Tässä ketjussa saa kerromme ainoastaan myönteisiä asioita ja kehumme toisia nikkejä,kyykkäily ja tappelu kielletty!
Oma hauskaa uutiseni on että sain tänään tietää saavani suhteellisen vuokramökin koko kesäksi,matkaa kotoa vain 60km,saan mökin haltuuni jo toukokuun alusta,olen tosi iloinen,kesä pelastettu!
Myönteinen ketju
44
1947
Vastaukset
- tuntuu hyvältä
Sain tänään kaukaa ihailemaltani henkilöltä henkilökohtaiset terveiset, odottamatta. :))
- eeroliini
Poikani menee kihloihin ja lapsi tulossa syksyllä,tässä ollaan tulossa vaariksi
- Kakku
Paljon krookuksia joka puolella pihaa. Niin, ja tulppaaneita. Ostimme talon lokakuussa ja nyt on jännä nähdä mitä kaikkea pihasta nousee.
- sinih52
aivan ihana sana... ja sinulla ihana olo vai mitä tässä mummi joka tunteen tietää kun ilmoitetaan lapsenlapsi tulossa....oikein hyvää vaariksi tulo odottelua sinulle..
- eeroliini
sinih52 kirjoitti:
aivan ihana sana... ja sinulla ihana olo vai mitä tässä mummi joka tunteen tietää kun ilmoitetaan lapsenlapsi tulossa....oikein hyvää vaariksi tulo odottelua sinulle..
Odotan innolla
- ykstypy
tuossa naisporukalla viikonvaihteessa. Ihan yökunnissa ollaan. Aiotaan hiihtää, saunoa ja vähän saunaolutta ottaa :=))))))
as.auto sesonta-aika päättyy.Testasin talven jälkeen laitteiden toiminnat ja kaikki tuntui toimivan.
Hiukan epäillytti,koska tein niin radikalin tempun viime kesänä,että vaihdoin 13-vuotta vanhempaan autoon.
Muuten sopivammin kalustettu nyk.tarpeisiin.- plunger
Nyt on valo putkessa, tulee onnistunut viikonloppu, uusi moduli on enää pienen viilauksen tarpeessa. Huomenna valmis viime testiin ja tuotantoon siirto viikonloppuna.
Yksi suuri kivi on tieltä pois, se on nyt palasiksi räjäytetty. Ensi viikko aikaa olla vain seuraavan työn parissa. Hymyilen, kuin aurinko paistaisi sisälle! - Jermu
että kesälomajutut alkaa olla kunnossa ja matkat selvillä. Kilometrejä tulee paljon ja maisemat vaihtuu.
Ai niin, kehun toisia nikkejä. - MsMedium
Lähtö wappuaattona. Meillä kolmas kerta sinne, taas vähän eri paikkaan tosin. Olemme tykästyneet
maahan ja sikäläisiin ihmisiin.- 54v
Uuden ja vakinaisen työpaikan sain helmikuun alusta. Saan arvostusta sekä palkassa että työtehtävissä, vaikka olin sairauslomalla 2 vuotta. Kivoja työkavereita, hommat sujuvat.
- yopollo
että käväisen saunassa. Huomisen jälkeen on sitten seuraava viikko lomaa ladata pattereita seuraavaa neljän viikon työputkea varten minkä jälkeen alkaa taas kesäloma. Leskenlehdet kukkivat, nokkosperhoset lentelevät ja muuttolintuja lappaa tasaisena virtana etelästä.
Muutenkin kevät on vuoden parasta aikaa.- Eva-Maria
keväisessä luonnossa riittää ilonaihetta. Ei malta olla päivääkään pois tuolta merenrannalta. Kevään ensi kukkaset kukkivat jo todella runsaina meilläkin. Myös tuo kaunis Sinivuokko.
- Pirre*
Eva-Maria kirjoitti:
keväisessä luonnossa riittää ilonaihetta. Ei malta olla päivääkään pois tuolta merenrannalta. Kevään ensi kukkaset kukkivat jo todella runsaina meilläkin. Myös tuo kaunis Sinivuokko.
teillä on kukkiakin, täällä on.. lunta lunta vain....
- Eva-Marie
Pirre* kirjoitti:
teillä on kukkiakin, täällä on.. lunta lunta vain....
ajatteles samaa maata asutaan. Kyllä osaa iloita noista luonnon kukista. Ne ovat sellaisia kevään merkkejä. Aikanaan varmaan teilläkin.
- yopollo
Eva-Maria kirjoitti:
lintukierroksella, lähijärvistä olivat jäät viikolla lähteneet. Kurjet tulleet ruovikkoon huutelemaan.
- Eva-Marie
yopollo kirjoitti:
lintukierroksella, lähijärvistä olivat jäät viikolla lähteneet. Kurjet tulleet ruovikkoon huutelemaan.
iso lintu, mahtaakohan olla peräti suurin Suomen linnuista. En tiedä kun en ole mikään asiantuntija. Syksyisin jokus näkee upeita Kurkiauroja ja kuulee niitä jänniä törähdyksiä. Iloa ja Aurinkoa päivään kuitenkin keväisen luonnon helmassa.
PS. Tais mennä liikaa tuonne luonto aiheesen, vaan haitanneeko mittää.
- n52
aluksi haluan kehua muita nikkejä.Kaikki ovat suorastaan loistavaa porukkaa ja on ilo liittyä ketjuihin.
Sain tänään viestin joka koski ystävääni ja siinä sanottiin,että kaikki hyvin.
Nauroin tänään monta kertaa.
Kaikkein parasta tulevassa kesässä on se,että en ole sitoutunut kuin omaan aikatauluuni ja en tee etukäteen mitään suunnitemia kuin oman haluni olla aina mahdollisimman lähellä merta ja ystäviä. - PikaNelli
...perjantai, perjantai...
- Pirre*
kun onnistuimme saamaan mökkitarpeet jäiden aikaan saareen, ja pääsemme tai kirvesmiehet pääsevät pinoamaan hirsiä päällekkäin heti kun pohja on valmis.
Jihuu, ihania auringonlaskuja, takkailtoja tiedossa, elokuussa viimeistään.- n52
pysähtyä sanomaan,että hienoa ja upeaa oloa sinne nähtävästi unelma paikkaan!
- Pirre*
n52 kirjoitti:
pysähtyä sanomaan,että hienoa ja upeaa oloa sinne nähtävästi unelma paikkaan!
siulle, lepopaikkaa siitä toivon.
- ~dkorner
...Minuun on ihastuttu, kenties rakastuttu..
- blackcat
Jee, asuntovaunu auton perään ja ei ku menoks!
Karavaanari on kaikkien kaveri, jiihaa! - Eva-Marie
Nuorin tyttäreni kirjoitti tänä keväänä ylioppilaaksi ja kävi tarkistamassa pistemääriä, älliä tiedossa. Olen onnellinen hänen puolestaan. Kesäkuussa ihana matka Garda järvelle Italiaan.
- Hämmennyksissä
Suhteemme muutamia vuosi sitten ajautui karille väärinkäsityksen johdosta,nyt tapasimme sattumalta,juttelimme,hän saattoi ovelle... kukaan ei ole koskaa suudellut kuin hän!!
Ihana ilta vaikka itse juttu päättyisikin tähän! - Pielus
Asia josta kerron,tapahtui jo 1,6 vuotta sitten.
MIEHENI SAI VAKITUISEN TYÖPAIKAN!!!Pestin saadessaan hän oli jo vuosia yli 50.Tarjolla oli useita, jotka olivat 20-30vuotta nuorempia, mutta ilmeisesti hänen työpanokseensa luotettiin. - asiamiesSoranen
rokki soi, joku odottaa kotona eikä auto ole pajalla. Se on niin pienestä kiinni.
- Tytteli,53wee
Ihanaa aikaa,suunnittelen puutarhaa ja teen pitkiä kävelylenkkejä
- Hämäläinen
Olen saanut yhteyden sisarpuoleeni jota en ole tavannut kolmeenkymmeneen vuoteen!
- viljamaria
Kirkko on varattu vuosi sitten ja kaikki tulee olemaan viimeisen päältä suunniteltua ja järjestetty.
Oman liittoni "virallistaminen" ennen nuorten häitä ja hyvät suhteet mieheni poikiin ovat iloiseksi ja onnelliseksi tekeviä asioita. - n52
huomasimme ystäväni kanssa uimahallissa kuinka voi nauraa uidessaan hukkumatta.
- n52
taas nuha olo,mutta aurinko paistaa ja olen elossa ainakin omasta mielestäni...=)
- sinih52
etkö meinaa nuhasta selvitä...
positiiviset ropit ota kehään...)))
katso aurinko ulko paistaa .
muistatko sen hirvi runon millä mieltäsi piristin
kun edellisen kerran olit kipeä.. jos et laitan sen uudemman kerran, kun pyydät.. - n52
sinih52 kirjoitti:
etkö meinaa nuhasta selvitä...
positiiviset ropit ota kehään...)))
katso aurinko ulko paistaa .
muistatko sen hirvi runon millä mieltäsi piristin
kun edellisen kerran olit kipeä.. jos et laitan sen uudemman kerran, kun pyydät..Laita vaan.
Ei tää nyt varmaan kuolemaksi ole ja saanhan syyn valittaa minäkin.
Ihanaa kun joku pikkuisen säälii muakin.
Pitäisikin kokeilla heruisiko sääli aloituksella irto pisteitä vaikka olenhan minä jo virren tajunnut,että mun pitää muuttua tänne hyväksyttävään muottiin.
Äh!!Mä inhoon muotteja!!!
Katsellaan nyt miltä tuntuu vai tuntuuko miltään....=) - sinih52
n52 kirjoitti:
Laita vaan.
Pitäisikin kokeilla heruisiko sääli aloituksella irto pisteitä vaikka olenhan minä jo virren tajunnut,että mun pitää muuttua tänne hyväksyttävään muottiin.
Katsellaan nyt miltä tuntuu vai tuntuuko miltään....=)oli saattamassa tyttöä kotiin metsän halki.
He näkivät kun hirvipari oli hommissa.
Poika viisaana selittää,että uroshirvi tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.
He tulivat tytön kotiovelle.
Poika kysyi milloin tavataan.
Tyttö sanoi soittele sitten kun nuhas paranee! - n52
sinih52 kirjoitti:
oli saattamassa tyttöä kotiin metsän halki.
Poika viisaana selittää,että uroshirvi tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.
Tyttö sanoi soittele sitten kun nuhas paranee!taas nauramaan.
Onneksi olen nyt yksin kotona kun pärskin joka suuntaan.
En kyllä suunnitellut tuota Santa Maria putelia pelkästään vilustumis lääkkeeksi,mutta kun pääsen yhdestä nuhasta irti niin nurkan takana vaanii yskä.
Vaikka onhan se mukava jos jotain seuralaisia pyörii välillä ympärillä....=)
Hitto kun oikeastaan on kiva olla yksin.Mulla soi toisessa päässä taloa Mozart ja mä oisin oikeastaan halunnut laittaa vanhan Rolling Stonesin Lp-levyn,mutta kajareissa on jotain johtojuttuja jotka oli irti joten soitellaan cd-levyjä sitten.
Ajattele 50centtiä kierrätyksessä Rollareitten levy vuodelta -68 löyty viime vuonna.
Sä olet vissiin jo petis,mutta tule sitten säälimään lisää huomenna varsinkin jos tuo Rum jutsku kääntyykin vilustumisesta viihteeseen ja mä olen aina sanonut,että mua tarvitaan jos ei muuten niin puritaanit voi ainakin tuntea ylemmyyden tunnetta jos ei muuta...eli toti naamariin...=) - yopollo
sinih52 kirjoitti:
oli saattamassa tyttöä kotiin metsän halki.
Tyttö sanoi soittele sitten kun nuhas paranee!nuha vaivata kun saatit jätin tänään itsekin ovelle....
- n52
yopollo kirjoitti:
nuha vaivata kun saatit jätin tänään itsekin ovelle....
se syy on ollut.
Vitsin kertojalta saat vastauksen luultavasti vasta huomenna koska kävi toisella palstalla sanomasa hyvää yötä aiiiiiiiiiiiiikoja sitten. - sinih52
yopollo kirjoitti:
nuha vaivata kun saatit jätin tänään itsekin ovelle....
minä.
ei tarvii nuha vaivata.. varmaan hajut eivät olleet oikeat....)))) hih hi - yopollo
sinih52 kirjoitti:
minä.
ei tarvii nuha vaivata.. varmaan hajut eivät olleet oikeat....)))) hih hikun nämä kevään kelit ovat niin arvaamattomat, tämäkin aamu taas yllättävän viileä. Äkkiä nenä tukkoon menee :-))
- sinih52
yopollo kirjoitti:
kun nämä kevään kelit ovat niin arvaamattomat, tämäkin aamu taas yllättävän viileä. Äkkiä nenä tukkoon menee :-))
sitten ihan arvoitukseksi....))).
- HÖH!
n52 kirjoitti:
Laita vaan.
Katsellaan nyt miltä tuntuu vai tuntuuko miltään....=)Ihana ilma,moottoripyörä esiin!
- n52
HÖH! kirjoitti:
Ihana ilma,moottoripyörä esiin!
kuultaa selvästi läpi kirjoittajan asenteissa.
Sinulla mikä pyörä?
Kysymys hieno.
Ilma hieno.
Nikit hienoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864