Oikea Nainen taistelee lapsensa puolesta

Anonyymi

Oikea Nainen rakastaa ja suojelee lastaan kaikin keinoin. Äideille ja isille lapsen kuolema on pahin painajainen.

Aborttiväki surmaa lapsensa saadakseen pieniä mukavuuksia. Mukavuusabortti on vieraantumisen ja oman elämän kadottamisen seuraus.

18

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommunismi ja sen yksi versio, 3.aallon feminismi, pyrkii tuhoamaan yhteiskunnan perustan eli perheen. Tähän tuhotyöhön kuuluu äitiyden ja isyyden kieltäminen. Pahin ase perhettä ja yhteiskuntaa vastaan on mukavuusabortti, jolla lapset tuhotaan. Parisuhde ja sen hedelmät tuhotaan, mies ja nainen erotetaan toisistaan sekä asetetaan lasta vastaan. Samalla tuhotaan yhteiskunnan tulevaisuus.

      Tämän kauheuden sivutuotteena on naiseuden riisto. Oikea Nainen rakastaa ja huolehtii lapsistaan. Kun nainen pakotetaan ja harhautetaan surmaamaan lapsensa mukavuusabortissa, tekijä luopuu samalla naiseudestaan. Hänestä tulee jonkinlainen ”muun sukupuolinen” tai sukupuoleton olento valintansa ja toimintansa yhteydessä. Äärifeministit pitävät sukupuolta ”valintana” ja sukupuolekseen voi valita minkä hyvänsä kuviteltavissa olevan asian.

      Kommunistiset äärifeministit pyrkivät tekemään naisista abortti-sukupuolisia epänaisia.

      • Anonyymi

        Oletko sinä itse Oikea Nainen?


      • Sinä nyt näytät olevan maailmankaikkeudessa se ainut henkilö, joka osaa määritellä mitä on naiseus. Kummallista on vaan se epäjohdonumukaisuus, kun tuomitset pakottamisen, mutta kuitenkin haluaisit pakottaa naiset synnyttämään ei-toivottuja lapsia tai yleensä toimimaan kuten sinä haluaisit ja diktaattorina varmasti olisit näin määrännyt. Onneksi et ole missään vallan kahvassa, varmasti meille naisille valtava vapautus, kun saamme kuitenkin määritellä itse naiseutemme ja tekemisemme ja lapsilukumme edelleen. Ihan sen perustuslain oikeuttamana.

        Seksuaali-identiteetti ei oikein (kuulu edes tähän aihepiiriin) muovaudu sen mukaan mitä toinen haluaisi sen olevan. Minua jotenkin ihmetyttää esim. uskontopalstoilla kirjoitetut ajatukset, että vanhemmat tai jotkin yhteisöt voisivat jotenkin määräyksellä tai pakottamalla muovata lapsensa seksuaali-identieteettiä ja -suuntautumista ja tehdä siitä sosiaalisesti hyväksytyn.

        Katsoin eräästä nuoresta ex-pastorista tehdyn ohjelman, jossa hän kertoi miten yritti miellyttää muita ja teeskennellä "eheytymistä" että täyttää oman uskonlahkonsa sukupuolivaatimukset ja arvot ja meni täyshomona naimisiin naisen kanssa, helvettihän siitä irti lähti ja ihminen meni täysin rikki, koska yritti täyttää muiden odotukset omaa identiteettiään vastaan. Rikkonaisia ihmisiä pelkästään teidän hihhulien jäljiltä tulee. Itse homous jne ei riko ihmistä vaan muut ihmiset jotka vie häneltä arvon, hyväksynnän ja rakkauden.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Sinä nyt näytät olevan maailmankaikkeudessa se ainut henkilö, joka osaa määritellä mitä on naiseus. Kummallista on vaan se epäjohdonumukaisuus, kun tuomitset pakottamisen, mutta kuitenkin haluaisit pakottaa naiset synnyttämään ei-toivottuja lapsia tai yleensä toimimaan kuten sinä haluaisit ja diktaattorina varmasti olisit näin määrännyt. Onneksi et ole missään vallan kahvassa, varmasti meille naisille valtava vapautus, kun saamme kuitenkin määritellä itse naiseutemme ja tekemisemme ja lapsilukumme edelleen. Ihan sen perustuslain oikeuttamana.

        Seksuaali-identiteetti ei oikein (kuulu edes tähän aihepiiriin) muovaudu sen mukaan mitä toinen haluaisi sen olevan. Minua jotenkin ihmetyttää esim. uskontopalstoilla kirjoitetut ajatukset, että vanhemmat tai jotkin yhteisöt voisivat jotenkin määräyksellä tai pakottamalla muovata lapsensa seksuaali-identieteettiä ja -suuntautumista ja tehdä siitä sosiaalisesti hyväksytyn.

        Katsoin eräästä nuoresta ex-pastorista tehdyn ohjelman, jossa hän kertoi miten yritti miellyttää muita ja teeskennellä "eheytymistä" että täyttää oman uskonlahkonsa sukupuolivaatimukset ja arvot ja meni täyshomona naimisiin naisen kanssa, helvettihän siitä irti lähti ja ihminen meni täysin rikki, koska yritti täyttää muiden odotukset omaa identiteettiään vastaan. Rikkonaisia ihmisiä pelkästään teidän hihhulien jäljiltä tulee. Itse homous jne ei riko ihmistä vaan muut ihmiset jotka vie häneltä arvon, hyväksynnän ja rakkauden.

        Kun äärifeminismi on onnistunut kieltämään naiseuden ja mustamaalannut äitiyden, voidaan aloittaa lastenkin tuhoaminen mukavuusaborteissa.

        Lisäksi telaketjut kohdistavat nuorisoon valheita lukemattomista sukupuolista, jotta herkässä iässä olevien nuorten ajatukset saadaan hämmennetyksi ja sukupuolidysforian siemenet kylvetyiksi. Näin tuhotaan myös nuoria.

        Mies- ja ihmisvihalla tuhotaan avioliitto ja normaalit parisuhteet.

        Telaketjufeminismi tuhoaa ihmisen ja yhteiskunnan.

        Äärifeminismin iskun ensikohde on nainen ja naiseus sekä äitiys.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Sinä nyt näytät olevan maailmankaikkeudessa se ainut henkilö, joka osaa määritellä mitä on naiseus. Kummallista on vaan se epäjohdonumukaisuus, kun tuomitset pakottamisen, mutta kuitenkin haluaisit pakottaa naiset synnyttämään ei-toivottuja lapsia tai yleensä toimimaan kuten sinä haluaisit ja diktaattorina varmasti olisit näin määrännyt. Onneksi et ole missään vallan kahvassa, varmasti meille naisille valtava vapautus, kun saamme kuitenkin määritellä itse naiseutemme ja tekemisemme ja lapsilukumme edelleen. Ihan sen perustuslain oikeuttamana.

        Seksuaali-identiteetti ei oikein (kuulu edes tähän aihepiiriin) muovaudu sen mukaan mitä toinen haluaisi sen olevan. Minua jotenkin ihmetyttää esim. uskontopalstoilla kirjoitetut ajatukset, että vanhemmat tai jotkin yhteisöt voisivat jotenkin määräyksellä tai pakottamalla muovata lapsensa seksuaali-identieteettiä ja -suuntautumista ja tehdä siitä sosiaalisesti hyväksytyn.

        Katsoin eräästä nuoresta ex-pastorista tehdyn ohjelman, jossa hän kertoi miten yritti miellyttää muita ja teeskennellä "eheytymistä" että täyttää oman uskonlahkonsa sukupuolivaatimukset ja arvot ja meni täyshomona naimisiin naisen kanssa, helvettihän siitä irti lähti ja ihminen meni täysin rikki, koska yritti täyttää muiden odotukset omaa identiteettiään vastaan. Rikkonaisia ihmisiä pelkästään teidän hihhulien jäljiltä tulee. Itse homous jne ei riko ihmistä vaan muut ihmiset jotka vie häneltä arvon, hyväksynnän ja rakkauden.

        "teidän hihhulien"

        Näet taas omiasi jossain rivien välisssä vai missä tässä mitään jeesusteluja olikaan sanottu? Pinttyneiden stereotypioiden h.arhat senkun jylläilee aina vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "teidän hihhulien"

        Näet taas omiasi jossain rivien välisssä vai missä tässä mitään jeesusteluja olikaan sanottu? Pinttyneiden stereotypioiden h.arhat senkun jylläilee aina vaan?

        Sinä puhut aina asiapitoisesti ja neutraalisti? NIINKÖ?


      • Anonyymi

        Naisten työn verovaroilla sinunkin työttömyystukesi maksetaan ja elelet ihan ilman omantunnon tuskaa sosiaaliturvan varassa, tuon vasemmistolaisuuden kauheuden takia. Vasemmistohan nämä on keksineet. Minäkin olen sitä mieltä näin persuna että työttömyysavustukset pois ja lapsilisät pois. Asumistuet pois ja työttömät eläkeläiset merkonoomit katuojaan kuten oikeiden ihmisten ameriikassakin. Miksi maksetaan mukavuustyöttömille rahaa?


