Palanut pohja raudalla voitelusta??

Anonyymi

Eli olen voidellut kyseisellä raudalla suksia jo muutamia vuosia. Nyt olen voidellut noin -140c lämmöillä voiteen ohjeen mukaan ja tänään suksia voidellessa huomasin että siteiden väliin jäi ns. Kaistale joka jäi kuumaksi. No annoin voiteen jäähtyä ja siklatessa kyseisestä kohdasta voide lähti murenemaan hiukan tai muuttui sellaiseksi valkoiseksi röpelöiseksi. No huomasin tässä kohdin että pohja on vielä vähän kuuma ja arvelin johtuneen tästä. Siklasin pohjan kunnolla tasaiseksi ja laitoin voidetta vähän päälle uudestaan ja huomasin että voide ei meinaa levittyä kunnolla alueelle ja pohjaan jäi taas tämä kaistale ja tuntui kuin pohja olisi hiukan kuprulla siitä kohdin. Uudelleen siklatessa pohja muuttui taas vaaleaksi siitä kohdin mutta kunnon siklauksen ja harjauksen jälkeen pohja muuttui normaalin väriseksi mutta sormella kokeillessa kyseinen kohya tuntui vähän kohonneelta ja ei yhtä sielältä kun muu suksi. Onnistuinko polttamaan suksen yhtäkkiä vaikka voitelin samalla tavoin kun aina ennenkin ja varoin etten varmasti pysäyttänyt rautaa missään välin ja se oli koko ajan liikkeessä!
Itse epäilen että pohja oli vielä vähön lämmin ja voide meni sen takia oudoksi tai voidetta oli liikaa kyseisessä kohtaa.
Toivottavasti joku osaa vastata.

0

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        79
        1292
      2. 72
        1174
      3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        78
        1031
      4. 95
        879
      5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        256
        815
      6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        49
        767
      7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
        Ikävä
        29
        739
      8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        55
        683
      9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        72
        669
      10. 44
        602
      Aihe