varoitus totisillle, älä avaa tätä

taikanainen

Koska kyseessä on puhtaasti hömppäavaus :))

Hassuna horoskooppifriikkinä päätin uskaltautua kyselemään mikä on kenenkin merkki :)
en lehtien päiväennustuksiin usko eikä niissä vuoden ennusteissakaan liene mitään muutakuin mielikuvitusta. Sensijaan nuo eri merkkien keskinäiset aaltopituudet, niissä on jotain...

Merkit jaotellaan vielä erilaisiin elementteihin, tosin jaoitteluita on monia erilaisia,mutta tämä joka itseäni viehättää on seuraava:

oinas,leijona,jousimies= tuli

härkä,neitsyt,kauris=maa

kaksoset,vaaka,vesimies=ilma

rapu,skorpioni,kalat=vesi

Itse leikittelen ajatuksella miten esim vesi ja tuli sopisivat, mitä tapahtuu kun tuli ja ilma kohtaavat, entäs vesi ja ilma.. yms

Näissä omissa elementeissä on jotain mikä kertoo meistä, olemmenko jalat maassa maaihmisiä, vai pää pilvissä ilmaihmisiä, kenties räiskyviä tulia tai voimakkaita vesiä.

Voinen tässä rohkaisuksi aloittaa keromalla olevani itse vaaka, ikuinen tasapainoilija ja pää pilvissä kulkija :)

152

6175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

juttuja kuitenkin.
      Mä olen kalat.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille merkeille.

• taikanainen

Sinulle. Oletko koskaan huomannut itsestäsi että saattaisit joskus olla peilityyni kuin liikumaton vesi, mutta jos jotain tapahtuu, lähdet liikkeelle valtavalla voimalla :))

• n52
        taikanainen kirjoitti:

Sinulle. Oletko koskaan huomannut itsestäsi että saattaisit joskus olla peilityyni kuin liikumaton vesi, mutta jos jotain tapahtuu, lähdet liikkeelle valtavalla voimalla :))

oppinut jotain fisuista....=)

Oletkos itse huomannut pidetteleväsi joskus liikaa....=)

• taikanainen
        n52 kirjoitti:

oppinut jotain fisuista....=)

Oletkos itse huomannut pidetteleväsi joskus liikaa....=)

osaa pidätellä :)
        ilma vaan on sellainen leijuja, mutta toisaalta, onhan niitä trombejakin...

• n52
        taikanainen kirjoitti:

osaa pidätellä :)
        ilma vaan on sellainen leijuja, mutta toisaalta, onhan niitä trombejakin...

oikeassa koska oikeudenmukaisuus on yksi merkkisi ansioista...=)

• sinih52

kuka uskoo mihinkin minä uskon ennustuksiin horoskooppeihin ym..hömppään....))) ne kiehtoo niissä on jotain. olen neitsyt..
      kiinalaisessa lohikäärme

• taikanainen

että täällä on muitakin hömppään uskovia :)
        Ovat ne ainkin harmitonta ajanvietettä, ajattelin tuossa vähän myöhemmin laittaa erään ennustuksen tähän, sellaisen leikkimielisen.

Sä olet sitten se jalatmaassa ihminen, ja järjestyksen pitäjä, tuntuuko tutulta :)

• sinih52
        taikanainen kirjoitti:

että täällä on muitakin hömppään uskovia :)
        Ovat ne ainkin harmitonta ajanvietettä, ajattelin tuossa vähän myöhemmin laittaa erään ennustuksen tähän, sellaisen leikkimielisen.

Sä olet sitten se jalatmaassa ihminen, ja järjestyksen pitäjä, tuntuuko tutulta :)

hyvinkin tutulta.. aivan harmitonta ajanvietettä totta puhut..laita leikkipystyyn kiva juttu.

• vaille 54

entinen mieheni oli kalat ja vesi sammutti tuleni, ennenkuin ehti syttyäkään. Nykyinen on vaaka ja ilmaahan tuli tarvitsee, mutta sai sitä liikaa ja sammui kuin saunalamppu reilut 25v. yht. matkaa.

• sinih52

kumppani jousimies eli tuli on niellyt maan..

• taikanainen

no liika on aina liikaa :)
        Sä olet kait räiskyvä ihminen?

Ikävä kuulla jos roihu sammunut, kuitenkin jatkatte taivallusta?

• vaille 54
        taikanainen kirjoitti:

no liika on aina liikaa :)
        Sä olet kait räiskyvä ihminen?

Ikävä kuulla jos roihu sammunut, kuitenkin jatkatte taivallusta?

räiskyvä olin (olen) melkein kuusipuuta palamassa ja kipunat sen mukaiset. Vaan kyllä sen vesi voi hiivuttaa ja lopulta sammuu kokonaan. Nyyh mukavaa oli niinkauan kuin kesti.Taivallus jatkuu!?!? Tyhjää, Sylissä ja sielussa.

• vaille 54
        vaille 54 kirjoitti:

räiskyvä olin (olen) melkein kuusipuuta palamassa ja kipunat sen mukaiset. Vaan kyllä sen vesi voi hiivuttaa ja lopulta sammuu kokonaan. Nyyh mukavaa oli niinkauan kuin kesti.Taivallus jatkuu!?!? Tyhjää, Sylissä ja sielussa.

tietenkin täytyi kirjoittaa tuosta nykyajasta. kaikki on kuten jo kerroin vaan tuleni sammutti liika ilma, viimaako lie ollut, vaan sammumaan sai, nyyh kuiteskin.

• Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

tietenkin täytyi kirjoittaa tuosta nykyajasta. kaikki on kuten jo kerroin vaan tuleni sammutti liika ilma, viimaako lie ollut, vaan sammumaan sai, nyyh kuiteskin.

nyyskyjä sielä?

• 50++
        sinih52 kirjoitti:

kumppani jousimies eli tuli on niellyt maan..

Olen neitsyt. Ei onnistu tulimiehen kanssa.

• sinih52
        50++ kirjoitti:

Olen neitsyt. Ei onnistu tulimiehen kanssa.

ompa toiminut 35v...

• SuNdae ejk

Ihanaa hömppää, meitsi on rapu ja kultani on vaaka, joten vesi ja ilma kohtaavat hmmm..ihan huipusti! :)))

• taikanainen

se tuo veden ja ilman kohtaaminen..siinä on jotain. Välillä tyyntä, mutta annas olla kun alkaa tuulemaan, hyvässä ja pahassa..:)

• SuNdae ejk
        taikanainen kirjoitti:

se tuo veden ja ilman kohtaaminen..siinä on jotain. Välillä tyyntä, mutta annas olla kun alkaa tuulemaan, hyvässä ja pahassa..:)

niin on jotain.. odotan ihmeissäni, millaista on kun joskus saamme riidan aikaiseksi!? Exmies on oinas ja kyllä se tuli sammutti veden..nyt ilma nostaa sellaisiin korkeuksiin että...HUH! :)

• taikanainen
        SuNdae ejk kirjoitti:

niin on jotain.. odotan ihmeissäni, millaista on kun joskus saamme riidan aikaiseksi!? Exmies on oinas ja kyllä se tuli sammutti veden..nyt ilma nostaa sellaisiin korkeuksiin että...HUH! :)

aiheellista laittaa pienet painot nilkkoihin :))

Siis, voihan se tulikin sammuttaa veden*miettii*...ääh..tai siis kuivattaa, tympäännyttää..

• SuNday ejk
        taikanainen kirjoitti:

aiheellista laittaa pienet painot nilkkoihin :))

Siis, voihan se tulikin sammuttaa veden*miettii*...ääh..tai siis kuivattaa, tympäännyttää..

mitään painoja, eiköhän se aika palauta maan pinnalle. Hitsin vitski, minähän hassusti kirjoitin, siis eihän tuli sammuta vettä, vaan kuivattaa tosiaankin.. vai teinköhän minä sitten niin tulelle, että sammutin sen ja siksi kaikki meni pieleen?

• plunger

Ja täyttä hömppä. Hulluja nuo horoskooppi-ihmiset.

Elementit! Minä jousimies, ja kun vaimoni oli kala, ei meidän välille mitään olisi voinut tulla, niinkö? (En tiennyt hänen olevan kala, keksin sen vasta myöhemmin kun näin horoskooppi-merkkien syntymäajat.)

Ei mitään järkeä, herkkäuskoisen huijausta

Jos järjestetään mielenosoitus että horoskoopit kielletään, kertokaa! Minä tulen julisteen kanssa.

• taikanainen

plunger :) Et voinut vastustaa avaamista...

Olis muuten kannattanut ottaa selvää tuosta horoskooppiasiasta aikoinaan. Kyllähän se pakkaa tulen ja veden yhdistelmä olemaan vähän huterallla pohjalla...

Näin hulluna ihmisenä tietysti kuvittelisin ettei mokomaa mielenosoitusta järjestetä ikinä.Ja jos järjestetään, niin saanen kuitenkin tehädä julisteenne, jossa lukisi: vastustan tätä vastustusta :)

• plunger
        taikanainen kirjoitti:

plunger :) Et voinut vastustaa avaamista...

Olis muuten kannattanut ottaa selvää tuosta horoskooppiasiasta aikoinaan. Kyllähän se pakkaa tulen ja veden yhdistelmä olemaan vähän huterallla pohjalla...