    • Anonyymi

      Äärifeministinen aborttiuskonto ja aborttiväki on naisten ja naiseuden vihollinen. Mukavuusabortissa naisilta kielletään sekä biologinen äitiys että sosiaalinen äitiys. Näin naiset vieraannutetaan itsestään ja yhteiskunnasta. Aborttiuskonto kaataa naisten päälle toiseutta ja osattomuutta, synkkää eksistentialismia ilman toivoa valoisasta ja normaalista naisen elämästä.
      Aborttiuskonto kohdistuu myös naisten fyysistä olemista vastaan. Kansainvälisesti mukavuus- ja pakkoabortit kohdistuvat tyttövauvoihin. Näin aborttiväki surmaa heidät sukupuolensa perusteella.
      Mukavuusabortti ja aborttiuskonto sekä 3. aallon feminismi ovat naisten pahimmat viholliset.
      Telaketjufeministinen aborttiuskonto erottaa ja vieraannuttaa naisen naiseudestaan eli sukupuolestaan ja tekee uhreistaan outoja ja onnettomia epänaisia.
      Kun aborttiväki muiluttaa äidin surmaamaan lapsen mukavuusabortissa lapsen kuollessa kuolee tekijän myös äitiys ja naiseus.
      Aborteilla naisia suistetaan näköalattomuuteen, tarkoituksettomuuteen ja epätoivoon. Pienet kuvitellut mukavuudet eivät korvaa oman elämän ja sen merkityksellisyyden tuhoutumista.
      Lapsen kuoleman jälkeen abortöörin elämä on tyhjä ja arvoton. Mukavuusabortti on naisten pahin uhka.
      Kansa vaatii, että aborttiväki irrottaa likaiset kyntensä äideistä ja lapsista sekä jättää naiset rauhaan.

      • Anonyymi

        ONNEKSI SÄ PUOLUSTAT TÄÄLLÄ KAIKKIA MUITA NAISTEN HIRMUVALLALTA! KIITOS SULLE SUN TYÖSTÄ! ILMAN SUA VARMAAN KAIKKI TEKIS KOKO AJAN APORTTEJA. KIITOS SULLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONNEKSI SÄ PUOLUSTAT TÄÄLLÄ KAIKKIA MUITA NAISTEN HIRMUVALLALTA! KIITOS SULLE SUN TYÖSTÄ! ILMAN SUA VARMAAN KAIKKI TEKIS KOKO AJAN APORTTEJA. KIITOS SULLE!

        Minäkin kiitän aloittajaa loputtomasta viihteen tautologiavirrasta! 😘 Tuntee itse olevansa kyllä hyväosainen ja selväjärkinen. 👍

        Käväisenpä tässä vaikka abortissa kun siitä tulee lukemani perusteella vieläkin mukavempaa kuin mitä elämä tähän saakka on ollut. En olis ilman mukavuusabortti juttuja ymmärtänyt. Mikäs sen mukavempaa!!!


    • Anonyymi

      "Aborttiväki surmaa lapsensa saadakseen pieniä mukavuuksia."

      Kiva jos abortti onkin mukava juttu! Menen tekemään abortin ja kokeilen miten mukavaa se on. Kiitos mainostuksesta. 😊

    • Anonyymi

      Naisiako siis pitää suojella itseltään ja omilta päätöksiltä? Kenen tulisi tehdä päätökset naisten puolesta??

    • Anonyymi

      Nainen, pysy Aitona Naisena.

      Älä.suostu telaketjufeminuamin pyrkimyksiin erottaa Sinut naiseudestasi ja vieraannuttaa Sinut itsestäsi.

      Nainen, älä luovu hyvästä elämästäsi.
      Suojele lapsesi aborttiväen likaisilta kynsiltä.

      • Anonyymi

        Nainen, pysy Aitona Naisena.

        Älä.suostu aborttifanaatikon pyrkimyksiin erottaa Sinut naiseudestasi ja vieraannuttaa Sinut itsestäsi.

        Nainen, älä luovu hyvästä elämästäsi.
        Suojele itseäsi aborttifanaatikon likaisilta pyrkimyksiltä. Tee itse Sinua koskevat päätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen, pysy Aitona Naisena.

        Älä.suostu aborttifanaatikon pyrkimyksiin erottaa Sinut naiseudestasi ja vieraannuttaa Sinut itsestäsi.

        Nainen, älä luovu hyvästä elämästäsi.
        Suojele itseäsi aborttifanaatikon likaisilta pyrkimyksiltä. Tee itse Sinua koskevat päätökset.

        Kiitos hienosta puheenvuorostasi!! Pysyn naisena ja käytän omia aivojani. Säilytän hyvän elämäni enkä aiheuta kärsimyksiä muille saattamalla lapsia maailman joita ei kukaan toivo.

        Ja teen abortin ilman muuta. Se on parasta lastensuojelua ennakkoon. Ehkäisy on tietenkin paras mutta se pettää joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen, pysy Aitona Naisena.

        Älä.suostu aborttifanaatikon pyrkimyksiin erottaa Sinut naiseudestasi ja vieraannuttaa Sinut itsestäsi.

        Nainen, älä luovu hyvästä elämästäsi.
        Suojele itseäsi aborttifanaatikon likaisilta pyrkimyksiltä. Tee itse Sinua koskevat päätökset.

        En tosiaankaan luovu hyvästä elämästäni! Haluan elää täysillä ilman lapsia ja turhaa painolastia!


      • Anonyymi

        Ja kun itsensä kanssa kinaa niin hyvä tulee?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe