Kamala olo tästä unesta. En ymmärrä tätä yhtään.

Anonyymi

unessa istuin autossa siskon lapsien kanssa ja avopuolisoni ajoi. Juutuimme sillalle ruuhkaan ja samassa puhelimeni alkoi soida. Soittajana lukee CUT eli englanniksi leikata. En vastaa puheluun, kun aavistelen jotain pahaa tapahtuvan. Ruuhka helpottaa, mutta emme pääse liikkeelle. Menen ulos autosta ja huomaan, että minun vanhasta autosta on irroitettu rengas.
Puolisoni toteaa minulle, että rengas on hetkessä korjattu.
Kiellän häntä korjaamasta autoa ja kerron samalla, että minulle soitti autossa outo numero ja se tarkoittaa jotain todella pahaa.
Kaikesta huolimatta puolisoni lähtee hakemaan osia ja aikoo korjata auton. Minä jatkan matkaa kävellen lasten kanssa. Yhtäkkiä olemme vanhassa talossa jossa on paljon huoneita peräkkäin. Huomaan huoneissa ja oviaukoissa olevan paljon ansoja. Varoittelen lapsia ja onnistumme kiertämään ansat. Hoen lapsille, että ei ole mitään syytä pelätä ja kaikki on hyvin. Pääsemme viimeiseen huoneeseen, jossa mieheni makaa vyötäröstä alaspäin leikattuna ja häneen on liitetty toisen miehen ylävartalo. Toisella puolella huonetta on jalat yhdistettynä samoin. Mieheni silmät ovat kiinni ja suu on lähestulkoon näkymätön.
Otan miestäni kädestä kiinni ja sanon, että miksi et kuunnellut ja tehnyt kuten sanoin?
Mitä minä teen nyt, kun jään lasten kanssa yksin?
Olen aivan tyhjän päällä ja hukassa.
Tilanteessa olen peloissani, mutta rauhallinen.
Mieheni vastaa minulle, että minä selviän tästä, älä huoli.
Mietin unessa, että tuo ihminen ei tuosta selviä. Hänellähän on sisäelimetkin rikki.
Olen lähdössä talosta lasten kanssa. Tunnen pahan olevan talon sisällä.
Minua vastaan tulee musta harsomainen hahmo, joka on paha. Otan lattialta rautaputken jolla isken lähestyvää hahmoa. Putki menee vain hahmon lävitse. Isken uudestaan ja liikutan putkea sivuttain, jolloin hahmo katoaa. Seuraavaksi olemmekin jo liftaamassa kyytiä jonnekkin turvaan. Pysähdymme automaatille ja mietin vaan, että millä rahalla saan elätettyä nuo kaikki lapset. Kuskiltamme putoaa seteli maahan, jonka noukin salaa taskuuni.
Menen itse automaatille ja kuulen kuinka auto lähtee liikkeelle lapset kyydissä. Juoksen auton edelle ja hyppään tuulilasiin. Hakkaan lasia ja huudan, että sinähän et näitä lapsiakin minulta vie!
Näen lapset autossa ja heidän silmänsä ovat kiinni ja suu näkyy haaleana. Hakkaan lasia, ettei lapset kerkeä mennä kokonaan pahan puolelle. Saan pelastettua lapset. Vakuuttelen heille, että me pärjätään ja kaikki on nyt hyvin.


En ymmärrä miksi näen näin outoja unia. Näen yleensä aina painajaisia. Itkin kun heräsin tästä unesta. Mitä tämä voisi tarkoittaa?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken tappo

        "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
        Henkirikokset
        154
        27137
      2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

        On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
        Maailman menoa
        627
        24105
      3. Kuka oli tekijä?

        Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
        Valkeakoski
        189
        17140
      4. Nyt ahdistaa

        Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
        Valkeakoski
        402
        10137
      5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

        Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
        Maailman menoa
        336
        9062
      6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

        Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
        Poliisi
        27
        6308
      7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

        Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
        Maailman menoa
        19
        4053
      8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

        Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
        Valkeakoski
        191
        3728
      9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

        Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
        Ikävä
        79
        2203
      10. Meidän tarinako on ohi?

        Ootko niin päättänyt?
        Ikävä
        124
        1823
      Aihe