Jos asettuisin ehdolle

....kuntavaaleihin 2021. Kuinka monta äänestäjää saisin täältä? :)
Sanotaan vaikka , että olen sosiaalidemokraatti, n. 45v mies, jolla ei ole minkäänlaisia velkoja maksettavana minnekään. Ts. en olisi kenellekään palveluksia velkaa - uusi ja täysin korruptoitumaton ehdokas.

Heh, ymmärrän, että silloin olisi vaikea saada yhtä ainutta ääntä, mutta tämä onkin se pointti ystävät: keneltä uskaltaa pyytää rahoitusta, kun tiedossa on se, että haukkumisia tulee joka tapauksessa jos tulisi valituksi?

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minä äänestäisin koruptoitumatonta Persuakin mutta en Kepun tai Kokoomuksen vilunkivillejä.

• Entä SDP:ta?

• Anonyymi

Kokoomus ja Persut on perustettu. Persut ei pärjää ilman Kokoomusta, keskiverto persu on liian tyhmä kyetäkseen järkevään finanssipolitiikkaan.

Kunhan tuet ajetaan alas, ja mamut muuttaa sen seurauksena vittuun, niin Suomi paranee heti 200%. Tosin cuckoomuksella on omat syynsä kannattaa maahanmuuttoa, joten saa nähdä.

Epäarvoista sossupolitiikkaa ei silti tule missään nimessä hyväksyä. Esimerkiksi tilanne jossa mamu saa toimaria mutta kantis ei on kestämätön. Kantasuomalaisten etu tulee aina ensiksi.

~ Suomalainen Puolue

• Anonyymi

Oletko intersektionaalinen feministi...? Se ratkaisee paljon.

• Mitä se tarkoittaa?
        Olen feministi siinä mielessä, että meillä jokaisella on ehkä äiti, sisko, tytär, vaimo ja niin edselleen. Ja toivon heille kaikille tasa-arvoa, niin kuin toivot sinäkin!

• Anonyymi

Noi puolueet on kaikki yhtä korruptoituneita. Olisi rehellisempää ruveta vaikka huumekauppiaaksi.

• ...kuka on sanonut, etten olisi :)
        Toisaalta en tarvitse ääntäsi koska et äänestä.

• Anonyymi
        tractor kirjoitti:

...kuka on sanonut, etten olisi :)
        Toisaalta en tarvitse ääntäsi koska et äänestä.

Paatero ei kertonut Finnair pisteidensä määrää , miksi ei myöskään ministeriön virkamiehet .
        Kannattaako huijareita äänestää?
        Voiko virkamiehiin luottaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Paatero ei kertonut Finnair pisteidensä määrää , miksi ei myöskään ministeriön virkamiehet .
        Kannattaako huijareita äänestää?
        Voiko virkamiehiin luottaa?

No huijareita ei tietenkään kannata äänestää!
        Ja vitut virkamiehistä, he eivät ole äänestyksessä mukana, mutta jos saan valtuutettuna
        yhdenkin korruptoituneen virkamiehen kiinni, niin siitä tulee lumivyöry yli koko kaupungin.
        Ja mikäli saan kiinni yhdenkin tyhjän panttina - mukamas työtä tekevän - virkamiehen, niin vannon, että tällaiset yhteiskunnan syöpäläiset päätyvät oman kuntani osalta kortistoon, ottamaan uutta vauhtia sitä kautta.

• Anonyymi
        tractor kirjoitti:

No huijareita ei tietenkään kannata äänestää!
        Ja vitut virkamiehistä, he eivät ole äänestyksessä mukana, mutta jos saan valtuutettuna
        yhdenkin korruptoituneen virkamiehen kiinni, niin siitä tulee lumivyöry yli koko kaupungin.
        Ja mikäli saan kiinni yhdenkin tyhjän panttina - mukamas työtä tekevän - virkamiehen, niin vannon, että tällaiset yhteiskunnan syöpäläiset päätyvät oman kuntani osalta kortistoon, ottamaan uutta vauhtia sitä kautta.

Aika paljon lupaat , mutta jos tuosta saisi 30% toteutettua julkishallinnossa olisi vuosisäästö kansakunnalle 20 miljardia julkissektorin palkoissa ja niihin liittyvissä menoissa.
        Tuolla summalla olisi jo merkitystä kun alkaa sopeutustoimet valtion velan hillitsemiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon lupaat , mutta jos tuosta saisi 30% toteutettua julkishallinnossa olisi vuosisäästö kansakunnalle 20 miljardia julkissektorin palkoissa ja niihin liittyvissä menoissa.
        Tuolla summalla olisi jo merkitystä kun alkaa sopeutustoimet valtion velan hillitsemiseksi.

Mutta jättäydyn pois, koska minua tuskin valitaan. Ja kunnan osuus kansakunnasta on vain se, mitä se voi olla. Ellet sitten halua tukea minua henk. koht. milloinka voisin jopa mainostaa naamaani jossakin :)

• Anonyymi

Demarit huijaa aina.

• Siis minäkinkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7295
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2668
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      49
      1968
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1471
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1375
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      57
      1171
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1159
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1147
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1123
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      111
      1029
    Aihe