PARGA

kesänlapsi

Olisi ihanaa jos joku Pargassa käynyt voisi
vastata näihin kysymyksiin... Ollaan menossa
kesällä ekaa kertaa Pargaan. Riittääkö siellä
tekemistä kahdeksi viikoksi vai käykö aika
pitkäksi? Kannattaako esim. vuokrata autoa?
Missä siellä on parhaat rannat ja ravintolat?
Lomaa odotetaan... :)

6

2275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti-ihminen

Parga on todella ihana paikka! Kylä on kaunis kuin koru varsinkin iltavalaistuksessa. Kiivetkääpä vain linnoitukselle päin drinkille näköalabaariin, niin allekirjoitatte tuon. Paikka on aika pieni, joten sen ehtii kyllä viikossa koluta liiankin tarkkaan. Mutta mikäpä estää auton vuokraamisen, lähiseudullakin on katsottavaa. Rantaelämän kannattajat sitten hyppäävät taksiveneeseen ja seilaavat hiekkabiitsille, kaupungin lähirannat ovatpieniä ja sorarantoja. Me kävimme myös Korfulla, lava kulkee sinne nelisen tuntia. Korfulta löytyy myös eritasoisia yöpaikkoja , jos vaikka haluaa viettää aikaa isomman kaupungin vilinässä tai tutustua tähänkin kivaan saareen - suosittelen.
      Pargassa on rannassa tavernoita ja kebab-paikkoja, mutta parhaat murkinat saimme Castello-nimisessä ravintolassa.
      Hienoa ja hyvää reissua teille!

• Penny

Minkälainen hintataso Pargassa on?
        Onko siellä esim. ruoka-ainekset kaupoissa halvempia kuin täällä Suomessa vaiko samaa tasoa? Entäs mehut vesi? Joku sanoi että litra mehua maksaa 2euroa!!

• Penny kirjoitti:

Minkälainen hintataso Pargassa on?
        Onko siellä esim. ruoka-ainekset kaupoissa halvempia kuin täällä Suomessa vaiko samaa tasoa? Entäs mehut vesi? Joku sanoi että litra mehua maksaa 2euroa!!

Pargassa ei todellakaan tarvitse ostaa vesipulloja, sillä hanavesi on puhdasta ja hyvänmakuista. Kreikan mehut ovat monen mielestä kalliita, mutta on syytä huomioida, että tölkkimehut ovat aivan sitä itseään ilman turhia vesiä tai makeutusaineita. Saman hinnan (n. 1,2€) saat maksaa Suomessakin nektariineista.

• Nälkäinen75
        reissaaja56 kirjoitti:

Pargassa ei todellakaan tarvitse ostaa vesipulloja, sillä hanavesi on puhdasta ja hyvänmakuista. Kreikan mehut ovat monen mielestä kalliita, mutta on syytä huomioida, että tölkkimehut ovat aivan sitä itseään ilman turhia vesiä tai makeutusaineita. Saman hinnan (n. 1,2€) saat maksaa Suomessakin nektariineista.

Oi, aitoa kunnon mehua! Se on ihanaa se :) Täällähän sellainen "Kunnon" mehu maksaa jotian 4euroa litra... Siis Suomessa. Eli halpaahan se on jos Pargassa on 2euroa kunnon mehut ;)

Mutta kuulkaas! Miten on muut ruokatarvikkeet? Löytyykö Pargasta ruokakauppoja joista saa mm. munia, hedelmiä, leipää...ja onko niissä turistikylän KORKEAT hinnat?

• Parga

Allekirjoitan myös, että ihana paikka on. Oltiin siellä 6 vuotta sitten, mutta kuuleman mukaan ei ole liiemmin muuttunut. Pieni, rauhallinen, kaunis, ihania rantoja, joille keskustasta isommille pääsee myös vilpoisella laivataksikyydillä. Auto / skootteri kannattaa 2 viikon aikana vuokrata useammaksikin päiväksi, me ainakin löydettiin ihan "omiakin" pikkurantoja kun lähdettiin vähän kauemmas. Ja tietysti kaikkea muutakin jännää.

Aurinkoista lomaa!!

ps. Lichonksen rantaan ihastuimme me ikihyviksi, suosittelen. Minusta paljon kivempi kuin Valtos.

• kesänlapsi

Kiitos kaikille vastauksista! Toivotaan et on
        hyvät ilmat sillon kun mennään... :) Onkohan
        Pargassa muuten nuorille mitään paikkoja,
        (diskoteekkejä tms.) vai onko kaikki yöelämä
        siellä Korfulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe