Florian Marku. Otteli eilen. Ja täytyy sanoa, että tätä miestä kannattaa seurata. Entinen potkunyrkkeilijä siirtynyt nyrkkeilyyn. Voittojen tiellä tähän asti vaikka yksi tasuri, mikä oli kuulemma täysi ryöstö.
Tässä tyylinäytettä eilisestä.
https://www.youtube.com/watch?v=OW0kKbhtYzE
Albaniakin saanut nyrkkeilytähden
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Edelliseen vielä, todella nopea, viihtyy kehässä, osaa olla jopa köysissä ja jopa jutella kaverille, tosin tässä matsissa vastustaja sai kopautettua miehen luvunlaskuun vaikka näytti että vähän kompastui köysiinkin ja ei tästä ollut millänsäkään, Florian Marku veti kaverin sitten keskeytykseen, tai avustajat heitti pyyhkeen, Vastustaja ei ollut mikään mätisäkki vaan kovapäinen taistelija. Albanialainen sanoikin, ettei katsojana ollut Conor Benn uskalla tulla hänen kanssaan kehään. Jäädään seuraamaan, itselleni miehestä tuli mieleen isä Eubank parhaina päivinään.
- Anonyymi
Pertti Keita vetäis Markun ulos ekassa.
- Anonyymi
Niin vetäs ekässä. Ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Tulee tyrmätyksi heti, kun laskee kädet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895