Taidanpa ostaa ASX:n

Anonyymi

Onko ASX järkevä hankinta? Minun mielestä on.

9

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitsu on kovin hempula autoksi.

• Anonyymi

Yksikään auto ei ole järkevä hankinta, voisitko tarkentaa kysymystä.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat ”järkevä hankinta” ? Tympeä japsikoppi vanhahtavalta tekniikalla. Ei muuta.

• Anonyymi

Melko iso kulutus bensamalleissa, mutta onhan tuo sentään auton kokoinen jos vertaa esim. tojotan varikseen, joka maksaa melkein yhtä paljon.

Vanhempi asx bensakone kuluttaa nettiauton ilmoitusten perusteella vähemmin kuin uudet mallit ??

• Anonyymi

Eräs järkevin automerkki. Laadukas auto erittäin edulliseen hintaan. Ei lasten tauteja, koettu käytännössä luotettavaksi, laadukkaasti valmistettu. Ajelee vuosikausia , vuosikymmeniä huolettomia kilometrejä. Takuukin 5 vuotta, siis aivan toista kuin saksan rimpuloissa. Moottori vapaasti hengittävä varma peli. Ainut hieman huono puoli ehkä voi olla korkeahko bensan kulutus . jos sillä nyt jotain merkitystä.
      Siis varmaksi ja luotettavaksi koettua tekniikkaa , käyttö varma hyvä auto

• Anonyymi

Komppaan ja peukutan kommenttiasi. Laatua ja kestävyyttä, miinuksena kulutus, takuu monia muita japskeja ja eurooppalaisia pidempi eli huolettomia kilometrejä lisää, kertoo siis Mitsun uskovan omaan tuotteeseen kun uskaltaa antaa pitkän takuun!
        Australiassa uusilla Mitsuille myönnetään jo 10 vuoden takuu nettisivujen mukaan.

• Anonyymi

Onko ASX järkevä hankinta? Minun mielestä ei. EI JATKOON

• Anonyymi

Jotakin kertoo että uutta mallia jo odoteltu tovin ja ollut lähinnä vain facelift uudistuksia kun mallina jo vanha.

• Anonyymi

Äläs nyt muista välitä. Olet hankkimassa autoa itsellesi ja jos tulet siihen tulokseen, että ASX on sinulle sopiva, niin se on siinä sitten. Onneksi olkoon.
      Kyllä täällä näitä asiantuntijoita riittää räksyttämään joka lähtöön, mutta muista että valinta on sinun, ei naapurin kateellisten akkojen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe