Qashqai 2022 E-Power

Anonyymi

Siis mitä, E-Power kulutus ja co2 suoraan Nissanin sivuilta:
[1]Polttoaineen kulutus, yhdistetty (l/100 km): 6,4 - 7,2; CO2 päästöt, yhdistetty (g/km) 144-163. WLTP-mittaustavan mukaiset.

Olisi luullut, että kulutus alle 5 ja co2 alle 100. Lievästi hämmästynyt. Tuo on sama kuin minun nykyisellä 2018 diesel qashqailla. MItä hyötyä tehdä hybridi, jos ei näy edellä mainituissa mittaustuloksissa millään tavalla ??? Ei voi ymmärtää.

11

6057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo ei ole e power in lukemia. Sun 10v vanhankaskain lukuja..

    • Anonyymi

      Ei ole e-powerin lukemia.Niitä ei ole julkaistu.Kevällä -22 malli ja tiedot saatavilla.

    • Anonyymi

      E-powerin tiedot saatavilla kevät -22.

    • Anonyymi

      Epowerin co2 122-126

    • Anonyymi

      Mulla 2004 primera 1.8 koneella ja kulutus tällähetkellä 6.4 l/100km !

      • Anonyymi

        Otan osaa valitteluusi


    • Anonyymi

      Onnettomia rellu nissakoita joilla ei tee yhtään mitään, reilusti vain Toyota hybridi kauppaan!😀😃😄

    • Anonyymi

      Nissan Qashqai e-Power specs
      Aspect Nissan Qashqai e-Power Specification
      Engine Name MR15
      Engine Displacement 1.5-liter
      Engine Power 140 kW (188 hp)
      Engine Torque 330 Nm (243 Lb.-Ft.)
      Wheel Drive 2WD
      Co2 alle 100 ja luokitellaan Suomessa puhtaaksi sähköautoksi. (sähkömoottorit pyörittävät pyöriä). Tarkoittaa sitä, että alle 50.000e varustetasoon saa 2.000e hankintatuen.

    • Anonyymi

      Ja UK:ssa julkistettu alkaen hinta, joka 35.000 euroa. (ei puntaa). Siihen autovero päälle Suomessa alle 100 co2 päästöillä, niin ollaan vajaassa 40.000e. Suomen päättäjät vielä pähkäilee, että onko kyseessä sähköauto ja bensiinimoottori vain avustava niinkuin webasto. Vai hyridi, joka menee vain sähköllä kaikissa nopeuksissa kaiken aikaa. Jos näin eli bensiinimoottori rinnastetaan webastoon, niin päästö co2 o ja oikeutettu 2000e tukeen koska saa alle 50.000. Sääli, että ei ainakaa vielä saa 4wd. Noten saa kylläkin Japanissa 4wd e-power moottorilla. X-trail saa jenkeissä e-power moottorilla. (Japanissa ja USA rinnastettu sähköautoon).

      • Anonyymi

        Kyllä se on sarjahybridi, ei täyssähköauto. Eli hankintukea ei tipu ja auto- ja ajoneuvoverokin on WLTP CO2 arvon mukainen. Eli enemmän joutuu veroja maksamaan kuin lataushybrideillä, vaikka kulutus ja päästöt todellisessa ajossa olisivatkin pienemmät!


    • Anonyymi

      Iltalehden koeajo. Keskikulutus moottoritieajossa 8,5l sadalla. Ei mitään hyötyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe