Jyrin koulun liikenne.

Anonyymi

Jyrin koulun liikenne on todella huonolla pohjalla.
Kymmenittäin ellei enemmän lasten vanhemmat tuo lapsiaan kouluun ja seassa lapset kulkevat.
En ymmärrä, miksi lapsia jotka pystyvät kävelemään tuodaan koulun eteen?
Mahdollisimman lähelle jopa vievät linja-autojen paikat.
Hetki sitten lapsi törmäsi autoon mitä kuulin.
Te vanhemmat ihan siitä kilometrinpäästäkin voisitte kävelyttää lapsenne kouluun tai jos ei onnistu,niin ette aja koulun alueelle lähes ovelle?
Kyllä se lapsi jaksaa kävellä muutaman sadanmetrin.
Tarkoitus on,että ne lapset jotka kävelevät kouluun,että heillä olisi turvallinen koulutie.
Ettette vaarantaisi autoliikenteellä muita lapsia.

Ihan lasten turvallisuuden takia kirjoitan !

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, kun olen seurannut Jyrin kylän asukkaiden liikenne käyttäytymistä, sen huomaa. Tärkeintä on että minä itse pääsen toisten eteen, toisista välittämättä. Olisiko se Jyrissä se pinttymä ettei tänne köyhiä edes haluta asumaan. Jos haluat muutta Jyrin kylään sinun perheellä tulee olla vähintään kaksi "rinkeliautoa" (Audia), ja kesäksi sinun tulee hinata omakotitalosi pihan kulmaan trailerissa oleva alumiinivene, vaikka sinä et sitä koko kesän aikana tarvitsekkaan. Pää asia on, että se on isompi, kuin naapurilla. Voiko tälläiseltä porukalta odottaa parempaa liikkumiskäyttäytymistä?

      • Anonyymi

        Ne on nuo wannabe joensuulaiset omalukunsa. Jotenkin säälittävältä näyttää varsinkin ne rahoitusyhtiöiden rinkelimosset, eikö nuo itse ollenkaa huomaa omaa käytöstä, että miltä se näyttää ulospäin? Siinäpähän esittävät rikasta, vaikka niillä ei ole mitään muuta omaa kuin tuulenhuuhtoma takalisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on nuo wannabe joensuulaiset omalukunsa. Jotenkin säälittävältä näyttää varsinkin ne rahoitusyhtiöiden rinkelimosset, eikö nuo itse ollenkaa huomaa omaa käytöstä, että miltä se näyttää ulospäin? Siinäpähän esittävät rikasta, vaikka niillä ei ole mitään muuta omaa kuin tuulenhuuhtoma takalisto.

        Luulisi olevan kauhia paine, kun kolmen vuoden välein pitää anella rahoitusyhtiöltä uutta lanaa. Ja vain sen takia kun sen vanhan rinkeliauton etumaski on vanhentunut. Sehän näyttää naapurinkin silmissä ikävältä, kun joutuu ajelemaan vanhan maskisella rinkeliautolla.


    • Anonyymi

      Kyllä toivoisin,liikenne on kaaottinen usein.
      Jokaisen pitäis ajatella lasten turvallisuutta,siellä on muidenkin kuin audi kuljettajien lapsia.

      • Anonyymi

        Niin on siellä näköjään jokunen bemarikuskinkin mukula, jonon jatkona.


    • Anonyymi

      Hyvä ja asiallinen näkökulma.

    • Anonyymi

      Asiallinen ja hyvä näkökulma siis se että ei nyt tarvitse ihan oven eteen tuoda. Pitäisikö koulunpiha-alueelle tehdä selkeämmät liikkumisen reitit ja blokata päivittäisliikenne oven eteen-ihan riippumatta millaisella kiessillä ajaa👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3593
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      164
      2220
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1901
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1802
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      372
      1225
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      980
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe