Muita jotka ei kertoneet miehelle abortista?

Anonyymi

Olenko ihan ainut joka on tehny abortin salaa mieheltään? Mulla tosin sellainen tilanne, että suhteemme ei enää oikein toiminut mielestäni ja olimme olleet yhdessä jo kahdeksan vuotta. Tuntui ettei tämä suhde enää ole sellainen jolla jotain jatkomahdolisuuksia, ollaan aika lailla siinä pisteessä että alamme laittaa lusikoita jakoon, enempi kämppikset enää. Olimme alussa tosi rakastuneita mutta vuosien kuluessa vain arki latisti kaiken ja aloimme etääntyä. Perheen perustaminen oli joskus puheenakin mutta kummallakaan ei ollut mitään hirveää tarvetta perheeseen. Ehkä minä enemmän olisin tykännyt perheestä, ei mies niinkään. Sille on tärkeämpää golf ja muut harrastukset. Omat urat ja hyvät tulot molemmilla, paljon ystäviä ja hyvä toimeentulo jopa näin korona-aikana. Paljon kaikkea tekemistä ja harrastuksia, ja matkusteluakin. Iso yllätys että tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Päätin etten kerro miehelle tästä, syy se että tunnen että tämä on vain hyvä juttu vauhdittamassa eroa. Pelkään että mies yrittää kääntää pääni jos kerron olevani raskaana ja velvollisuudentunnosta yrittää jatkaa suhdettamme. Minusta lapsen takia ei voi suhdetta jatkaa jos ei mitään sisältöä enää muutenkaan ole. Varasin ajat salaa ja yövyin ystävättärelläni muutaman päivän Syyksi lääkärille kerroin tulevan eron. Kävin yksityisellä ja sain kaavinnan, koska koin lääkkeellisen epämiellyttävänä muiden kertomusten perusteella. En tiennyt että siihenkin voi itse vaikuttaa. Kovat oli kivut mutta sain opiaatteja suoraan pistoksena. Hyvä hoito oli. Ei voi kyllä valittaa. Mies ei ihmetellyt mitään, oli itsekin työreissulla tuolloin. Ajattelin säästää hänen tunteitaan ja jättää kertomatta koko asiasta. Siis ajattelen miestäni ja hänen parastaan tässä, ei niinkään omaani. Onko muita joilla joku syy siihen ettei halua jakaa tätä kokemusta puolisolle/poikaystävälle/seksikumppanille? Onko jotain epäilyksiä ollut ilmassa ja miten olette ne selittäneet?

24

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koskitko pitkällä kepillä?

    • Anonyymi

      "Pelkään että mies yrittää kääntää pääni jos kerron olevani raskaana"

      Pelkäsit siis että mies olisi oikeutetusti ryhtynyt puolustamaan lapsenne henkeä ja elämää..

      On varmaan loistava suhde kun tuon kokoluokan asia on salattava. Onneksi kuitenkin likaisilla ja noin synkeillä salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin, aina jotakin kautta. Sitten tietää mikä (m.urhaaja) olet naisiasi. Kunnon mies ei sellaisen kanssa edes harkitse minkäänlaista suhdetta tai jatkoa.

      "koin lääkkeellisen epämiellyttävänä muiden kertomusten perusteella"

      Siinähän olisit saattanut vaikka kohdata pienen uhrisi "silmästä silmään"... Nyt käskit hoitoammattilaisten r.epiä hänet elävältä palasiksi.

      "Siis ajattelen miestäni ja hänen parastaan tässä, ei niinkään omaani. "

      Kaikkia verukkeita sitä itsekkäälle mukavuudenhalulle ja salailevalle valehtelulle näkeekin. Jos ajattelisit vähääkään muiden kuin Oman Napasi parasta, olisit antanut miehen edes osallistua päätöksen tekoon, ja antanut lapsesi jatkaa elämäänsä, vaikka jossain muussa perheessä.
      Nyt ainoa ja parasta mitä voisit enää tehdä on kertoa miehelle rehellinen totuus, antaa hänen etsiä lastensa äidiksi kunnon naisen. Sen jälkeen voit jälkiabortoida itsesi jotta enemmiltä uhreilta ym. rasitukselta muulle maailmalle vältytään. Harvoinhan lapsen tappaminen viime kädessä on tekijällekään parasta, aborttöörien moninkertaisista itsem.urhaluvuista päätellen.

