On tuota ruennu kukkimaan tuo pensaluukku ja vähä nuo ovien alareunat niin kysymys kuullu mikä on hyvä konsti poistaa ruoste "riittääkö hiekkapaperilla hiominen", miten ruostesuojaus ja maaliksi semmonen autonmaalia semmosesa painepullosa.
ruoste
4
1547
Vastaukset
- japo
Mulla -98 406 ja ajettu n 230tkm eikä mitään tietoa ruostumisesta ???. PS pesty ja vahattu harvoin, mutta pitäisi olla sinkkikori.
Minulla -98 Pösö 205. Korissa ei ruostevaurioita. Ei ole sinkkikori, vaan sinkitystä pellistä tehty kori.
- 205 pösö
sitroen kirjoitti:
Minulla -98 Pösö 205. Korissa ei ruostevaurioita. Ei ole sinkkikori, vaan sinkitystä pellistä tehty kori.
Aika uusi 205 !
- assa
joo, mä hiekkapuhalsin -87 pösöstä kuivalla säällä kosteutta ruiskimattomalla ruiskulla kaikki ruosteet pois. Sitten niihin heti pensselillä happomaalii ja sitten kittiä päälle. Sitten automaalin kestävää spraypohjamaalia paksusti ja ruiskulla automaali pintaan. Peltien takapuolet suojasin teräketjuöljyllä lopuksi. Ei oo vielä kolmen vuoden päästä tullu ruoste läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653