Miksi Skodan ohjekirjassa on virheitä?

17

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi toveri kyykman ressukkaa. Toveritrolli kehittelee ihan omiaan. Kyllä nyt on kauheat paineet, kun Skoda Octavia kyykytti muut vertailuautot ihan perusteellisesti.

      • Miksi ohjekirja on kirjoitettu väärin?

        Miksei sitä voi kirjoittaa oikein?


      • Anonyymi
        Kyykman kirjoitti:

        Miksi ohjekirja on kirjoitettu väärin?

        Miksei sitä voi kirjoittaa oikein?

        Höpö höpö, eohän sulla edes ole skodan ohjekirjaa.


      • Anonyymi
        Kyykman kirjoitti:

        Miksi ohjekirja on kirjoitettu väärin?

        Miksei sitä voi kirjoittaa oikein?

        Skodahan sitä ei käännä, hölmö pudokas.
        Kirjoittele vaan sinne Dacian palstalle niitä hienoja avauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Skodahan sitä ei käännä, hölmö pudokas.
        Kirjoittele vaan sinne Dacian palstalle niitä hienoja avauksia.

        Miksei skoda voi ostaa kääntämisiä sieltä missä niitä osataan?

        Vastaus: Ei ole varaa


      • Kyykman kirjoitti:

        Miksei skoda voi ostaa kääntämisiä sieltä missä niitä osataan?

        Vastaus: Ei ole varaa

        Kukaan ei ole vastanut tähän kommenttiin. Ilmeisesti Skoda ja Vemix ovat molemmat menossa konkurssiin.


    • Anonyymi

      Millainen ohjekirja, sellainen autokin.

    • Anonyymi

      Joo aloittajalla pitäisi ensin olla tuo Skoda Octavia ja sen mukana tuleva ohjekirja ja sitten voisi puhua jotain. Vaan ei ole.
      Nyt on vaan ihan kauhea hätä keksiä kaikkea parjaavaa, kun Skodasta tuli vuoden auto ja vuoden talviauto TMn talviautotestissä, eikä toyota pärjännyt kummassakaan.

      Ja vaikka tuo ohjekirja olis savoksi, tai italiaksi, ei se autoa huononna. Toyota on silti autona valovuoden päässä perässä muka hybrideineen.

      • Vuoden? Ei kai se niin kauaa voi kestää


    • Anonyymi

      Venäjän kielen kurssillahan tuo Skoodan "omistaminen" aina alkaa. Toverit auttaa jatkossa, ellei riitä kielipää...

    • Anonyymi

      Älä ruoki NIUVAN massapostus trollia. Älä kommentoi Älä kommentoi NIUVAN NARSISTI TROLLI Älä kommentoi trolli elää kommenteista.

      • Anonyymi

        Milloin aiot hankkia sitä kokemusta länsimaalaisista taka- tai nelivedoista?


    • Anonyymi

      Skodan tunnettu iskulause onkin "Kännissä ja läpällä"

    • Anonyymi

      Kyykman lukee Skodan ohjekirjaa kuin piru raamattua.

    • Anonyymi

      Halvalla tehty kuten itse autokin.

    • Anonyymi

      Herätkää, herätkää.
      Te kurjat jotka hampaita kiristellen kamppailette huonojen merkkien ahdingossa ja pilaatte elämänne sekä mielenterveytenne. Pelastus on vielä mahdollinen jollei huono merkki ole ehtinyt raunioittaa mielenterveyttä ja pikaisesti hävitätte kuonakasan pois ja vaihdatte aina luotettavaan Toyotaan.

    • Anonyymi

      Eikös se skoda tarkoita suomeksi virhe, moka ja häpeä?
      skodakielen koukerot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe