Thaimaan asian tuntemus on monilta hukassa. Nyt kysynykin vaan niiltä kenellä on oma thai aimo, että millainen paristo teillä on aimon vespan sadulan alla henkilö kohtaisista syistä täällä thaimaassa? Lähteekö käyntiin talvi pakkasilla vai mäki lähdöllä vaan? Onko teillä millaset klygolit ja jäähytys porpelit? Onko ees tietoa mitä lukee thaimaalaisen derbyn kytkin kopassa?
Niille joilla on oma aimo
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En laittanu kiinan pojan pattereita, koska minä olen jo täällä.
- Anonyymi
Mulla on muuten ien rajassa reikä kuten tosta aijaa kuvasta näkyy mikä on hammas lääkäri risteyksestä ihan selvästi otettu.
- Anonyymi
mulla on resupetterit sellainen skoodderi että...
kun moottori käyntiin pärähtää niin sulake rasiassa kärähtää ja meidän aimolla paskat housuun tärähtää. Moottoripyörä on moottori pyörä mutta mullapa on siinä nokkapyörä, namusia aimoja katsastan kun moottori pyörällä ratsastan.
NumBle, 600v Hauhon Huohottajat Nansoissaan HHN
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065