      • Anonyymi

        Niin et varmaan lukenut kunnolla kun kerroin ettei mieheni ole kovin innokas ollut perheen perustamiseen. Minä kyllä, mutta en voi sitoa miestä itseeni lapsen avulla.

        En minäkään sellaista haluaisi itseni kohdalle.

        "Sen jälkeen voit jälkiabortoida itsesi jotta enemmiltä uhreilta ym. rasitukselta muulle maailmalle vältytään. Harvoinhan lapsen tappaminen viime kädessä on tekijällekään parasta, aborttöörien moninkertaisista itsem.urhaluvuista"

        Ymmärsinkö nyt oikein että kehotat täällä ihmisiä itsemurhaamaan itsensä jonka jälkeen voit todeta että itsemurhat on yleisiä "aborttöörien" keskuudessa? Jos se johtuu siitä että kuuntelevat näitä yllyksiäsi? Raskaana kun hormonit on sekaisin ja ihminen haavoittuva ennen kuin hormonit normalisoituu. Ajatko siis ihmisiä itsemurhaan?

        En minä onneksi niin heikkoluontoinen ole. 🙂 Mutta kysyin löytyykö täältä muita joilla sama syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et varmaan lukenut kunnolla kun kerroin ettei mieheni ole kovin innokas ollut perheen perustamiseen. Minä kyllä, mutta en voi sitoa miestä itseeni lapsen avulla.

        En minäkään sellaista haluaisi itseni kohdalle.

        "Sen jälkeen voit jälkiabortoida itsesi jotta enemmiltä uhreilta ym. rasitukselta muulle maailmalle vältytään. Harvoinhan lapsen tappaminen viime kädessä on tekijällekään parasta, aborttöörien moninkertaisista itsem.urhaluvuista"

        Ymmärsinkö nyt oikein että kehotat täällä ihmisiä itsemurhaamaan itsensä jonka jälkeen voit todeta että itsemurhat on yleisiä "aborttöörien" keskuudessa? Jos se johtuu siitä että kuuntelevat näitä yllyksiäsi? Raskaana kun hormonit on sekaisin ja ihminen haavoittuva ennen kuin hormonit normalisoituu. Ajatko siis ihmisiä itsemurhaan?

        En minä onneksi niin heikkoluontoinen ole. 🙂 Mutta kysyin löytyykö täältä muita joilla sama syy.

        "en voi sitoa miestä itseeni lapsen avulla. "

        Eihän kukaan sellaista ehdottanutkaan. Olisit voinut erota eikä miehen olisi tarvinnut olla sinun tai lapsen kanssa missään tekemisissä (jos todella näin olisi halunnut). Mutta tietenkin yrität nyt kaivaa kaikki mahdolliset muka-ylevät verukkeet ja "muiden parhaan" itsekkäälle lapsen tappamiselle.

        "Jos se johtuu siitä että kuuntelevat näitä yllyksiäsi?"

        Voi kuule kun ei niitä kenenkään tarvi siihen yllyttää. :D Sieltä itse valitun j.ulmuriteon syyllisyydestä se kumpuaa, turha siitä muita on syyttää.
        Toisaalta, mitä sitten vaikka ylllyttäisikin? Ketä lasten m.urhaajien itsarit edes liikuttaa? Eiköhän siinä lopultakin oikeus toteudu, jonka älysi vihdoin itse panna toimeen. Mutta sitten on niitä pelkureita jotka pakottaaa vain lapsensa kuolemaan muttei itse uskalla kohdata k.ammottavaa kohtaloa ansionsa mukaan. Kuvittelee olevansa jotenkin arvokkaampia ja oikeutetumpia elämään. Mukavuusaborttöörien arvo ei ole edes kärpäsen kikkareen puolikkaankaan tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et varmaan lukenut kunnolla kun kerroin ettei mieheni ole kovin innokas ollut perheen perustamiseen. Minä kyllä, mutta en voi sitoa miestä itseeni lapsen avulla.

        En minäkään sellaista haluaisi itseni kohdalle.

        "Sen jälkeen voit jälkiabortoida itsesi jotta enemmiltä uhreilta ym. rasitukselta muulle maailmalle vältytään. Harvoinhan lapsen tappaminen viime kädessä on tekijällekään parasta, aborttöörien moninkertaisista itsem.urhaluvuista"

        Ymmärsinkö nyt oikein että kehotat täällä ihmisiä itsemurhaamaan itsensä jonka jälkeen voit todeta että itsemurhat on yleisiä "aborttöörien" keskuudessa? Jos se johtuu siitä että kuuntelevat näitä yllyksiäsi? Raskaana kun hormonit on sekaisin ja ihminen haavoittuva ennen kuin hormonit normalisoituu. Ajatko siis ihmisiä itsemurhaan?

        En minä onneksi niin heikkoluontoinen ole. 🙂 Mutta kysyin löytyykö täältä muita joilla sama syy.

        "en voi sitoa miestä itseeni lapsen avulla. "

        Eihän kukaan sellaista ehdottanutkaan. Olisit voinut erota eikä miehen olisi tarvinnut olla sinun tai lapsen kanssa missään tekemisissä (jos todella näin olisi halunnut). Mutta tietenkin yrität nyt kaivaa kaikki mahdolliset muka-ylevät verukkeet ja "muiden parhaan" itsekkäälle lapsen tappamiselle.

        "Jos se johtuu siitä että kuuntelevat näitä yllyksiäsi?"

        Voi kuule kun ei niitä kenenkään tarvi siihen yllyttää. :D Sieltä itse valitun j.ulmuriteon syyllisyydestä se kumpuaa, turha siitä muita on syyttää.
        Toisaalta, mitä sitten vaikka ylllyttäisikin? Ketä lasten m.urhaajien itsarit edes liikuttaa? Eiköhän siinä lopultakin oikeus toteudu, jonka älysi vihdoin itse panna toimeen. Mutta sitten on niitä pelkureita jotka pakottaaa vain lapsensa kuolemaan muttei itse uskalla kohdata k.ammottavaa kohtaloa ansionsa mukaan. Kuvittelee olevansa jotenkin arvokkaampia ja oikeutetumpia elämään. Mukavuusaborttöörien arvo ei ole edes kärpäsen kikkareen puolikkaankaan tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et varmaan lukenut kunnolla kun kerroin ettei mieheni ole kovin innokas ollut perheen perustamiseen. Minä kyllä, mutta en voi sitoa miestä itseeni lapsen avulla.

        En minäkään sellaista haluaisi itseni kohdalle.

        "Sen jälkeen voit jälkiabortoida itsesi jotta enemmiltä uhreilta ym. rasitukselta muulle maailmalle vältytään. Harvoinhan lapsen tappaminen viime kädessä on tekijällekään parasta, aborttöörien moninkertaisista itsem.urhaluvuista"

        Ymmärsinkö nyt oikein että kehotat täällä ihmisiä itsemurhaamaan itsensä jonka jälkeen voit todeta että itsemurhat on yleisiä "aborttöörien" keskuudessa? Jos se johtuu siitä että kuuntelevat näitä yllyksiäsi? Raskaana kun hormonit on sekaisin ja ihminen haavoittuva ennen kuin hormonit normalisoituu. Ajatko siis ihmisiä itsemurhaan?

        En minä onneksi niin heikkoluontoinen ole. 🙂 Mutta kysyin löytyykö täältä muita joilla sama syy.

        Aborttia erittäin paljon vahingollisempi on abortinvastustajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aborttia erittäin paljon vahingollisempi on abortinvastustajat.

        Suosijafanaatikon maailmassa lasten suojelu turhalta tappamiselta ja sen myötä tekijöidenkin mielenterveyden säästäminen on mukavuusm.urhia "vahingollisempaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosijafanaatikon maailmassa lasten suojelu turhalta tappamiselta ja sen myötä tekijöidenkin mielenterveyden säästäminen on mukavuusm.urhia "vahingollisempaa".

        "mielenterveyden säästäminen"

        Jos mielenterveyden säästäminen on tavoitteesi niin keinos on kyseenalaiset ... Ja onko itse psykopaattinen hirviö pätevä arvioimaan mikä on mielenterveyttä ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mielenterveyden säästäminen"

        Jos mielenterveyden säästäminen on tavoitteesi niin keinos on kyseenalaiset ... Ja onko itse psykopaattinen hirviö pätevä arvioimaan mikä on mielenterveyttä ja mikä ei.

        Ja onko itse psykopaattinen hirviö pätevä arvioimaan mikä on mielenterveyttä ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mielenterveyden säästäminen"

        Jos mielenterveyden säästäminen on tavoitteesi niin keinos on kyseenalaiset ... Ja onko itse psykopaattinen hirviö pätevä arvioimaan mikä on mielenterveyttä ja mikä ei.

        "Ja onko itse psykopaattinen hirviö pätevä arvioimaan mikä on mielenterveyttä ja mikä ei."

        Niin, tätä pitäisi tosiaan kysellä lapsiaan murhaavilta psykopaattisilta mukavuusaborttööreiltä.


    • Anonyymi

      Olen ettinyt jotain juttua vähän samanlaiseen tilanteeseen. Mulla vaan tilanne missä en halunnut lasta väärän miehen kanssa joka oli siis pelkkää panoseuraa mulle. Kävi kakkaisesti mitä lue supersiittiöitä äijällä. Olin jo lopettamassa muutenkin koska aloin seukata kunnon miehen kans joka olis taatusti kattonut kieroon paksulla mahalla olevaa valasta eikä olis tullut mitään koko hommasta. Pystyi aloittaa puhtaalta pöydältä eikä kellekään tullu riitaa. Exä ei tiedä mitään tänä päivänäkään ja tuskin välittäiskään. Ei roiku minussa, minä en roiku siinä eikö meillä mitään yhteistä... Ei tiedä nyxä mitään eikä joudu raahaamaan mun exiä mielessään luoja nähköön miltä sitä abortti säästääkään. Miesten hermot ja vapaus olis mennyttä. Yhteydet katki joka suuntaan ...kaikki suhteet vapaaehtoisuudelle perustuvasti. Elämäni paras päätös paskassa paikassa.

      • Anonyymi

        Nyt olevaan ja tulevaan paskaan paikkaan samat sinnekin,...
        On varmaan loistava suhde kun tuon kokoluokan asia on salattava. Onneksi kuitenkin likaisilla ja noin synkeillä salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin, aina jotakin kautta. Sitten tietää mikä (murhaaja) olet naisiasi. Kunnon mies ei sellaisen kanssa edes harkitse minkäänlaista suhdetta tai jatkoa.

        "paksulla mahalla olevaa valasta"

        Miljoona kertaa parempi kuin kalmanlöyhkäinen murhakammio..

        "miltä sitä abortti säästääkään"

        Ei näköjään ainakaan mielenrauhaasi ja -terveyttä. Lopulta ehkä henkeäkään, abortti kun nostaa tekijöiden itsaririskin moninkertaiseksi... tosin paras päätöshän se tuossa tilanteessa jo olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olevaan ja tulevaan paskaan paikkaan samat sinnekin,...
        On varmaan loistava suhde kun tuon kokoluokan asia on salattava. Onneksi kuitenkin likaisilla ja noin synkeillä salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin, aina jotakin kautta. Sitten tietää mikä (murhaaja) olet naisiasi. Kunnon mies ei sellaisen kanssa edes harkitse minkäänlaista suhdetta tai jatkoa.

        "paksulla mahalla olevaa valasta"

        Miljoona kertaa parempi kuin kalmanlöyhkäinen murhakammio..

        "miltä sitä abortti säästääkään"

        Ei näköjään ainakaan mielenrauhaasi ja -terveyttä. Lopulta ehkä henkeäkään, abortti kun nostaa tekijöiden itsaririskin moninkertaiseksi... tosin paras päätöshän se tuossa tilanteessa jo olisi.

        "Onneksi kuitenkin likaisilla ja noin synkeillä salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin, aina jotakin kautta."

        Joo abortin vastustaja katsoo mutupallosta muiden salaisuudet. Omiaan ei viitsi katsoa kun ne on paljon pahempia. Hys hys...kenen lapsi oli rakkauden kohteena uskiksen peiton alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi kuitenkin likaisilla ja noin synkeillä salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin, aina jotakin kautta."

        Joo abortin vastustaja katsoo mutupallosta muiden salaisuudet. Omiaan ei viitsi katsoa kun ne on paljon pahempia. Hys hys...kenen lapsi oli rakkauden kohteena uskiksen peiton alla.

        "kenen lapsi oli rakkauden kohteena uskiksen peiton alla."

        Omaa traumaista historiaako se trolli siellä taas vatvoo? XD Vaiko kenties märkiä fantasioita..

        "ne on paljon pahempia"

        Joko kerrot mitä "pahoja" näet?


    • Anonyymi

      Minusta on aina ollut väärin että mies ei saa olla mukana tuleeko isäksi vai ei päätöksessä. Vanhemmuudesta päättäminen ei saa olla naisen yksinoikeus. Se että nainen kantaa lasta 9kk ei tee naisesta parempaa tai sopivampaa tekemään päätöstä. Vaikka suhde/avioliitto ei jatkuisikkaan voi se mies hoitaa lapsen yksinkin. Ilman naista. Miehellä myös pitää olla oikeus kieltäytyä isyydestä jos naiselle annetaan sellainen oikeus. Meidän pitää muistaa että me olemme tasavertasia. Naiset meuhkaa tasa-arvon puolesta. Mutta todellisuudessa ei ole siihen valmis jos joutuu jostain luopumaan. En tuomitse abortin tekijää. Mutta olisi ollut oikein kysyä isältä haluaako hän lapsen ja onko halukas huolehtimaan siitä yksin, kun kerran sinä et halunnut olla äiti. Ja yhdessä sitten tehdä päätös kaikkine lakikiemuroineen.

      • "Miehellä myös pitää olla oikeus kieltäytyä isyydestä jos naiselle annetaan sellainen oikeus. "

        Ei muuta kuin nyt kansalaisaloitetta alulle asiasta.

        Ei tosiaankaan se, että kasvattaa omilla elintoiminnoillaan uuden ihmisen takaa että on valmis äidiksi. Äidiksi kasvaa vasta äitiyden kuluessa, jos sittenkään. Kukaan ekaa kertaa asialla oleva ei tiedä mitä äitiys on. Mutta vaikkei olisi valmiskaan, niin se sikiö käyttää naisen elintoimintoja, rajoittaa elämää, työssäkäyntiä, on vaaraksi terveydelle ja jopa hengelle. Raskaus muuttaa naisen, rasittaa ja kuluttaa. Tämä on ihan helppo maalaisjärjelläkin tajuta, kun sikiö tarvii kasvamiseen kaiken naisen kehosta.

        Siittäjä ei joudu koskaan tällaiseen tilanteeseen, eikä laita välttämättä oletetusta halustaan huolimatta välttämättä tikkua ristiin.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Miehellä myös pitää olla oikeus kieltäytyä isyydestä jos naiselle annetaan sellainen oikeus. "

        Ei muuta kuin nyt kansalaisaloitetta alulle asiasta.

        Ei tosiaankaan se, että kasvattaa omilla elintoiminnoillaan uuden ihmisen takaa että on valmis äidiksi. Äidiksi kasvaa vasta äitiyden kuluessa, jos sittenkään. Kukaan ekaa kertaa asialla oleva ei tiedä mitä äitiys on. Mutta vaikkei olisi valmiskaan, niin se sikiö käyttää naisen elintoimintoja, rajoittaa elämää, työssäkäyntiä, on vaaraksi terveydelle ja jopa hengelle. Raskaus muuttaa naisen, rasittaa ja kuluttaa. Tämä on ihan helppo maalaisjärjelläkin tajuta, kun sikiö tarvii kasvamiseen kaiken naisen kehosta.

        Siittäjä ei joudu koskaan tällaiseen tilanteeseen, eikä laita välttämättä oletetusta halustaan huolimatta välttämättä tikkua ristiin.

        "on vaaraksi terveydelle ja jopa hengelle."

        Tätä kyllä jaksat joka väliin meuhkata mutta hys hys vaan, että aborttikin voi olla ja loppupeleissä moninkertaisesti todennäköisemminkin..

        "Raskaus muuttaa naisen, rasittaa ja kuluttaa."

        Ja jotkut ei edes huomaa sitä ennenkuin synnytys alkaa...

        "rajoittaa elämää, työssäkäyntiä,"

        Jos mitään epätavallisen voimakkaita oireita ei ole, niin mitenkähän se sitä rajoittaa tai estäisi työssä käynnin? Ei mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "on vaaraksi terveydelle ja jopa hengelle."

        Tätä kyllä jaksat joka väliin meuhkata mutta hys hys vaan, että aborttikin voi olla ja loppupeleissä moninkertaisesti todennäköisemminkin..

        "Raskaus muuttaa naisen, rasittaa ja kuluttaa."

        Ja jotkut ei edes huomaa sitä ennenkuin synnytys alkaa...

        "rajoittaa elämää, työssäkäyntiä,"

        Jos mitään epätavallisen voimakkaita oireita ei ole, niin mitenkähän se sitä rajoittaa tai estäisi työssä käynnin? Ei mitenkään.

        Kyllä synnytys voi tappaa. Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista hoikkaa ja siistiä ulkoasua... Oksentelevaa valasta. Ei voi käydä töissä ja fudut tulee. Palkka menee, yksinhuoltajana tarvisit sen palkan etkä saa sitäkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä synnytys voi tappaa. Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista hoikkaa ja siistiä ulkoasua... Oksentelevaa valasta. Ei voi käydä töissä ja fudut tulee. Palkka menee, yksinhuoltajana tarvisit sen palkan etkä saa sitäkään...

        Kyllä abortti voi tappaa tekijänkin. Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista iloisen onnellista ja tervehenkisen oloista ulkoasua... Sekoilevaa traumojaan räyhäävää katkerikkoa kalmankammiota. Ei voi käydä töissä ja fudut tulee. Hautaan menee, menttaalipotilaana tarvisit sen lataamopaikan etkä saa sitäkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä abortti voi tappaa tekijänkin. Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista iloisen onnellista ja tervehenkisen oloista ulkoasua... Sekoilevaa traumojaan räyhäävää katkerikkoa kalmankammiota. Ei voi käydä töissä ja fudut tulee. Hautaan menee, menttaalipotilaana tarvisit sen lataamopaikan etkä saa sitäkään...

        "Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista iloisen onnellista ja tervehenkisen oloista ulkoasua.."

        Voit varmaan valottaa asiaa omasta kokemuksestas. Räyhäävää niinpä niin. Uskon hyvinkin ettei oo ollu kovin hyvä työllistyä kun tulee jo haastattelussa silmille kalmankammioineen. Monissa työhaastattelussa saa verkko-osoitteen mistä työnantaja voi lukea lisää ehdokkaasta. Arvaat varmaan mitä tarkoitan... Et ehkä mainosta blogias... 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä abortti voi tappaa tekijänkin. Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista iloisen onnellista ja tervehenkisen oloista ulkoasua... Sekoilevaa traumojaan räyhäävää katkerikkoa kalmankammiota. Ei voi käydä töissä ja fudut tulee. Hautaan menee, menttaalipotilaana tarvisit sen lataamopaikan etkä saa sitäkään...

        Aborttia ei kyllä huomaa kukaan mistään ja saikkuakaan ei tule kuin pari päivää. Eri on raskauden kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten kukaan nyt ottaa töihin jossa vaaditaan ja kaunista iloisen onnellista ja tervehenkisen oloista ulkoasua.."

        Voit varmaan valottaa asiaa omasta kokemuksestas. Räyhäävää niinpä niin. Uskon hyvinkin ettei oo ollu kovin hyvä työllistyä kun tulee jo haastattelussa silmille kalmankammioineen. Monissa työhaastattelussa saa verkko-osoitteen mistä työnantaja voi lukea lisää ehdokkaasta. Arvaat varmaan mitä tarkoitan... Et ehkä mainosta blogias... 😂😂😂

        "ei oo ollu kovin hyvä työllistyä kun tulee jo haastattelussa silmille kalmankammioineen."

        Kerro toki lisää näistä kokemuksistasi. :) Aloitko räyhäämään "naisen oikeutta" työajallekin vai esittelitkö peräti kalmankammiotasi haastattelijalle vai miten se tuli silmille?

        "Aborttia ei kyllä huomaa kukaan mistään"

        Paitsi että akka on aivan sekona syyllisyydestä ja joutuu usein lataamoonkin määrättömäksi ajaksi. Saattaapa vuotaa lammikossaan kuiviin kesken työpäivän. Tai ottaa nirrin pois itseltäänkin 6 kertaisessa riskissä. Pomo joutuu raahaamaan raadon pihalle haisemaan poiskuskausta odotellessa.
        Raskauskumpu sen sijaan on helppoa peittää löysällä paidalla, ei mitään ongelmaa. Kukaan tuskin kehtaa udella onko lihonut vai mitä.


    • Anonyymi

      Lopetahan ap mies valehtelu noista raskaulsista ja aborteista! Toi on kyllä aika sairasta!

      • Anonyymi

        Kenen muun kuin sun mielestä? Ja mitä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe