Minulla on nyt suolivaivat jatkuneet monta vuotta. Oireisiin kuuluu karmealla paineella äkkiarvaamatta tuleva ripulipaska ja pieru. Tulee joka päivä monta kertaa, ja se kuuluu ja haisee!
En ole käynyt lääkärissä, mutta epäilen näiden oireiden johtuvan älykkyyden osa-alueesta. Syy on siis ”psyykkinen”
Kärsiikö muut? Saataisiinko tästä jaettua kokemuksia?
Älykkyydestä johtuva ripuli.
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä oli varmasti provo. Mutta et ole mitenkään väärillä jäljillä. Suolistossa on valtava määrä hermokudosta. Suoliston ja aivojen toiminta eivät ole ollenkaan niin kaukana toisistaan kuin monet äkkiseltään kuvittelevat.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole kaukana toisistaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole kaukana toisistaan!
Minulla on toimimattomat aivot, mutta perä toimii vaikka ei ole tarpeen.
Onko älykkyyteni asetettu tällä tavoin HAISEVA pERSE!
Onko tauti jo serverivaiheessa.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on toimimattomat aivot, mutta perä toimii vaikka ei ole tarpeen.
Onko älykkyyteni asetettu tällä tavoin HAISEVA pERSE!
Onko tauti jo serverivaiheessa.?Onko kakarat jo syyslomalla koulusta, ens viikolla vasta alkaa lomat, lintsaatko. Häh??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem452811HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat192059- 211738
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k311297Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3701279- 651232
- 501000
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20959- 45863
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo63852