistään maksanut tuossa välissä.

• Anonyymi

On edelleen maksutonta..

• Anonyymi

Kiitos vastauksista, win 10:stä en pahemmin pidä vaikka olen vasenkätinen, 8.1 on tänä päivänä stabiili, ei ole päivityshaittoja niinkuin kympissä usein.
        Tässä video jossa vertaillaan kasia ja kymppiä:
        https://www.youtube.com/watch?v=z7Qr6tAh1ag

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksista, win 10:stä en pahemmin pidä vaikka olen vasenkätinen, 8.1 on tänä päivänä stabiili, ei ole päivityshaittoja niinkuin kympissä usein.

Itsekin pidän tuota 8.1:stä kaikkien aikojen parhaimpana Windows-versiona, koska se oli selvästi nopeampikin kuin kymppi. Tosin kymppiä nykyään käytän, milloin Windowsia käytän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkettu tuki kai tammikuuhun 2023 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkettu tuki kai tammikuuhun 2023 ?

Aivan näin. Itse käytän mun kaseja "to the bitter end" ja toivon että MS saa korjattua kympin sekoilut ainakin päivityksissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan näin. Itse käytän mun kaseja "to the bitter end" ja toivon että MS saa korjattua kympin sekoilut ainakin päivityksissä.

Toivotamme onnea sen Tubuttimen kanssa :) Justiinsa päivitin GNU/Linux Seduction 21.1.1. Cinnamonilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotamme onnea sen Tubuttimen kanssa :) Justiinsa päivitin GNU/Linux Seduction 21.1.1. Cinnamonilla...

Miten se emmentalOS muuten nykii 👾?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EmmentalOS ? Uusi nimi Vindovs Tubutin Linuks Anderolle ? Empä tiedä miten nykii kun ei ole ollut 10:iä johonkin aikaan enää. Siitä kannataisi jättää tuo OS pois! Kun tietää miten reikänen 10:pi on=Emmental. :( Ei ole edes käyttöjärjestelmä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole hyvä! Hyviä om Ubuntu, Suse, tai siitten Deebin, Mint.

• 8.1 on periaatteessa 8.0:n service pack. Pitäisi tulla ihan Windows Updatesta. Lisäksi piisi saada Windows 8.1 Update (eri kuin 8.1), jotta saisi päivityksiä.

Miten ihmeessä olet saanut päivityksen estettyä?

Mitä sinulla näkyy oikeassa ylänurkassa aloitussivulla? Jos on käyttäjätunnus, virtanappi ja suurennuslasi (haku), niin sinulla on Windows 8.1 Update.

• Anonyymi

Ei ole oikeassa ylänurkassa mitään textiä. Menee automaattisesti Classic Shellin avulla aloitukseen. en halunnut salasanaa tähän koneeseen.
        Asensin ikivanhan Ccleanerin v.5.14 5493 tietystä syystä ja se ilmoittaa: Windows 8 Pro 64-bit.
        Kuten kirjoitit niin 8.0:n ei saa ollenkaan päivityksiä enää, kokeilin myös Belarc:in linkkien kautta muttei mikään toiminut.
        Probleema ei ole iso koska mulla on myös kone jossa on Win8.1.
        Joku päivähän tämä täytyy päivittää kymppiin kuitenkin....

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole oikeassa ylänurkassa mitään textiä. Menee automaattisesti Classic Shellin avulla aloitukseen. en halunnut salasanaa tähän koneeseen.
        Asensin ikivanhan Ccleanerin v.5.14 5493 tietystä syystä ja se ilmoittaa: Windows 8 Pro 64-bit.
        Kuten kirjoitit niin 8.0:n ei saa ollenkaan päivityksiä enää, kokeilin myös Belarc:in linkkien kautta muttei mikään toiminut.

Heitä tuollaiset Classic Shellit kaivoon.

• Anonyymi
        okaro kirjoitti:

Heitä tuollaiset Classic Shellit kaivoon.

Miksi heittäisin hyvin toimivan Win7 menun kaivoon? Ehkä et tiedä mikä se on.
        Itse haluan "muokata" mun koneet sellaiseksi kuin itse haluan niin kauan kun vielä voi ...
        Tämä kasi toimii niin hyvin että olkoon päivitysten etsiminen, tietenkään en laita mitään tärkeää tähän koneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi heittäisin hyvin toimivan Win7 menun kaivoon? Ehkä et tiedä mikä se on.
        Itse haluan "muokata" mun koneet sellaiseksi kuin itse haluan niin kauan kun vielä voi ...
        Tämä kasi toimii niin hyvin että olkoon päivitysten etsiminen, tietenkään en laita mitään tärkeää tähän koneeseen.

Roskaa. Windows 10 sisältää erinomaisen menun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää päivittää nyt eikä käyttää ikivanhoja versioita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roskaa. Windows 10 sisältää erinomaisen menun..

Tätä voi jatkaa loputtomiin....Mulla on kymppikoneita menuineen joten voin verrata mikä on roskaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä voi jatkaa loputtomiin....Mulla on kymppikoneita menuineen joten voin verrata mikä on roskaa,

8 on se roskaa:D Ei tarvitse edes verrata

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei se päivity, kuollut mikä kuollut!

• Anonyymi

No, ajelen tällä kuolleella koneella, on tosi nopea, ei ongelmia joten kaikki on hyvin.Panda antivirus auttaa vähän vaikka falskeja positiivisia tulee silloin tällöin.
        Päivityksiä ei saa tähän kasiin enää mutta toisaalta olen kymppikoneeseen laittanut päivitys-stopin koska ne yleensä eivät toimi niinkuin pitäisi.

• Anonyymi

Joskus vaihdoin win 8 -> 8.1 ja windows storessa oli valmiina ikoni ilmaiseen päivitykseen, joten sieltä kannattaa väijyä. 8.1 voi myös lataamyös jostain ms-sivuilta ja asentaa sllä, mutta silloin kannattaa kaivaa lisenssinumero esiin ennen asennusta, jos systeemi kyselee sitä kesken asennuksen.

• Anonyymi

Hei!
        Kaikki hyvin nyt. Onnistuin aktivoimaan tämän kasin ja päivityksiä on tullut 173 kappaletta joten olen tyytyväinen . En lähde 8.1:stä etsimään/asentamaan koska tämä 8. Pro toimii tosi hyvin, (En tiedä miksi)....

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      93
      6840
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3712
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3239
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      226
      2347
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      44
      2073
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1968
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    9. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      21
      1758
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1733
    Aihe