En ikinä! Minulle ei enää tehdä niin, tapan sen joka yrittää. Älä sinäkään suostu!!! Sairailla paskoilla on mukavaa vetää asiasta vitsiä ja huumoria. Varmaan naurattaisi paljonkin jos kyseessä olisit sinä itse tai läheisesi. Oksettaa. Vieläpä kaikenkukkuraksi epäinhimmillistetään ihmistä, tehdään asioita seläntakana, ihminen on vain joku tavara jolla ei ole väliä silloinkun hän tietyssä tilassa. Minä olisin voinut vaikka kuolla ja monet ovat varmaan kuolleetkin. Hv!
Minä en enää suostu uhriksi
Anonyymi
1
68
Vastaukset
- Anonyymi
Sadistit osaa alistaa mutta periksi ei saa antaa siitä ne saa voimaa. Juuri tuo epäinhimillistäminen on niiden tavaramerkki. Et muka ole mitään ja sinua saa kohdella huonosti. Itse eivät ole koskaan väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503571
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.393033Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472877SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722343Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421807Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.871588Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671124- 821081
- 511056
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?41915