Annatteko ensin vieraalle

Anonyymi

Kuinka te kolmannen pyörän kanssa touhunneet parit olette aloittaneet sekstailun? Oletteko vieraanvaraisia ja annatte vieraan naida ensiksi vai näytättekö hänelle mallia panemalla keskenänne?
Meillä ukko liukenee aina aluksi paikalta jonkin tekosyyn varjolla ja käskee miun tutustua syvällisesti. Tulee takaisin paikalle vasta, kun miulla jo vieras kyrpä sisällä. Kaksi viidestä pyörästä olivat niin nopsia, että spermakin valui jo pitkin reisiä, kun mies tuli takaisin.
Olisin halunnut, että hän olisi koko ajan mukana, mutta ei ole uskonut, vaikka olen puhunut. Sanoo poissaolon olevan hänelle kiihottavin vaihe, kun tietää minun saavan vierasta.
Sitten kyllä rynnii liukkaille ja on muissa panoissa mukana.
Mutta mites te muut hoidatte homman?

168

10690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä haluaisin ensin tutustua rauhassa kolmanteen pyörään ja haluaisin, että saisin aloittaa kahdestaan hänen kanssaan. Jotenkin sitä vaan ei uskalla päästää ihan kaikkia himojaan valloilleen oman miehen läsnäollessa.
      Mieskin kyllä tykkää siitä, että annan ensin vieraalle, mutta pysyy koko ajan mukana.

      • Anonyymi

        Jos ei uskalla päästää himojaan valloilleen oman puolison paikalla ollessa niin teiltä puuttuu luottamus.
        Itse en nauttisi jos vaimoni joutuisi himmailemaan minun paikalla ollessani.
        Vaimoni osaa nauttia kimpassa jopa neljän miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Meillä ollut vain yksi vieras. Aloitimme saunomalla ja jätin kaverin pesemään vaimon selkää ja lähdin vilvoittelemaan terassille.
      Ei aikaakaan, kun saunasta alkoi kuulua naimisen ääniä ja mennessäni sinne vaimoni nojasi lauteeseen ja kaveri pani häntä takaapäin. Eivät yhtään häiriintyneet, vaikka tulin paikalle, vaan naivat orgasmiin asti. Eikä saunassa tietenkään mitään kondomeja ollut saatavilla. Eikä niitä sitten käytetty koko viikonloppunakaan.

    • Anonyymi

      Kyllä sen verran vieraskorea pitää olla, että vieras saa ensin kokeilla, ennen kuin itse alkaa hommiin. Sama homma suun ja pepun osalta. Sitä mukaan itse alkaa osallistumaan, kun vieras on seuraavalla pesällä.

    • Anonyymi

      Olin aikoinaan parilla kolmantena ja heillä oli tapana aloittaa aina esittelemällä, kuinka pariutuvat eri asennoissa keskenään. Läsnäoloni teki tilanteesta kuitenkin niin jännittävän, että mies laukesi nopeasti ja rouva pyysi minut hoitamaan hänet orgasmiin. Eli tapoja taitaa olla yhtä monia kuin on parejakin?

    • Anonyymi

      Minä olen "heti asiaan" tyyppi...41v nainen. Ei turhia jaaritteluja, eikä seurustelua. Vieraille ensin, se on järjestys. En halua seurustella, vaan ainoastaa hyviä panoja.

      • Anonyymi

        Vaimoni on samanlainen. Vaikka häntä jännittää aina ennen vieraan tuloa, seksi ei jännitä sitten yhtään. Paras oli kun kerran menin keittämään kahvit kun vieras oli tullut etuajassa, ja olohuoneesta alkoi kuulua jo touhujen äänet. Mutta tämä vieras ei ollut ensimmäistä kertaa ajossa, vaan tuttu, mutta siinä ei ehtinyt mitään valmistelemaan. Vaimoni on myös aika hanakka antamaan vieraille ensin, vaikka ei siinä mitään järjestystä olekaan. Itse olen vain sen verran hidas lämpiämään että jahkailu ottaa oman aikansa.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Vieras saa ensin ja niin monta kertaa kuin kykenee.


    • Anonyymi

      Meillä käy yksi vanhempi hierojaherrasmies, joka ensin hoitelee vaimoni ja sen jälkeen itse pääsen liukkaille. Hyvin on toiminut .

    • Anonyymi

      Jos vieraalla on esileikin ottanut eteen pääsee hän myös panemaan ensin.
      Kerran olen vuosien varrella pannut ensin kun vieraamme ei saanut kaluaan seisomaan.
      Hän kysyi kuitenkin luvan panna vaimoani yksin minun ollessani töissä, oli elämäni pisin työpäivä kun seisoi vähän väliä kun vaimoa panee vieras kotona.
      Illalla kotiin tullessani vieraamme oli vaimoani panemassa ja odotin kunnes oli valmis ja panin vaimoani liukkailla ja seuraavana yönä pantiin kunnolla kimpassa.

    • Anonyymi

      Vieras saa tietysti ensin. Vieras saa riisua, hyväillä, nuolla ja imeä. Kumittomuus on ehto. Hetkisen kuluttua minun palkinto odottaa. Liukas spermalla täytetty vaimon pillu

      • Anonyymi

        Se on paras palkinto. Oletko huomannut, kuinka pillussa valmiina oleva sperma vaahdottuu, kun panet?
        Ja kun vielä laskee omat sisään ja vielä sen jälkeen hetken lykkii niin kuinka spermaa pursuaa pillusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paras palkinto. Oletko huomannut, kuinka pillussa valmiina oleva sperma vaahdottuu, kun panet?
        Ja kun vielä laskee omat sisään ja vielä sen jälkeen hetken lykkii niin kuinka spermaa pursuaa pillusta?

        Puhut asiaa. Vuosia harrastettu vaimon kaa kolmansia enimmäkseen. Vieras saa ensin moni lauennut parikin kertaa perä jälkeen vaimon pilluun. Mahtavaa työntää oma kulli pilluun joka täynnä spermaa, nussiessa todella pillu vaahtoaa aivan uskomaton nautinto.


      • Anonyymi

        Ilman kumia vieraalta ruiskahtaa yleensä niin nopeasti ettei siinä aviomies joudu kauaa odottelemaan.


    • Anonyymi

      Kyllä olen vierana saanut ensin naida vaimoa ja mies vieressä katselee ja opastaa ja rohkaisee vaimoaan.. Ensin tosin pelasimme räsypokkaa jotta saatin vaatteet riisuttua ja miehen vaimo saiitsensä fiilikseen...
      olis kyllä kiva käydä vaikka Tahkolla jonkun lomalaisen naiskaveria panemassa:)

      • Anonyymi

        Tänä korona aikana vois monikin pari haluta vaihtelua arkeen. Lehdissä keskutellaan joka päivä parien keskinäisistä läheisyyden puutteesta. Vieras kulli tekis varmaan parin naiselle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä korona aikana vois monikin pari haluta vaihtelua arkeen. Lehdissä keskutellaan joka päivä parien keskinäisistä läheisyyden puutteesta. Vieras kulli tekis varmaan parin naiselle hyvää.

        Meillä käy nyt korona kiellon aikana joka päivä yksi mies vaimon työpaikalta (Kolmen viikon lomautus).
        Ollaan pantu vaimoa kimpassa ja vaimo on pannut miehen kanssa myös työpaikalla välillä ja henkilökunnan pikkujouluissa ja virkistyspäivillä.


    • Anonyymi

      Hyvä kulli naisen emättimessä on ihana asia:)

      • Anonyymi

        Kyllähän emätin kaipaa kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän emätin kaipaa kullia.

        Kyllä varattu pillu kiinnostais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän emätin kaipaa kullia.

        Missä olisi emätin mun kullille ...olen Kuopion seudulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olisi emätin mun kullille ...olen Kuopion seudulla!

        Olemme 50 pari Kaavilta. Kolmen kimppoja muutama takana, viime kerrasta kohta vuosi aikaa. Minkä ikäinen ja kokoinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 50 pari Kaavilta. Kolmen kimppoja muutama takana, viime kerrasta kohta vuosi aikaa. Minkä ikäinen ja kokoinen olet?

        47v ja normaaalikokoinen atlettinen vartalo. Millaisia te olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        47v ja normaaalikokoinen atlettinen vartalo. Millaisia te olette?

        Kuulostaa hyvältä. Vaimolla vaaleat puolipikät hiukset muut mitat 165 70 C leveä lantioinen ja kiinteä kropaltaan. Ise oon vähän ylipainoinen normi mies tummahko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vaimolla vaaleat puolipikät hiukset muut mitat 165 70 C leveä lantioinen ja kiinteä kropaltaan. Ise oon vähän ylipainoinen normi mies tummahko.

        Miten haluatte edetäänkö tapaamiseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten haluatte edetäänkö tapaamiseen ?

        Oomme jutskanneet vaimon kaa löytää taasen pystyvä mies hänelle. Olen itse aisuri tyyppiä enemmän, jälki liukkaille tekis mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oomme jutskanneet vaimon kaa löytää taasen pystyvä mies hänelle. Olen itse aisuri tyyppiä enemmän, jälki liukkaille tekis mieli.

        Mulle käy tuollainen juttu että hoitelen sun vaimoasi ensin ja sinä pääset liukkaille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vaimolla vaaleat puolipikät hiukset muut mitat 165 70 C leveä lantioinen ja kiinteä kropaltaan. Ise oon vähän ylipainoinen normi mies tummahko.

        Mihin katosi Kaavin pariskunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin katosi Kaavin pariskunta

        Tulimme juuri saunasta mieheni kanssa hän kirjoitellut sinulle.Vähän jänskättää kirjoittaa täälllä, pari laisillista punaviiniä auttoi kummasti. Haliiuiistko kysyä jotain aiheeseen liittyvää, yritän vastata parhaani mukaan😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulimme juuri saunasta mieheni kanssa hän kirjoitellut sinulle.Vähän jänskättää kirjoittaa täälllä, pari laisillista punaviiniä auttoi kummasti. Haliiuiistko kysyä jotain aiheeseen liittyvää, yritän vastata parhaani mukaan😊

        Miten haluut että sua lähestytään eli mistä aloitetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten haluut että sua lähestytään eli mistä aloitetaan?

        Tarkoitatko kun tavataan vai..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kun tavataan vai..

        Nin ensin tietty tutustutaan mutta miten haluut sitten ,. Mennäänkö fiiliksen mukaan vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kun tavataan vai..

        Voidaan jutella tuolla treffit puolella jos on antaa nimimerkki!


      • Anonyymi
        mie kirjoitti:

        Nin ensin tietty tutustutaan mutta miten haluut sitten ,. Mennäänkö fiiliksen mukaan vai

        Tykkään intohimoisesta miehestä joka koskettelee avoimesti eikä anna mieheni katseitten häiritä. Mieheni kuten kertoi on aisuri joten sitä saa mitä tilaa..meidän ilta tähti tuli juuri kotia ehkä kirjoittaminen vähän vaikeeta tänään😊 Mieheni aivan täpinöissään kun kirjoitan sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään intohimoisesta miehestä joka koskettelee avoimesti eikä anna mieheni katseitten häiritä. Mieheni kuten kertoi on aisuri joten sitä saa mitä tilaa..meidän ilta tähti tuli juuri kotia ehkä kirjoittaminen vähän vaikeeta tänään😊 Mieheni aivan täpinöissään kun kirjoitan sinulle.

        Onko miehesi muna pystyssä vieressä :)) mun ninim löytyykin jo viestistä jten voidaan jatkaa vaikka treffipuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään intohimoisesta miehestä joka koskettelee avoimesti eikä anna mieheni katseitten häiritä. Mieheni kuten kertoi on aisuri joten sitä saa mitä tilaa..meidän ilta tähti tuli juuri kotia ehkä kirjoittaminen vähän vaikeeta tänään😊 Mieheni aivan täpinöissään kun kirjoitan sinulle.

        Mihin hävisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehesi muna pystyssä vieressä :)) mun ninim löytyykin jo viestistä jten voidaan jatkaa vaikka treffipuolella

        Tulimme juuri Oulusta. Takana pitkä päivä kun lähdimme klo 4 ajaa Täysperävaunu henä paaleja polleille. Miten mä vastaisin sinulle kysymykseesi..kyllähän siinä tilanteessa tietenkin pelittaa. Tykkää kyllä olla aluksi eri huoneessa jotta ei häiritse vierasta nauttimasta kanssani, toimii vaan meillä tällä tapaa hyvin. Kerrotko miten toi posti toimii, voitais siirtyä sinne😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulimme juuri Oulusta. Takana pitkä päivä kun lähdimme klo 4 ajaa Täysperävaunu henä paaleja polleille. Miten mä vastaisin sinulle kysymykseesi..kyllähän siinä tilanteessa tietenkin pelittaa. Tykkää kyllä olla aluksi eri huoneessa jotta ei häiritse vierasta nauttimasta kanssani, toimii vaan meillä tällä tapaa hyvin. Kerrotko miten toi posti toimii, voitais siirtyä sinne😊

        En ole täällö postia käyttänyt mutta kirjaudu treffit sivustoon ja siellä on mun profiili mie jolloin voidaan siellä vaihdella vaikka kik tai säpo jos haluu esim kuvia vaihdella j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole täällö postia käyttänyt mutta kirjaudu treffit sivustoon ja siellä on mun profiili mie jolloin voidaan siellä vaihdella vaikka kik tai säpo jos haluu esim kuvia vaihdella j

        Alamme harjoittelee..mieheni kyseli millaisia kuvia haluaisit voisi kuulema alkaa ottaa kuvia😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alamme harjoittelee..mieheni kyseli millaisia kuvia haluaisit voisi kuulema alkaa ottaa kuvia😊

        Seksikkäitä kuvia joka paikasta tai videoo😋😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikkäitä kuvia joka paikasta tai videoo😋😛

        Mieheni pyysi kysymään tykkäätkö pitää hyvänä karvatonta vai karvoituksen kanssa. Tällä hetkellä minulla lyhyeksi ajeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni pyysi kysymään tykkäätkö pitää hyvänä karvatonta vai karvoituksen kanssa. Tällä hetkellä minulla lyhyeksi ajeltu.

        Karvaton on ok tai sitten pikku tupsu vain😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvaton on ok tai sitten pikku tupsu vain😛

        Mies haluu et laitan vielä sinulle viestin😊 ajelin siliäksi miehellä juuri kädessään jätti kelno sellainen, haluu avata paikkani kunnolla kuvaa sitten. Kerron et säikähdä oonko noin väljä oon kuvassa varmaan aika märkänä mut tiedät miksi. Meikkasin kuvia varten uudelleen olen myös hame päällä ja rinnoista pari kuvaa. Laitathan sit kuvat itsestäsi koko upeasta vartalosta ja tietysti siitä tärkeimmästä vaikka juhla kunnossa kun katselet mua jos auttais juhlakuntoon tuloon😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies haluu et laitan vielä sinulle viestin😊 ajelin siliäksi miehellä juuri kädessään jätti kelno sellainen, haluu avata paikkani kunnolla kuvaa sitten. Kerron et säikähdä oonko noin väljä oon kuvassa varmaan aika märkänä mut tiedät miksi. Meikkasin kuvia varten uudelleen olen myös hame päällä ja rinnoista pari kuvaa. Laitathan sit kuvat itsestäsi koko upeasta vartalosta ja tietysti siitä tärkeimmästä vaikka juhla kunnossa kun katselet mua jos auttais juhlakuntoon tuloon😊

        Kuulostaa kyllä houkuttelevan kiihouttavalta. En ole säikky tyyppi ja voin kyllä sun pilkulle antaa muullakin hoitoa kuin kullilla. Esim dildolla jos haluut 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä houkuttelevan kiihouttavalta. En ole säikky tyyppi ja voin kyllä sun pilkulle antaa muullakin hoitoa kuin kullilla. Esim dildolla jos haluut 😜

        Edetäänkö..😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edetäänkö..😊

        Miten vaan haluutte😘😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvaton on ok tai sitten pikku tupsu vain😛

        Rouva viestien perusteella tosi puutteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 50 pari Kaavilta. Kolmen kimppoja muutama takana, viime kerrasta kohta vuosi aikaa. Minkä ikäinen ja kokoinen olet?

        Moi kiinnostaisiko tavata joskus mukava ja luotettava 32v mies? Ropaltani oon normi, lyhyet hiukset ja parta. Kerron mielelläni lisää jos kiinnostuitte. Jutellaan sähköpostin kautta lisää. [email protected]

        T: mies läheltä kaavia


    • Anonyymi

      Vieras ensin vaikka heikolle jäälle!

    • Mulla on ehtona että mieheni on kokoajan paikalla. Vaikka vieras aloittaa niin pidän miestäni kädestä. Tai mies pitää minua rinnasta kiinni. Hänen kosketus on jotenkin tilanteen hyväksymista. Auttaa minua rentoutumaan.
      Mieheni haluaa liukkaille. Siksi vieras on aina ensimmäisenä.

      • Anonyymi

        Itse myös aluksi suutelen vaimoa kun vieras nuolee vaimon vaginaa kun vaimo kiemurtelee kiimassa siirryn sivummalle. Yleensä lähden makuuhuoneesta pois, annan heidän yhtyä rauhassa. Kiihottavaa kuulla olkarissa kiimasta ääntelyä ja kehon läiskettä yhdynnän ollessa kuumimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös aluksi suutelen vaimoa kun vieras nuolee vaimon vaginaa kun vaimo kiemurtelee kiimassa siirryn sivummalle. Yleensä lähden makuuhuoneesta pois, annan heidän yhtyä rauhassa. Kiihottavaa kuulla olkarissa kiimasta ääntelyä ja kehon läiskettä yhdynnän ollessa kuumimmillaan.

        Parempi kuin iskelmä radio kuunnella


      • Anonyymi

        Pitääkö miehesi sua koko yhdynnän ajan kiinni kädestä tai rinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös aluksi suutelen vaimoa kun vieras nuolee vaimon vaginaa kun vaimo kiemurtelee kiimassa siirryn sivummalle. Yleensä lähden makuuhuoneesta pois, annan heidän yhtyä rauhassa. Kiihottavaa kuulla olkarissa kiimasta ääntelyä ja kehon läiskettä yhdynnän ollessa kuumimmillaan.

        Pääsispä kokee joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös aluksi suutelen vaimoa kun vieras nuolee vaimon vaginaa kun vaimo kiemurtelee kiimassa siirryn sivummalle. Yleensä lähden makuuhuoneesta pois, annan heidän yhtyä rauhassa. Kiihottavaa kuulla olkarissa kiimasta ääntelyä ja kehon läiskettä yhdynnän ollessa kuumimmillaan.

        Teen samoin ja siirryn ekalla tapaamisella toiseen huoneeseen siinä vaiheessa, kun tilanne kuumenee ja vaatteet alkavat kuoriutua.
        Kuuntelen ja nautin, kun panevat kunnolla. Kuulen kyllä, koska vaimo tarvitsee uuden satsin sisäänsä ja menen sen antamaan.
        Toisen panon voinkin sitten hoidella yhdessä kaverin kanssa. Vaihdellen välillä panijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö miehesi sua koko yhdynnän ajan kiinni kädestä tai rinnasta.

        Kyllä pitää. Näkee samalla miten vieras uppoaa sisääni. Nauttii siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen samoin ja siirryn ekalla tapaamisella toiseen huoneeseen siinä vaiheessa, kun tilanne kuumenee ja vaatteet alkavat kuoriutua.
        Kuuntelen ja nautin, kun panevat kunnolla. Kuulen kyllä, koska vaimo tarvitsee uuden satsin sisäänsä ja menen sen antamaan.
        Toisen panon voinkin sitten hoidella yhdessä kaverin kanssa. Vaihdellen välillä panijaa.

        Itse menen mukaan kun kuulen miehen äännestä et laukee vaimoni sisään. Meen liukkaille ja pyydän miehen siirtää kullin vaimon suuhun, sit alan naimaan itse.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Kyllä pitää. Näkee samalla miten vieras uppoaa sisääni. Nauttii siitä.

        Upeeta katseltavaa kun vieras kalu tikkaa sisässäsi, ymmärän et tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse menen mukaan kun kuulen miehen äännestä et laukee vaimoni sisään. Meen liukkaille ja pyydän miehen siirtää kullin vaimon suuhun, sit alan naimaan itse.

        Mahtavaa se on kuunnella ja katsella kun vieras ei enää pysty pidättelemään vaan laukeaa vapaasti vaimoni uumeniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa se on kuunnella ja katsella kun vieras ei enää pysty pidättelemään vaan laukeaa vapaasti vaimoni uumeniin.

        Parasta on päästä jälkiliukkaille jos vieras on saanut vaimonkin laukeamaan. Minusta näyttää aina siltä että vaimoa hävettää ja nolottaa kun häneltä tulee vieraan kanssa. Minä pidän siitä syyllisestä katseesta. Ihan kuin hän pyytäisi anteeksi ennen huippuhetkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö miehesi sua koko yhdynnän ajan kiinni kädestä tai rinnasta.

        Pyrkimys olisi fyysiseen kosketukseen koko toimituksen ajan.


      • Minulle käy toi järjestely myös. Pariskunnan ehdoillahan siinä mennään. Voi kun löytyis kivaa seuraa 50 heteromies


    • Anonyymi

      Ainoa kerta kun luvalla mukana oli kolmansiapyöriä oli polttaripäiväni jolloin mieheni antoi parin kaverinsa panna minua ja katseli itse vieressä:)

      Toinen työntyi pilluun ja toinen työnsi suuhun. Lennosta vaihto kun sain spermat pilluuni ja toinen laukesi myös heti perään.

      • Anonyymi

        Hyvät polttarit!
        Miksi ette ole jatkaneet kimppoja sen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät polttarit!
        Miksi ette ole jatkaneet kimppoja sen jälkeen?

        Vähän nosti miehelläni mustasukkaisuus päätään sinä iltana tai sen illan jälkeen.

        Mutta unohtumattomat polttarit oli kyllä.


    • Anonyymi

      Vieras saa aina alkaa eikä se pillu ole ilman spermaa kuin sen ensimmäisen kerran.
      Meillä menee huonosti jos jää kolmeen kertaan kummaltakin.
      Yleensä illassa pannaan 5-10 kertaa molemmat vaimoa ja vuorotellen.
      Vaimo saa orgasmeja kummankin kanssa.
      Olemme kavereita keskenämme vietetään muutenkin aikaa yhdessä ja useimmiten illat päättyy samaan sänkyyn.

    • Anonyymi

      Meillä kokeiltu pari kertaa myös sitä, että olen tehnyt ensimmäisellä kerralla treffit kolmannen pyörän kanssa hotelliin ja mieheni on jäänyt kotiin. Hän nauttii katsoa, kun siistin karvoitukseni, puen stringit ja valmistaudun huolella yötä varten.
      Illan/yön aikana olen sitten lähettänyt viestejä, kuinka on sujunut ja miten olen nauttinut.
      Molemmilta miehiltä olen saanut kunnolla ja olen sen jälkeen kutsunut heidät kyläilemään meille. Testaamieni miesten kanssa olemme sitten harrastaneet kimppaa.
      Mieheni sanoo, että jännittävintä on se, kun tietää minun saavan vierasta ja joutuu odottamaan hyvin naitua vaimoaan aamulla kotiin. Toiseksi kiihottavinta hänen mielestään on nähdä minun saavan orgasmin vieraan käsittelyssä.

      • Anonyymi

        Minunkin mieheni ehdotti samaa ekan vieraan kanssa, mutta en siihen rohjennut. Tykkään, kun mieheni mukana. Vieraalle olen antanut ekaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mieheni ehdotti samaa ekan vieraan kanssa, mutta en siihen rohjennut. Tykkään, kun mieheni mukana. Vieraalle olen antanut ekaksi.

        Olisin mielellään jonkun vaimon ensiapumies miehen katsellessa tai sitten vaikka ilman miestäkin.
        Atleettinen vartalo ja olemukseltani olen rauhallinen nauttinnonantaja Pohjois-savon lähialueilla liikun ja myös Joensuun seudulla ainakin.
        Nainen joka sytytä pitää olla hoikka tai normaalivartaloinen muuten ei oikein sytytä kunnolla.


      • Anonyymi

        Oletko ottanut aktista kuvia miehellesi ja nuoletatko spermaisen pillusi kun saavut kotiin ?itseä kiihottaa kun näkee vaimon naidun posliinin ja hän pyytää nuolemaan ja panemaan itseään ja näyttää fotoja illast


    • Anonyymi

      Kyl se naapurin rouvan miesystävä pääsi ensin panemaan tyttöystävääni. Vanha mies nautti kun sai nuorta. Äänekkäästi purkautui kun ei ollut pitkään aikaan saanut. Oli tosi kiihottava katsoa ja päästä liukkaille.

      • Anonyymi

        Sillä kävi papalla tuuri:))


      • Anonyymi

        Nuoremmalle naiselle tekee hyvää saada vanhempaa kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoremmalle naiselle tekee hyvää saada vanhempaa kullia.

        Niin tekee varmaan kun on oikein paksu patukka minkä kanssa mies toimii ja liukkaaseen pilluun saa sen työntää.
        Pääsisipä omani johonkin pikku pilluun kastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee varmaan kun on oikein paksu patukka minkä kanssa mies toimii ja liukkaaseen pilluun saa sen työntää.
        Pääsisipä omani johonkin pikku pilluun kastamaan.

        Kyllä nautinto tulee vieraasta kiimasesta kullista ei koosta varmaankaan kiinni. Liukas lämmin pillu kyllä kyrpä tykkäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nautinto tulee vieraasta kiimasesta kullista ei koosta varmaankaan kiinni. Liukas lämmin pillu kyllä kyrpä tykkäis.

        Missä olisi tuollainen lämmin pillu🤔😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä kävi papalla tuuri:))

        Papalla on kyl tuuri käynyt. Käy säännöllisesti kylässä meillä. Viimeksi sai vaan tyttöystäväni kättä mut tuntui suuresti nauttivan siitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Papalla on kyl tuuri käynyt. Käy säännöllisesti kylässä meillä. Viimeksi sai vaan tyttöystäväni kättä mut tuntui suuresti nauttivan siitäkin

        Papalla varmaankin roikkuvat kassit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Papalla on kyl tuuri käynyt. Käy säännöllisesti kylässä meillä. Viimeksi sai vaan tyttöystäväni kättä mut tuntui suuresti nauttivan siitäkin

        Voisin käydä mulkulla kättelemässä tyttöystävääsi. Missä oletge🙂🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin käydä mulkulla kättelemässä tyttöystävääsi. Missä oletge🙂🙃

        Vieras sperma vaimon vitussa saa kalun kovaksi. Silkkaa biologiaa, eli vieras ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieras sperma vaimon vitussa saa kalun kovaksi. Silkkaa biologiaa, eli vieras ensin

        Samaa mieltä


      • Anonyymi

        Kiihoittaa kun mies laukeaa äänekkäästi vaimooni. Samoin kun vieraalla on vaikeuksia pidätellä siemensyöksyään. Ne kertovat että vaimoni tuntuu niin hyvältä ja kuinka kiihoittavaa on naida toisen vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olisi tuollainen lämmin pillu🤔😊

        Tuĺe kokeilemaan miten vaimollani on lämmin tiukka ja kiimainen 24-vuotias pillu, ei tule kullille vilu ja pidetään hyvänä.
        T. Hyvinkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuĺe kokeilemaan miten vaimollani on lämmin tiukka ja kiimainen 24-vuotias pillu, ei tule kullille vilu ja pidetään hyvänä.
        T. Hyvinkää

        [email protected]. kookas 51 v mies..


    • Anonyymi

      Meillä ensimmäisellä kerralla tulin huoneeseen vasta kuultuani yhdynnän ääniä ja vaimoni oli jo reidet levällään ratsailla miehen päällä. Samalla huomasin kyrvän olevan paljaana vaimoni sisällä ja sitten jo mies laukesi ja koko lasti meni sisään. Samaan aikaan kiihotti ja vitutti.

      • Anonyymi

        Ei vieraaseen aviopilluun kumilla panna. Tuntuisi ihan rikolliselta. Rouvien pillut kuuluu täyttää aika ajoin vieraalla spermalla. Harvassa ovat ne vaimot joiden sisään vieras ei ole lauennut.


      • Anonyymi

        Pääsitkö panemaan siitä liukkaile vai miten siitä etenitte varmasti kiihottava näky vaimo ratsailla oliko ollut puhetta kumista ennen aktia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieraaseen aviopilluun kumilla panna. Tuntuisi ihan rikolliselta. Rouvien pillut kuuluu täyttää aika ajoin vieraalla spermalla. Harvassa ovat ne vaimot joiden sisään vieras ei ole lauennut.

        Meillä eka kerralla sovittiin kuminkäytöstä myös että vieras ensin kaksistaan vaimon kanssa tunnin. Menin katsoo makkariin tunnin päästä, vaimo huusi suoraa huutoakun kaveri pani paljaalla. Vaimo ei tiennyt mitään et kaveri vetänyt kumin pois yhdynnän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä eka kerralla sovittiin kuminkäytöstä myös että vieras ensin kaksistaan vaimon kanssa tunnin. Menin katsoo makkariin tunnin päästä, vaimo huusi suoraa huutoakun kaveri pani paljaalla. Vaimo ei tiennyt mitään et kaveri vetänyt kumin pois yhdynnän aikana.

        Kertoo Ukko64.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo Ukko64.

        Lopeta noi sairaat kommenttisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta noi sairaat kommenttisi

        Ukko64 peilikuvansa äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta noi sairaat kommenttisi

        Kannattaa jättää tälläisen sairaan yksilön kommentit omaan arvoonsa eikä lähteä kommentoimaan takaisn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö panemaan siitä liukkaile vai miten siitä etenitte varmasti kiihottava näky vaimo ratsailla oliko ollut puhetta kumista ennen aktia ?

        Kyllä siitä puhetta oli ja mies kyllä sanoi laukeavansa mutta vaimo ei noussut ratsailta riittävän nopeasti ja hups. Kyllä kiihottava näky oli ja vaimo on tosi hyvä ratsastaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieraaseen aviopilluun kumilla panna. Tuntuisi ihan rikolliselta. Rouvien pillut kuuluu täyttää aika ajoin vieraalla spermalla. Harvassa ovat ne vaimot joiden sisään vieras ei ole lauennut.

        Noin se kyllä on eikä se oma vaimokaan poikkeus ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä eka kerralla sovittiin kuminkäytöstä myös että vieras ensin kaksistaan vaimon kanssa tunnin. Menin katsoo makkariin tunnin päästä, vaimo huusi suoraa huutoakun kaveri pani paljaalla. Vaimo ei tiennyt mitään et kaveri vetänyt kumin pois yhdynnän aikana.

        Tai sitten vaimosi otti kumin itse pois eikä mies tietystikkään vastustellut vaan nautti tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö panemaan siitä liukkaile vai miten siitä etenitte varmasti kiihottava näky vaimo ratsailla oliko ollut puhetta kumista ennen aktia ?

        Panin toki vaimoani myöhemmin mutta ensin annoin heille aikaa toiseenkin yhdyntään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se kyllä on eikä se oma vaimokaan poikkeus ole.

        Oma vaimo kertoi häpeillen vieraissa käynnin jälkeen ettei muistanut kumia ja vieras laukesi sisään. Tunsin samantien saavani kivikovan seisokin. Vaimo huomasi sen. En muista saaneeni muulloin niin kiimaista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vaimosi otti kumin itse pois eikä mies tietystikkään vastustellut vaan nautti tilanteesta.

        Emme asiasta sen kummemmin ole keskustelleet. Nykyään aina paljaalla myös uudet tuttavuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä puhetta oli ja mies kyllä sanoi laukeavansa mutta vaimo ei noussut ratsailta riittävän nopeasti ja hups. Kyllä kiihottava näky oli ja vaimo on tosi hyvä ratsastaja.

        Minkä ikäinen ja näköinen vaimosi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieraaseen aviopilluun kumilla panna. Tuntuisi ihan rikolliselta. Rouvien pillut kuuluu täyttää aika ajoin vieraalla spermalla. Harvassa ovat ne vaimot joiden sisään vieras ei ole lauennut.

        Noin se taitaa usein olla... nuorena alta kolmekymppisenä päädyin kolmanneksi noin 45v pariskunnalle. Olin valmistautunut totta kai käyttään kumia mutta heti ekalla kerralla oli aviomies ja vaimonsa molemmat sitä mieltä et mieluiten paljaalla panisin ja loppuun asti. Mies halusi päästä liukkaille ja vaimoakin innosti enemmän ajatus vieraan paljaasta.

        Tuntui minusta todella jännältä tuolloin, oli siinä jotain tuhmaa ja kiellettyäkin paljaalla yhtyä toisen vaimoon. Muistan vaan et oli nuorella kollilla lievästi pöllämystynyt tunne heti siinä oman laukeamisen jälkeen kun aviomies seurasi vieressä kalu kovana ja totesi jotain tyyliin 'tais meidän mamma saada pitkästä aikaa nuorta siementä' jolle vaimo vaan naurahti ja hymyili. Ukko siirtyi siitä sitten naimaan vaimoaan tottunein ja varmoin ottein jota oli vähintäänkin mielenkiintoista seurata.

        Nyt itsellä ikää jo vähän päälle 40 mutta vieläkin tulee tuota pariskuntaa aina joskus muisteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen ja näköinen vaimosi on?

        34v, ja ihan hyvän näköinen ja tuosta kokemuksesta on nyt kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se taitaa usein olla... nuorena alta kolmekymppisenä päädyin kolmanneksi noin 45v pariskunnalle. Olin valmistautunut totta kai käyttään kumia mutta heti ekalla kerralla oli aviomies ja vaimonsa molemmat sitä mieltä et mieluiten paljaalla panisin ja loppuun asti. Mies halusi päästä liukkaille ja vaimoakin innosti enemmän ajatus vieraan paljaasta.

        Tuntui minusta todella jännältä tuolloin, oli siinä jotain tuhmaa ja kiellettyäkin paljaalla yhtyä toisen vaimoon. Muistan vaan et oli nuorella kollilla lievästi pöllämystynyt tunne heti siinä oman laukeamisen jälkeen kun aviomies seurasi vieressä kalu kovana ja totesi jotain tyyliin 'tais meidän mamma saada pitkästä aikaa nuorta siementä' jolle vaimo vaan naurahti ja hymyili. Ukko siirtyi siitä sitten naimaan vaimoaan tottunein ja varmoin ottein jota oli vähintäänkin mielenkiintoista seurata.

        Nyt itsellä ikää jo vähän päälle 40 mutta vieläkin tulee tuota pariskuntaa aina joskus muisteltua.

        Taisi aviomies nauttia tilanteesta. Oma mieheni tykkää kun "joutuu" odottamaan vuoroaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi aviomies nauttia tilanteesta. Oma mieheni tykkää kun "joutuu" odottamaan vuoroaan.

        Sama täällä. Liukasta naitua pillua minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se taitaa usein olla... nuorena alta kolmekymppisenä päädyin kolmanneksi noin 45v pariskunnalle. Olin valmistautunut totta kai käyttään kumia mutta heti ekalla kerralla oli aviomies ja vaimonsa molemmat sitä mieltä et mieluiten paljaalla panisin ja loppuun asti. Mies halusi päästä liukkaille ja vaimoakin innosti enemmän ajatus vieraan paljaasta.

        Tuntui minusta todella jännältä tuolloin, oli siinä jotain tuhmaa ja kiellettyäkin paljaalla yhtyä toisen vaimoon. Muistan vaan et oli nuorella kollilla lievästi pöllämystynyt tunne heti siinä oman laukeamisen jälkeen kun aviomies seurasi vieressä kalu kovana ja totesi jotain tyyliin 'tais meidän mamma saada pitkästä aikaa nuorta siementä' jolle vaimo vaan naurahti ja hymyili. Ukko siirtyi siitä sitten naimaan vaimoaan tottunein ja varmoin ottein jota oli vähintäänkin mielenkiintoista seurata.

        Nyt itsellä ikää jo vähän päälle 40 mutta vieläkin tulee tuota pariskuntaa aina joskus muisteltua.

        Olen ollut kolmantena alta nelikymppiselle parille ja mieleeni jäi hyvin se kiihko millä aviomies yhtyi vaimoonsa melkein heti lopetettuani. En käyttänyt kondomia, siitä puhuttiin ensin mutta se jäi aviomiehen toiveesta pois vaikka rouva aluksi vastusteli paljaalla naintia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut kolmantena alta nelikymppiselle parille ja mieleeni jäi hyvin se kiihko millä aviomies yhtyi vaimoonsa melkein heti lopetettuani. En käyttänyt kondomia, siitä puhuttiin ensin mutta se jäi aviomiehen toiveesta pois vaikka rouva aluksi vastusteli paljaalla naintia.

        Opiskeluaikanani kerran Kuopiossa vierailleen eteläsuomalaisen nelikymppisen pariskunnan kanssa oli sovittu tapaaminen hotelli Vaakunaan. Aviomies halusi katsella kun hänen rouvaansa naitiin. Minulla oli epäilyksiä, ja hieman arastelin. Kestäisinkö itse tilanteen, pääsisinkö tunnelmaan, jos jompikumpi pariskunnasta ei miellyttäisikään jostain syystä vaan juttu lässähtäisi? Ja olisiko rouva mukana omana itsenäisenä itsenään? No - mies oli kohtelias, ystävällinen, tyylikkäästi pukeutunut, kuten rouvansakin. Minä olin tilanteessa ensi kertaa, he eivät, ja siitä juteltiin, ehdotettiin pelisäännöt. Sitten rouva riisuutui luottavaisen, tekisi mieli sanoa lapsenomaisen, häpeämättömästi. Mies oli sanonut pitävänsä vaatteet yllään, joten minun oma alastomuuteni tuntui kaksin verroin kuumottavalta. Mutta hyväksyin katselun, eikä siinä mitään voinut piilottaa. Se oli itse asiassa riemustuttavaa. Rouva pujahti peiton alle ja kutsui minut viereensä. Haisteltiin toinen toisiamme ja rouva ohjasi kättäni rinnoilleen ja kohta vatsalleen. Kun mentiin alemmas, potkaistiin peitto pois päältä, jotta mies näkisi kuinka hyväilen hänen vaimonsa karvaista häpyä auliisti levitettyjen leveiden reisien välissä. Rouva alkoi henkäillä syvään, hävyn vako oli kosteksi turvonnut ja minulla luja luonnollinen seisokki. Vielä kerran varmistin, että kaikki tätä todella halusivat ja minun toivottiin rakastelevan rouvan ilman kondomia. Rouva sanoi, että hän haluaa tuntea miehen miehenä ja että haikaran tulo on estetty. Minä en ollut saanut pillua pitkään aikaan, ja herkullinen voihkaisu pääsi rouvaltakin, kun varovasti työnnyin. - Enempää en osaakaan kertoa, sanat puuttuvat. Mutta ennen uutta kierrosta pariskunta kertoi, että heidän avioliittonsa tarvitsee sellaista lisäenergiaa, että vieras, mielellään nuori kiihkeä mies silloin tällöin siementää rouvan. Aviomies sanoi heidän saavan siitä potkua jopa moneksi kuukaudeksi.


    • Anonyymi

      Meillä vieras saa naidaa ensin ja on saanut hoitaa toista puolta vaimosta.
      Pillua nuolla ja silitellä.
      Vaimon kaunis vartalo on aina tarkan tutkimuksen ja kokeilujen kohteena ennen kuin kiimassa panevat.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä ensimmäisenä anneta vieraan panna yksin vaimoa mutta jossain välissä käyn tekemässä välipalaa jolloin jätän vieraan panemaan vaimoani yksin.
      Kyllä yöllä kaveri panee yksin kun herää eikä halua herättää ainakaan minua.
      Meillä on vakituiset miehet (3) jotka ovat panneet vaimoani useita vuosia ja ovat kuin samaa perhettä, onhan meillä yhteinen nainen jota rakastan ja toiset ainakin himoitsee.
      Tunnemme kaikki toisemme ja olemme olleet muutaman kerran kaikki yhdessä mökillä ja muutama kerta meillä kotona.

    • Anonyymi

      Pari kertaa ollaan kokeiltu kolmatta pyörää ja molemmilla kerroilla vieras on päässyt jälkiliukkaille.

      • Anonyymi

        Eikös olekkin huumaava kokemus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös olekkin huumaava kokemus!

        On!


    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko kaavin pariskuntaa tavata joskus mukava ja luotettava 32v mies? Kerron mielelläni lisää jos kiinnostuitte.

      T: Mies kaavin läheltä

      • Anonyymi

        Vastattiin joku aika sitten kaverille joka myös Kaavilta olitko sama mies. Etsimme pidempään tuttavuuteen miestä kanssani sänkyyn kanssani. Mieheni aisuri työn vuoksi myös parikin viikkoa tien päällä. Kerro ihmeessä vähän itsestäsi..T. rouva 53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastattiin joku aika sitten kaverille joka myös Kaavilta olitko sama mies. Etsimme pidempään tuttavuuteen miestä kanssani sänkyyn kanssani. Mieheni aisuri työn vuoksi myös parikin viikkoa tien päällä. Kerro ihmeessä vähän itsestäsi..T. rouva 53

        En oo sama mies. Kuullostaa hyvältä, itelläkin etsinnässä pidempiaikaista tuttavuutta. Voin kertoo lisää itestäni sähköpostin kautta. [email protected]
        Laittele viestiä niin jutellaan lisää.

        T: Mies kaavin läheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastattiin joku aika sitten kaverille joka myös Kaavilta olitko sama mies. Etsimme pidempään tuttavuuteen miestä kanssani sänkyyn kanssani. Mieheni aisuri työn vuoksi myös parikin viikkoa tien päällä. Kerro ihmeessä vähän itsestäsi..T. rouva 53

        Minä olin jonkun kanssa täällä viestelemässä joka oli kaavilta se pariskunta, mutta hävisitte sitten jonnekkin niidenkuvienoton jälkeen!


    • Anonyymi

      Vieraalle ensin tietty. Mikä siinä on että sitä enemmän kiihottaa mitä isommalla kalulla väylät on avattu minua varten. Työntää oma kalu vaimon spermaiseen pilluun ja huomata että edellinen on ollut aivan eri kokoluokkaa kuin minä.

      • Anonyymi

        Kai se ison työntyminen vaimoon on vain niin kiihottavan näköistä ja vaimon kiihkon näkeminen?


    • Anonyymi

      Minä annan vaimon aloittaa vieraan/vieraiden kanssa...... Kun vaimo lämmitelty hyväksi, ja häntä on pantukin jo tovin, menen vaatimaan pillun limaista kullia suuhuni. Joskus imaisen vieraan spermat suuhuni... Parhaat vieraat ovat suostuneet panemaan minua samalla kun nuolen vaimoa tai vieraan vaimoa ja lauenneet suoleeni....

    • Anonyymi

      Vieraan kanssa haluan naida aluksi. Mies tykkää liukkaasta.

      • Anonyymi

        Juu niin on mun mielestä kivempi kun voin olla esimiehenä miehellesi:))


      • Anonyymi

        Periaatteessa on sama kumman kanssa aloittaa kun kumpikin panee useita kertoja vuorotellen niin liukkaille pääsee molemmat.
        Se kumpi on ensin valmis saa myös panna ensin


    • Anonyymi

      Vielläkö kaavin pariskunnan rouva on seuraa vailla? Oon tosiaan rentoa ja luotettavaa seuraa.

      T:Mies kaavin läheltä

      • Anonyymi

        Viime viestittelyn jälkeen vaimo sai viestin varatulta mieheltä joka oli yhteydessä vuosi takaperin. Käynyt muutaman kerran panemassa meillä kotona kun itse työ matkalla. Hankaluus kun kaveri asuu Varkaudessa asti,vaimo tykkäis saada useammin, olen poissa yhtäjaksoisesti kaksi viikkoa. Jutelimme juuri sun ilmoituksesta kun olet likellä ei tartteis ollapuutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viestittelyn jälkeen vaimo sai viestin varatulta mieheltä joka oli yhteydessä vuosi takaperin. Käynyt muutaman kerran panemassa meillä kotona kun itse työ matkalla. Hankaluus kun kaveri asuu Varkaudessa asti,vaimo tykkäis saada useammin, olen poissa yhtäjaksoisesti kaksi viikkoa. Jutelimme juuri sun ilmoituksesta kun olet likellä ei tartteis ollapuutteessa.

        Kuullostaa hyvältä. Jutellaanko lisää sähköpostin kautta ja sovitaan tapaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa hyvältä. Jutellaanko lisää sähköpostin kautta ja sovitaan tapaaminen.

        Vaimo varvainen ehdotti tapaamista s-parkissa. Voimme tulla molemmat tai jos halut eka kerran ottaa vaimon yksin, sopii meille. Asumme melkein keskutassa omakoti talossa. Älä pelkää jos tavataan pääset heti nauttii vaimostani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo varvainen ehdotti tapaamista s-parkissa. Voimme tulla molemmat tai jos halut eka kerran ottaa vaimon yksin, sopii meille. Asumme melkein keskutassa omakoti talossa. Älä pelkää jos tavataan pääset heti nauttii vaimostani.

        Voisi rouvan nähä joku päivä. Mikä päivä teille kävis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi rouvan nähä joku päivä. Mikä päivä teille kävis?

        Katsottiin juuri elokuvaa. Torstaina lähen reissuun vaimo vapaalla perjantaina, miten sun aikataulu. Vaimolla lopuillaan naisten vuodot juuri onneksi, aina tosi kiimassa muutaman päivän sen jälkeen. Aivan onnessaan tossa myhäilee tapaamisesta, tää aina yhtä juhlaa myös itselleni aisurina nautin tästä. Toivon ja uskon et teillä synkkää hyvin, vaimo kyllä valmis melkeinpä mihin vaan kunhan et pidä kiirettä. Varaa vähintään aikaa kolmetuntia kerkeet nussia vaimoni kunnolla tyytyväiseksi silloin vaimo taatusti haluu susta vaki panon itselleen.,Vaimo heitti tossa et haluatko hän pukeutuu minihameseen ja avoimempaan yläosaan, kuulema helpompi lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsottiin juuri elokuvaa. Torstaina lähen reissuun vaimo vapaalla perjantaina, miten sun aikataulu. Vaimolla lopuillaan naisten vuodot juuri onneksi, aina tosi kiimassa muutaman päivän sen jälkeen. Aivan onnessaan tossa myhäilee tapaamisesta, tää aina yhtä juhlaa myös itselleni aisurina nautin tästä. Toivon ja uskon et teillä synkkää hyvin, vaimo kyllä valmis melkeinpä mihin vaan kunhan et pidä kiirettä. Varaa vähintään aikaa kolmetuntia kerkeet nussia vaimoni kunnolla tyytyväiseksi silloin vaimo taatusti haluu susta vaki panon itselleen.,Vaimo heitti tossa et haluatko hän pukeutuu minihameseen ja avoimempaan yläosaan, kuulema helpompi lähestyä.

        Perjantai sopis minulle. Minihame kuullostaa hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantai sopis minulle. Minihame kuullostaa hyvältä

        Laitatatko tarkemman ajan monelta tapaatte, vaimo tulee autolla voit jättää oman autosi parkkiin kun menette meille. Autolla vaimo voi siirtyä rauhallisempaan parkkiin joksikin aikaa niin saatte molemmat tutustua lähemmin vähän nostaa hormooni tasoa ennen meille menoa. Vaimo pyysi kertoo minihameen alla ei pikkareita joten helpottaa tutustumista, arkailla tässä tapaamisessa ei tarvii kun molemmat tietää miksi tapaatte. Olen itse kaukana ja tiedät olen aisuri jos ottaisit vähän videota kun kyrpäsi vaimon pillussa myös laukeamiden jälkeen spermatusta pillusta. Toivon että tykkäät peuhata eikä jää yhteen kertaan, ainaskin Varkauden mies ajoi heti parin päivän päästä uudelleen oli kuulema koko päivän vaimon ilona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantai sopis minulle. Minihame kuullostaa hyvältä

        Huomenta😊 Mieheni ollut asialla heti aamutuimaan..kiva tavata sut myös ystävystyä kanssasi. Ihana olisi löytää vaki mies läheltä jonka kaa ei turhia säätöjä, joka pitää huolta terveydestä ja kehittyis välillemme syvempi suhde😋 Terkuin Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😊 Mieheni ollut asialla heti aamutuimaan..kiva tavata sut myös ystävystyä kanssasi. Ihana olisi löytää vaki mies läheltä jonka kaa ei turhia säätöjä, joka pitää huolta terveydestä ja kehittyis välillemme syvempi suhde😋 Terkuin Katri

        Moi juteltaisko lisää kik tai sähköpostitse. Minavaan_2 luukku.com on osoite. Olis mukavempi sitä kautta sopia tarkemmat aikataulut jne... Rouvasta olis kiva saada joku kuva :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi juteltaisko lisää kik tai sähköpostitse. Minavaan_2 luukku.com on osoite. Olis mukavempi sitä kautta sopia tarkemmat aikataulut jne... Rouvasta olis kiva saada joku kuva :)

        Vaimo ei mielellään lähde sellaiseen, lueskeli joku hetki sitten kun naista huijattiin. Luotamme sinuun että olet tosissasi eka tapaaminen tehtiin myös samassa paikassa,kaveri tuli aika kaukaa sovitusti. Pääsi kyllä saman tien nauttii vaimon kanssa oli yhtä hymyä lähtiessä kun joimme kahveeta yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😊 Mieheni ollut asialla heti aamutuimaan..kiva tavata sut myös ystävystyä kanssasi. Ihana olisi löytää vaki mies läheltä jonka kaa ei turhia säätöjä, joka pitää huolta terveydestä ja kehittyis välillemme syvempi suhde😋 Terkuin Katri

        Moi mulle tuli valitettavasti menoa tälle päivälle. Vois joku muu päivä nähä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi mulle tuli valitettavasti menoa tälle päivälle. Vois joku muu päivä nähä.

        Luulin et haluakkaan tavata, mieheni virnuili että sain rukkaset. Tulikin yllättäin tyttö miehensä kans Pääsiäistä viettää. Laitetaan viestiä myöhemmin😗 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et haluakkaan tavata, mieheni virnuili että sain rukkaset. Tulikin yllättäin tyttö miehensä kans Pääsiäistä viettää. Laitetaan viestiä myöhemmin😗 Katri

        Nähtäskö kuitenkin huomenna tai lauantaina? Malta en odottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtäskö kuitenkin huomenna tai lauantaina? Malta en odottaa..

        Vieraat lähtee tiistaina..lauantaita mietin mutta kotia ei voida mennä😋Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraat lähtee tiistaina..lauantaita mietin mutta kotia ei voida mennä😋Katri

        Valitettavasti lauvantai ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti lauvantai ei käy.

        Kiitti viestistä luin aamulla😋 Mies lattoi aikaisin farkku autosta takapenkin nurin oli vienyt patjan ja tyynyt peiton valmiiksi meitä varten. Aisuri on sellainen nauttii kun vaimo vieraissa😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti viestistä luin aamulla😋 Mies lattoi aikaisin farkku autosta takapenkin nurin oli vienyt patjan ja tyynyt peiton valmiiksi meitä varten. Aisuri on sellainen nauttii kun vaimo vieraissa😗

        Moi vielläkö kaavin pariskunnan rouva olis seuraa vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi vielläkö kaavin pariskunnan rouva olis seuraa vailla

        Luultiin tulit katumapäälle😊 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultiin tulit katumapäälle😊 Katri

        Moi viestiteltiin joku aika sitten. Vielläkö Katri olis seuraa vailla.

        T: Mies kaavin läheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi viestiteltiin joku aika sitten. Vielläkö Katri olis seuraa vailla.

        T: Mies kaavin läheltä

        Luultiin et tulit katumapäälle kun emme saaneet vastausta. Moneen kuukauteen emme sivustolla vierrailleet. Olemme kyllä tapailleet kaveria jonka tunteneet pidempään, ainut ongelma välimatka jonka vuoksi aikataulutus hankalaa. Mieheni haluais että harrastaisin seksiä viikottain vieraan kanssa. Aisuri tykkkää mitä enemän sen parempi myös itsekkin olisin valmis. Katri


    • Anonyymi

      Nainen on toiminnan keskiössä, joten lähtökohtaisesti nainen saa päättää siitä, kumpaa tai ketä hän haluaa ensin. Lämmittelyt on hyvä ottaa kaksin ja tuplilla tuleekin aloiteltua äärimmäisen harvoin. Jos toista miestä ujostuttaa niin paljon, että se vaikuttaa toimintakykyyn, täytyy löytyä sen verran pelisilmää, että keksii jonkun syyn vetäytyä tilanteesta hetkeksi. Varttituntikin yleensä riittää. Kun nainen on satulassa, voi palata pelipaikalle ilman, että tunnelma latistuu. Ujostelijoiden estot nimittäin karisee aina ensimmäisen kierroksen aikana.

      • Anonyymi

        Tuossapa on hyvä vinkki kaikille!

        Meillä oli kaveri kolmantena pyöränä mukana ja ekalla kerralla kaveri jaksoi kyllä naida, mutta sitten alkoi vaivata erektion puute ja orkkua ei tullut ollenkaan. Vasta nyt tajusin että ei se erektion puute johtunut erektio-ongelmasta, vaan siitä että häntä hävetti ettei saanut kiihottumaan itseään tarpeeksi ja minä tietysti olin aika innokas myös. Ja ymmärtäähän sen. Jätkä tulee kolmanneksi pyöräksi mukaan, pääsee naimaan, toinen heppu seisoo vieressä runkkaamasa ja katsoo, niin ramppikuumehan siinä saa vallan. Mies ajatteli pelkästään omaa munaansa ja sitä kuinka orkkua ei meinaa tulla. Ei kovin seksikäs ajatus se.

        Tuon ymmärsin vasta nyt, mutta onneksi seuraavalla kerralla kävi niin että tulimme baarista kotio ja sanoin meneväni suihkuun ja että he voivat touhuilla jos haluavat. En ajatellut asiaa sen enempää ja suihkussa vierähti ainakin vartti ja pesukoneen ääressä vielä oma aikansa. Kun tulin takaisin, niin tyttöystävä oli sängyllä haarat auki ja kaveri rakasteli tyttöystävääni rauhallisesti ja nauttien. Mutta ilta päättyi silloinkin siihen että kaverilla kesti ja kesti.

        Mutta sitten ennen kolmatta kertaa, oli tyttöystävän ja kaverin touhut muuttuneet sellaisiksi että he saattoivat esimerkiksi baarissa hyväillä toisiaan, jopa suudella jos ketään tuttuja ei ollut, ja tietysti kädet kävivät eri paikoissa kun kukaan ei nähnyt. Tyttöystävä näistä kertoi jälkikäteen ja siinä kieltämättä tuli jopa hieman mustasukkaisia tunteita. Mutta, kolmannella kerralla kaveri laukesi ensimmäisen kerran oikein kunnolla. Molemmat nauttivat siitä ja minä tietysti nautin siitä että kaveri sai. Se ilta mursi jään lopullisesti ja hommat alkoivat skulaamaan. Tuon toka kerran jälkeen tyttöystäväni kertoi että kaveri oli joutunut pidättelemään orkkuaan suihkuni aikana ja he molemmat olisivat halunneet tulla siinä kahdestaan. Tyttöystävä oli kuitenkin sanonut että ehkä minua pitäisi odottaa, mikä oli tietysti minun kannalta ihan mukavaa, mutta kokonaisuuden kannalta aika huono juttu.

        Eli lyhyesti sanottuna, allekirjoitan sen että jos kolmatta pyörää alkaa ujostuttaa, niin kannattaa häipyä ihan rehellisesti paikalta ja antaa hänelle keskittymisrauha tyttöystävän tai vaimon kanssa ja että omaan tahtiin saa edetä.


    • Anonyymi

      Onkohan tuolla whereby:ssä "huonetta"missä parit hakee seuraa/käy?

    • Anonyymi

      Vieraalle ensin totta kai. Vakiovieraalle, perheystävä joka on vuosia pannut kanssamme. Kiihottaa mielettömästi katsoa kun halukasta naistani naidaan. Useinmiten saavat hoidella eka session loppuun kahdestaan, joskus menen kesken mukaan, suuhun. Tai pyytää saada peppuun samaan aikaan.

      Bi-tyttö ja on ollut satunnaisia naisiakin vuoteessamme, silloin ensin minä naiseni ensin katsellessa mutta eipä hän malta, tulee naista hyväilemään ja suukottelemaan.

      Vakkarin vaimo autuaan tietämätön ja myös perheystävä. Se vähän kaihertaa. On mietitty kolmen, että voi kun saisi mukaan mutta ei ole sitä tyyppiä jolta luonnistuisi. Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Vaan mistä tuota tietäisi varmaksi, pari viikko ennen näitä baarisulkuja oltiin kuppulassa ja hänen vaimonsa kanssa tiskillä tilamassa ja mitään sanomatta suuteli. Mutta ei ole miehensä mukaan sellainen hirveän kiinnostunut seksistä, sanotaan näin.


    • Anonyymi

      Vain kerran on mieheni pannut ensin silloinkin vieras oli päälläni yrittäen panna.
      Mieheni läsnäolo ja liika viina oli syynä ettei hän onnistunut
      Sain seuraavana päivänä olla vieraamme kanssa kaksin kun miehelläni oli työpäivä.
      Eikä ollut mitään ongelmia seisokin kanssa.
      10 tulntisen kaksin olon aikana tulin naiduksi joka suunnalta. Mies kertoi minun olevan ensimmäinen nainen 8:aan kuukauteen ja sillä lailla tulin myös naiduksi.

    • Anonyymi

      On kaikista kiihottavilta katsoa kun omaa vainoa pannaan ja itse alkaa samantien panemaan kun toinen vetää munansa pois pillusta.

    • Anonyymi

      Mitä äkimmin pääsee vaimon spermaiselle pillulle vieraan jälkeen sen parempi

    • Anonyymi

      Meillä vieras saa panna aina ensin. Vieraan lauettua ensin mies saa sitten vuorostaan käyttää samaa reikää. Hänen pitää myös suudella minua vieraan lauettua suuhun ja putsata pillu ennen omaa vuoroaan. Hän haluaisi putsata myös pyllyn, mutta minusta se on jo liian likaisen tuntuista edes hänelle.

      • Anonyymi

        Toimii parhaiten ainaskin kun vieras eka kertaa kolmantena. Kokemusta vaimon kanssa vuosien kuluessa useista miehistä. Vieras eka kerralla saa tutustua vaimoon rauhas ilman paineita että katson vierellä. Yleensä lähden piha töihin tai kauppaan pariksi tunninksi kun palaan turha jännitys poisssa vieraalta sekä vaimolta. Keskustelu luonnolista kahvipöydässä kun molemmat yhtyneet parituntia rauhassa.


    • Anonyymi

      Kyllä vieras painaa ensin. Hän valitsee tuleeko hän pilluuni vaiko pyllyyni. Ja sen jälkeen mieheni tulee toiseen reikään. Haluan yleensä, että ensimmäisellä kierroksella molemmat reiät tulee käytettyä. Sen jälkeen muilla kierroksilla sitten vapaaseen tahtiin. Pilluun tai pyllyyn.

      Jos vieras haluaa niin voimme tehdä myös kerrosvoileivät ja tällöin vieras päättää kumpaa reikää hän haluaa jyystää. Mieheni ottaa sitten toisen reiän.

      N56

      • Anonyymi

        Samoin meillä vieraalle ensin annan saa rauhassa nauttia ja laueta sisääni. Mieheni haluaa heti jälki liukkaille ja samalla valmistan vieraan uudelleen hyvällä suu hoidolla. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä vieraalle ensin annan saa rauhassa nauttia ja laueta sisääni. Mieheni haluaa heti jälki liukkaille ja samalla valmistan vieraan uudelleen hyvällä suu hoidolla. Katri

        Ootko ihastunu tai rakastunu vieraaseen mieheen eka yhdynnän päätteeksi. Miten käsittelet näitä tunteita itsessäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihastunu tai rakastunu vieraaseen mieheen eka yhdynnän päätteeksi. Miten käsittelet näitä tunteita itsessäs.

        Uskomatonta höpinää! Ei sitä yhdynnän päätteeksi rakastuta! Joskus siihen seksiin on voinut ihastua, vähän kuin hyvän makuiseen teekupposeen ja tietenkin siihen liittyy se toinen ihminen joka on ollut hyvä seksissä, mutta ihmiseen ihastuminen, puhumattakaan rakastumisesta, on ihan jotain muuta kuin ihastuminen hyvään seksiin.

        Opetelkaa hyvät ihmiset tunnistamaan tunteet!

        Rakkaus on tavallaan valinta ja rakkauden eteen joutuu tekemään työtä. Ihastuminen taas tapahtuu sellaista ihmistä kohtaan jonka kanssa haluaisi jakaa loppuelämän. Ei se pelkkä seksi kuitenkaan ole kenellekään niin tärkeä asia että sitä saadakseen ihastuisi sen antajaan!

        Tuli varmaan selväksi että minä rakastan miestäni. Minä en todellakaan rakasta hänen ystäviään jotka ovat käyneet luonani vieraissa, enkä todellakaan, missään tapauksessa, ole heihin ihastunut ollut koskaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö välittäisi heistä. Tietenkin välitän. Seksi on seksiä ja hyvä seksi on hyvää seksiä, mutta kumppaniksi haluan vain ja ainoastaan oman mieheni jota rakastan hyvin syvästi. Seksikumppaniksi kelpaa sitten sopivat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta höpinää! Ei sitä yhdynnän päätteeksi rakastuta! Joskus siihen seksiin on voinut ihastua, vähän kuin hyvän makuiseen teekupposeen ja tietenkin siihen liittyy se toinen ihminen joka on ollut hyvä seksissä, mutta ihmiseen ihastuminen, puhumattakaan rakastumisesta, on ihan jotain muuta kuin ihastuminen hyvään seksiin.

        Opetelkaa hyvät ihmiset tunnistamaan tunteet!

        Rakkaus on tavallaan valinta ja rakkauden eteen joutuu tekemään työtä. Ihastuminen taas tapahtuu sellaista ihmistä kohtaan jonka kanssa haluaisi jakaa loppuelämän. Ei se pelkkä seksi kuitenkaan ole kenellekään niin tärkeä asia että sitä saadakseen ihastuisi sen antajaan!

        Tuli varmaan selväksi että minä rakastan miestäni. Minä en todellakaan rakasta hänen ystäviään jotka ovat käyneet luonani vieraissa, enkä todellakaan, missään tapauksessa, ole heihin ihastunut ollut koskaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö välittäisi heistä. Tietenkin välitän. Seksi on seksiä ja hyvä seksi on hyvää seksiä, mutta kumppaniksi haluan vain ja ainoastaan oman mieheni jota rakastan hyvin syvästi. Seksikumppaniksi kelpaa sitten sopivat miehet.

        Todellakin etsimme sopivia miehiä jotka tykkäävät hyvästä seksistä. Kemiat toimii kaikilla toisiaan kohtaan silloin jatkokkin onnistuu ystävinä. Ihastus kuten sanoit kohdistuu mieheen seksin kautta, moni käy hierojalla ihastuu hierontaan.


    • Anonyymi

      miehelle ensin vierasta miestä sisään

    • Anonyymi

      Itselläni vaimo kiihoittuu valtavasti kun menemme kolmestaan vieraan kanssa sänkyyn ja hieromme, nuolemme ja suukottelemme vaimoa. Kun vaimo alkaa olla aivan tuskissan kiimassa, niin avaan pelin työntymällä sisään. Hiljjaa kiusotellen työnnellessä edestä päin ja kuiskiessa vaimon korvaan että saat kohta vierasta, saat kohta isoa. niin vaimo alkaa värisemän. Silloin vetäytyy ulos ja pyytää vieraan työntymään sisälle, orkku on taattu vaimolle alle kahden minuutin. Mahtavaa on kun itse otan vieraan kalusta ja ohjaaan vaimon sisälle. Yleensä naidaan pitkän kaavan mukaan, eli miehen vaihto kun spermat on tulossa. Yleensä vaimo kestää 2-4 tuntia kun liukkarin kanssa panemma ja loppu huipennukseksi spermojen paneminen sisälle.

      • Anonyymi

        Meillä ei läheskään noin pitkään naida kun vieras mukana, mutta muuten aika saman suuntaista on touhut. Naidaan vaimoa vuorotellen apumiehen kanssa ja vaihdetaan aina kun jommalta kummalta on lasti lähtemäisillään. Lopuksi lauetaan vuorotellen vaimon sisään niin että molempien lastit pysyy kaikki sisällä. Vaimoa ja meitä miehiä myös kiihottaa valtavasti ajatus että on kahden miehen spermat sekaisin pillussa.


    • Anonyymi

      Miehet ovat saaneet riisua minut ja yleensä vieraamme tutkii minua katseella ja sormilla.
      Tutustuttuaan vartalooni katseella ja kosketellen ovat nuolleet pillua mieheni imiessä rintojani kunnes pyydän jompaa kumpaa panemaan.
      Vieraskoreana mieheni antaa vieraan panna ensin yhtä kertaa lukuun ottamatta.
      Silläkin kerralla vieras kieltäsi päälläni hieroen kullia pilluvaossa ilman että sai kullia erittäin kiimaiseen märkään pilluun ennen kuin kulli leopardi.
      Mieheni pani minua vieraan äsitellen rintojani.
      Kun oltiin pantu mies sanoi olevansa niin humalassa ettei kulli seisonut.
      Hän kysyi mieheltäni jos hän saisi panna minua seuraavana päivänä mieheni ollessa töissä.
      Mieheni antoi hänelle luvan jos vaimo suostuu ja tottakai suostuin kun mieheni antoi luvan ja edellisenä iltana toimme hänet panemaan minua.
      Krapulassa hänellä seisoi melkein koko ajan ja pani melkein jatkuvasti.
      Olimme vielä sängyssä kun mieheni tuli kotiin.
      Olin todella pyörryksiin nussittu onnellinen nainen.
      Sain nukkua muutaman tunnin kunnes kaksi miestä tuli kimpassa panemaan ja silloin sai vieras aloittaa ja mieheni heti liukkaille ja vuorotellen panivat.

    • Anonyymi

      Meillä on sellainen tapa, että teen aluksi yksin lähempää tuttavuutta kolmannen pyörämme kanssa. Oma mies touhuilee sen aikaa omiaan ja liittyy vasta toiseen kierrokseen.
      Hän on yleensä kuulolla ja tietoinen siitä, kuinka tuttavuuden luominen etenee. Kun sitten tulemme ensimmäisen aktin jälkeen, hän sanoo, että näyttää rouvalla olevan omenainen olo, kun on posket noin punaiset ja siemenet sisässä. Sanon, että totta joka sana, mutta hae paperia, että voin pyyhkiä nopeasti spermat pois valumasta.😂😁❤️

    • Anonyymi

      Vai vieras kieltäsi päälläsi ja sitten kulli olikin leopardi? Menehän nyt Samu nukkumaan, ette äiti yllätä sinua kielletyllä sivulla.

      • Anonyymi

        Sinähän tyhmä ja kokematon ja varsinkin yksinäinen olet kun et ymmärrä että puhelimesta lähetettyyn viestiin on lipsahtanut ennakoivan tekstinsyötön takia virheitä. Jos sinulla olisi sosiaalista elämää, ymmärtäisit sekä sen mistä virheet johtuvat että mitä nainen yritti sanoa.

        Mutta suomennetaan nyt tällä kertaa sinulle yksinäiselle runkkarille että pääset vetelemään käteen.

        "Silläkin kerralla vieras kiehnäsi päälläni hieroen kullia pilluvaossa ilman että sai kullia erittäin kiimaiseen märkään pilluun ennen kuin kulli lerpahti.
        Mieheni pani minua vieraan käsitellessä rintojani."

        Hommaa homo ystäviä, niin ymmärrät mistä puhutaan!


    • Anonyymi

      Oltiin mökillä minä ja en kaverit, mieslähti aamusta kalalle miehet oli vielä humalassa tulivat sänkyyn ja viereen sanoivat että mieheni oli sanonut naikaa kunnolla, epäilin miehiä sanoin ei voi olla totta miehillä oli jo juomaa lasissa otin vähän kun tyrkyttivät alkoivat hyväillä yritin estellä kun karkeat sormet meni väkisin pilluun alkoi tuntua 49v naisella hyvältä, kun rinnat sai imua se oli menoa imin kaluja ja annoin naida ainakin kahdesti olin kummallekkin pantavana vieras kalu sai huutamaan tunne oli että lisää lisää. Miehet kävi pesulla ja lähtivät kalaan.
      Kävin pesulla ja mieheni tuli kalalta kysyin ethän sanonut miehille mitään kun yrittivät hyväillä. Mieheni sano en todellakaan oliko ne sikamaisia sanoin ei kehuivat kyllä kovasti mieheni hyväili rintoja kuiskas sinä olet niin seksikäs ei ihme että kehuivat, yöpuku nousi tuli takaa pöytää vasten kuiskas olet kiimanen tais haluttaa sanoin sinua haluan muistelin aamua kun olin huorana pillu valui huusin ja kiljuin himosta kun tunsin pitkät ruiskaukset vapisin pitkään.
      Mieheni lähti uudelleen kalaan on kuulema hyvä syönti vene lähti näin miesten tulevan, olin yöpaidassa kun tulivat, meni hetki olin taas pantavana imin kaluja kovaksi ja sain taas vierasta toista kertaa kun panivat oli taas tunnwe pankaa.
      Miehet lähti illalla, jäin kaksistaan olin koko ajan halukas kävelin yöpuku päällä, lopulta mieheni veti sohvalle imin kalua innokkaana sanoi taisi vieraat kiihottaa nuolin kalua ja sanoin niin taisi käydä olin kontallaan pillu turvoksissa pyysin tule olin kontallaan kun sain sisään ulisin koko ajan ja muistelin miehiä.

      Sain viestin viikkojen päästä tuletko hotellille, mietin tunteja ja vastasin tulen.
      Nolotti kävellä kadulla laitoin liian ohuen paidan nännit oli kovana koko ajan kun kävelin hotellille, juotiin parit oluet alhaalla, kun päästiin huoneeseen olin heti hyväiltävänä nyt imin ilman estoja olinhan tullut naitavaksi omin ehdoin, sain saman tunteen kuin mökillä rakasteltiin siivosti nauttien, aamulla kun lähdin kävellessä tuntui koko ajan iso pillu kiihotti kävellä turpea pillu haaroissa, oli ihana olo tiesin haluan kokea tämän aina joskus, mieheni saa illalla pillua kun tulee takaisin kotiin.

    • Anonyymi

      Aina vieraan spermat paljaalla vaimon pilluun

    • Anonyymi

      Vieras saa aina panna ensin.

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe