ne tuodaan suomeen mutta suomalaiset saa kuolla ulkomaille! Haaviston kädet veressä?
https://www.youtube.com/watch?v=GstDk3doSXc
SDP:N johdolla terroristeja suomeen
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on, suomalainen saa mennä kuolemaan myös ulkomaille, se on ikään kuin oikeus. Kummasti alkoholilla on yleensä osaa asiassa, tiedä sitten miksi jotkut eivät osaa ottaa ja pysyä hengissä. Mahtaa sikäläisiä vituttaa sinne tulevat itsensä viinalla tappavat suomalaiset. Ei taida kovin moni turisti Suomessa kuolla viinaan. Nämä tietyt suomalaiset ovat monesti myös melko terroristeja ulkomailla, siis rähinäkännissä riehuessaan.
- Anonyymi
Sieltä Thaimaasta niitä on takaisin kuskattu erinäinen määrä, hyvin viinalla marinoituina. Se ei nyt oikein taida olla Haaviston vika tämä asia, jokainen niistä on ihan itse sen viinan kurkustaan alas kaatanut, ilman ulkoministerin apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä Thaimaasta niitä on takaisin kuskattu erinäinen määrä, hyvin viinalla marinoituina. Se ei nyt oikein taida olla Haaviston vika tämä asia, jokainen niistä on ihan itse sen viinan kurkustaan alas kaatanut, ilman ulkoministerin apua.
al-hol "lapset" tärkeämpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
al-hol "lapset" tärkeämpiä.
Eiköhän ne persut olleet hallituksen pääpuolue, kun päästivät Suomeen 38000 maahantulijaa. Persut pettää aina ja iänkaikkisesti. Kyllä kansa tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne persut olleet hallituksen pääpuolue, kun päästivät Suomeen 38000 maahantulijaa. Persut pettää aina ja iänkaikkisesti. Kyllä kansa tietää.
Juuri näin. Suuri mestari H-aho todisti vuonna 2017 että hallitusohjelma oli hyvä eikä halunnut muuttaa siitä piiruakaan. Muun tiedättekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608