Minkäköhän vuoksi alapalkin äänisymbooli on muuttunut kaijuttimen kuvasta nuotiksi? Kun sitä klikkaa, niin tulee lisäksi cd-levyn kuva, ja jonkun sortin "soitin", missä play, stop, kelausnapit jne. Lisäksi lukee Chromium - Pysäytetty? Chromium-selain ei ole käynnissä.
Kaijutin muuttui nuotiksi
32
851
Vastaukset
- Anonyymi
Olet varmaan asentanut sen tuntemattoman soittimen tuntemattomaan distroon.
- Anonyymi
Se ei ole soitin, vaan käyttiksen "ääni" [email protected] "Cinnamonin sovelma äänen ja musiikin hallintaan". Aikaisemmin siinä oli kaijuttimen kuva. En ole asentanut mitään uusia ohjelmia vähään aikaan.
- Anonyymi
Tuon näköinen siis: https://ibb.co/n7ghnDq
- Anonyymi
Eikös tuo näytä siltä että ilmoittaa soittimen olevan käynnissä ja äänen hallinta on soittimelle. Sammuta soitin...
- Anonyymi
Kaijutin kirjoitetaan kahdella J:llä. Siis kaijjutin. Kuuleehan sen jo äänestäkin.
- Anonyymi
Älä hitossa mene tuommoisia sanomaan, se uskoo vielä, kaiutin kirjoitetaan ilman J:tä. Kuuleehan sen jo äänestäkin.
- Anonyymi
Kaiutin sana kirjoitetaan virallisesti..Kaiutin.
Käytetään joissakin sanamuodoissa,myös muotoa,Kaijutin.
No tämä Kaijjutin muoto on jokin juupajokelainen mullkqwistien oma muunnos. - Anonyymi
En yleensä voi sietää itse kielipoliiseja, mutta sanon nyt tämän kerran tämän.
Sanassa kaiutin ei ole ainuttakaan j-kirjainta sillon kun se kirjotetaan oikein. Vaikka sana ääntyykin niin kuin siinä olisi j-kirjain niin siinä itseasiassa ei ole. Suomessakin on siis näitä eroja ääntämisen ja kirjottamisen välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanassa kaiutin ei ole ainuttakaan j-kirjainta sillon kun se kirjotetaan oikein. Vaikka sana ääntyykin niin kuin siinä olisi j-kirjain niin siinä itseasiassa ei ole. Suomessakin on siis näitä eroja ääntämisen ja kirjottamisen välillä.Kaijkuu kuuroille korville...
- Anonyymi
Jos "kaijjutin" se kaikuu siinä ja kuulostaa siltä kuin olisi kolme jiitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanassa kaiutin ei ole ainuttakaan j-kirjainta sillon kun se kirjotetaan oikein. Vaikka sana ääntyykin niin kuin siinä olisi j-kirjain niin siinä itseasiassa ei ole. Suomessakin on siis näitä eroja ääntämisen ja kirjottamisen välillä.Suomen kielessä ei ole koskaan kolmea eri vokaalia peräkkäin. Kajari eli toiselta nimeltään kaijutin sisältää siis j-kirjaimen. Kolme samaa vokaalia voi kyllä olla, kuten sanassa vaa'ankieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanassa kaiutin ei ole ainuttakaan j-kirjainta sillon kun se kirjotetaan oikein. Vaikka sana ääntyykin niin kuin siinä olisi j-kirjain niin siinä itseasiassa ei ole. Suomessakin on siis näitä eroja ääntämisen ja kirjottamisen välillä.Eli asiahan täytyy korjata!
- Anonyymi
Yritätkö mainostaa Nuotti-kaijjuttimia?
- Anonyymi
Tärkempää olisi ensin tietää mikä nuotti oli kyseessä. Jos menee yli kaijuttimen toistokyvyn niin siinä vain pilaa halvan lootan.
- Anonyymi
Neljäsosa nuotilla saa kuulumaan kaikkein paraiten. Toinen mahdollisuus on käyttää puolinuottia mutta se vaatii eri sovituksen.
- Anonyymi
No miten ois pisteellinen neljäsosanuotti?
- Anonyymi
Åmyri on hyvä vanha termi ( ja tanssipaikka).
- Anonyymi
Kovapuhujaksikin joskus kutsuttu.
- Anonyymi
Minulla vähän sama ongelma mutta nuotin sijasta minulla näkyy viulu vai selloko lie.
Kuinkahan ytuon saa korjattua.- Anonyymi
No, otat siitä sen sellon tai viulun ja alat soittaa, sillä se hoituu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, otat siitä sen sellon tai viulun ja alat soittaa, sillä se hoituu.
Sen jälkeen pitäisi näkyä useampia nuotteja eikä vain yksi 1/4 -nuotti. Myös roka tarvitaan ellei soittele näppäilkemällä kuten haitaria.
- Anonyymi
Millä nuotilla saan kunnon basso ämyrin? Lukunuotti ei näytä kelpaavan.
- Anonyymi
Kelpaa ne,, lataa sellainen nuotista soittava ohjelma.. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa ne,, lataa sellainen nuotista soittava ohjelma.. :D
Etkö ymmärrä toope? Haluan vain mahatavan ämyrin enkä mitään ressusedfordin äänenmurrosikäisen ininää.
- Anonyymi
Vaihda vaan suosiolla Windowsiin, bro.
- Anonyymi
Asensin itse vasta Mintin toissa päivänä.
Näkyykin olevan tuollainen toiminto joo, että jos on mediasoitin päällä tai vaikka Youtube toistaa videota, niin tulee nuottisymboli. - Anonyymi
Kannattaa myös huolehtia säännöllisesti refleksiputken nuohouksesta ettei nuotit jää jumiin kaijjuttimeen. Etenkin paksut basssonuotit voivat kuulemma lopulta jopa venyttää kaijjuttimen nuotin muotoiseksi.
- Anonyymi
Siitähän tulee äänen säätöjä.
Nuotti tai kaiutin riippuu, mitä soitetaan. - Anonyymi
Kysymys lienee jostain jujutin nimisestä laitteesta? Virtapirejä löytyy googlettamalla.
- Anonyymi
Taitaa olla kurttauskäyttöjärjestelmä, eli windows, siinä omituisuudet oletuksena.
- Anonyymi
Kyllä teillä on pieniä murheita.
Minullakin ämyri muuttuu soittimeksi, kun alan soittamaan. Kun sitä näpäyttää tulee käytössä olevan äänkikortin ja sitä käyttävän ohjelman tiedot ja volyymi. - Anonyymi
Mitäs tuosta. Minulla tuijotin meni mustaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201