Rooman Paaviko onkin VELLU?!

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo olkoon aloittajan mielipide ! Paavit ovat olleet vuorollaan katollisten "Jumalana".
      Luterilaisten Jumala on toisaalla, vielä. Eikä Hän vaihdu aina, niin, kun paavin kuoltua , katoliset valitsevat uuden "jumalansa" !
      Turhaa "jaaritusta" tämä pohdinta !

• Vellulle "Jumala" on toinen vellu. Vellut vetävät mahtavasti mutkia suoriksi. Missä vellu, siellä ongelma, ei kun"Jumala".

• Anonyymi

Onko niitä jumalia noinkin paljon? Miksette puhu yksistään siitä Jumalasta joka on taivaassa?
        Hän on Jeesuksen seuraajan yksi ja ainoa Jumala. Häntä pitää uskoa eikä luthereita ja muita ihmisjumalia.
        w.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko niitä jumalia noinkin paljon? Miksette puhu yksistään siitä Jumalasta joka on taivaassa?
        Hän on Jeesuksen seuraajan yksi ja ainoa Jumala. Häntä pitää uskoa eikä luthereita ja muita ihmisjumalia.
        w.

Joh
        5:39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
        5:41 En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
        5:42 mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.
        5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.
        5:44 Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Joh
        5:39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
        5:41 En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
        5:42 mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.
        5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.
        5:44 Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala

Lestadius ja Luther.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Vellulle "Jumala" on toinen vellu. Vellut vetävät mahtavasti mutkia suoriksi. Missä vellu, siellä ongelma, ei kun"Jumala".

Totesit avauksessa, että Vatikaani onkin Rooman rauhanyhdistys ! Vastaus oli kielteiseksi tarkoitettu, mutta sittenpä asia alkoikin "rönsyillä" !
        Ei "keskustella" enää siis, "En leiki teidän kanssa" ! Ei olla "kavereita", en jaksa !!

• Anonyymi kirjoitti:

Totesit avauksessa, että Vatikaani onkin Rooman rauhanyhdistys ! Vastaus oli kielteiseksi tarkoitettu, mutta sittenpä asia alkoikin "rönsyillä" !
        Ei "keskustella" enää siis, "En leiki teidän kanssa" ! Ei olla "kavereita", en jaksa !!

Hyvällä keskustelulla on taipumusta rönsyillä, mutta sinä pelkäät vapaata keskustelua kun tiedät vl-valheet niin köykäisiksi.

• Näissä avainjutuissa unohdetaan kokonaan se,että Syntien anteeksianto tapahtui Golgatalla kun Jeesus kuoli viattomana ja virheettömänä uhrina edestämme.

Aina toitotetaan sitä että Jeesuksen KÄRSIMYS toi meille pelastuksen. Mitenkään vähättelemättä vapahtajamme kärsimystä, kuitenkin VERI toi sovituksen.

Mark. 14:24 Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.

• Anonyymi

Saalemin temonipesä ei ole jyvvällä, mutta ymmärtäähän sen, kun demonit vaikuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Saalemin temonipesä ei ole jyvvällä, mutta ymmärtäähän sen, kun demonit vaikuttaa.

S24 palstalle pitäisi saada alkolukko ;-)

• Anonyymi

S24 palstalle pitäisi saada alkolukko ;-)

Tulkitseeko demonit S24 palstan autoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on väärin että suljetullakin saa pitää kännykkää mukanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Alkolukko siksi, ettet pikkupöhnissäsi kirjoittele mitä sattuu.

• Anonyymi

Paavi on kyllä tehnyt parannuksen, häntä siunasi palestiinalainen mummo. Eri asia on sitten, että käsittikö hän sitä.

• Kumpi, <paavi tai se filistealainen mummu?

• Anonyymi

Mummo oli vl, ihan varppina! Kohtaa alkaa pietarin kirkon aukiolla vilkutus.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kumpi, <paavi tai se filistealainen mummu?

Palestiinalainen mummo Ramallahissa on kyllä käsittänyt, hän on siunannut evankeliumilla satoja ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Palestiinalainen mummo Ramallahissa on kyllä käsittänyt, hän on siunannut evankeliumilla satoja ihmisiä.

Ei voi olla totta, Palestiinalaismummeliko muka vellu? laitapa linkkiä asiaan.
        Froikkarit lauloivat ennen :"palesiinalaisillakin on tuo PLO" Nyt pitää laulaa "palestiinalaisillakin on tuo SRK" :-(

• Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa ettei SRK,n Oulun konttuurilta tullakaan niin vaan palestiinalaisille pitämään hoitokokouksia. Jerusalemin Rauhanyhdistys? Se on varmaan se turmion iljetys pyhässä kaupungissa joka on ennustettu Raamatussa. :-(

• Anonyymi

Ei voi olla totta, Palestiinalaismummeliko muka vellu? laitapa linkkiä asiaan.
        Froikkarit lauloivat ennen :"palesiinalaisillakin on tuo PLO" Nyt pitää laulaa "palestiinalaisillakin on tuo SRK" :-(

Olihan saalemin pastorikin joskus vellu.

• Anonyymi kirjoitti:

Olihan saalemin pastorikin joskus vellu.

Herra suuressa armossaan avasi silmäni velluuden perkeleellisyydelle!

• Anonyymi

Jeesuskin oli vellu.

• Anonyymi

Jeesus joi ja teki hyvää viiniä. Se olisi vellulle hoitokokouksen kautta erotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus joi ja teki hyvää viiniä. Se olisi vellulle hoitokokouksen kautta erotus.

Nin, lisäksi jeesus oli huorinteon tuotos, ns. äpärä.
        Liekö siis taivaskelpoinen ensinkään.

• Anonyymi

Olisi mukavaa nähdä ne avaimet.

• Anonyymi

Vanhoillislestadiolaisen opetuksen mukaan Jeesus tarkoitti sitä, että hän rakentaa kirkkonsa sen tunnustuksen varaan, jonka Pietari lausui: "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." Ja tälle kirkolle Jeesus sanoi antavansa taivasten valtakunnan avaimet. Matt. 16: 16-19

• Ilm
        1:18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet

Puhuuko tuossa vl-puhuja vai Jeesus?

• Anonyymi

Tuossa jakeessa on mainittu sana kirkko joka on väärin käännetty. Kreikankielinen sana kyriakee tarkoittaa Herralle kuuluvaa, ei kirkkoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa jakeessa on mainittu sana kirkko joka on väärin käännetty. Kreikankielinen sana kyriakee tarkoittaa Herralle kuuluvaa, ei kirkkoa.

Missä siinä on kirkko-sana?

• Anonyymi
      • Nuo seksuaalijutut molemmissa harhaopeissa eivät ole sattumaa. Ne ovat indikaattori noiden uskonsuuntien saatanallisuudesta.

• Anonyymi

Nuo seksuaalijutut molemmissa harhaopeissa eivät ole sattumaa. Ne ovat indikaattori noiden uskonsuuntien saatanallisuudesta.

Sukupuolisesti kieroutuneita ihmisiä ja julistavat uskovansa Jumalaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sukupuolisesti kieroutuneita ihmisiä ja julistavat uskovansa Jumalaan.

Saatana saa aikaan ihmisissä tuollaisia himoja. Ne ovat hedelmiä jotka kertovat puusta joka niitä kasvattaa.

• Anonyymi

Saatana saa aikaan ihmisissä tuollaisia himoja. Ne ovat hedelmiä jotka kertovat puusta joka niitä kasvattaa.

helluntalaisuudella on homotausta. helluntalaisuuden perustajalla parhamilla oli homosuhteita. samoin smith, joka perusti helluntaiseurakuntia suomeen, tuomittiin homoudesta 1920-luvulla. samoin myöhemmin koivistolla ja tiaisella on ollut homosuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntalaisuudella on homotausta. helluntalaisuuden perustajalla parhamilla oli homosuhteita. samoin smith, joka perusti helluntaiseurakuntia suomeen, tuomittiin homoudesta 1920-luvulla. samoin myöhemmin koivistolla ja tiaisella on ollut homosuhde.

nostetaanpas tämä ylös, että näette vapaiden suuntien mädännäisyyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä lisää helluntalaisuudesta, Parham syyllistyi sodomiaan.

Charles Fox Parham oli helluntailainen, joka organisoi ja kehitti helluntailaisuuden keskeisimmät opinkappaleet, kuten kristittyjen uudestikastamisen "kyykkykasteella" kumartamaan tämän maailman ruhtinasta.
        Suomeen 40 helluntaiseurakuntaa perustanut Gergard S sai 6 kk vankeustuomion.
        Nehän kaikki faktatietoa helluntailaisuuden juurista ja historiasta ja saatavissa kaikkien tutkitttavaksi. Helluntailaiset salaavat 100 vuotisen historiansa puhumalla tuhansia vuosia sitten tapahtuneista Jeesuksen tekemisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Charles Fox Parham oli helluntailainen, joka organisoi ja kehitti helluntailaisuuden keskeisimmät opinkappaleet, kuten kristittyjen uudestikastamisen "kyykkykasteella" kumartamaan tämän maailman ruhtinasta.
        Nehän kaikki faktatietoa helluntailaisuuden juurista ja historiasta ja saatavissa kaikkien tutkitttavaksi. Helluntailaiset salaavat 100 vuotisen historiansa puhumalla tuhansia vuosia sitten tapahtuneista Jeesuksen tekemisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4166
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1607
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      902
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      860
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe