Rangaistus laukeamisesta

Anonyymi

Olen ollut siveysvyössä nyt noin 4kk,vaimoni määräyksestä. Olemme tehneet orja sopimuksen, johon kuuluu pykälä 6:sta orgasmista vuodessa. Saan lähes päivittäin fyysistä kuritusta ja tietenkin palvelen vaimoani muutenkin, esim. Siivous, pyykinpesu ym. Kuuluvat tehtäviini. Osan vaimoni alusvaatteista pesen käsin, otan häneltä kengät jalasta, hänen tulessa kotiin jne. Eilen vaimoni kuritti minua ja kiusasi kaluani monin eri tavoin, siveysvyö päälläni ja lopulta en kestänyt enään vaan laukesin tosin pilatun orgasmin muodossa. Vaimoni kyseli sen jälkeen, että mitäs toi oli olevinaan virne kasvoillaan.. Mikä olisi hyvä rangaistus ilman lupaa lukemiselle? Ehdotuksia....

56

17311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos miehesi noin suostuvainen siveysvyöhönkin ja muutenkin tahtoisi niin olisiko paikallaan tehdä hänestä oikea aituri. Ota toinen mies mukaan sexiin kanssasi. Jos mies vastustaa niin alista hänet tuon vieraan miehen käyttöön. Pue naiseksi jne.....

      • Anonyymi

        Rangaistus laukeamisesta tällä kertaa oli tunti pakkopaidassa ja anustapissa häkissä, sillä aikaa kun vaimo kävi saunassa... Lopuksi vielä piiskausta ja anustappi perseessä yhteensä 3h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rangaistus laukeamisesta tällä kertaa oli tunti pakkopaidassa ja anustapissa häkissä, sillä aikaa kun vaimo kävi saunassa... Lopuksi vielä piiskausta ja anustappi perseessä yhteensä 3h.

        Seuraava rangaistus odottaa lauantaina, koska vaimoni ei jaksa paneutua asiaan nyt työkiireiden takia... Rangaistus tulee siitä, että päästin vahingossa 2 tippaa spermaa hänen säärelle...


    • Anonyymi

      Hoitaako teillä vaimon kanssa seksin harrastuksen vieras mies? Vai sinä mut et saa laueta?

      • Anonyymi

        Sopimuksessa on 6 orgasmia vuodessa, vaimo hoitaa itse itsensä leluilla (niitä on runsaasti). Välillä pääsen nuolemaan orgasmin hänelle ja välillä saan pilatun orgasmin itse vaimon toimesta. Lukittuna olen 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimuksessa on 6 orgasmia vuodessa, vaimo hoitaa itse itsensä leluilla (niitä on runsaasti). Välillä pääsen nuolemaan orgasmin hänelle ja välillä saan pilatun orgasmin itse vaimon toimesta. Lukittuna olen 24/7.

        Buuaahaa jessus mikä idiootti


      • Anonyymi

        Itsehän olen tähän ruvennut ja olen onnellinen kun saan palvoa ja palvella vaimoani...


    • Anonyymi

      Pyydä vaimoasi rangaistuksena panemaan toista miestä sinun katsellessa. Panon jälkeen sitten joudut imemään miehen kullin ja nuolemaan vaimosi pillun puhtaaksi.

      • Anonyymi

        On asiasta puhetta ollut, minä suostuisin mutta vaimoni ei ainakaan vielä, antaa asian hautua..


    • Anonyymi

      Rouvan katsoessa imet toisen miehen munaa ja nielet sperman.

      • Anonyymi

        Se voisi kyllä olla todella nöyryyttävää mutta jos vaimoni sitä haluaisi, suostuisin.


    • Anonyymi

      Menet kauppaan vaimosi kanssa orjan kaulapantasi näkyvillä.

      • Anonyymi

        Ehkä jonain päivänä, tappi perseessä on jo lähitulevaisuutta kauppareissulle, ehkä jo huomenna..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jonain päivänä, tappi perseessä on jo lähitulevaisuutta kauppareissulle, ehkä jo huomenna..

        Huoh. Hoitolaitoksessa on aina tilaa vielä yhdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh. Hoitolaitoksessa on aina tilaa vielä yhdelle.

        Tämä elämäntapa/leikki pitää seksuaalisen jännittyneisyyden koko ajan päällä, eikä ole tylsää lauantai-seksiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä elämäntapa/leikki pitää seksuaalisen jännittyneisyyden koko ajan päällä, eikä ole tylsää lauantai-seksiä..

        Me tyydytään panemaan vaimoani kimpassa.
        On kiihoittavaa katsoa kun vaimoa panee toinenkin mies ja vaimo on kiimassa kun riisutaan hänet ja suuseksiä kunnes vaimo huutaa nussimaan, silloin vieras aloittaa panemiseen.


    • Anonyymi

      Rouva on käskenyt tämän orjan menemään kauppaan orjan kaulapannassa.
      Harva ihminen edes huomaa, että on kaulapanta.

    • Anonyymi

      Hienoa, vaimoa kuuluu palvella jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Kyllä todellakin.. Saa nähdä mitä rangaistuksia tällä viikolla on edessä... Kysyin, että saisinko nuolla vaimoni pyllyä ja vastaus oli, että palkinto pitää ansaita...


    • Anonyymi

      Anomuksella nuolla vaimoni pyllyä meilläkin alkoi.
      Nyt Valtiatar - orja -sopimuksessa on sovittu, että Rouvan perseen nuoleminen
      kuuluu orjan tehtäviin.
      nuolen Rouvan persereikän aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi.

      • Anonyymi

        Hienoa, meidänkin pitäisi päivittää orja sopimusta...jotain lisäyksiä varmaan tulee...


    • Anonyymi

      Kertokaa vaan lisää hyviä rankaisukeinoja kaikesta mitä orja tekee väärin... Ehdotan niitä sitten vaimolleni uutta orja sopimusta varten.

      • Anonyymi

        Strapon dildolla paneminen ja pillun nuoleminen puhtaaksi spermasta on ainakin meillä käytössä. Joskus saan myös piiskaa, jos olen ollut oikein tuhmana. Saan itse valita, joko haen nokkosen, koivun tai pajun oksan tai sitten tulee sellaisella monisäikeisellä ruoskalla. Nokkosella on rimpsuteltu myös kullia ja palleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Strapon dildolla paneminen ja pillun nuoleminen puhtaaksi spermasta on ainakin meillä käytössä. Joskus saan myös piiskaa, jos olen ollut oikein tuhmana. Saan itse valita, joko haen nokkosen, koivun tai pajun oksan tai sitten tulee sellaisella monisäikeisellä ruoskalla. Nokkosella on rimpsuteltu myös kullia ja palleja.

        Meillä myös strap onilla nussittu perseeseen ja muilla leluilla.. Nokkoset on vielä kokeilematta, kesää odotellessa.. Piiskaa saan lähes päivittäin, perseessä on aina jonkun näköiset jäljet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös strap onilla nussittu perseeseen ja muilla leluilla.. Nokkoset on vielä kokeilematta, kesää odotellessa.. Piiskaa saan lähes päivittäin, perseessä on aina jonkun näköiset jäljet...

        Minä sain viime kesänä ensimmäisen kerran piiskauksen nokkosilla, enkä todellakaan mitään hivelyä vaan kunnon hakkauksen niin että tuntui.
        Piiskauksen jälkeen pakarat olivat hurjan näköiset, yhtä nokkos rakkulaa, punaiset ja kirvelevät.
        Meni pari päivää ennen, kuin punotus ja rakkulat katosivat ja pystyi istumaan irvistelemättä.
        Useammin olen saanut pajupiiskaa tai tuppivyötä ja silloin on itku tullut ennemmin tai myöhemmin. Kun vaimo on lopuksi kysynyt hymyillen lupaa naida straponilla perseeseen niin ei ole tullut mieleenkään kieltäytyä.
        Usein olen pitkiäkin aikoja kahlittuna siveysvyöhön, tappi perseessäni, naisten alusvaatteissa... myös käydessäni kaupassa tai kahvilassa vaimoni... valtiattareni kanssa.
        Kaikkein noloimpia tilanteita on käydä hänen vanhempiensa luona, kun ei kiemurtelematta pysty istumaan ja pitäisi näyttää perheen päältä ja hyvältä aviomieheltä heidän tyttärelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain viime kesänä ensimmäisen kerran piiskauksen nokkosilla, enkä todellakaan mitään hivelyä vaan kunnon hakkauksen niin että tuntui.
        Piiskauksen jälkeen pakarat olivat hurjan näköiset, yhtä nokkos rakkulaa, punaiset ja kirvelevät.
        Meni pari päivää ennen, kuin punotus ja rakkulat katosivat ja pystyi istumaan irvistelemättä.
        Useammin olen saanut pajupiiskaa tai tuppivyötä ja silloin on itku tullut ennemmin tai myöhemmin. Kun vaimo on lopuksi kysynyt hymyillen lupaa naida straponilla perseeseen niin ei ole tullut mieleenkään kieltäytyä.
        Usein olen pitkiäkin aikoja kahlittuna siveysvyöhön, tappi perseessäni, naisten alusvaatteissa... myös käydessäni kaupassa tai kahvilassa vaimoni... valtiattareni kanssa.
        Kaikkein noloimpia tilanteita on käydä hänen vanhempiensa luona, kun ei kiemurtelematta pysty istumaan ja pitäisi näyttää perheen päältä ja hyvältä aviomieheltä heidän tyttärelleen.

        Meillä siveysvyö on käytössä 24/7, lähes päivittäin saan myös anaalipanot.. Olen hakenut vaimolleni Koivuniemen herroja, mutta nokkosten kokeilu tulee vastaan varmasti kesällä. Alapään hygienian vaimoni hoitaa juuresharjalla ja kynttilänliekillä hoidetaan ylimääräinen pallikarvoitus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä siveysvyö on käytössä 24/7, lähes päivittäin saan myös anaalipanot.. Olen hakenut vaimolleni Koivuniemen herroja, mutta nokkosten kokeilu tulee vastaan varmasti kesällä. Alapään hygienian vaimoni hoitaa juuresharjalla ja kynttilänliekillä hoidetaan ylimääräinen pallikarvoitus...

        Kuinka usein hoidatte kalun pesun? Estääkö tuo juuresharja tehokkaasti mulkun jäykistymisen? Kokemuksesta tiedän pitkäaikaisen laukeamattomuuden aiheuttavan sen, että kun kalu päsee pesun aikana vapauteen se herää myös heti eloon eikä sitä saa takaisin ahtaaseen vankilaansa ennen kuin se on löystynyt. Meillä asia on hoidettu siten, että joudun pesun jälkeen laskemaan erektioni jääpalapussilla jonka jälkeen joudun itse asettamaan putken paikalleen ja nöyränä antamaan avaimen vaimolleni. Tuota harjaa voisi ehkä esittää.
        Yksi rajuimpia rangaistuksia mitä valtiattareni on tehnyt tapahtui myös viime kesänä, kun hän haki muurahaispesästä muurahaisia muovipussiin. Ennen kuin sain tietää tulevasta hän sitoi minut kiinni oviaukossa olevaan voimistelutankoon ja kiinnitti jalat levälleen metrin levyiseen tankoon. Putken poiston jälkeen hän asetti muovipussin siten, että kaluni ja pallini olivat muovipussissa vihaisten muurahaisten armoilla, muovipussin suun hän kiinnitti nippusiteellä tiukasti... muutama ravistus ja muurahaiset suuttuivat.
        Ensimmäiset puraisut palleihin ja siittimeen olivat jo kivuliaita mutta sitten kun kymmenet muurahaiset alkoivat hyökätä tunkeilijan kimppuun minä huusin kivusta.
        Vaimoni haki tuolin ja katsoi lumoutuneena näytelmää, kun pienet muurahaiset kesyttivät isoa miestä. Kaikkein kivuliainta oli kun ne pirulaiset purivat terskaa ja ilmeisesti ne sen tiesivät koska sain terskaani yhä uusia ja uusia puremia.
        Kun rangaistus lopulta päättyi olin yhtä itkevää alistuvaa, kaikkeen suostuvaa orjaa vailla omaa tahtoa.
        Kipua riitti koko yön ja seuraavan päivän, turvonnut mulkkuni ei sopinut kahleeseensa mutta vaimoni totesi ettei se haitannut, koska se ei todellakaan silloin jäykistynyt.
        Onko muilla kokemusta noista muurahaisista... minulla homma vielä toistettiin ja varmaan ensi kesänä saan tutustua uuteen muurahais sukupolveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein hoidatte kalun pesun? Estääkö tuo juuresharja tehokkaasti mulkun jäykistymisen? Kokemuksesta tiedän pitkäaikaisen laukeamattomuuden aiheuttavan sen, että kun kalu päsee pesun aikana vapauteen se herää myös heti eloon eikä sitä saa takaisin ahtaaseen vankilaansa ennen kuin se on löystynyt. Meillä asia on hoidettu siten, että joudun pesun jälkeen laskemaan erektioni jääpalapussilla jonka jälkeen joudun itse asettamaan putken paikalleen ja nöyränä antamaan avaimen vaimolleni. Tuota harjaa voisi ehkä esittää.
        Yksi rajuimpia rangaistuksia mitä valtiattareni on tehnyt tapahtui myös viime kesänä, kun hän haki muurahaispesästä muurahaisia muovipussiin. Ennen kuin sain tietää tulevasta hän sitoi minut kiinni oviaukossa olevaan voimistelutankoon ja kiinnitti jalat levälleen metrin levyiseen tankoon. Putken poiston jälkeen hän asetti muovipussin siten, että kaluni ja pallini olivat muovipussissa vihaisten muurahaisten armoilla, muovipussin suun hän kiinnitti nippusiteellä tiukasti... muutama ravistus ja muurahaiset suuttuivat.
        Ensimmäiset puraisut palleihin ja siittimeen olivat jo kivuliaita mutta sitten kun kymmenet muurahaiset alkoivat hyökätä tunkeilijan kimppuun minä huusin kivusta.
        Vaimoni haki tuolin ja katsoi lumoutuneena näytelmää, kun pienet muurahaiset kesyttivät isoa miestä. Kaikkein kivuliainta oli kun ne pirulaiset purivat terskaa ja ilmeisesti ne sen tiesivät koska sain terskaani yhä uusia ja uusia puremia.
        Kun rangaistus lopulta päättyi olin yhtä itkevää alistuvaa, kaikkeen suostuvaa orjaa vailla omaa tahtoa.
        Kipua riitti koko yön ja seuraavan päivän, turvonnut mulkkuni ei sopinut kahleeseensa mutta vaimoni totesi ettei se haitannut, koska se ei todellakaan silloin jäykistynyt.
        Onko muilla kokemusta noista muurahaisista... minulla homma vielä toistettiin ja varmaan ensi kesänä saan tutustua uuteen muurahais sukupolveen.

        Meillä pallit on pesty siveysvyön ollessa paikallaan ja kyllä juuresharja tekee kipeää...aika pahalta kuulostaa noi muurahaiset, saa nähdä joudunko itse kestämään saman joskus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä pallit on pesty siveysvyön ollessa paikallaan ja kyllä juuresharja tekee kipeää...aika pahalta kuulostaa noi muurahaiset, saa nähdä joudunko itse kestämään saman joskus..

        Tänään on laadittu uusi orja sopimus ja olisi tarkoitus hyväksyttää se vaimolla illalla kun hän tulee kotiin... Pienenä lahjana vaimoani odottaa guessin uusi laukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä pallit on pesty siveysvyön ollessa paikallaan ja kyllä juuresharja tekee kipeää...aika pahalta kuulostaa noi muurahaiset, saa nähdä joudunko itse kestämään saman joskus..

        Kannattaa miettiä vihjaisetko valtiattarellesi muurahaisista, niistä tulee helposti vakio rangaistus... ja kokemuksesta tiedän, että se rangasitus tuntuu... useita päiviä.
        Yksi alistuskeino vaimollani on minun ollessani kontallaan kiinnittää nilkkojeni väliin tanko, naru silmukalla pallieni ympäri ja tiukalle kiinni tankoon niin, että olen kunnolla pyllistys asennossa.
        Sitten hän tulee taakseni ja tunkeutuu sisälleni vyödildolla, saan valita pysynkö kivusta huolimatta paikallani vai yritänkö vetäytyä eteenpäin ja tuntea raastavan kivun kiveksissäni.
        Sekin alistaa hyvin toimivasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa miettiä vihjaisetko valtiattarellesi muurahaisista, niistä tulee helposti vakio rangaistus... ja kokemuksesta tiedän, että se rangasitus tuntuu... useita päiviä.
        Yksi alistuskeino vaimollani on minun ollessani kontallaan kiinnittää nilkkojeni väliin tanko, naru silmukalla pallieni ympäri ja tiukalle kiinni tankoon niin, että olen kunnolla pyllistys asennossa.
        Sitten hän tulee taakseni ja tunkeutuu sisälleni vyödildolla, saan valita pysynkö kivusta huolimatta paikallani vai yritänkö vetäytyä eteenpäin ja tuntea raastavan kivun kiveksissäni.
        Sekin alistaa hyvin toimivasti...

        Pitää kyllä miettiä tarkkaan ehdotanko muurahaisia vaimolleni, uskon kyllä että hän nauttisi nähdessään kipuni ja tarkoitushan on tuottaa vaimolle nautintoa... Meillä on "leikkihuoneessa" vinssi, jonka toisen pään vaimoni laittaa siveysvyöhöni ja alkaa vinssata, kunnes olen varpaillani, välillä minulla on korkkarit jalassa ja alkaa käsitellä pallejani nipistimillä, piikkipyörällä, kynttilän liekillä ja sähköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain viime kesänä ensimmäisen kerran piiskauksen nokkosilla, enkä todellakaan mitään hivelyä vaan kunnon hakkauksen niin että tuntui.
        Piiskauksen jälkeen pakarat olivat hurjan näköiset, yhtä nokkos rakkulaa, punaiset ja kirvelevät.
        Meni pari päivää ennen, kuin punotus ja rakkulat katosivat ja pystyi istumaan irvistelemättä.
        Useammin olen saanut pajupiiskaa tai tuppivyötä ja silloin on itku tullut ennemmin tai myöhemmin. Kun vaimo on lopuksi kysynyt hymyillen lupaa naida straponilla perseeseen niin ei ole tullut mieleenkään kieltäytyä.
        Usein olen pitkiäkin aikoja kahlittuna siveysvyöhön, tappi perseessäni, naisten alusvaatteissa... myös käydessäni kaupassa tai kahvilassa vaimoni... valtiattareni kanssa.
        Kaikkein noloimpia tilanteita on käydä hänen vanhempiensa luona, kun ei kiemurtelematta pysty istumaan ja pitäisi näyttää perheen päältä ja hyvältä aviomieheltä heidän tyttärelleen.

        Nyt on ensimmäinen käsittely nokkosilla saatu. Vaimoni vielä piiskasi polttavan ja aran perseen varmistukseksi monisäikeisellä piiskalla.. Tänään on lisää luvassa😉


    • Anonyymi

      Juuri noin orjan kuuluu palvoa ja palvella vaimoaan.
      Ano alasti polvillasi, että vaimo päättää uuden Valtiatar – orja –sopimuksen hyväksymisestä.
      orjana sinun kuuluu alistua vaimon päätöksiin.
      kiitä ja kumarra vaimoa.

      • Anonyymi

        Uusi orja sopimus on hyväksytty vaimoni toimesta. Tälle orjalle se tietää tukala aikoja, tietenkin riippuen siitä kuinka ja kuinka usein vaimoni käyttää valtaansa...


    • Anonyymi

      Onnittelut, että vaimo on hyväksynyt anomuksesi orja sopimuksesta.
      orjana tiedän kokemuksesta, että vaimo käyttää valtaansa orjaan.

      • Anonyymi

        Kyllä varmasti käyttää.. Olisi hienoa tutustua toiseenkin pariin, joilla samanlainen elämäntapa. Uskoisin että myös vaimoni pitäisi tästä, tosin ensin pitää kysyä asiaa nöyrästi häneltä.


    • Anonyymi

      Eilen julistettiin vaimoni kanssa uutta orja sopimusta. Vaimoni drinkki oli likööriä ja minun oli kunnia saada vaimoni lämmintä nektaria juomaksi. Uusi isompi anustappi on nyt myös otettu käyttöön, kauppareissusta tulee varmaan aika tuskaisia...

    • Anonyymi

      Nyt olen saanut tähän mennessä 2 orgasmia tänä vuonna, tosin pillua kuulemma voin saada yhden kerran vuodessa, mutta sekin voi vielä muuttua niin etten saa kertaakaan.. Eilen tosin oli "vapaapäivä" jatkuvasta palvelemisesta, ensimmäinen päivä moneen kuukauteen. Lukittuna joudun tietenkin olemaan edelleen 24/7

      • Anonyymi

        Entä jos vaimosi antaisikin sinulle kerralla vuoden loput orgasmit niin ei tarvitsisi miettiä jatkoa vaan saisit olla loppuvuoden ilman? Voisit toki yrittää olla saamatta orgasmia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vaimosi antaisikin sinulle kerralla vuoden loput orgasmit niin ei tarvitsisi miettiä jatkoa vaan saisit olla loppuvuoden ilman? Voisit toki yrittää olla saamatta orgasmia...

        En usko että niin tapahtuu.. Eilen sain olla hetken ilman häkkiä ku vaimo hiveli nokkosella pippeliä... Myös naiseksi pukeminen on tullut uutena sääntönä, joudun pitämään pikkareita nykyään aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että niin tapahtuu.. Eilen sain olla hetken ilman häkkiä ku vaimo hiveli nokkosella pippeliä... Myös naiseksi pukeminen on tullut uutena sääntönä, joudun pitämään pikkareita nykyään aina.

        sopiva rangaistus olisi vasektomia... ja tietysti myös ns.kemiallinen kastraatio niin ei turhaan edes ottaisi eteen..
        tuollainen joka ei pillun päälle ymmärrä yhtikäs mitään ja tuon toimenpiteen jälkeen elämä jatkuisi siis ns. tyttöpoikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sopiva rangaistus olisi vasektomia... ja tietysti myös ns.kemiallinen kastraatio niin ei turhaan edes ottaisi eteen..
        tuollainen joka ei pillun päälle ymmärrä yhtikäs mitään ja tuon toimenpiteen jälkeen elämä jatkuisi siis ns. tyttöpoikana

        Kyllä ymmärrän pillun päälle... Meillä menee asiat nii kuin Valtiattaren haluaa ja minä tottelen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sopiva rangaistus olisi vasektomia... ja tietysti myös ns.kemiallinen kastraatio niin ei turhaan edes ottaisi eteen..
        tuollainen joka ei pillun päälle ymmärrä yhtikäs mitään ja tuon toimenpiteen jälkeen elämä jatkuisi siis ns. tyttöpoikana

        Vaimoni sanoi yhtenä päivänä että eipä mun palleilla ole käyttöä..kuhan pissata pystyy. Nykyään uutena leluna on humbleri..


    • Anonyymi

      Tänä aamuna sain pallien pesun juuresharjalla, suu pestiin saippualla ja huuhdeltiin vaimon ihanalla pissalla😘

    • Anonyymi

      Minulla vasta suhde aluillaan. Käyn naisen luona silloin kun hänelle sopii. Kiusottelee ja ei ole viellä hyväksynyt minua. Pyytelee tulemaankäymään mutta joudun tekemään hänelle palveluksia. Kiittää antamalla huono leivonnaisia. Katsoo kun syön niitä jos en kiitä ei kutsu luokseen eikävsta puhelimeen.

    • Anonyymi

      Nykyään rangaistuksena on 2 tuntia häkkiä...joudun myös pitämään Micro penis häkkiä 24/7 ja naisten vaatteet ovat tulleet pysyvästi mukaan kuvioihin..voi sitä häpeän määrää kun menee kauppaan rintsikoissa, pikkareissa jne. Vaikkakin ne ei päällysvaatteiden alta näy...

    • Anonyymi

      Puolitoista vuotta noin siveysvyötä takana...nöyryytystä ja kipua paljon🖤 vieläkin otetaan vastaan rangaistus ehdotuksia, mahdollisimman nöyryyttäviä...

      • Anonyymi

        Kalu ampiaspesään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalu ampiaspesään.

        Ei nyt sentään, mutta muurahaisista on puhuttu, tiedä sattuuko enemmän kuin nokkoset ja chilitabasco🤔


    • Anonyymi

      Tänään saan odottaa kopissa vaimoani kun hän tulee töistä. Orjalla on päällä uusi nahka mekko, jonka vaimoni äskettäin tilasi. Lisäksi orjalla on stay upit, kaulapanta ja korkkarit. Vaimollani on odottamassa pussillinen nokkosia, jotka on orjalle tarkoitettu, kun orja on taas laukeillut ilman lupaa. Tulossa on siis "kuumottava" ilta🤔

    • Anonyymi

      Oli aika taas päivittää orja sopimusta, sopimuksen sisältö on yhä enemään päin niin, että valtiatarella on oikeus kouluttaa orjaa omiin tarpeisiinsa ja orjan oikeudet vähenevät. Orjalle mieluista oli, että saan nuolla Valtiattaren pyllyä kerran kuussa, mutta pillun orjalla ei ole oikeuksia. Valtiatar myös tilasi tänään vaippoja orjan häkki öitä varten.

    • Anonyymi

      Orjalla on kertynyt sen verran luvattomia laukeamisia, vaikkakin niistä on tullut suora rangaistus eli omien spermojen syönti ja rintsikat päällä töissä niin valtiatar on päättänyt, että ensi viikolla orjaa koulutetaan kunnolla. Tiedossa on ainakin häkkiä koko päivän, valtiatar saunottaa orjan huputettuna ja pesee orjan pallit patteriharjalla ja orjan ruokailu on jotain muuta mitä normaalisti. Nämä asiat orja tietää etukäteen. Loput orja näkee, kokee sitten. Voin välittää valtiattarelleni terveisiä, jos keksitte jotain mitä orjan tulisi kärsiä..

    • Anonyymi

      Vahinkolaukeamisesta saan aina nuolla ja niellä jätökset lattialta. Yleensä käsiraudoissa kädet selän takana ruoskan viuhuessa pakaroilla.

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe