Cerwin Vega XLS-215 on maailman parhaimmat kaiuttimet parempia ei löydy mistään ei edes vaikka makasaisi miljoona euroa niin ei löydy mistään parempia.
Maailman parhaimmat kaiuttimet.
17
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustuta sinut ja naapurisi muusikkin ihmellisen maailman soita sinulle ja napurillesi kauniita basso nuotteja.
- Anonyymi
Hinta kehitys ei ole kovin myönteinen minä olen kauan harrastan ut hifi eli minä muistan eli.
Aluksi oli hinta 1690€ pari.
Sitten oli hinta 1998€ pari.
Ja nyt on hinta 2980€ pari.
Minä ymmärrän teitä jos tee haluatte äänestä lompakolla nousut on melkein 100%.- Anonyymi
Tee voittoa ja osta tästä vanhan hintan 1998€ niin kauan kun saa vanhalla hinnalla.
https://www.hifikulma.fi/Cerwin-Vega-XL-S215
Ja myy ne sitten uudella hinnalla 2980€ tästä.
https://www.kuvajaaani.com/cerwin-vega-lattiakaiutinpari-p-3654.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee voittoa ja osta tästä vanhan hintan 1998€ niin kauan kun saa vanhalla hinnalla.
https://www.hifikulma.fi/Cerwin-Vega-XL-S215
Ja myy ne sitten uudella hinnalla 2980€ tästä.
https://www.kuvajaaani.com/cerwin-vega-lattiakaiutinpari-p-3654.htmlKyllä toi Cerwin Vega teki typerästi kun ne nosti olemassa olevan mallin hinta 982€ jos ne olis tehnyt uusi päivitetty malli esim Cerwin Vega XLS-215 v2 mitä olisi ollut erilainen kun se nykyinen malli eli Cerwin Vega XLS-215 niin kukan ei olis pystynnyt ostaman vanha olemassa oleva malli vanhalla hinnalla ja myydä se sillä uudella kalimalla hinnalla vaan ne olis sannut myydä täysin uusi parannettu malli uudella kalimalla hinnalla :) 100 100 100
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toi Cerwin Vega teki typerästi kun ne nosti olemassa olevan mallin hinta 982€ jos ne olis tehnyt uusi päivitetty malli esim Cerwin Vega XLS-215 v2 mitä olisi ollut erilainen kun se nykyinen malli eli Cerwin Vega XLS-215 niin kukan ei olis pystynnyt ostaman vanha olemassa oleva malli vanhalla hinnalla ja myydä se sillä uudella kalimalla hinnalla vaan ne olis sannut myydä täysin uusi parannettu malli uudella kalimalla hinnalla :) 100 100 100
Hinta on sen takia nousut kun on niin suuri kysyntä että kaikki mitä on tullut suomen on loppuun myyty.
Että mitä toi trolli valehtele kun hän sano että stereot ei ole muodissa ne stereot on nykyän enemän muodissa kun mitä ne on aiemmin ollut ja minä olen nopeasti facebook osto ja myynti ryhmä myynyt pois kaikki musa laitteet mitä minulla on ollut myytävänä.
Että jos sinulla on Cerwin Vega XLS-215 niin sinulla on stereot kun sinä tarvitset esi ja tehokas pääte vahvistin ja tarvitset ohjelma lähde esim strimeri.
Kunn ne vaati tehokas vahvistin vaikka muuta väitettän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta on sen takia nousut kun on niin suuri kysyntä että kaikki mitä on tullut suomen on loppuun myyty.
Että mitä toi trolli valehtele kun hän sano että stereot ei ole muodissa ne stereot on nykyän enemän muodissa kun mitä ne on aiemmin ollut ja minä olen nopeasti facebook osto ja myynti ryhmä myynyt pois kaikki musa laitteet mitä minulla on ollut myytävänä.
Että jos sinulla on Cerwin Vega XLS-215 niin sinulla on stereot kun sinä tarvitset esi ja tehokas pääte vahvistin ja tarvitset ohjelma lähde esim strimeri.
Kunn ne vaati tehokas vahvistin vaikka muuta väitettän.https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Cerwin_vega_XLS_215_80545818.htm?ca=18&w=3
Myyjä valehtele ei hän nittä sen takia myy 2 paria että hänellä ei olis tila soitta nittä.
Vaan hän on trokari ja myy 2 paria voitolla hän on ostanut ne halvalla noin 1200€ pari käytettynä ja myy ne 2 paria 1700€ pari hän saa sittä voittoa yhtensä 1000€.
Ja kolmas pari hän myy myöhemmin kun hinta on nousut vielä isommalla voitolla muuten ei löydy edes vaikka kuinka mietti ja etsin ei mitän järkevä selitystä sille että yhdellä ihmisellä pitä olla noitta 3 paria eli hän on ostanut ne 3 paria käytettynä puolen hintan ja nyt hän myy ne voitolla sen takia hänellä on nittä 3 paria vai keksittekö muuta järkevä selitystä sille että yhdellä ihmisellä pitä olla nittä 3 paria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Cerwin_vega_XLS_215_80545818.htm?ca=18&w=3
Myyjä valehtele ei hän nittä sen takia myy 2 paria että hänellä ei olis tila soitta nittä.
Vaan hän on trokari ja myy 2 paria voitolla hän on ostanut ne halvalla noin 1200€ pari käytettynä ja myy ne 2 paria 1700€ pari hän saa sittä voittoa yhtensä 1000€.
Ja kolmas pari hän myy myöhemmin kun hinta on nousut vielä isommalla voitolla muuten ei löydy edes vaikka kuinka mietti ja etsin ei mitän järkevä selitystä sille että yhdellä ihmisellä pitä olla noitta 3 paria eli hän on ostanut ne 3 paria käytettynä puolen hintan ja nyt hän myy ne voitolla sen takia hänellä on nittä 3 paria vai keksittekö muuta järkevä selitystä sille että yhdellä ihmisellä pitä olla nittä 3 paria.No jos katsoit tuon ilmoituksen niin sinä luke että vain raha kelpa ja ilmaiseksi ei lähde niin kyllä toi myyjä on tarkasti miettinyt että hän saa iso voitto ja hän on viisas hän mainitse sinä ilmoituksessa että uudet saa 2980€ mutta häneltä saa 1700€ ja hän on joskus ne käytettynä ostannut kun ne on uutena maksannut 1998€ niin nittä on sannut käytettynä 1200€ elii hän teke voittoa 1000€ mutta ei minä tiedä onko se typerä maksa 1700€ niistä kun niistä voi myöhemmin sada 2200€ jos ne on hyvä kuntoiset mutta ei sillä myyjällä ole hyvin vuoksi 3 paria eli kuka ihminen millä on vähän tila tarvitse noitta 3 paria jos hän ei ole trokari mutta täysin laillista toi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos katsoit tuon ilmoituksen niin sinä luke että vain raha kelpa ja ilmaiseksi ei lähde niin kyllä toi myyjä on tarkasti miettinyt että hän saa iso voitto ja hän on viisas hän mainitse sinä ilmoituksessa että uudet saa 2980€ mutta häneltä saa 1700€ ja hän on joskus ne käytettynä ostannut kun ne on uutena maksannut 1998€ niin nittä on sannut käytettynä 1200€ elii hän teke voittoa 1000€ mutta ei minä tiedä onko se typerä maksa 1700€ niistä kun niistä voi myöhemmin sada 2200€ jos ne on hyvä kuntoiset mutta ei sillä myyjällä ole hyvin vuoksi 3 paria eli kuka ihminen millä on vähän tila tarvitse noitta 3 paria jos hän ei ole trokari mutta täysin laillista toi on.
Mutta ne on parhaimmat kaiuttimet ne Cerwin Vega XLS-215 ainut vika on että ne vaati jätti tehokkan vahvistimen mutta Cerwin Vega XLS-15 on melkein yhtä hyvät mutta nillä päärjä pienemälläkin vahvistimella eli Cerwin Vega 5 fillis tähteä mistän ei saa yhtä hyvä fillis kun Cerwin Vega tai jos saa niin ne on niin kallit eli samalla rahalla ei saa yhtä hyvä fillistä koska jos on muut kaiuttimet niin puhti loppu just silloin kun fillis alka :) 1000 1000 1000
- Anonyymi
Omituinen aloitus trollin suusta MUTTA on kyllä hyvät fiilistely kaiuttimet ja tehoa pitää olla muuten ei talo tärise herkkyys lukuja tuijottaen. Vaatii subbarin kuitenkin. Oikein hyvä kaiutin. Tunnelmaa on!
- Anonyymi
Parempia löytyy, mutta löytyykö miljoona? Sadalla tonnilla saa BW:n lippulaivakaiuttimet. Noin sata kg/kpl. Reilulla kymppitonnilla lähtevät Genelecin riittävän hyvät. Reilulla tonnilla saa niin hyvät AKG:n kuulokkeet, että kajarit voi unohtaa.
- Anonyymi
Mitkään luurit eivät korvaa kaijjuttimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkään luurit eivät korvaa kaijjuttimia
Luurit ovat lyömättömät kotikäytössä. Ammattilaisetkin käyttävät luureja studioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luurit ovat lyömättömät kotikäytössä. Ammattilaisetkin käyttävät luureja studioissa.
Miten simuloit bassorummun potkun "tuntumaa" luureilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten simuloit bassorummun potkun "tuntumaa" luureilla?
Suljetut kuulokkeet, tiiviisti istuvat korvalehtien yli ulottuvat tyynyt. Kaiuttimia on hankalaa saada toimimaan kaikuvassa pienessä kerrostalokopissa.
- Anonyymi
Jokaisella on kotonaan omasta mielestään maailman parhaat kaiuttimet. Sen pituinen se.
Se on ilmoja pitänyt eikä oikein jaksa sataa https://tekniikanmaailma.fi/testi-70-000-euron-bo-beolab-90-kaiuttimet-toteutunut-unelma/
- Anonyymi
Suurin osa kaiuttimen hinnasta mennyt typerään muotoiluun ja suunnittelijoiden palkkoihin. Jos tykkää kuunnella silmillä niin ok, itse en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399