Esimerkiksi sivulla 41 on otsikko "Oberste Position der Tavaratilan kannen yläasennon asettaminen ja asetuksen poistaminen"
Ja hieman alempana lukee mm. "Nosta kansi varovasi"
http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/fi/Octavia_5E/05-2013/Manual/Octavia/A7_Octavia_OwnersManual.pdf
Miten voidaan kuvitella tekevän "autoja" jos edes lauseen kirjoittaminen oikein on mahdotonta?
Miksi Skodan ohjekirjassa on virheitä?
17
100
Vastaukset
- Anonyymi
Voi toveri kyykman ressukkaa. Toveritrolli kehittelee ihan omiaan. Kyllä nyt on kauheat paineet, kun Skoda Octavia kyykytti muut vertailuautot ihan perusteellisesti.
- Anonyymi
Kyykman kirjoitti:
Miksi ohjekirja on kirjoitettu väärin?
Miksei sitä voi kirjoittaa oikein?Höpö höpö, eohän sulla edes ole skodan ohjekirjaa.
- Anonyymi
Kyykman kirjoitti:
Miksi ohjekirja on kirjoitettu väärin?
Miksei sitä voi kirjoittaa oikein?Skodahan sitä ei käännä, hölmö pudokas.
Kirjoittele vaan sinne Dacian palstalle niitä hienoja avauksia. Anonyymi kirjoitti:
Skodahan sitä ei käännä, hölmö pudokas.
Kirjoittele vaan sinne Dacian palstalle niitä hienoja avauksia.Miksei skoda voi ostaa kääntämisiä sieltä missä niitä osataan?
Vastaus: Ei ole varaaKyykman kirjoitti:
Miksei skoda voi ostaa kääntämisiä sieltä missä niitä osataan?
Vastaus: Ei ole varaaKukaan ei ole vastanut tähän kommenttiin. Ilmeisesti Skoda ja Vemix ovat molemmat menossa konkurssiin.
- Anonyymi
Millainen ohjekirja, sellainen autokin.
- Anonyymi
Joo aloittajalla pitäisi ensin olla tuo Skoda Octavia ja sen mukana tuleva ohjekirja ja sitten voisi puhua jotain. Vaan ei ole.
Nyt on vaan ihan kauhea hätä keksiä kaikkea parjaavaa, kun Skodasta tuli vuoden auto ja vuoden talviauto TMn talviautotestissä, eikä toyota pärjännyt kummassakaan.
Ja vaikka tuo ohjekirja olis savoksi, tai italiaksi, ei se autoa huononna. Toyota on silti autona valovuoden päässä perässä muka hybrideineen. - Anonyymi
Venäjän kielen kurssillahan tuo Skoodan "omistaminen" aina alkaa. Toverit auttaa jatkossa, ellei riitä kielipää...
- Anonyymi
Älä ruoki NIUVAN massapostus trollia. Älä kommentoi Älä kommentoi NIUVAN NARSISTI TROLLI Älä kommentoi trolli elää kommenteista.
- Anonyymi
Milloin aiot hankkia sitä kokemusta länsimaalaisista taka- tai nelivedoista?
- Anonyymi
Skodan tunnettu iskulause onkin "Kännissä ja läpällä"
- Anonyymi
Kyykman lukee Skodan ohjekirjaa kuin piru raamattua.
- Anonyymi
Halvalla tehty kuten itse autokin.
- Anonyymi
Herätkää, herätkää.
Te kurjat jotka hampaita kiristellen kamppailette huonojen merkkien ahdingossa ja pilaatte elämänne sekä mielenterveytenne. Pelastus on vielä mahdollinen jollei huono merkki ole ehtinyt raunioittaa mielenterveyttä ja pikaisesti hävitätte kuonakasan pois ja vaihdatte aina luotettavaan Toyotaan. - Anonyymi
Eikös se skoda tarkoita suomeksi virhe, moka ja häpeä?
skodakielen koukerot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764