Kun sen hinta nousee kesällä, oma teliassa niin onko päällä vielä 14 vrk vai voiko säätää että katkee heti tai valita päivämäärän?
Jos irtisanoo mobiililaajakaistan
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattas ehkä lukaista se sopimus jonka olet operaattorin kanssa tehnyt. Siellä saattaa olla maininta sopimuksen päättämisen ehdoista.
- Anonyymi
Se ei oo määräaikainen,kova homma kahlata sopimus läpi no jos huomenna se on vain netissä nykyään.
- Anonyymi
No soita sinne asiakaspalveluun ja pyydä lopettamaan mobiililaajakaista mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Teen ihan just netin kautta, irtisanominen on 14vrk varmaan sen aikaa netti päällä.
Ärrältä saa mobiili nettiä alle 20€ luulis
- Anonyymi
10 -13e saat netin 50megan Telialta jos se pelaa niin ei paha hinta ja ei määristä
- Anonyymi
Telialla irtisanominen kesti vuosi sitten kolme viikkoa.
Sopivasti niin että kilpailijan"ystävänpäivätarjous" 14,20e/kk meni ohi.
Viisastuin ja seuraavat 11 kk käytin ja vertailin netti-prepaideja.
Nyt tämän vuoden ystävänpäivätarjous 10,30e/kk ei mennyt ohi.
(Tarjouksen edellytys oli että vaihtaa pois kilpailijan mobiilinetistä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029