Suomessa on liian lievät tuomiot

Anonyymi

Päivittäin lehdissä on inhottavia kiduttaen tapahtuneita murhia. Nyt juuri kerrotaan nuoren vammaisen murhasta ja Kalajoella tapahtuneesta iäkkään naisen murhasta.

Suomessa rikolliset pääsevät aivan liian pienillä tuomioilla. Raa asta murhasta pitäisi saada ainakin 25 vuotta vankeutta tekijän iästä riippumatta.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekijäthän ovat ainoastaan välikappaleita.
      Yhteiskunnalliset olosuhteet ovat varsinaisia aiheuttajia.
      Syrjäytyneisyys, köyhyys, lapsena liian vähän leluja, porvarin lapsella parempi älykännykkä jne. Tuota taustaa vasten ei ole ihme, että joiltakin horjuu mielenterveys ja olosuhteiden uhrit sortuvat laittomuuksiin joihin he eivät varsinaisesti ole syyllisiä.

• Anonyymi

Demlat hyysäävät rikollisia
      Googlaa
      mikä on demla homma

• Anonyymi

Nirri poes ! Kyllä mie voisin giljotiinin nyöristä nykäistä !

Bödeln

• Anonyymi

Miksi juuri iäkkäimmät rakastavat vatvoa kaikkein kamalimpia juttuja ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Iina Kuustonen ja Mikko Leppilampi "häähumussa", Mikko-isä kuittaa viiltävästi: "Totaalinen..."

Iina Kuustonen on heittänyt hulvattoman idean Instagramissa. Tällä porukalla on kyllä sarkasmi hallussa! https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuusto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      5297
    2. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      60
      3018
    3. Sohvaperunat starttaa! Tiesitkö tämän uusista perunoista? Kaksi ystäväpariskuntaa tulee pohjoisesta!

Sohvaperunoiden uudet jaksot starttaavat ja tässä ovat uudet (ja vanhat) perunat! Löytyykö suosikkeja tai keitä olisit halunnut mukaan? https://www.su
      Sohvaperunat
      28
      2381
    4. Poliisioperaatio kansanedustajan kotona

Riikka Slunga-Poutsalon poika säilytti kovia huumeita ja myyntivälineitä äitinsä asunnossa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a23dec18-05ef-4ab2-b
      Maailman menoa
      297
      1525
    5. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1352
    6. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      67
      1017
    7. Upeaa Sofia jaStefan

Uusi Upea Esoanjan villa .ehkäpä jo jouluksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      960
    8. Olen vähän kahden vaiheilla

Odottaisinko vielä jos meistä tulee jotain. Vai tekisinkö toisenlaisen ratkaisun ja keskittyisin hetkeksi siihen. Ei sekään meitä täysin poissulkisi.
      Ikävä
      78
      937
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Kertokaas mistä voi huomata miehen kiinnostuksen tai oikeastaan ihastumisen? 🥰 Millä tavoin eroaa jos olet vaikka ujompi mies? Miten käyttäydyt kahde
      Ihastuminen
      43
      911
    Aihe