iPhone 12 minin näyttö onkin aika pieni

Anonyymi

19,5:9-kuvasuhde suurin osa luulee 5,4" isoksi, itekkin aluksi, en osta kun noin kapea näyttö, jos pakko nyt pieni niin SE ajaa saman asian 400€ halvemmalla.

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8494&idPhone2=10510&idPhone3=8986

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä on ollut mini nyt kuukauden. Aiemmin oli (on vieläkin ). Oneplus6 Pieni akku? Pakkauksessa ei tullut laturia, mutta ostin marketista 18w laturin ja se lataa 20% sataan tunnissa.

      Näytön koko. Näyttö on sama kuin 12 muissa versioissa ja uudempaa tekniikkaa kuin 11 malli ja parempaa kuin 2020 SE. vaikka SE on mitoiltaan isompi on 12 mini täydellä ruudulla notsia lukuunottamatta

      Tallennustilaksi kannattaa kuitenkin ottaa vähintään 128 vaikka se maksaa 50€ ekstraa ja tammikuussa hinta oli lähellä 900€ ja se on jo paljon puhelimesta. Onneksi saa maksettua erissä.

      Mitä tulee kokoon. Oneplus oli 6,3 ja 8T on jo lähellä 6,7. Puhelimien koot alkaa olemaan aika kovia. Nykyää saa viidestä tuumasta enemmän irti jos halutaan. Ero vastaavan kokoiseen vanhempaan Honor8 malliin on hurja.

      • Anonyymi

        Iphonet ovat kaikki roskaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iphonet ovat kaikki roskaa..

        20.02.2021 10:19 kommentin kirjoittanut kommentoi!

        No yhtä roskaa kuin kaikkein halvimmat anroidit. Minä halusin kokeilla monen anroidin jälkeen iphonea ja pidän sitä mielenkiintoisena.

        Töissä on yhdellä ihmisellä SE ja olin sitä miettinyt kun se oli tosiaan 400€ edullisempi kuin 11 tai 12, mutta hän sanoi just tuosta näytöstä, että se ei ole niin hyvä. Tottakai jos se on pääasiassa puhumiseen tuleva laite, niin se 500€ puhelin on ok!

        Anroid on vaan käyttis jonka Google on tehnyt ja myy sen sitten Sampalle, Xiomille tai Oppolle jossa kukin tekee omat härpäkkeet käyttiksen yli. Apple suunnitelee käyttiksen ja laitteen ja korjaa bugit kehityksen aikana.

        Minulla on nyt kuukauden vanha mini 128 ja se ajaa sen jutun tietyin jutuin. Kahden kolmen vuoden päästä jos uusin en tiedä. mitä teen. Eka smartphone oli Huawei Ideos X5 joka maksoi 80€ Se läks kiertoon puolessa vuodessa koska oli tukkoinen, sitten tuli Windows phone ja se oli aika köyhä sovelluksien puutteen vuoksi ja se käytettävyys, sitä riemua 18kk niinkuin seuraavakin Sony Xperia V jossa oli myös muistia ja Ramia vähän. Vuoden käytin Sonyn M5 puhelinta joka meni vialliseksi omasta syystä. Sitten otin Huawei Honor 8 ja samalla kertaa Honor 7 liten. Varsinkin kasi jota käytin kunnolla oli outo... One Plus on hyvä, mutta tuli tosiaan kaksi vuotta täyteen ja nyt on 12 mini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20.02.2021 10:19 kommentin kirjoittanut kommentoi!

        No yhtä roskaa kuin kaikkein halvimmat anroidit. Minä halusin kokeilla monen anroidin jälkeen iphonea ja pidän sitä mielenkiintoisena.

        Töissä on yhdellä ihmisellä SE ja olin sitä miettinyt kun se oli tosiaan 400€ edullisempi kuin 11 tai 12, mutta hän sanoi just tuosta näytöstä, että se ei ole niin hyvä. Tottakai jos se on pääasiassa puhumiseen tuleva laite, niin se 500€ puhelin on ok!

        Anroid on vaan käyttis jonka Google on tehnyt ja myy sen sitten Sampalle, Xiomille tai Oppolle jossa kukin tekee omat härpäkkeet käyttiksen yli. Apple suunnitelee käyttiksen ja laitteen ja korjaa bugit kehityksen aikana.

        Minulla on nyt kuukauden vanha mini 128 ja se ajaa sen jutun tietyin jutuin. Kahden kolmen vuoden päästä jos uusin en tiedä. mitä teen. Eka smartphone oli Huawei Ideos X5 joka maksoi 80€ Se läks kiertoon puolessa vuodessa koska oli tukkoinen, sitten tuli Windows phone ja se oli aika köyhä sovelluksien puutteen vuoksi ja se käytettävyys, sitä riemua 18kk niinkuin seuraavakin Sony Xperia V jossa oli myös muistia ja Ramia vähän. Vuoden käytin Sonyn M5 puhelinta joka meni vialliseksi omasta syystä. Sitten otin Huawei Honor 8 ja samalla kertaa Honor 7 liten. Varsinkin kasi jota käytin kunnolla oli outo... One Plus on hyvä, mutta tuli tosiaan kaksi vuotta täyteen ja nyt on 12 mini.

        12 mini on pieni no ehkä aamulla näkee videot tehdyt nhl maalit , kapea näyttö tekee sen
        moni 5" on isompi just sopiva esim Nokia 6.1 ok
        Sony Xperia X Compact/ Sony Xperia XZ1 Compact kaikin tavoin parempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20.02.2021 10:19 kommentin kirjoittanut kommentoi!

        No yhtä roskaa kuin kaikkein halvimmat anroidit. Minä halusin kokeilla monen anroidin jälkeen iphonea ja pidän sitä mielenkiintoisena.

        Töissä on yhdellä ihmisellä SE ja olin sitä miettinyt kun se oli tosiaan 400€ edullisempi kuin 11 tai 12, mutta hän sanoi just tuosta näytöstä, että se ei ole niin hyvä. Tottakai jos se on pääasiassa puhumiseen tuleva laite, niin se 500€ puhelin on ok!

        Anroid on vaan käyttis jonka Google on tehnyt ja myy sen sitten Sampalle, Xiomille tai Oppolle jossa kukin tekee omat härpäkkeet käyttiksen yli. Apple suunnitelee käyttiksen ja laitteen ja korjaa bugit kehityksen aikana.

        Minulla on nyt kuukauden vanha mini 128 ja se ajaa sen jutun tietyin jutuin. Kahden kolmen vuoden päästä jos uusin en tiedä. mitä teen. Eka smartphone oli Huawei Ideos X5 joka maksoi 80€ Se läks kiertoon puolessa vuodessa koska oli tukkoinen, sitten tuli Windows phone ja se oli aika köyhä sovelluksien puutteen vuoksi ja se käytettävyys, sitä riemua 18kk niinkuin seuraavakin Sony Xperia V jossa oli myös muistia ja Ramia vähän. Vuoden käytin Sonyn M5 puhelinta joka meni vialliseksi omasta syystä. Sitten otin Huawei Honor 8 ja samalla kertaa Honor 7 liten. Varsinkin kasi jota käytin kunnolla oli outo... One Plus on hyvä, mutta tuli tosiaan kaksi vuotta täyteen ja nyt on 12 mini.

        Mites sujuu median seuraaminen noin pieneltä näytöltä?


      • Anonyymi

        Kiitos Vili. Ei olla aiemmin tällaisesta tiedettykään. Onneksi jaksat päivystää ja jakaa tietoa tyhmälle kansalle. Minulla on nyt pöljyyksissäni ostettu iPhone xs. Mitä suosittelet tilalle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe