Thaimaan asian tuntemus on monilta hukassa. Nyt kysynykin vaan niiltä kenellä on oma thai aimo, että millainen paristo teillä on aimon vespan sadulan alla henkilö kohtaisista syistä täällä thaimaassa? Lähteekö käyntiin talvi pakkasilla vai mäki lähdöllä vaan? Onko teillä millaset klygolit ja jäähytys porpelit? Onko ees tietoa mitä lukee thaimaalaisen derbyn kytkin kopassa?
Niille joilla on oma aimo
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
En laittanu kiinan pojan pattereita, koska minä olen jo täällä.
- Anonyymi
Mulla on muuten ien rajassa reikä kuten tosta aijaa kuvasta näkyy mikä on hammas lääkäri risteyksestä ihan selvästi otettu.
- Anonyymi
mulla on resupetterit sellainen skoodderi että...
kun moottori käyntiin pärähtää niin sulake rasiassa kärähtää ja meidän aimolla paskat housuun tärähtää. Moottoripyörä on moottori pyörä mutta mullapa on siinä nokkapyörä, namusia aimoja katsastan kun moottori pyörällä ratsastan.
NumBle, 600v Hauhon Huohottajat Nansoissaan HHN
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584