Hiilidioksidi päästlt

Anonyymi

Suomesta lennetään turismi tarkoituksessa ulkomaille 6,1 miljoonaa kertaa vuodessa. Lennoista muodostuu hiilidioksipäästöjä enemmän kuin autoilusta Suomessa vuodessa. Autoilu on välttämättömyys. Turismi hupi. Pitäisikö tehdä tällaisesta matkailusta verotuksella kannattamatonta.

5

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta, ja muuta ilman. Merkillistä että nykyaikana ei osata elää vailla noita jokavuotisia ulkomaanmatkoja, joita täytyy suorittaa useampi vuodessa. Ihan vain huvikseen. Siellä sitten kuvataan täresivin käsin omakuvia itsestä, joissa joitain luontokohteita taustalla. Ylimeikattuja nuoria, samoja käpysiä vanhoja ämmiä ja äijiä. Hei, mä oon nyt täällä! Ai kun mahtavaa, ketä oikeasti kiinnostaa? Ulkomaanmatkailu olisi kiellettävä silloin kun sitä tehdään huvikseen, ja eritoten silloin kun haetaan viinaa ja nuuskaa.

• Anonyymi

Aloittajalla on nyt niin vankkaa dataa, että hän tietenkin laittaa myös lähteet näytille.

• Anonyymi

Finairin päästölaskurilla voit laskea kuinka paljon tulee päästöjä. Tein pienen laskelman: Kolmi henkinen perhe käy lomalla Phuketissa. laskurin mukaan erestakaisen reissun päästöt henkilöä kohden ovat 1086,68 kg. sen kertoo kolmella saa luvuksi 3260,04kg hiilidioksidia. oletetaan, että auto vie dieseliä 6l/100km. Tuo yhden reissun päästömäärällä ajaa noin 20000km. Mikäli epäilet voit suorittaa tarkistuslaskennan. Litrasta dieseliä tulee n. 2,7kg hiilidioksidia. Noin yksinkertaista tuon laskelman tekeminen on. Netistä löytyy kaikki laskelmaan tarvittavat tiedot.

• Anonyymi

pitäis

• Anonyymi

Kyllä kaikki turismi, eli joutavanpäiväinen matkustelu, mitä ei suoriteta joko jalkapatikassa tai polkupyörällä, tulisi ankarasti kieltää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106