LOPPU, LIPPU, LAPPU-lintujen ruokinta minun osalta

Anonyymi

Olen antanut pois kaikki avaamattomissa pakkauksissa olleet linnunruoat ja .pähkinänsyöttölaitteet.-Muutama pötkön pätkä ja pähkinä pussin pohjalla. Ne annan hyvästeiksi, joita olen käynyt paikalla antamassa.

35

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustarastaat ovat riippuvaisia ruokinnasta. Menehtyvät, elleivät löydä uutta paikkaa. Sellainen olisi lähistöllä, mutta vaikeasti huomattavissa. - Voivat olla jo niin nälissään ja energiattomia, etteivät jaksa muuta kuin tuolla ruokintapaikalla jököttää.- laihoja luikkuja kaikki

      • Anonyymi

        Kauankohan menee aikaa, että kuolevat kylmään ja nälkään???

        Minulla ei ollut vaihtoehtoja, viimeiseen asti yritin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauankohan menee aikaa, että kuolevat kylmään ja nälkään???

        Minulla ei ollut vaihtoehtoja, viimeiseen asti yritin.

        Tuolla kun kamera taskussa palailin pihalle, sain sen mummun silmilleni. Karjaisin: pää kiinni, anna olla rauhassa. Ei antanut. -Tiputin jo lapun pj:n postiluukusta.

        Suututti niin, kun ei saa tätä juttua loppumaan, että luulin itse päättäneeni mennä heittämään loput pähkinät maahan syöttöpaikalle. Mummu olikin siellä kyykyssä piilossa lumikasan takana, en tainnutkaan itse päättää, että mindkontrolilla meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla kun kamera taskussa palailin pihalle, sain sen mummun silmilleni. Karjaisin: pää kiinni, anna olla rauhassa. Ei antanut. -Tiputin jo lapun pj:n postiluukusta.

        Suututti niin, kun ei saa tätä juttua loppumaan, että luulin itse päättäneeni mennä heittämään loput pähkinät maahan syöttöpaikalle. Mummu olikin siellä kyykyssä piilossa lumikasan takana, en tainnutkaan itse päättää, että mindkontrolilla meni.

        TOIVOTTAVASTI MUSTARASTAAT OVAT JO KUOLLEET, ETTEI TARVITSE ENÄÄ KITUA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOIVOTTAVASTI MUSTARASTAAT OVAT JO KUOLLEET, ETTEI TARVITSE ENÄÄ KITUA.

        Aamulla kun menin kauppaan, näin yhden mustan hyöhenpalleron puskassa, äsken lenkilta palatessa sen seurassa oli yksi luikku.
        Huutelin kyllä, että lähtekää lentelemään ja hakemaan uutta paikkaa. Täältä ei rusinoita enää saa.

        apua!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla kun menin kauppaan, näin yhden mustan hyöhenpalleron puskassa, äsken lenkilta palatessa sen seurassa oli yksi luikku.
        Huutelin kyllä, että lähtekää lentelemään ja hakemaan uutta paikkaa. Täältä ei rusinoita enää saa.

        apua!!!

        Tuossa jo aikaisemmin kävin lenkillä. Lähtiessä ja palatessa tarkistin puskan. Ei näkynyt mustista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa jo aikaisemmin kävin lenkillä. Lähtiessä ja palatessa tarkistin puskan. Ei näkynyt mustista.

        TI:n ei pitäisi ruveta ruokkimaan lintuja hellaristalkkereiden takapihalla.

        Nyt mustikset joutuivat kohteeksi, kun tarvitsivat erityishuomiota ruokinnassa. Jos eivät olisi joutuneet e-ammuskelun kohteeksi, homma olisi sujunut nopeasti ja siististi.

        Nyt saattavat hengissä selviytyneet raukat joutua kärsimään siitä, että olivat kavereitani.


    • Anonyymi

      Kirjoitan tähän vastineen, josta otan kopion ja annan tarkastajalle,

      Hellari/stalkkereilla on tapana irrottaa joku sanomani lause asiayhteydestään ja ehkä vain osittaisena ja käyttää sitä minua vastaan. Ja huumoria eivät ymmärrä.


      Tein eläin/rotta havainnon. Kerroin siitä pj:lle. Tuli paikanpäälle katsomaan. Minulla eivät eläinopin tiedot riittäneet. Kertoi minulle, että rotat ovat rohkeita ja aggressiivia. Sanoin, että tämä eläin oli arka. Tuli minua lähemmäksi "kuin katsoen onko toi se kiltti mummu, joka on ennenkin tuonut minulle ruokaa." EN OLE TUONUT ROTALLE RUOKAA VAAN LINNUILLE, mutta samalla tietämättäni myös rotalle.
      Kaikista sellaisista ruokintalaitteista, joista linnut pystyvät syömään, varisee myös maahan.-Olen netissä linturyhmässä ja tätä on pohdittu salmonellan takia. Ei ole keksitty ratkaisua.

      Toisen kerran olen kertonut eräälle henkilölle nähneeni kahden söpön rotanpoikasen päät kololla.Ihan kuin olisivat toivoneet minulta syötävää. Kerroin eräälle hellarille sanoneeni niille: en voi antaa teille syötävää, joudutte nyt vaan kuolemaan kylmään ja nälkään.

      Tahtomattani olen tarjonnut ravintoa rotille siellä viimeisimmässä paikassa, jonne lopulta kuukauden päästä monta informoituani asiasta tuotiin loukut. Siellä puun oksassa roikkuu pieni syöttölaite, joka koostuu lasipurkista. Päällä metalli katto, alla metallipohja, hyvin pienistä koloista on voinut kaivaa esille kuorimattoman auringonkukansiemen. Siellä on käynyt tinttejä ja oravia. Aluksi purkin alle tippui PIENELLE alueella kuoria ja joitakin kokonaisiakin. Sitten yht¨äkkiä laajalle alueelle sivisusuuntaan. Arvelin myrkytuulen pyyhkäisseen. Nykyään niitä on ollut puun takapuolellakin, mikä on mahdollista vain, jos ihminen on niitä levitellyt.
      On ollut pakkasia, en ole raskinnut poistaa sitä, VAIKKA OLEN HAISTANUT, ETTÄ TILANTEESEEN LIITTY STALKKAUSTANI.

      EN OLE RUOKKINUT TAHALLANI ROTTIA, VAAN KERTONUT HAVAINNOISTANI NIIDEN KIINNISAAMIKSEKSI.

      • Anonyymi

        VARIS JA NAAKKAOSIO.

        Joskus 3 v. sitten tein varisten kanssa sopimuksen, että kun pitävät naakat poissa, saavat minulta aamupalan = talipähkinäpötköä. Se toimi.
        Seuraavana vuonna yritin tehdä selväksi, etten voi ruokkia niitä. Eivät halunneet ymmärtää, mutta vielä häätivät naakkoja.

        Viime syksynä olin aivan pulassa naakkaparvien kanssa. Variksetkin yrittivä pitää puoliaan. Riitti, että menin ruokintapaikan viereen seisomaan.lähtivät pois ja tintit pystyivät syömään. Jouduin selittämään muille asukkaille seisomistani siellä päivässä. Kun tuli kylmät ilmat, tulivat röyhkeiksi. Söivät muille linnuille tarkoitetut ruuat. Ajattelin jo lopettaa koko homman. MUTTA YHT ÄKKIÄ NAAKAT HÄVISIVÄT.


        Varikset jäivät norkoilemaan. Pystyivät jkv, nokkaisemaan pähkinän itselleen syöttölaitteesta tai sitten maahan pudonneita.

        Mustarastaiden syöttäminen nousi pulmaksi. Ne eivät syö kuin maasta. Tassille panin rusinaa yhteenaikaan, kun minut nähdessään tulivat luokseni.. Varsinaisen pulman aiheutti se, että niitä ammuttiin e-aseella paristakin suunnasta.
        Lopulta parkkipaikan vierestä kinoksen takaa löysin katvepaikan. Silloin tulivat ihmiset pulmaksi JA VARIKSET JA NAAKAT. Kun olin pannut rusinoita ja murskattuja pähkinöitä niille tarjolle, varikset ja naakat hyökkäsivät syömään ne, ei siinä voinut kuin perääntyä ja antaa sitten uudet sapuskat mustiksille. - Olen siinä varmaa huultakin heittänyt ja jotakin sanonut huumorilla, minkä on voinut pahantahtoisesti käsittää väärin. MINÄ EN OLE KOSKAAN SYÖTTÄNYT NAAKKOJA VAPAAEHTOISESTI.

        Varista/variksia joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VARIS JA NAAKKAOSIO.

        Joskus 3 v. sitten tein varisten kanssa sopimuksen, että kun pitävät naakat poissa, saavat minulta aamupalan = talipähkinäpötköä. Se toimi.
        Seuraavana vuonna yritin tehdä selväksi, etten voi ruokkia niitä. Eivät halunneet ymmärtää, mutta vielä häätivät naakkoja.

        Viime syksynä olin aivan pulassa naakkaparvien kanssa. Variksetkin yrittivä pitää puoliaan. Riitti, että menin ruokintapaikan viereen seisomaan.lähtivät pois ja tintit pystyivät syömään. Jouduin selittämään muille asukkaille seisomistani siellä päivässä. Kun tuli kylmät ilmat, tulivat röyhkeiksi. Söivät muille linnuille tarkoitetut ruuat. Ajattelin jo lopettaa koko homman. MUTTA YHT ÄKKIÄ NAAKAT HÄVISIVÄT.


        Varikset jäivät norkoilemaan. Pystyivät jkv, nokkaisemaan pähkinän itselleen syöttölaitteesta tai sitten maahan pudonneita.

        Mustarastaiden syöttäminen nousi pulmaksi. Ne eivät syö kuin maasta. Tassille panin rusinaa yhteenaikaan, kun minut nähdessään tulivat luokseni.. Varsinaisen pulman aiheutti se, että niitä ammuttiin e-aseella paristakin suunnasta.
        Lopulta parkkipaikan vierestä kinoksen takaa löysin katvepaikan. Silloin tulivat ihmiset pulmaksi JA VARIKSET JA NAAKAT. Kun olin pannut rusinoita ja murskattuja pähkinöitä niille tarjolle, varikset ja naakat hyökkäsivät syömään ne, ei siinä voinut kuin perääntyä ja antaa sitten uudet sapuskat mustiksille. - Olen siinä varmaa huultakin heittänyt ja jotakin sanonut huumorilla, minkä on voinut pahantahtoisesti käsittää väärin. MINÄ EN OLE KOSKAAN SYÖTTÄNYT NAAKKOJA VAPAAEHTOISESTI.

        Varista/variksia joskus.

        Tällaisen varistarinan kerroin pj:lle.

        Autokatoksen taakse iso vaanha varis lennähti vaivalloisesti ja jäi tiiviisti tuijottamaan minua. Minä: olis nälkä. No minä otan tuosta syöttölaitteesta muutaman pähkinän. Kun käännyin takaisin päin, siellä olikin 3 vanhaa varista. Minä: apua , no, haen autosta. Kun palasin autolta pussin kanssa, siellä oli useita variksia. Minä: voititte. Heitin niille useamman kourallisen.

        Annoin samaan paikkaan nälkäisille vieä uudestaan pähkinöitä ja lähdin. Variksia ammuttiin e-aseella, lensivät karkuun ja pähkinät jäivät siihen. En niitä ruvennut ,maasta raapimaan.

        Ei nyt tule muuta mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisen varistarinan kerroin pj:lle.

        Autokatoksen taakse iso vaanha varis lennähti vaivalloisesti ja jäi tiiviisti tuijottamaan minua. Minä: olis nälkä. No minä otan tuosta syöttölaitteesta muutaman pähkinän. Kun käännyin takaisin päin, siellä olikin 3 vanhaa varista. Minä: apua , no, haen autosta. Kun palasin autolta pussin kanssa, siellä oli useita variksia. Minä: voititte. Heitin niille useamman kourallisen.

        Annoin samaan paikkaan nälkäisille vieä uudestaan pähkinöitä ja lähdin. Variksia ammuttiin e-aseella, lensivät karkuun ja pähkinät jäivät siihen. En niitä ruvennut ,maasta raapimaan.

        Ei nyt tule muuta mieleen.

        MINÄ EN OLE MIKÄÄN SEKOPÄÄ, JOKA SYÖTTÄÄ ROTTIA EIKÄ OLE VARAA SYÖTTÄÄ VARIKSIAKAAN.


        Tarkoitus oli panna tinteille pähkinänsyöttölaite ja pari talipähkinäpötköä. Ennen lumien tuloa lakaisin syöttölaitteen alustaa, mielessä salmonella estäminen.

        HYÖKKÄYS ON PARAS PUOLUSTUS. Olen syyttänyt eläinrääkkäyksestä niitä ihmisiä, jotka ovat varsinkin mustarastaita sadistisesti ampuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ EN OLE MIKÄÄN SEKOPÄÄ, JOKA SYÖTTÄÄ ROTTIA EIKÄ OLE VARAA SYÖTTÄÄ VARIKSIAKAAN.


        Tarkoitus oli panna tinteille pähkinänsyöttölaite ja pari talipähkinäpötköä. Ennen lumien tuloa lakaisin syöttölaitteen alustaa, mielessä salmonella estäminen.

        HYÖKKÄYS ON PARAS PUOLUSTUS. Olen syyttänyt eläinrääkkäyksestä niitä ihmisiä, jotka ovat varsinkin mustarastaita sadistisesti ampuneet.

        IHAN OIKEASTI

        EN OLE SYÖTTÄNYT NAAKKOJA ENKÄ VARIKSIA

        MINÄ JUTTELEN ELÄIMILLE. Nyt talvella, kun naakkoja on ollut vain muutamia oksalla istumassa, olen mennessäni voivotellut: siinä on taas nälkäisiä. Ovat lennähtäneet kauemmaksi tai pois. EN OLE TARKOITTANUT, ETTÄ ANNAN SYÖTÄVÄÄ.

        Sun muita tahattomia tai tahallisia väärinkäsityksiä, kun ollaan aivan erilaisia.

        NYT TULEE MIELEEN, ETTÄ MINULLE YRITETÄÄN HOMMATA SAKOT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IHAN OIKEASTI

        EN OLE SYÖTTÄNYT NAAKKOJA ENKÄ VARIKSIA

        MINÄ JUTTELEN ELÄIMILLE. Nyt talvella, kun naakkoja on ollut vain muutamia oksalla istumassa, olen mennessäni voivotellut: siinä on taas nälkäisiä. Ovat lennähtäneet kauemmaksi tai pois. EN OLE TARKOITTANUT, ETTÄ ANNAN SYÖTÄVÄÄ.

        Sun muita tahattomia tai tahallisia väärinkäsityksiä, kun ollaan aivan erilaisia.

        NYT TULEE MIELEEN, ETTÄ MINULLE YRITETÄÄN HOMMATA SAKOT.

        NAAKOISTA tuli yksi juttu mieleen, Alkuun kun tulivat isona parvena, ihmettelin, mitä syövät. Minulla ei ollut kuin alkuun kuin yksi pähkinänsyöttölaite ja talipötkö. Naakat levittäytyivät maahan ja KÄÄNTELIVÄT LEHTIÄ. Myöhemmin huomasin oikein alueita, minkä olivat porukalla kääntäneet. Muutama tietenkin oli pötkön ja pähkinöiden kimpussa. Tintit kuitenkin pelkäsivät eivätkä voineet tulla syömään. Minun piti seistä linnunpelättimenä, että lähtivät ja pysyivät poissa.

        Sitten ne hävisivät. Ihmettelin, Nyt muistan ja tajuan. Kun tuli lumi maahan, ei enää voinut käännellä lehtiä.



        Sitten kun tuli paljon lunta ja varsinkin kovat pakkaset, joitakin tuli takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NAAKOISTA tuli yksi juttu mieleen, Alkuun kun tulivat isona parvena, ihmettelin, mitä syövät. Minulla ei ollut kuin alkuun kuin yksi pähkinänsyöttölaite ja talipötkö. Naakat levittäytyivät maahan ja KÄÄNTELIVÄT LEHTIÄ. Myöhemmin huomasin oikein alueita, minkä olivat porukalla kääntäneet. Muutama tietenkin oli pötkön ja pähkinöiden kimpussa. Tintit kuitenkin pelkäsivät eivätkä voineet tulla syömään. Minun piti seistä linnunpelättimenä, että lähtivät ja pysyivät poissa.

        Sitten ne hävisivät. Ihmettelin, Nyt muistan ja tajuan. Kun tuli lumi maahan, ei enää voinut käännellä lehtiä.



        Sitten kun tuli paljon lunta ja varsinkin kovat pakkaset, joitakin tuli takaisin.

        Ei tullut mieleen, että rikon lakia ja säädöksiä. Lähinnä pidin riesana, joka minun pitäisi jotenkin hoitaa.


    • Anonyymi

      KOKEMUKSESTA TIEDÄN TÄSSÄ OLEVAN VAARAN MINUN SAATTAMISESTA HUONOON KUNTOON MAANANTAI TAPAAMISTA VARTEN.

      Ainakin edellisenä yönä, ehkä jo parina aikaisempana, minua valvotetaan, rääkätään e-häirinnällä, myrkytetään, lääkitään salaa tai huumataan, että menee uskottavuus ja vaikutan hullulle tai narkkarille, ym. Tai minut muuten manipuloituna saadaan toimimaan kummallisesti.

      • Anonyymi

        Jaaha, nytkö "se"alkoi. Tuli yht'äkkiä ripuli.Kun nousin pytyltä, niin mikäs haju voimakkaana syöksyi sieltä: valkoinen mineraaliöljy. Joku muu aine se, mutta haju sama.

        Olen ollut väsynyt, mutta sihinöillä on herätetty, kun olen nukahtanut.


      • Anonyymi

        Jaaha, nytkö "se"alkoi. Tuli yht'äkkiä ripuli.Kun nousin pytyltä, niin mikäs haju voimakkaana syöksyi sieltä: valkoinen mineraaliöljy. Joku muu aine se, mutta haju sama.

        Olen ollut väsynyt, mutta sihinöillä on herätetty, kun olen nukahtanut.


      • Anonyymi

        Jaaha, nytkö "se"alkoi. Tuli yht'äkkiä ripuli.Kun nousin pytyltä, niin mikäs haju voimakkaana syöksyi sieltä: valkoinen mineraaliöljy. Joku muu aine se, mutta haju sama.

        Olen ollut väsynyt, mutta sihinöillä on herätetty, kun olen nukahtanut.


      • Anonyymi

        Jaaha, nytkö "se"alkoi. Tuli yht'äkkiä ripuli.Kun nousin pytyltä, niin mikäs haju voimakkaana syöksyi sieltä: valkoinen mineraaliöljy. Joku muu aine se, mutta haju sama.

        Olen ollut väsynyt, mutta sihinöillä on herätetty, kun olen nukahtanut.


      • Anonyymi

        Jaaha, nytkö "se"alkoi. Tuli yht'äkkiä ripuli.Kun nousin pytyltä, niin mikäs haju voimakkaana syöksyi sieltä: valkoinen mineraaliöljy. Joku muu aine se, mutta haju sama.

        Olen ollut väsynyt, mutta sihinöillä on herätetty, kun olen nukahtanut.


    • Anonyymi

      miksi viestit lähde

      • Anonyymi

        Aamulla nousin viiden jälkeen. "Normaalin" tuntuinen olo. Join kupin kahvia ja söin leipäpalan juustoa päällä. Suuonteloon ja nieluun hulvahti tunne kuin olisin niellyt lipeää. Ja se tunne kesti pitkään. Myöhemmin, kun söin jotakin sama homma lievempänä ja lyhyempänä. Nyt kun söin, varsinkin kieli on kuin lipeällä käsitelty: polttaa,. kirvelee. Ja alahuuli.

        Väsytti, oli huono olo, huimasi. Olo paheni. Mittailin verenpainetta_koholla reilusti. Oli pakko lähteä pian ulos. Siellä en meinannut pysyä pystyssä. Täytyi ottaa tukea ja liikkua hitaasti. Kun käänsin päätä, silloin meni tasapaino. En nyt maahan asti kaatunut.

        Että mitähän kaikkea on tehty. AINAKIN KOSTETTU, KOSTETTU.


      • Anonyymi

        Aamulla nousin viiden jälkeen. "Normaalin" tuntuinen olo. Join kupin kahvia ja söin leipäpalan juustoa päällä. Suuonteloon ja nieluun hulvahti tunne kuin olisin niellyt lipeää. Ja se tunne kesti pitkään. Myöhemmin, kun söin jotakin sama homma lievempänä ja lyhyempänä. Nyt kun söin, varsinkin kieli on kuin lipeällä käsitelty: polttaa,. kirvelee. Ja alahuuli.

        Väsytti, oli huono olo, huimasi. Olo paheni. Mittailin verenpainetta_koholla reilusti. Oli pakko lähteä pian ulos. Siellä en meinannut pysyä pystyssä. Täytyi ottaa tukea ja liikkua hitaasti. Kun käänsin päätä, silloin meni tasapaino. En nyt maahan asti kaatunut.

        Että mitähän kaikkea on tehty. AINAKIN KOSTETTU, KOSTETTU.


      • Anonyymi

        Aamulla nousin viiden jälkeen. "Normaalin" tuntuinen olo. Join kupin kahvia ja söin leipäpalan juustoa päällä. Suuonteloon ja nieluun hulvahti tunne kuin olisin niellyt lipeää. Ja se tunne kesti pitkään. Myöhemmin, kun söin jotakin sama homma lievempänä ja lyhyempänä. Nyt kun söin, varsinkin kieli on kuin lipeällä käsitelty: polttaa,. kirvelee. Ja alahuuli.

        Väsytti, oli huono olo, huimasi. Olo paheni. Mittailin verenpainetta_koholla reilusti. Oli pakko lähteä pian ulos. Siellä en meinannut pysyä pystyssä. Täytyi ottaa tukea ja liikkua hitaasti. Kun käänsin päätä, silloin meni tasapaino. En nyt maahan asti kaatunut.

        Että mitähän kaikkea on tehty. AINAKIN KOSTETTU, KOSTETTU.


      • Anonyymi

        Aamulla nousin viiden jälkeen. "Normaalin" tuntuinen olo. Join kupin kahvia ja söin leipäpalan juustoa päällä. Suuonteloon ja nieluun hulvahti tunne kuin olisin niellyt lipeää. Ja se tunne kesti pitkään. Myöhemmin, kun söin jotakin sama homma lievempänä ja lyhyempänä. Nyt kun söin, varsinkin kieli on kuin lipeällä käsitelty: polttaa,. kirvelee. Ja alahuuli.

        Väsytti, oli huono olo, huimasi. Olo paheni. Mittailin verenpainetta_koholla reilusti. Oli pakko lähteä pian ulos. Siellä en meinannut pysyä pystyssä. Täytyi ottaa tukea ja liikkua hitaasti. Kun käänsin päätä, silloin meni tasapaino. En nyt maahan asti kaatunut.

        Että mitähän kaikkea on tehty. AINAKIN KOSTETTU, KOSTETTU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla nousin viiden jälkeen. "Normaalin" tuntuinen olo. Join kupin kahvia ja söin leipäpalan juustoa päällä. Suuonteloon ja nieluun hulvahti tunne kuin olisin niellyt lipeää. Ja se tunne kesti pitkään. Myöhemmin, kun söin jotakin sama homma lievempänä ja lyhyempänä. Nyt kun söin, varsinkin kieli on kuin lipeällä käsitelty: polttaa,. kirvelee. Ja alahuuli.

        Väsytti, oli huono olo, huimasi. Olo paheni. Mittailin verenpainetta_koholla reilusti. Oli pakko lähteä pian ulos. Siellä en meinannut pysyä pystyssä. Täytyi ottaa tukea ja liikkua hitaasti. Kun käänsin päätä, silloin meni tasapaino. En nyt maahan asti kaatunut.

        Että mitähän kaikkea on tehty. AINAKIN KOSTETTU, KOSTETTU.

        En tiedä, mitä minulle eilen tehtiin, mutta tasapainoaistiin vaikutettiin pahasti. Kävin tänään jo aikaisemmin ulkona kävelemässä. Liukasta oli, mutta tasapainottelu toimi normaalisti. Ei onneksi pysyvästi vammautettu.


    • Anonyymi

      Mustarastaille kannattaa viedä illalla myöhään rusinoita ja jopa marjoja(jos raaskii), sillä ne tulee aamulla ennen muita lintuja syömään. Siinäkin on vaara, että puput syö rusinat, marjoihin eivät kajoo. Parempaa ruokintaonnea toivottelen. Olet hyvä ihminen.

      • Anonyymi

        Minä jouduin lopettamaan koko ruokinnan, kun ilmaantui rottia. Pulmana olivat myös naakkaparvet. Syyspuolella oli iso parvi. Hävisi.Sitten pakkasilla tuli porukoita takaisin. Samaten variksia tuli norkoilemaan maahan pudonneita ja itsekin yrittivät lentää nokkaansa ottamaan.
        Nyt minua virallisesti syytetään rottien ja varisluntujen ruokkimisesta, mikä on tontilla kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jouduin lopettamaan koko ruokinnan, kun ilmaantui rottia. Pulmana olivat myös naakkaparvet. Syyspuolella oli iso parvi. Hävisi.Sitten pakkasilla tuli porukoita takaisin. Samaten variksia tuli norkoilemaan maahan pudonneita ja itsekin yrittivät lentää nokkaansa ottamaan.
        Nyt minua virallisesti syytetään rottien ja varisluntujen ruokkimisesta, mikä on tontilla kielletty.

        Tästä ketjusta on tehty kummallinen. On tapahtunut muutakin kuin yhden viestin poisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ketjusta on tehty kummallinen. On tapahtunut muutakin kuin yhden viestin poisto.

        BirdLife:
        "Aloitettua talviruokintaa pitää jatkaa yhtäjaksoisesti aina siihen asti, kunnes keväällä maa on paljas ja sula."

        Jouduin yht'äkkiä lopettamaan 17.2.2021 kovimman pakkasen aikaan.
        Vein nopeasti avaamaattomat pähkinä- ja rusinapakkaukset ja pari syöttölaitetta tien toiselle puolelle pihaan, jossa oli ruokintaa. Luvattiin hoitaa homma.
        Joskus kun näin pihalla ihmisen, menin kysymään onko uusia ruokavieraita ilmestynyt. Lyhyesti sanoen minulle huudettiin , että en saa tulla sille pihalle.
        Joskus vein rapuille rusinoita ja pähkinöitä vähän nk.avustukseksi.Oli ilmeisesti paha juttu.
        Tuli gs-seurauksia, oikein ison herrankin taholta ja näytti, että ruokinta lopetettiin ja linnut lentelivät hätääntyneenä. Vein piruuttani pähkinäpussin ja rusinoita rapuille.
        Pakkasta on ollut ja lumi peittää maan.
        Talon asukkaat on pakotettu toiminaan näin, saivat stalkkerini kimppuunsa.


    • Anonyymi

      Tulisi nyt äkkiä se terminen kevät.

      Ei uskoisi, minkä tason herra on puuttunut lintujen ruokintaan muualla, etten minuuttia paria voisi ohikulkiessa vilkaista lintujen vilskettä ruokitapaikalla.

      Voi jumalauta, että viitsii moista kytätä ja nähdä vaivaa, että loppuu, mutta gang stalkingiinhan se kuuluu.

    • Anonyymi

      Eläinrääkkäys-ketjun kommentointi on suljettu. Olisin muuten kirjoittanut sinne.

      Kuinka monessa huushollissa harjun päällä hellaritaloissa on joku e-ase, vaikka sellainen, joka toimii lintujen pelästyttämisessä pakoon, pois? En nyt kysele niistä, joilla monia on ammuskeltu.

      Sain sellaisen paskakirjeen taloyhtiön pj:ltä, että hyvä ihminen, mitä sinä teet. Joo, minä olen hyvä ja ihminen verrattuna eläin-ja ihmisrääkkääjien.

      • Anonyymi

        Kivan virheen joku teki edelliseen viestiin, tuskin minä, Ei siis monia, vaan MINUA on ammuskeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan virheen joku teki edelliseen viestiin, tuskin minä, Ei siis monia, vaan MINUA on ammuskeltu.

        siis monia lintuja on ammuttu ja minuakin on ammuskeltu


    • Anonyymi

      Siis

      ELÄINRÄÄKKÄYS-KETJUN KOMMENTOINTI SULJETTU

      KOTIPIHAN STALKKAUKSET-KETJUN KOMMENTOINTI ON SULJETTU

      pitääpä tarkistella,mitä muuta on suljettu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3398
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2088
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1507
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1366
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1101
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1087
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe