Jos asettuisin ehdolle

....kuntavaaleihin 2021. Kuinka monta äänestäjää saisin täältä? :)
Sanotaan vaikka , että olen sosiaalidemokraatti, n. 45v mies, jolla ei ole minkäänlaisia velkoja maksettavana minnekään. Ts. en olisi kenellekään palveluksia velkaa - uusi ja täysin korruptoitumaton ehdokas.

Heh, ymmärrän, että silloin olisi vaikea saada yhtä ainutta ääntä, mutta tämä onkin se pointti ystävät: keneltä uskaltaa pyytää rahoitusta, kun tiedossa on se, että haukkumisia tulee joka tapauksessa jos tulisi valituksi?

13

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minä äänestäisin koruptoitumatonta Persuakin mutta en Kepun tai Kokoomuksen vilunkivillejä.

      • Entä SDP:ta?


      • Anonyymi

        Kokoomus ja Persut on perustettu. Persut ei pärjää ilman Kokoomusta, keskiverto persu on liian tyhmä kyetäkseen järkevään finanssipolitiikkaan.

        Kunhan tuet ajetaan alas, ja mamut muuttaa sen seurauksena vittuun, niin Suomi paranee heti 200%. Tosin cuckoomuksella on omat syynsä kannattaa maahanmuuttoa, joten saa nähdä.

        Epäarvoista sossupolitiikkaa ei silti tule missään nimessä hyväksyä. Esimerkiksi tilanne jossa mamu saa toimaria mutta kantis ei on kestämätön. Kantasuomalaisten etu tulee aina ensiksi.

        ~ Suomalainen Puolue


    • Anonyymi

      Oletko intersektionaalinen feministi...? Se ratkaisee paljon.

      • Mitä se tarkoittaa?
        Olen feministi siinä mielessä, että meillä jokaisella on ehkä äiti, sisko, tytär, vaimo ja niin edselleen. Ja toivon heille kaikille tasa-arvoa, niin kuin toivot sinäkin!


    • Anonyymi

      Noi puolueet on kaikki yhtä korruptoituneita. Olisi rehellisempää ruveta vaikka huumekauppiaaksi.

      • ...kuka on sanonut, etten olisi :)
        Toisaalta en tarvitse ääntäsi koska et äänestä.


      • Anonyymi
        tractor kirjoitti:

        ...kuka on sanonut, etten olisi :)
        Toisaalta en tarvitse ääntäsi koska et äänestä.

        Paatero ei kertonut Finnair pisteidensä määrää , miksi ei myöskään ministeriön virkamiehet .
        Kannattaako huijareita äänestää?
        Voiko virkamiehiin luottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paatero ei kertonut Finnair pisteidensä määrää , miksi ei myöskään ministeriön virkamiehet .
        Kannattaako huijareita äänestää?
        Voiko virkamiehiin luottaa?

        No huijareita ei tietenkään kannata äänestää!
        Ja vitut virkamiehistä, he eivät ole äänestyksessä mukana, mutta jos saan valtuutettuna
        yhdenkin korruptoituneen virkamiehen kiinni, niin siitä tulee lumivyöry yli koko kaupungin.
        Ja mikäli saan kiinni yhdenkin tyhjän panttina - mukamas työtä tekevän - virkamiehen, niin vannon, että tällaiset yhteiskunnan syöpäläiset päätyvät oman kuntani osalta kortistoon, ottamaan uutta vauhtia sitä kautta.


      • Anonyymi
        tractor kirjoitti:

        No huijareita ei tietenkään kannata äänestää!
        Ja vitut virkamiehistä, he eivät ole äänestyksessä mukana, mutta jos saan valtuutettuna
        yhdenkin korruptoituneen virkamiehen kiinni, niin siitä tulee lumivyöry yli koko kaupungin.
        Ja mikäli saan kiinni yhdenkin tyhjän panttina - mukamas työtä tekevän - virkamiehen, niin vannon, että tällaiset yhteiskunnan syöpäläiset päätyvät oman kuntani osalta kortistoon, ottamaan uutta vauhtia sitä kautta.

        Aika paljon lupaat , mutta jos tuosta saisi 30% toteutettua julkishallinnossa olisi vuosisäästö kansakunnalle 20 miljardia julkissektorin palkoissa ja niihin liittyvissä menoissa.
        Tuolla summalla olisi jo merkitystä kun alkaa sopeutustoimet valtion velan hillitsemiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon lupaat , mutta jos tuosta saisi 30% toteutettua julkishallinnossa olisi vuosisäästö kansakunnalle 20 miljardia julkissektorin palkoissa ja niihin liittyvissä menoissa.
        Tuolla summalla olisi jo merkitystä kun alkaa sopeutustoimet valtion velan hillitsemiseksi.

        Mutta jättäydyn pois, koska minua tuskin valitaan. Ja kunnan osuus kansakunnasta on vain se, mitä se voi olla. Ellet sitten halua tukea minua henk. koht. milloinka voisin jopa mainostaa naamaani jossakin :)


    • Anonyymi

      Demarit huijaa aina.

      • Siis minäkinkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe