Playstation rikki mitä pitäisi tehdä?

Anonyymi

Mulla tippu pleikkarin taakse vettä ja laite sammui sitten heti.. Onko jotain kotikonsteja tehtävissä vai pitääkö laite viedä korjaukseen ja paljonkohan se mahtaa maksaa?

2

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kun on pisaroita jo päässyt sisään on hyvä huuhdella koko konsoli niin kuivuu tasaisesti, eikä tule kuivumiskohtia joiden takia laite lakkaa toimimasta. Sen jälkeen kun olet huolellisesti huuhtonut koko konsolin, anna kuivua tasan 24 tuntia ja laita virta päälle.

• Anonyymi

Laitteen virtalähde sijaitsee siellä takana, joten vedestä lienee aiheutunut jonkinlainen oikosulku. Parhaassa tapauksessa vain sulake on palanut, huonommassa tapauksessa virtalähteesta tuli entinen, huonoimmassa tapauksessa koko konsoli on entinen.
      Virtalähteen kondensaattoreissa voi säilyä suurjännite vaikka konsoli on irti seinästäkin, joten ei kannata mennä itse sorkkimaan sitä jos ei tiedä mitä tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5808
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      236
      4572
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2568
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      27
      2483
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      82
      1507
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1305
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      97
      1194
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1161
    Aihe