Näin hulluna ihmisenä tietysti kuvittelisin ettei mokomaa mielenosoitusta järjestetä ikinä.Ja jos järjestetään, niin saanen kuitenkin tehädä julisteenne, jossa lukisi: vastustan tätä vastustusta :)

Ei se suhde ollut huteralla pohjalla siksi että olimme eri aikaan vuodesta syntynyt. Meidän ainoa ongelma oli kielikynnys. Se tuli päivä päivältä matalammaksi, mutta oli aina jotain hankala selvittää.

Sinulle vastustajalle: Minä teen sitten suuren banderollin että VASTUSTAN.

• taikanainen
        plunger kirjoitti:

Ei se suhde ollut huteralla pohjalla siksi että olimme eri aikaan vuodesta syntynyt. Meidän ainoa ongelma oli kielikynnys. Se tuli päivä päivältä matalammaksi, mutta oli aina jotain hankala selvittää.

Sinulle vastustajalle: Minä teen sitten suuren banderollin että VASTUSTAN.

jos saan tiedustella, olitte siis eri kieltä puhuvia ihmisiä, oletko itse suomalainen tai oliko hän?

No, tietysti nämä huroskooppijutut on tällaista hömppää, mutta tarvinneeko elämän niin hirvittävän vakavaa olla, ainakaan aina.

• plunger
        taikanainen kirjoitti:

jos saan tiedustella, olitte siis eri kieltä puhuvia ihmisiä, oletko itse suomalainen tai oliko hän?

No, tietysti nämä huroskooppijutut on tällaista hömppää, mutta tarvinneeko elämän niin hirvittävän vakavaa olla, ainakaan aina.

Hupsutella - uskoa horoskooppiin ja että musta kissa tuo onnettomuutta tai muuta sellaista, ei saisi kukaan.

Hassutella - leikkiä sanoilla ja kuvitelmilla, ilmeillä ja toimilla, jokaisen pitää. Vakavaa elämä on ilman että sen tekee vakavaksi ja hylkää hauskat asiat.

Saat tiedustella. Yhteinen kieli oli englanti, minulla silloin vielä huono. Vielä en ollut sitä puhunut ainoana kielenä kuin yli vuoden, sanoja puuttui monta. Minä olen itse suomalainen, hän kotoisin Jamaicasta.

• taikanainen
        plunger kirjoitti:

Hupsutella - uskoa horoskooppiin ja että musta kissa tuo onnettomuutta tai muuta sellaista, ei saisi kukaan.

Hassutella - leikkiä sanoilla ja kuvitelmilla, ilmeillä ja toimilla, jokaisen pitää. Vakavaa elämä on ilman että sen tekee vakavaksi ja hylkää hauskat asiat.

Saat tiedustella. Yhteinen kieli oli englanti, minulla silloin vielä huono. Vielä en ollut sitä puhunut ainoana kielenä kuin yli vuoden, sanoja puuttui monta. Minä olen itse suomalainen, hän kotoisin Jamaicasta.

sinun mielipiteesi, mitä saisi ja mitä ei saisi. Ihan tosissani en usko että kukaan tämän ikäinen ihminen noita horoskooppeja ja siihen liittyvää ottaa, avaukseeni laitoin varoituksen juuri siitä syystä, ettei tulisi kinaa tällaisten juttujen "oikeudellisuudesta" :(

olen pahoillani tuosta liittosi kaatumisesta kielen vaikeuksiin.

• plunger
        taikanainen kirjoitti:

sinun mielipiteesi, mitä saisi ja mitä ei saisi. Ihan tosissani en usko että kukaan tämän ikäinen ihminen noita horoskooppeja ja siihen liittyvää ottaa, avaukseeni laitoin varoituksen juuri siitä syystä, ettei tulisi kinaa tällaisten juttujen "oikeudellisuudesta" :(

olen pahoillani tuosta liittosi kaatumisesta kielen vaikeuksiin.

Taikanainen,
        Minä olen pahoillani, että TAAS olen sanoilla antanut väärän käsityksen. Meidän suhde EI KAATUNUT, sitä häiritsi kielikynnys, mutta suhde se eli ja kukoisti ja kukoistaisi yhä jos hän ei olisi joutunut onnettomuuteen ja ... kuollut.
        Kirjoitin sen nyt! Tavallisesti vältän ja puhun vain pois menosta.

• taikanainen**
        plunger kirjoitti:

Taikanainen,
        Minä olen pahoillani, että TAAS olen sanoilla antanut väärän käsityksen. Meidän suhde EI KAATUNUT, sitä häiritsi kielikynnys, mutta suhde se eli ja kukoisti ja kukoistaisi yhä jos hän ei olisi joutunut onnettomuuteen ja ... kuollut.

pahoillani, osanottoni.

• ils
        plunger kirjoitti:

Taikanainen,

kyllä kuollut onki kylmä sana pois meno on vähän pehmeämpi , varsinkin kun hän elää muistoissa lämpimänä, ainakin minulla.

• plunger
        ils kirjoitti:

kyllä kuollut onki kylmä sana pois meno on vähän pehmeämpi , varsinkin kun hän elää muistoissa lämpimänä, ainakin minulla.

Se on tosi, kun sanoo että ihminen on kuollut, se sanan paino laskee ja päättyy kolkosti, seinään kolahtaen. Siinä on liian lopullinen maku.

Kun sanoo, että meni/lähti pois, se todella kuvaa että ruumis on poissa mutta muisto elää ja voi kuvitella vielä äänen ja olemuksen ja kosketuksen.

Jos on menettänyt liian monta, yhtäkään ei halua menettää 'kuollut' sanan alle.

• ykstypy

Leijona. Voi, voi kun tämä tuli sais ilmaa, niin rakkaushan siinä alkais roihuamaan. :=)))

• sinih52

kiva kun tulit...

• ykstypy
        sinih52 kirjoitti:

kiva kun tulit...

mä tulin vaan nyt käymään, en ehdi tässä kauaa olemaan, mutta palaan tuossa kuuden aikaan asiaan.
        Silloin on enemmän aikaa lörpötellä :=))))

• taikanainen

alat katselemaan noita kolmea merkkiä :vesimies, vaaka tai kaksonen. Ja se on siinä.
        Leijona on muuten huumori-ihmisiä :))

• ykstypy
        taikanainen kirjoitti:

alat katselemaan noita kolmea merkkiä :vesimies, vaaka tai kaksonen. Ja se on siinä.
        Leijona on muuten huumori-ihmisiä :))

Mulla se vesimies jo kotona onkin :=)))
        Mutta ainahan voi tulla uusia. Vaihteeks vois kokeilla vaakaa tai kaksostakin :=)))

• Vesimies
        ykstypy kirjoitti:

Mulla se vesimies jo kotona onkin :=)))
        Mutta ainahan voi tulla uusia. Vaihteeks vois kokeilla vaakaa tai kaksostakin :=)))

!!!!!!!!!!!!!!

• ykstypy
        Vesimies kirjoitti:

!!!!!!!!!!!!!!

Vesimiestä en enää huoli. Se on jo kokeiltu :=))

• Vesimies
        ykstypy kirjoitti:

Vesimiestä en enää huoli. Se on jo kokeiltu :=))

pahasti sanottu!!!! Nyyh!!!!

• Olen kauris,vaimo neitsyt.30-v ylöspäin menoa.

• taikanainen

maanläheistä :) Teilläpäs pitkä liitto ja tähän mennessä, hienoa!

• ykstypy

paremmaks. Minulla ja tällä vesimiehelläni tulee kesäkuussa avioliittoa 33v. täyteen :=)))))

• ykstypy kirjoitti:

paremmaks. Minulla ja tällä vesimiehelläni tulee kesäkuussa avioliittoa 33v. täyteen :=)))))

ollaankin vastanaineet;))

• ykstypy
        emw34 kirjoitti:

ollaankin vastanaineet;))

toissapäivänä viimeks :=))))

• ykstypy kirjoitti:

toissapäivänä viimeks :=))))

sitäkö.
        On se mukavaa,kun kaikki ei ole kallista niinkuin DNA-mainoksessa.
        Eikä liittoa tarvi vaihtaa?

• ykstypy
        emw34 kirjoitti:

sitäkö.
        On se mukavaa,kun kaikki ei ole kallista niinkuin DNA-mainoksessa.
        Eikä liittoa tarvi vaihtaa?

sen olen oppinut, että koskaan ei saa sanoa ei koskaan. Tiedä vaikka joku päivä kävelee uusi rakkaus vastaan :=)))

• Kakku

olen mä ja ukko on jousimies. Mites ne sopii yhteen?

• taikanainen

ne saavat aikaan kunnon roihun .... tuli tarvitsee ilmaa elääkseen, ja ilma lämpenee tulesta..Hyvin pitäis pärjätä. Tosin, kun tulee riitaa niin paloarpia saattaa jäädä..

• Kakku

Kiva lukea ja aika pitkälti paikkansapitävää meidän kohdalla. Vaikka horoskoopista vain on kyse, niin jollain tapaa sitä hiukan uskookin. Ainakin minä.

• nainen56

Olen kalat ja mieheni on oinas.
      Olemme molemmat herkkiä, mutta pohjimmiltamme hyvin vahvoja ihmisiä.

• taikanainen

kalat lienee herkimpiä merkkejä, oinas on tulisempi, mutta tottahan toki jokaisella ihmisellä on omat perimänsä, jotka lopulta ratkaisevat luonneasioita.
        Teidän tapauksessanne ilmeisesti sekä vettä että tulta käytetään rakentavasti toisiinsa nähden :)

• T.R.maalari.N

Jokinen skorpioni minä vesimies.
      ... elämää vesilasimyrskyistä tsunameihin..
      Upeita matkoja, pullein purjein.
      Symbioottinen suhde, ei olisi toista ilman toista.
      H2O
      JEEEEEEEE!

• jokinen

Vaahtokylpy.netissä oli tarinaa sinusta minulle. Bingofiilis:)

"Mihin ihmeen soppaan olet nyt lusikkasi työntänyt. Sitä tulet tuskin koskaan saamaan selville, sillä Vesimiesnainen elää täysin omassa maailmassaan ja omilla säännöillään. Hän on omalla tavallaan vesimiehenajan sanansaattaja, joka omistautuu välttämättömien muutosten ja uudistusten toteuttamiseen yhteiskunnasssa henkilökohtaisen elämänsä kautta. Erilaisuudessan ja riippumattomuuden tarpeessaan hän on yksi kiehtovimmista eläinradan merkeistä. Monet miehet haaveilevat hänestä, mutta vain harvoilla on rohkeutta lähteä kokeilemaan kepillä jäätä. Hän ei vahingossakaan erehdy rohkaisemaan sanoilla tai ilmeillä miespuolista ihailijaansa tämän lähestymisyrityksissä, mikä saa valtaosan miehistä jo etsimään peruutusvaihdetta...
        ...
        ...Hän laatii itse omat, omituiset, tavallisesta poikkeavat sääntönsä elämälle ja on valmis ymmärtämään, että sinä teet samoin. Elämä hänen kanssaan on parhaimmillaan jatkuvaa seikkailua, sillä mikään ei tule pysymään paikallaan. Nauti seikkailusta ja jännityksestä yrittämättä vangita häntä pulloon koristamaan kirjahyllyäsi, sillä sellaista pulloa ei ole vielä keksitty, jossa hän pysyisi. Toivotan sinulle jännittävää taivalta hänen kanssaan."

"Kiitos", sanoo jokinen.

• T.R.maalari.N
        jokinen kirjoitti:

Vaahtokylpy.netissä oli tarinaa sinusta minulle. Bingofiilis:)

"Mihin ihmeen soppaan olet nyt lusikkasi työntänyt. Sitä tulet tuskin koskaan saamaan selville, sillä Vesimiesnainen elää täysin omassa maailmassaan ja omilla säännöillään. Hän on omalla tavallaan vesimiehenajan sanansaattaja, joka omistautuu välttämättömien muutosten ja uudistusten toteuttamiseen yhteiskunnasssa henkilökohtaisen elämänsä kautta. Erilaisuudessan ja riippumattomuuden tarpeessaan hän on yksi kiehtovimmista eläinradan merkeistä. Monet miehet haaveilevat hänestä, mutta vain harvoilla on rohkeutta lähteä kokeilemaan kepillä jäätä. Hän ei vahingossakaan erehdy rohkaisemaan sanoilla tai ilmeillä miespuolista ihailijaansa tämän lähestymisyrityksissä, mikä saa valtaosan miehistä jo etsimään peruutusvaihdetta...
        ...
        ...Hän laatii itse omat, omituiset, tavallisesta poikkeavat sääntönsä elämälle ja on valmis ymmärtämään, että sinä teet samoin. Elämä hänen kanssaan on parhaimmillaan jatkuvaa seikkailua, sillä mikään ei tule pysymään paikallaan. Nauti seikkailusta ja jännityksestä yrittämättä vangita häntä pulloon koristamaan kirjahyllyäsi, sillä sellaista pulloa ei ole vielä keksitty, jossa hän pysyisi. Toivotan sinulle jännittävää taivalta hänen kanssaan."

"Kiitos", sanoo jokinen.

yhdistyy ilma ja vesi....;))

... rakastan sinua.

- vähän naurattaa, sen kirjoittaminen täällä;))
        auu... sanomisen nautintoa, hmm...
        ollaan aikamoisia penikoita välillä jokinen;)))

• taikanainen

on minuakin askarruttanut ilmana :) Hienoa kuulla että noin menee...

Muuten, sinusta olin lähes varma että olet joko vesimies tai kaksonen, ilmanmerkki kuitenkin.

• asiamiesSoranen

Siis rehti, reilu, rehellinen ynnä
      kiva, mukava ja muutenkin hauska.
      Tuli viittaa tietysti lauseeseen: "Näin, tulin ja voitin"

• taikanainen

Suosituksia näkyy olevan vino pino :)
        tulinen kaveri, joka kaipaa vain hiukan ilmaa kun jo roihahtaa. Veden kanssa voi ilmetä ongelmia, jos vesi on voimakastahtoinen..

Oinashan on..tunnetusti, aina oikeassa.........omasta mielestään :)

• Rudi

Skorppari oon. Ja pistelen tarvittaessa. Poskeen ja vähän muuallekin :)

• taikanainen

Piikikäs ja myrkyllinen :))
        Onko myrkyn laatu huumaavaa vaiko peräti tappavaa... Mä voisin puhaltaa veteen oikein tolokun aaltoja :))

• ..retostellaan...pitäköhän minunkin tänne jo alkaa kirjoittaa , kun kaffee on niin hiljainen , että omaa ääntäänkin jo säikkyy...

VesimiesNainenhan minä tietystikki olen...kuinkas muutenkaan , nousuna Jouskari ja tunteet Oinaassa joten kyllä osaan *ROIHUTAKKIN* jos niikseen tulee.

Kaikkien merkkien kanssa olen tullut toimeen..ihmisestä kokonaisuutena kait tuo oleellisin joka kiehtoo...

Ehkä ilmaelementtinä viihdyn älyllisesti kaksoisseurassa ja muidenkin vetskareiden kanssa ...mutta eroottinen lataus kyllä tuntuu tulevan noissa maamerkeissä, netsyt ja härkämiehet..hmmm...kauris vähän vaikeampi, kun yleensä ovat liian jäykkiä* siis mielipiteissään...

Jouskareihin voin ystävystyä ja leijonan kans taas tuo polarisuus on jännittävää...skorpparit ...tuota joo,,,,voi ne sytyttääkin..mutta suhteeseen en ihan ehdointahdoin hakeudu...

kalat naisystävinä...ihan jees..mutta miehinä taas liian pehmeitä minun makuuni, rapu ...sekin enemmän jollain muulla tasolla...

VesimiesNaiset ovat nääs ihan omaa luokkaansa:-)

• taikanainen

täällä on aika viihtyisää ollut, ei juurikaan muista kahvilaa enää vilkaista :)

Eh, sinussa on siis itsessäsi sekä ilma että tuli.... muista että sellainen harvinainen itsesyttymisreaktio voi kohdallasi olla mahdollinen :)

• taikanainen kirjoitti:

täällä on aika viihtyisää ollut, ei juurikaan muista kahvilaa enää vilkaista :)

Eh, sinussa on siis itsessäsi sekä ilma että tuli.... muista että sellainen harvinainen itsesyttymisreaktio voi kohdallasi olla mahdollinen :)

noita *valaistumisia* tapahtuu tuon tuostakin:-)

• taikanainen
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

noita *valaistumisia* tapahtuu tuon tuostakin:-)

taas leikkasi, oli lamppu jällleen kirkkaana :))

• taikanainen

tämän skoopin kävin nappaamassa tuolta kaffeen eräästä ketjusta, kiitos NurinperiN. Siinäpä tälle vuodelle faktaa :))

Peura (23.12.-20.1.)
      Solet yks iänikunen taivastelija, ootat saavasti vaikka tähet ja kuunki
      taihvaalta. Mitä rietasta sie siinä vielä tökötät, painu hakehman net
      sieltä jos halvat. Vai ootaksie että net joku sulle raakaa kotia?
      Justhiisa tuomonen sie olet, ootat vain että kaikki kannethan nokan
      ethen. Ei kuule onnistu. Jos jotaki halvat, tehe itte!

Vesiäijä (21.1.-19.2.)
      Kevhäälä nämät lutraajat friskaantuvat mahottomasti ja alkavak kukkimhan
      ko mettäperän ämmän kukkapenkki kesälä. Rakkauen asioissa vesimiehet
      oovak kyllä koko alkuvuen aika laila ulala. Jaa no vishin syksypuolela
      voi olla että törmäät yhtheen tyyphin, mutta ei voi sanoa varmaksi. Jos
      niin äypii, niin siinä sitä olhan. Palluuta entishen ei ole.

Silhakat (20.2.- 20.3.)
      Sie olet aina ollu ko mikäki hökäle! Haluat lappaa omia ja muittenki
      asioita siinä sivussa, oli homma sitte mikä vaineski. Koita nyt tukkia
      lärvisti, pese se vaikka saipuala. Käytäppä vaihtheeksi enerkioitasti
      vaikka raha-asioitten hoitamisheen, tuomonen persaukinen ko aina olet
      ollu.

Pässi (21.3.-20.4.)
      Pässeile tämä vuosi on mahotonta hellustamista. Niinko riivattu olet,
      ihmettelet ittekki, mikä rietas sielä päässä surraa. Kesä ko tullee,
      alat kuitenki ittekki havaittehman, että taisi olla sääski. Pässit
      nähhään tänä vuona aina niin mahottoman maireina, että oikein sivulisia
      ällöttää kattoa.

Sonni (21.4.-21.5.)
      Sie se olet aina ko persheele ammuttu karhu, jatkuvasti on nokka huulen
      päälä. Ittepäinenki olet ko mahoton. No älä nyt kuitenkhan ala
      möökymhän, kyllä sinustaki vielä jotaki tullee. Pittää vain löytää hyvä
      kouluttaja tuomosele ärmätile!

Kaksonen (22.5.-21.6.)
      Et ymmärrä sitten milhän antaa mishän asiassa perhän, aina vain vänkäät
      ja piät Ei sinua kukhan tuomosena ala vahtaahman. Josset sie lopeta
      tuota tieraamista toukokuuhun mennessä, niin paha sinut perrii
      viimeisthän syksylä.

Krapu (22.6.-23.7.)
      Sie olet mahottoman aikhaansaapa ihminen. Missä vain sie kylälä
      liikukki, niin sieltä kuuluu mahoton plutina. Sinussa sitä riittää
      enerkiaa vaikka muilekki jaettavaksi. Jos sie jotaki päätät tehä, niin
      siehän sitte tehet sen. Muista kuitenki välilä löysätäkki, johan sinua
      kaehtiva naapurikki.

Leijona (24.7.-23.8.)
      Luulet olevasti kovaki poika. Ootat että kaikki mennee aina justhin
      niinko sie itte haluat. Ylheensäkki kuljet aina nokka pystössä. Ei
      kannattais: sinun työasiat alkavakki menehmän hunningole. Jos sulla on
      ämmä tai äijä, seki kerrää kampsunsa ja häipyy kläpitten kanssa * eihän
      tuomosta mulkvistia kestä kukhan.Ala jo hyvä ihminen hillittehmän
      ittesti!

Hieho (24.8.-23.9.)
      Sie olet yhtä riethaallisena ko sonniki vuen alkupuolella. Kläpikki
      pelkäävät tuomosta pöröä ja sukulaisekki alkava päilemhän, että sinua on
      vishin sitä on pietty puutheessa juhannuksesta asti. Kessää kohen sulla
      kiirit kuitenki paranee. Voi hyvinki olla, että näkkyy sinuki pläsilä
      pikkusen ilosempi ilme, ainaki kerran.

Puntari (24.9.- 23.10.)
      No sie se olet aina yhtä tasanen, oikein sivulisiaki välilä pölättää.
      Vishin luuleva sinua joksikki tsompiksi, nulppea olet ko mahoton. Sinua
      ei hetkhauta, oliko pyhä vai arki, ko kaikki mennee sitä samaa rattaa.
      Sinun pitäis vasitenki vähän rävhäyttää. Pistäppä kunnola ranttaliksi ja
      katto sitte minkä näkösiksi muitten naamat mennee!

Skorppioni (24.10-22.11)
      Sulla piisaa vientiä: alituisheen laukot niin että ihmisekki jo
      ajattellee.Yritä nyt vähän hiastaa vauhtia, muuten makkaat raatona ennen
      kessää. Etenki niitten miespuolisten skorppioonien, joita naisleijonat
      ahistelee, kannattaa olla vähän pölkösilhän.

Jousiäijä (23.11- 22.12.)
      Sie raukka se et hoksaa, vaikka sinua viehän ko pässiä narussa.
      Hymmyilet vain ja luulet että hyvin mennee. Yksinkertanen saapii olla
      muttei pöljä! Hunteeraa nyt hyä ihminen tilannettasti! Ota kintut
      allesti ja häivy ennenko kaikki mennee persheelleen!

• sinih52

mitä hieholle sanotaan...))) täs sit nyt ollaan.. mut parempaa luvas

• n52

En ole eläessäni lukenut noin totuuteen perustuvaa ennustusta.
        Ainakin minä löydän sieltä itseni.

Tästä lähtien uskon aina kaikkiin horoskooppi juttuihin.

Ihanaa saada nauraa oikein kunnolla...=)=)=)
        Erityis kiitos lappilaisille.

• Rudi

...täällä mahdollisesti ketään leijonanaista joka haluais olla mun kans PÖLKÖSILHÄN?
        Kuullostaa perin mielenkiintoiselta, mutta ainakaan Kamasutrassa ei tästä nimenomaisesta puhuttu mitään.. Voiko muualla kuin kodassa? Siis olla? ;)

• taikanainen
        Rudi kirjoitti:

...täällä mahdollisesti ketään leijonanaista joka haluais olla mun kans PÖLKÖSILHÄN?
        Kuullostaa perin mielenkiintoiselta, mutta ainakaan Kamasutrassa ei tästä nimenomaisesta puhuttu mitään.. Voiko muualla kuin kodassa? Siis olla? ;)

en osaa tulkata noita sanoja, ei ole ihan kotimurretta...mutta mielikuvitusta kehiin, varmaan tuota voi tundran laellakin olla pölkösilhän, jos ei ole pahin hyttysaika :)

Käviskös puntari, jos ei sitä jellonaa tähän hätään löydy ;))

• Rudi
        taikanainen kirjoitti:

en osaa tulkata noita sanoja, ei ole ihan kotimurretta...mutta mielikuvitusta kehiin, varmaan tuota voi tundran laellakin olla pölkösilhän, jos ei ole pahin hyttysaika :)

Käviskös puntari, jos ei sitä jellonaa tähän hätään löydy ;))

Se kun on sillai, että noi horoskoopit ei mitään tiedä.
        Siinäkin olis pitänyt lukea että naisvaakat eikä naisleijonat. :)

Juu, tudraa kohden, taikis :))

• Jermu

onko nyt sitten hyvä??

• taikanainen

missäs se horoskooppimerkki viipyy, häh !!!

• yopollo

rapu ja kiinalaisessa metallijänis.

Mitäs niistä irtoaa?

• Jermu

vastaisin ruosteinen rapurutto...Mutta kiltistihän minun piti olla, joten taikinainen varmaan sinulle kohta vastaa.

• yopollo
        Jermu kirjoitti:

vastaisin ruosteinen rapurutto...Mutta kiltistihän minun piti olla, joten taikinainen varmaan sinulle kohta vastaa.

sekä rapujen että jänisten olevan diplomaattisia joten jään odottamaan aloittajan kommenttia.

• taikanainen

parhaimmillasi... laulatko kenties suihkussa..
        Rapu on tunteellisin kaikista merkeistä, joten kyllä siellä sinunkin kovan kuoren sisällä on ihan leppoisa ihminen :))

Tuohon kiinalaisen puolen tulkitsemisen jätän tässä väliin. Katsotaan josko niistä oma avauksensa joskus

• yopollo
        taikanainen kirjoitti:

parhaimmillasi... laulatko kenties suihkussa..
        Rapu on tunteellisin kaikista merkeistä, joten kyllä siellä sinunkin kovan kuoren sisällä on ihan leppoisa ihminen :))

Tuohon kiinalaisen puolen tulkitsemisen jätän tässä väliin. Katsotaan josko niistä oma avauksensa joskus

mutta kun pöllö ei ole varsinainen vesilintu niin enpä ole muuten opetellut uimaankaan. Merellä kyllä liikun aika lailla.

Suihkussa en laulele mutta aika usein kyllä töitä sun muita yksin puuhastellessani.

• taikanainen*
        yopollo kirjoitti:

mutta kun pöllö ei ole varsinainen vesilintu niin enpä ole muuten opetellut uimaankaan. Merellä kyllä liikun aika lailla.

Suihkussa en laulele mutta aika usein kyllä töitä sun muita yksin puuhastellessani.

uimavesi kiinnosta, niin miten on mieli sateella, nautitko sateen ropinasta mieluiten sisällä vai lähdetkö hengittämään kosteaa ilmaa ulos?

• yopollo
        taikanainen* kirjoitti:

uimavesi kiinnosta, niin miten on mieli sateella, nautitko sateen ropinasta mieluiten sisällä vai lähdetkö hengittämään kosteaa ilmaa ulos?

vanhemmiten olen tullut tulokseen että tämä maan kolkka on liian kylmä, pimeä ja sateinen. Siinä hellekesässä pari vuotta sitten oli vähän alkua, hyvin kestäisin muutaman sellaisen lisääkin.

Toki nuorempana liikuin kyllä ulkona kelissä kuin kelissä eivätkä nytkään kasvit lähde vauhtiin ilman sateita, sen verran niitä pitää ymmärtää.

• taikis

jotain tuosta kiinalaisestakin sit. Sitä en ihan hirveästi ole tutkaillut, mutta toki merkit tiedän, kiinalaisen perusteella on aika hyvä löytää ihmisen ikäkin :)

puujänikset ovat ystävällisiä, luotettavia ja vakaita, pitelevät piuhoja, osaavat nauttia elämästään.

Oma poikani on myös jänis kiinalaisessa, ja hänellä on laaja ystäväpiiri, jossa toimii sellaisena "luottomiehenä"

• yopollo
        taikis kirjoitti:

jotain tuosta kiinalaisestakin sit. Sitä en ihan hirveästi ole tutkaillut, mutta toki merkit tiedän, kiinalaisen perusteella on aika hyvä löytää ihmisen ikäkin :)

puujänikset ovat ystävällisiä, luotettavia ja vakaita, pitelevät piuhoja, osaavat nauttia elämästään.

Oma poikani on myös jänis kiinalaisessa, ja hänellä on laaja ystäväpiiri, jossa toimii sellaisena "luottomiehenä"

tämä, no, joutui vähän sekoilemaan muunlaisen tekstin kimpussa ennen illan pimenemistä.

Että ei maa eikä puu tai joku muu vaan metalli.

Tosin en ole koskaan nähnyt metallijänistä pellolla juoksemassa, vain noita nahalla päällystettyjä. Riiuus niillä kovasti menollaan nyt.

• taikanainen
        yopollo kirjoitti:

tämä, no, joutui vähän sekoilemaan muunlaisen tekstin kimpussa ennen illan pimenemistä.

Että ei maa eikä puu tai joku muu vaan metalli.

Tosin en ole koskaan nähnyt metallijänistä pellolla juoksemassa, vain noita nahalla päällystettyjä. Riiuus niillä kovasti menollaan nyt.

huomenta. Vai niin, niinpähän näkyikin ajatuskatkos tulleen luetun ja kirjoitetun välille.

No näin aamusta, metallijänis kuulostaa siltä, että jos siinä on vipu mistä vääntää vauhtia lisää, niin liike jatkuu aina vaan ;))

Se tuo kevät tekee taikojaan niin jäniksiin kuin muihinkin luontokappaleisiin, jostain syystä minäkin olen seurannut nykyjään lintuja enemmän kuin ennen :)

• taikanainen**

joutuu nyt poistumaan illaksi, kiitos kaikille tähän mennessä osallistuneille. Kiva nähdä, että löytyy iloista leikkimieltä porukasta :)
      Palaan kommentoimaan huomenissa, tuota ennustuksia lappilaisittain kannattaa tutkailla itsekenenkin :)))

• ...kyllä oli niin rutkasti valehteleva horskooppi , ettei paremmasta väliä-----

....on edelleenkin vain sanomattoman hekumallinen olo******

• sinih52

itsellesi kun aloitin näin hömppä jutun...illanjatkoja.

• taikanainen
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

...kyllä oli niin rutkasti valehteleva horskooppi , ettei paremmasta väliä-----

....on edelleenkin vain sanomattoman hekumallinen olo******

ne nuo lappalaiset on niin kieroja :)muakin tsompina pitää, vaikka olen niin eläväinen omasta mielestäni...

Kärsiikö tietustella, mistäs tuo olotila on niinkuin alkanut :))

• pikkusieppo

kertomaan, että olen sellainen "tappavan tylsä" löperö tulimerkkinen jousimies ... nouseva merkki jousimies, aurinko jousimiehessä, kuu ravussa, ja niin~pois~päin ...

Horoskooppikirjassa on jousimiehen kohdalla jonkinmoisena mottona, että ... "Ollessamme nuoria me törmäämme vaikeuksiin, ollessamme vanhoja vaikeudet törmäävät meihin."

• taikanainen

ja hauskaa kun pyrähdit täälläkin kurkistamassa :)

Hih..koskaan tuli-ihmiset eivät ole tasaisen tylsiä, hiessä on oivallusta!!

• pikkusieppo
        taikanainen kirjoitti:

ja hauskaa kun pyrähdit täälläkin kurkistamassa :)

Hih..koskaan tuli-ihmiset eivät ole tasaisen tylsiä, hiessä on oivallusta!!

hiessä se salaisuus? No... voihan sen tietysti niinkinpäin aatella, että tukalissa tilanteissa saattaa joskus syntyä hätätilaoivalluksia !:)

• taikanainen
        pikkusieppo kirjoitti:

hiessä se salaisuus? No... voihan sen tietysti niinkinpäin aatella, että tukalissa tilanteissa saattaa joskus syntyä hätätilaoivalluksia !:)

mun kirjoitusvirheeni :)))

olipa taas naurun paikka, taisit kuitenkin osata lukea oikein :)

• pikkusieppo
        taikanainen kirjoitti:

mun kirjoitusvirheeni :)))

olipa taas naurun paikka, taisit kuitenkin osata lukea oikein :)

mutta piti sitä ennen oivallusta kyllä vähän miettiä !:)

• taikanainen*
        pikkusieppo kirjoitti:

mutta piti sitä ennen oivallusta kyllä vähän miettiä !:)

ehtinyt hiki tulla miettiessä...? :))

• pikkusieppo
        taikanainen* kirjoitti:

ehtinyt hiki tulla miettiessä...? :))

mutta ei mitenkään hirvittävästi, näköjään !:)

• Olen avoin, sydämellinen oinas ja temperamenttinenkin.
      Mitäs minä nyt teen kun kaksi rapumiestä on minuun ihastunut? Mitäs siihen sanoo horoskooppiennustaja?

• tähdistäennustaja

sanoo että
        Yhteensopivuus: Rapu & Oinas

Oinasta ja rapua viehättävät toistensä täydellinen päinvastaisuus. Oinas syöksyy asioihin miettimättä mitä on tekemässä, kun tunteellinen ja herkkä rapu etenee rauhallisesti. Oinaan ylienergisyys voi häiritä rapua pahemman kerran ja oinaan aggressiivisuus voi loukata pahoin hänen tunteitaan. Oinasta ravun syvä tunteellisuus voi rauhoittaa ja viehättää, mutta hänen on vaikea ymmärtää ravun alati muuttuvia mielialoja. Tullakseen toimeen molempien täytyy kuunnella toisiaan ja yrittää ymmärtää, että lähtökohdat ajattelulle ja toiminnalle ovat aivan erilaiset.

Rapu arvostaa kotia ja läheisyyttä oinaksen hakeutuessa aina uusiin taistoihin. Parisuhteessa oinas suhtautuu rapuun suojelevasti ja rapu tarjoaa oinaalle lämmintä ja sydämellistä kotielämää sekä tunnepitoista turvallisuutta. Joskus rapu erehtyy rakentamaan pilvilinnoja ja kieltäytyy näkemästä suhteen todellista luonnetta tai heittäytyy erittäin omistushaluiseksi. Toisaalta ravulla on vahva intuitio, jonka avulla hän voi estää oinasta tekemästä kaikista suurimpia typeryyksiä.

Oinaan planeetta on Mars ja rapua ohjaa Kuu. Mars on muinainen sodan jumala, joka edustaa aggressiivisuutta, rohkeutta, tastelua, inothimoa ja voittamista. Kuu suojelee äidinvaistoa, tunteita ja vaistoa. Oinas on luonteeltaan avoin ja kiihkeä, mikä vetoaa rapuun. Rapu on sisäänpäin kääntynyt merkki ja voi oppia oinaalta avoimuutta ja rohkeutta. Päinvastoin kuin oinas, rapu ei halua paikkaa parrasvaloissa, vaan pysyttelee mieluiten taka-alalla.

Mikäli sekä oinas että rapu ymmärtävät olevansa samalla puolella, olkoonkin että täysin eri lähestymistavoilla, suhde voi toimia hyvin. Oinas haluaa huomiota ja rapu haluaa tukea ja turvallista kotielämää. Mikäli molemmat huomioivat toistensa halut ja tarpeet, oinaan ja ravun suhde voi olla onnellinen ja tasapainoinen.

terv. tähtitoimittaja

• tähdistäennustaja kirjoitti:

sanoo että
        Yhteensopivuus: Rapu & Oinas

Oinasta ja rapua viehättävät toistensä täydellinen päinvastaisuus. Oinas syöksyy asioihin miettimättä mitä on tekemässä, kun tunteellinen ja herkkä rapu etenee rauhallisesti. Oinaan ylienergisyys voi häiritä rapua pahemman kerran ja oinaan aggressiivisuus voi loukata pahoin hänen tunteitaan. Oinasta ravun syvä tunteellisuus voi rauhoittaa ja viehättää, mutta hänen on vaikea ymmärtää ravun alati muuttuvia mielialoja. Tullakseen toimeen molempien täytyy kuunnella toisiaan ja yrittää ymmärtää, että lähtökohdat ajattelulle ja toiminnalle ovat aivan erilaiset.

Rapu arvostaa kotia ja läheisyyttä oinaksen hakeutuessa aina uusiin taistoihin. Parisuhteessa oinas suhtautuu rapuun suojelevasti ja rapu tarjoaa oinaalle lämmintä ja sydämellistä kotielämää sekä tunnepitoista turvallisuutta. Joskus rapu erehtyy rakentamaan pilvilinnoja ja kieltäytyy näkemästä suhteen todellista luonnetta tai heittäytyy erittäin omistushaluiseksi. Toisaalta ravulla on vahva intuitio, jonka avulla hän voi estää oinasta tekemästä kaikista suurimpia typeryyksiä.

Oinaan planeetta on Mars ja rapua ohjaa Kuu. Mars on muinainen sodan jumala, joka edustaa aggressiivisuutta, rohkeutta, tastelua, inothimoa ja voittamista. Kuu suojelee äidinvaistoa, tunteita ja vaistoa. Oinas on luonteeltaan avoin ja kiihkeä, mikä vetoaa rapuun. Rapu on sisäänpäin kääntynyt merkki ja voi oppia oinaalta avoimuutta ja rohkeutta. Päinvastoin kuin oinas, rapu ei halua paikkaa parrasvaloissa, vaan pysyttelee mieluiten taka-alalla.

Mikäli sekä oinas että rapu ymmärtävät olevansa samalla puolella, olkoonkin että täysin eri lähestymistavoilla, suhde voi toimia hyvin. Oinas haluaa huomiota ja rapu haluaa tukea ja turvallista kotielämää. Mikäli molemmat huomioivat toistensa halut ja tarpeet, oinaan ja ravun suhde voi olla onnellinen ja tasapainoinen.

terv. tähtitoimittaja

Huhhuh, olipas mielenkiintoista luettavaa. Aika rämäpäinen tuo oinasmerkki, ihan kaikkea en kylläkään tunnusta. Ja onhan tuo ikäkin kummasti rauhoittanut tätä tulisielua.

• taikanainen

liikkeellä kovasti.
        Valitettavasti tuo tulen ja veden yhdistelmä on
        aika huonosti toimiva, mutta lohduksi, jokainen on myös oma persoonansa:)

ja horoskoopit hömppää ;D

• taikanainen kirjoitti:

liikkeellä kovasti.
        Valitettavasti tuo tulen ja veden yhdistelmä on
        aika huonosti toimiva, mutta lohduksi, jokainen on myös oma persoonansa:)

ja horoskoopit hömppää ;D

Tuli ja vesi suhde ei taida tosiaankaan olla niitä helpoimpia suhteita.
        Mutta tulisko kahdesta tulimerkistäkään mitään. No rakkaus varmaan roihuaisi liekkeihin, köh.

• taikanainen
        Mariet kirjoitti:

Tuli ja vesi suhde ei taida tosiaankaan olla niitä helpoimpia suhteita.
        Mutta tulisko kahdesta tulimerkistäkään mitään. No rakkaus varmaan roihuaisi liekkeihin, köh.

pitäisivät kestävää liekkiä yllä tosin riidat olisivat räiskyviä, mutta ehkä molempien mielestä antoisia :))

Tulelle sopivia merkkejä ovat toiset tulet ja ilmamerkit, ilma puhaltaa tuleen aina uutta elämää, ja tuli pitää ilman lämpimänä :))

• pullukka

Mä en noihin ole koskaan ollut innostunut, mutta tiedän, että olen neitsyt (horoskoopissa :):)))),
      ,mutta miesystäväni merkin piti katsoa netistä, hän on kalat. Onhan se varmaan mielenkiintoinen ja merkkien maailma-alue.
      En edes tiedä mikä olen jossain kiinalaisessa horoskoopissa, mikä tuolla myöhemmin mainittiin lukiessani ketjua.

Pitäsköhän ruveta tzuumailee netistä, mitä horoskooppien selailu toisi tullessaan..... :)

• taikanainen

koska olet tuo maa merkki, niin sulla on jalat tukevasti maassa, ja naureskelet vain tällaiselle höpinälle :) Niin tyypillistä neitsyttä...hih.

Kalat on vesi...maa ja vesi, oivallinen yhdistelmä, vesi ruokkii maata ja saa sen kukoistamaan...

Tuohon kiinalaiseen en ole tässä puuttunut, siinä merkit jakaantuvat kahdentoista vuoden jaksoissa, yksi vuosi on aina samaa merkkiä, mutta kiinalainen vuosi alkaa hiukan eri aikaan kuin meidän. Senkään vuoksi en ottanut kiinalaista tähän mukaan, kun siitä voi päätellä ihmisen iän kun peilaa sitä ikäryhmäsuuntaimella.

• Pirre*

kala vedessä, mikä lienen hömppä, mieheni on leijona..

• ykstypy

Tuntuu olla leijonan kans naimisissa? Itse kun leijona olen. Onko vaikea luonne? :=))

• Pirre*
        ykstypy kirjoitti:

Tuntuu olla leijonan kans naimisissa? Itse kun leijona olen. Onko vaikea luonne? :=))

tuohon uskaltaisi sanoa...te olette kyllä eri sukua :)

• taikanainen

täällä muitakin, vesi on muuten voimakkain näistä elementeistä, vrt tsunami.
        Kalassa on tiettyä melankolisuuttakin.

Leijona..tuli, tässä on taas tämä hiukan hankalampi yhdistelmä, älä ryöpäytä liikaa sitä vettä, ettei tuli sammu :))
        pikkuisen vaan huiskautat aina välillä, niin kuuluu kummaa kihinää...

• härkä

Pitkä on ketju, aika monta luin, mutta eipä yhtään härkää tullut vastaan.

Mitäs tästä sitten tulee: Olen härkä ja mies on kauris.

• taikanainen

maa ja maa soveltuvat todella hyvin toisilleen. Jos nyt ei sitten mene jo liiankin samanlaiseksi. Molemmat jalat maassa tyyppiä,kaipaavat tuttua ja turvallista elämää :))

• MsMedium

on saanut seurakseen kaksos-apinan, joka innostuu
      usein ja paljon, mutta on jo muissa aatoksissa huomenna.
      Ilma ilma on paljon ilmaa, ettei vain ii-vaivoja
      tulossa?

• taikanainen

tuosta flirttailusta, että kyseessä on vaaka, vaikket sanonut. Vaakahan se on, ikunen flirttailija mokoma *tukistaa itseään*

Toinen ilma kaverina...lujaa menee, mutta onko kukaan jarruttamassa, ettei koko ajan unelmissa leijuta. Ajatukseten teillä kyllä kohtaavat.:)

• MsMedium
        taikanainen kirjoitti:

tuosta flirttailusta, että kyseessä on vaaka, vaikket sanonut. Vaakahan se on, ikunen flirttailija mokoma *tukistaa itseään*

Toinen ilma kaverina...lujaa menee, mutta onko kukaan jarruttamassa, ettei koko ajan unelmissa leijuta. Ajatukseten teillä kyllä kohtaavat.:)

Totta on että on ihanaa ajatella ja unelmoida, voisin tehdä sitä vaikka leipätyökseni.
        Ehkä juuri tämä yhdistelmä 2x ilma, saa aikaan sen että kovasti suunnitellaan, mutta se toteutuspuoli ontuu usein.
        Kyllä näissä hor.merkeissä on ihmeen paljon tunnistettavia luonteenpiirteitä.. Esim tämän kaksosmieheni ansiosta osaan melko hyvin tunnistaa vastaavan merkin sellaisen tavatessani.

• vieno-kaino

Yrittäkeehän ottaa selekua näistä... :D

Sarvipää (23.12 - 20.1.)
      Sinoot ikuune haaveelija, joka orottaa saavansa vaikka tähäret ja kuun taivahalta. Mitä vielä täs istut, mee hakemahan ne sieltä jos miäles teköö. Ai orotakko, notta joku tois ne sullen? Justihin tuollaane saamatoon oot, orotat vaan, notta joka napsahros tuatahas nenäs etehen. Ei kuule sellaanen vetele. Jos jotakin taharot tee itte!

Lotraaja (21.1. - 19.2.)
      Kevätpuali on oikeen lotraajien aikaa. Lotraajakki kukoostaa ku naapukrannin akan naurispelto kesääsin. Lemmen asioos sen sijahan lotraajat on koko alakuvuaren meleko pakkaasen pualella. Mutta syssymmällä törmäät yhtehe häjyhy, ni siinon vakka, kansi ja klapsahrus. Irti ei penteleelläkään!

Sintit (20.2. - 20.3.)
      Susso sitte pikkuusen flatkutehe vikaa. Ookku pahimmakki akat! Taharot pärvööttää omat ja muittenki asiat siinä sivus oli kyset sitte mistä tahansa. Koita ny tukkia suuvärkkis, tahi pese vaikka saippualla...

Pässi (21.3. - 20.4.)
      Pässiillen tämä vuasi on meleko rakkaurenknapsetta. Alakuvuasi menööki Pässiillä ihimetelles mistä surraa. Kesäkorvalla alakaat kuitenki ittekki havaata, jotta vaapsahaaset ne on jokka korvias kutitteloo. Pässit nähärän tänä vuanna pelekästään suupiälet korvis saakka.

Jästipää (21.4. - 21.5.)
      Sinoot alati eheroon taharoon krätyysellä päällä, mutta eipähän tua liä sullen mitään uutta. Jästipää jukuri ku oot. Älä ny kuitenkaan vaivu epätoivohon, kyllä sä viälä kehityskelepoonen oot, kunhan sullon vaa hyvä kouluttaja!

Pahapari (22.5. - 21.6.)
      Sinoot sellaanen, joka ei taharo millänsäkkään antaa periks, vaan aivan taharot pitää pääs. Koita ny lopettaa tuallaane tyhyjänpäivääne nuhuraaminen ja ota ittiäs niskasta kii, eihän sua tuollaasena kukaan kattele. Josset lopeta häjyylyytäs toukokuuhu mennes, isköö rometiisi takuulla kesäkuulla.

Saksiniekka (22.6. - 23.7.)
      Sinoot ikuune kihinuttaja ja siällä mihinä liikkuuki kuuluu melekoone hörötes. Sus sitä tarmua sitte riittää vaikka pikkuuse toisillenki annettavaks. Sinoot ihiminen, joka teköö kerralla miton päätetty, mitä turhia sitä paapomahan.

Häjy (24.7. - 23.8.)
      Luulet notta oot kovakin rooroo. Orotat notta kaikki menöö justihin siihen lajihin mitä orotat. Ja nuan yleensäkin elät meleko ameriikkaa. Työasias alakaa retajamahan ja sun olis aika antaa itteles ympäri korvia, notta tuallaane loppuus.

Impi (24.8. - 23.9.)
      Sinäki oot jästipään tavoon krätyysellä päällä vuaren alakupualella, notta sukulaasekki rupiavat epäälemähän, jottet oo saanu sitte viime mittumaarin. Kesää kohoren mielialas kuitenki kohenoo ja rupiat saamahan pläsiäs pikkuuse iloosemmalle ilimehelle.

Puntari (24.9. - 23.10.)
      Sinoot alati yhtä tasaasen rauhallinen, notta sivullisiakin välillä hirvittää. Sua ei sitte palijua paina onko juhula vai askaresaika. Kaikki menöö samalla raitillansa. Mitä jos koittaasit vähä rävähyttää ja pistää lekkeripeliksi?

Sarvijaakkoo (24.10. - 22.11.)
      Viäntiä sitte piisaa sarvijaakoolla. Alavariinsa hyppäät, jotta sivullisiaki hirvittää. Koita pikkuusen hirastaa tahtias, muuten saat peräpukamat ennen kesän korvaa riasakses. Tämä koskoo erityysesti miespualisia sarvijaakkoja, joita naispeijoonit aharisteloo.

Ritsapoikaane (23.11. - 22.12.)
      Sinet sitte tajua ku ihimiset vetää sua pulukassansa mihinkä kerkiää, vaan hymyylet koriasti ja luulet, notta kaikki on hianosti. Sokia saa olla muttei tyhymä! Hyppää ny hyvä ihiminen rannallen kun viälä kerkiät enneku käy ryättääsesti!

• n52

toimia kuten mustaa valkoisella käsketään,mutta nyt alkaa jo toivoa,että eikö sieltä löytyisi vielä karjalainenkin mielipide kun tämä kapakala alkaa ihmetellä eikö löydy mitään positiivista ja lahnoile sopivaa lohkaisua.

Julman totuuden edessä toivotan kuitenkin kaikille,
        erittäin antoisaa huomenta ja iloista mieltä.

• Pirre*

kehttoo..:DD, naurattoo...

• taikanainen

yritetty rävväyttää :))

Sitä ne kaikki aina hokevat, että tasanen ja tasanen, mitä hulluja, yks tuuliviiri koko vaaka, aina tasapainottomassa tilassa :))

• sinih52

et horoskoopitkii tietää mun saamisist,voi hittolain. kyl maar alkaa hekottaa....

• taikanainen
        sinih52 kirjoitti:

et horoskoopitkii tietää mun saamisist,voi hittolain. kyl maar alkaa hekottaa....

ootko sä niin isoon ääneen huudellut saamisistas :))

• sinih52
        taikanainen kirjoitti:

ootko sä niin isoon ääneen huudellut saamisistas :))

itse tunnusta.....ja miehän oon neitsyt...))))

• En voinut vastustaa kiusausta

Nouseva merkki härkä.
      Mitäs siihen sanot.
      Ja sitten kiinalaisessa puuhevonen...

• En huomannu

Pohjalainen juttu olis pitäny lukea ennen kertomista, mutta onneksi kiinalainen pelastaa.

• taikanainen

lappilaisista ei kannata välittää...valehtelevat :)

kauris on maamerkki, rauhallinen ja sanansa pitävä, maa tulee toisten maa-merkkien (neitsyt ja härkä) ja veden merkkien kans hyvin juttuun.

Tuohon kiinalaiseen en tässä ole ottanut kantaa, puuhevonen kyllä kuulostaa ihanan leikkisältä....

• Helpotti
        taikanainen kirjoitti:

kauris on maamerkki, rauhallinen ja sanansa pitävä, maa tulee toisten maa-merkkien (neitsyt ja härkä) ja veden merkkien kans hyvin juttuun.

Tuohon kiinalaiseen en tässä ole ottanut kantaa, puuhevonen kyllä kuulostaa ihanan leikkisältä....

Melkein pelästyin, että tommonenko...
        Pelastit päiväni, kiitos paljon.
        Hyvää viikonloppua, pitää alkaa siivomaan, etten ihan saamaton ole:=)
        Toi vesijuttu oli uutta, olen aina luullu ettei kauris ja vesimies esim. tule toimeen keskenään.
        Ja se puuhevonen onkin vallan toista maata...)

• Pirre*
        taikanainen kirjoitti:

miekkii :)

• Pirre*

kohta mie varmaan kysyn kuinka tyttäreni tulevat toimeen horroskooppiisa kanssa ja kuinka poikani avioliitto onnistuu jne. jne.., siinäpä sitä skeptisyyttä kerrakseen :DDD!!!

• taikanainen

tästä alkaa perimään jo pikku korvausta, oli tuo kristallipallokin niin tyyris :))

• Elä peri
        taikanainen kirjoitti:

tästä alkaa perimään jo pikku korvausta, oli tuo kristallipallokin niin tyyris :))

Kun tämähän on ilmaista hupia ja hauskaa.
        Meidän porukat aina lukee länsimaista ja kiinalaista horoskooppia ja nauraa maha kipeenä, kun aina osuu kohdalleen kaikki.
        Joskus kyllä ei ole osunu ja sitä enemmän on naurattanut.

• taikanainen
        Elä peri kirjoitti:

Kun tämähän on ilmaista hupia ja hauskaa.
        Meidän porukat aina lukee länsimaista ja kiinalaista horoskooppia ja nauraa maha kipeenä, kun aina osuu kohdalleen kaikki.
        Joskus kyllä ei ole osunu ja sitä enemmän on naurattanut.

kunhan höpisin :)

horoskoopit ovat ihan kivaa ajanvietettä, hilpeällä mielellä niitä kannattaakin lueskella, ja tehdä kuitenkin omat päätöksensä ja ratkaisunsa ilman niitä :)

• Pirre*
        taikanainen kirjoitti:

markkina-alue; 6000000000 potentiaalista asiakasta, mitä se tekisi jos vaikka kuudesosa näistä ennustuttaisi sinulla yhellä eurolla - mikä liikeidea, siusta voisi tulla miljardööri!!

• taikanainen*
        Pirre* kirjoitti:

markkina-alue; 6000000000 potentiaalista asiakasta, mitä se tekisi jos vaikka kuudesosa näistä ennustuttaisi sinulla yhellä eurolla - mikä liikeidea, siusta voisi tulla miljardööri!!

kyllä ideaa...niinhän ne tekee muutkin ennustajat, puhuvat pehmoisia ja vetävät hyvät rahat...:))

*jää miettimään alan vaihtoa*

• yopollo
        taikanainen kirjoitti:

luulin että olit voittanut omasi alppihiihdon tai mäkihypyn maailmancupissa ja keksinyt sille muutakin käyttöä kuin pitää kaapin päällä. :-)

• yopollo
        taikanainen* kirjoitti:

kyllä ideaa...niinhän ne tekee muutkin ennustajat, puhuvat pehmoisia ja vetävät hyvät rahat...:))

*jää miettimään alan vaihtoa*

että kaikkia ihmisiä voi vedättää kerran mutta vain hyvin harvoja kaiken aikaa.

• taikanainen*
        yopollo kirjoitti:

ja vanha suomalainen totuus on, ettei ihminen usko mitään ennenkuin näkee.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

on otettava kaksi euroa.

• Rosmariina ejk.

Minusta astrologiset jutut ovat hauskoja tutkia ja miettiä, mutta niihin ei kannata suhtautua liian vakavasti eikä ryppyotsaisesi. Jos nyt kuitenkin haluaa valottaa omaa persoonaansa tähtitaivaan avulla, ei tuo elementtisysteemi kerro vielä mitään ja saattaa olla jopa harhauttavakin.

Tilasin huvikseni tunnetulta astrologilta laajan luonneanalyysin tarkkojen karttojen ja selvitysten pohjalta. Olen aika hämmästynyt siitä, miten oikeaan tulkinta osui ja miten paljon uutta tiedostamatonta ja jossain syvällä persoonallisuudessani ollutta avautui siitä analyysista. Siis sellaista, jonka olin tiennyt, mutta en ollut osannut ajatella loppuun asti.

Eli minä olen härkä, mutta en suinkaan sellainen maamerkki kuin äkkiseltään luulisi. Tämä elementti ei siis ratkaise, vaan ihmisen nouseva merkki on tärkein elementin muuttaja ja voi muuttaa sen lähes kokonaan toiseksi. Esimerkiksi minulla korostui hyvin voimakkaasti monessa jousimiehen tulielementti. Tässä alla on omat astrologin katsomat merkkini esimerkkinä siitä, minkä perusteella luonneanalyysit tehdään:

Jousimies nousumerkkinä
      Jousimiesnousuinen parisuhteessa
      Kaksonen deskendenttinä
      Vaaka Keskitaivaana
      Oinas Keskiyön merkkinä
      Aurinko Härässä
      Kuu Härässä
      Merkurius Kaksosissa
      Venus Ravussa
      Mars Leijonassa

- - eli ei t0dellakaan voi enää puhua vain maamerkkisestä härästä.. :)

• taikanainen

näitten asioitten kanssa kannatta aina pitää pikku pilke silmäkulmassa, noita erilaisia ennusteita löytyy varmaan tuhansia. Tämä avaukseni olikin vain tällainen sanotaanko karkea jaottelu noista elementeistä, niitäkin kun on esim kiinalaisessa horoskoopissa paljon enemmän.

Vielä täytyy sekin todeta, etten ole kovinkaan oppinut näissä, mutta netistähän voi jokainen etsiä mieluistaan luettavaa. Tämä avaukseni oli nimenomaan, tai ainakin olin sen tarkoittanut olemaan, vain kevyttä viihdettä.

Olen joskus suunnitellut tilaavani tuollaisen luonneanalyysin, muuta mahtaneeko sitten käydä niin, että alkaisi toimia sen mukaan? Tuo nouseva merkkihän ei selviä muutakuin tarkan kelloajallisen syntymähetken perusteella, mikäli olen opikein ymmärtänyt. Siksi olen pitänyt nämä asiat enemmän sellaisina hassutteluina.

Mutta kuules, on sinussa sitä härkää, noin äkkiä ajatellen. Voimakas tahto ja tietynlainen maanläheisyys ja etten sanoisi oman mielipiteensä pitäminen heijastuu kirjoituksissasi. Kiva kun otit osaa tähän ketjuun :)

• taikanainen

näitten asioitten kanssa kannatta aina pitää pikku pilke silmäkulmassa, noita erilaisia ennusteita löytyy varmaan tuhansia. Tämä avaukseni olikin vain tällainen sanotaanko karkea jaottelu noista elementeistä, niitäkin kun on esim kiinalaisessa horoskoopissa paljon enemmän.

Vielä täytyy sekin todeta, etten ole kovinkaan oppinut näissä, mutta netistähän voi jokainen etsiä mieluistaan luettavaa. Tämä avaukseni oli nimenomaan, tai ainakin olin sen tarkoittanut olemaan, vain kevyttä viihdettä.

Olen joskus suunnitellut tilaavani tuollaisen luonneanalyysin, muuta mahtaneeko sitten käydä niin, että alkaisi toimia sen mukaan? Tuo nouseva merkkihän ei selviä muutakuin tarkan kelloajallisen syntymähetken perusteella, mikäli olen opikein ymmärtänyt. Siksi olen pitänyt nämä asiat enemmän sellaisina hassutteluina.

Mutta kuules, on sinussa sitä härkää, noin äkkiä ajatellen. Voimakas tahto ja tietynlainen maanläheisyys ja etten sanoisi oman mielipiteensä pitäminen heijastuu kirjoituksissasi. Kiva kun otit osaa tähän ketjuun :)

• n52
        taikanainen kirjoitti:

mutta tuo kuuhoroskooppi juttu on myös mielenkiintoinen ja ne joita nämä asiat kiinnostavat niin kannattaisi lukea myös sitä aluetta.

Itse en henkilökohtaisesti paljon perusta merkkeihin kun tapaan ihmisen.

Osa tulkitsijoista väittää esim.ettei kala ja leijona ole paras mahdollinen pari ja minä olen päinvastaista mieltä koska kala saa silityksellään leijonan kehräämaan ja leijona taas antaa turvallisuuden tunteen kalalle jotta tämä jaksaisi jatkaa uintiaan.

Nim.kokemus avioliitosta.

• sinih52
        n52 kirjoitti:

mutta tuo kuuhoroskooppi juttu on myös mielenkiintoinen ja ne joita nämä asiat kiinnostavat niin kannattaisi lukea myös sitä aluetta.

Osa tulkitsijoista väittää esim.ettei kala ja leijona ole paras mahdollinen pari ja minä olen päinvastaista mieltä koska kala saa silityksellään leijonan kehräämaan ja leijona taas antaa turvallisuuden tunteen kalalle jotta tämä jaksaisi jatkaa uintiaan.

Hömppä kiinnostaa, olis mahtavaa päästä käymäänn ennustajalla, ja etenkin sellaisella joka tulkitsee kädestä.
        tuolla aikaisemmin sanoinkin minä neitsyt,
        kumppani jousimies ja eivät kuulemma käy yhteen noh 35v kun vain on käynnyt...))))

• yopollo

onhan niitä sellaisiakin ihmisiä jotka lukevat horoskooppeja saadakseen itselleen persoonallisuuden. Ei edes kovin harvinaista.

• taikanainen*
        n52 kirjoitti:

Rosmariinan jutussa tulikin ilmi tuo nousevan merkin vaikutus :)
        sinäkään tuskin lienet sellainen kala, miksi kalat määritellään yleisesti.. ja leijonahan kehrää kun sitä jaksaa silitellä, vaan auta armias jos vedät vatakarvaan :))

olen jo moneen otteeseen maininnutkin, ettei näitä juttuja kannata mitenkään haudanvakavasti ottaa kuitenkaan, leikittely merkkien sopivuuden kanssa on sensijaan hauskaa. Siis mielestäni..

• yopollo

että ilman horoskooppeja moni telkkarin saippuajatkis olisi jäänyt tyystin kirjoittamatta. Horoskooppipersoonallisuuksia tavallisesti kirjoittelevat keskenään touhuamaan. Ei tarvitse suorittaa itse pohjatöitä.

• taikanainen*

on nuo saippuasarjat jääneet vähemmälle huomiolle, mutta saattaahan näinkin olla :)

• yopollo
        taikanainen* kirjoitti:

on nuo saippuasarjat jääneet vähemmälle huomiolle, mutta saattaahan näinkin olla :)

usko, jos muu hömppä käy mutta ei muka katsele teeveestä mitään. Taitaa olla vähän myöhäsyntyistä imagokampanjaa. :-))

Ihan totta, seuratkaapa horoskooppipersoonat mielessänne noita hömppäsarjoja niin huomaatte mistä nekin henkilöt ovat luonteensa saaneet.

• taikanainen*
        yopollo kirjoitti:

usko, jos muu hömppä käy mutta ei muka katsele teeveestä mitään. Taitaa olla vähän myöhäsyntyistä imagokampanjaa. :-))

Ihan totta, seuratkaapa horoskooppipersoonat mielessänne noita hömppäsarjoja niin huomaatte mistä nekin henkilöt ovat luonteensa saaneet.

tuo sarjojen katselemattomuus johtuu työrytmistä.

jos jossain aiheessa on hömppä, merkinneekö se ettei osaisi nähdä elämässä myös vakavempia puolia, en usko.

• yopollo
        taikanainen* kirjoitti:

jos jossain aiheessa on hömppä, merkinneekö se ettei osaisi nähdä elämässä myös vakavempia puolia, en usko.

vaan sitä en oikein usko että vain yhden tietyn tyyppinen hömppä kiinnostaisi ja muu olisi allergisoivaa. Asia on sitten asia erikseen.

• yopollo
        taikanainen* kirjoitti:

tuntuu avata tähän sitä täkyä mistä tämänkin ketjun täyteen saisi. nytkin pelotit kaikki salkkarien ystävät sängyn alle piiloon etteivät vain imagoaan pilaisi.

• taikis
        yopollo kirjoitti:

tuntuu avata tähän sitä täkyä mistä tämänkin ketjun täyteen saisi. nytkin pelotit kaikki salkkarien ystävät sängyn alle piiloon etteivät vain imagoaan pilaisi.

tulikaan pelottelemaan...puhumaan imagonluomisesta?? Nyt saat jauhaa tän täyteen vaikka millä soopalla :))

• yopollo
        taikis kirjoitti:

tulikaan pelottelemaan...puhumaan imagonluomisesta?? Nyt saat jauhaa tän täyteen vaikka millä soopalla :))

vielä se mun kiinalainen puoli pankkiin, mitä siitä sanot?

• yopollo
        taikis kirjoitti:

salkkarien ystävät siellä sohvan takana, kerrassaan kukaan ei täällä puhu imagonluomisesta :-))

• sättääjätär

mutta en tasapainoinen,kaikkea muuta.Sellaiseen kyllä pyrkimys tai ehkä kummnkin rauhallisuuteen ympärilläni.Kumppanini on vesimies,siis ilman merkkejä molemmat.Vaikka en ymmärräkkään horoskooppijutuista,tuntuu siltä että me sovimme yhteen..piste..))

• taikanainen

merkeistä kaikkein parhaiten sopivat keskenään vaaka ja vesimies !!!! Harmooninen, ilmava, tasavertainen suhde, käyp melkein katteksi :))

Se onkin kyllä suuri harha, että vaaka olisi tasapainoinen..pikemminkin keikkuu kunnon vaakan tapaan ja etsii sitä tasapainoa elämänsä halki...

• taikanainen

tässä vielä yksi linkki jolla pääsee testailemaan hyveensä ja paheensa..... jos ne vielä ovat jollain epäselvänä....

Kiios kaikille ketjuun osallistuneille, teitte yhdestä merkkihömpästä onnellisen hänen huomattuaan, ettei ole suinkaan yksin näistä kiinnostunut :) hyvää kevättä jokaiselle.

http://www.yle.fi/pyhatjapahat/testi_intro.html

• n52

tästä uudesta mahdollisuudesta nauraa ja koko jutusta.
        Hyvät aamut ja päivän jatkot....=)

• taikis
        n52 kirjoitti:

tästä uudesta mahdollisuudesta nauraa ja koko jutusta.
        Hyvät aamut ja päivän jatkot....=)

iloista päivänjatkoa, mä täältä työn lomasta aina väliin kurkkaan ruudulle, onneksi olen itseni työnantaja, niin ei tule kovin paljon sanomista moisesta :)

joka paheet ja hyveet selvisivät? :))

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      59
      4583
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2961
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2653
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2136
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1573
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      115
      1477
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1116
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1097
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1048
    Aihe