"Yhdynnän jälkeen nainen pidätteli itkua mutta katsoi parhaaksi poistua huoneesta yhdessä raiskaajansa kanssa.
Heti miehestä päästyään uhri ilmoitti tapahtuneesta hotellin vastaanottoon. Vastaanottovirkailija ei kuitenkaan hätäkeskukseen soittanut. Nainen soitti itse poliisille."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cd0745cd-ce11-40b5-911d-548d042dbdb9
Mikä vantaalainen hotelli on kyseessä niin tietää välttää paikkaa?
Hotellin respa ei auttanut raiskattua
4
257
Vastaukset
- Anonyymi
Miten hotellin respan olisi pitänyt reagoida?
Kun känninen nainen tulee sönköttämään "raiskauksesta".
Oliko hotellihuoneessa kamerat?
Millä perusteilla syytetty tuomittiin?
Suomen oikeusvaltio löi taas yli laudan?
Tanskalaismies tuomittiin ilman näyttöä?
Näissä "raiskaus syyte jutuissa" nainen voittaa aina.
Mikäli asiassa on sana sanaa vastaan eikä todistajia ole.
Mies häviää aina.- Anonyymi
Eli jos joku tulee sönköttämään liikenneonnettomuudesta tai tulipalosta niin en soita hätäkeskukseen jos en ole itse nähnyt sitä? Varsinkin jos sönköttäjä on vaikka humalassa ja en tiedä onko kolariautoissa kojelautakameroita tai palavassa rakennuksessa valvontakameroita?
- Anonyymi
Suomessa oikeus noudattaa syytetyn suosimisen periaatetta. Jos on vain sana vastaan sana, niin syytetty voittaa.
- Anonyymi
Jos nainen menee vapaaehtoisesti miehen kanssa hotellihuoneeseen tai mihin tahansa tilaan muhinointia varten, on turha syyttää miestä siitä muhinoinnista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195