Silmien laser leikkaus, onnistuiko?

Anonyymi

Niin paljon on näitä silmien laser leikkausten epäonnistumisia,

Kerro onnistuiko sinulla?
Kärsitkö kuivuudesta tai kivuista?
Oletko onnellinen ilman laseja ja elät ilman mitään silmä oireita?
Näin mainoksissa luvataan!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä sinä taida luotettavaa tilastoa saada tätä kautta. Itse tiedän yhden tapauksen, jossa tuli hankala infektio. Ilmeisesti näkö ei kuitenkaan kokonaan mennyt, työkyky säilyi. Mutta tyyppi käyttää taas laseja.

      Kaikista asioista ei voi syyttää leikkauksia. Silmät kuivuvat iän myötä monilta muutenkin. Ja voi iskeä muita silmäsairauksia, kuten kaihia tai diabetekseen liittyviä silmänpohjaongelmia. Eli kannattaa varmaan tehdä näönkorjausleikkaus nuorena. Vanhempana on muutenkin jo suuremmat riskit sekä komplikaatioiden että muiden silmäsairauksien suhteen.

    • Anonyymi

      Ite oon käyny parisen vuotta sitten ja kaveri ennen mua Virossa, eikä mitään ongelmia oo ollu.

      Mut syy miksi tähän ketjuun päätin kirjoittaa on se etten ymmärrä miksi ihmiset suostuu käyttämään jotain perhan silmälaseja,
      jonkun mielestä saataa olla lasit siistit mut oikeesti ne tekee ihimisestä v..... ruman.
      Ite on oo ikinä köyttäny enkä suostuis siihen,
      Se parin tonnin hoito omaan piikkiin ei oo niin iso raha etteikö sitä pystyis säästää, max 2v on rahat kasassa.

      Miksi pitää nouri ja kaunis ihminen nättää joltain pöllöltä lasit pääässä.

      Sääästäkää nyt jumalauta se pikku summa jotta loppuelämä olisi elämisen arvoista eikä jotain pöllö pelleilyä.


      Otetaanko esimerkiksi Tinderi, paljon hyvännäköisiä ihmisiä elleivät olisi jotain pöllöjä.
      Vaikka ne lasin on kuvissa poistettu nin huomaa kyllä heti kuka on rillipää ja kuka ei.


      Ei se pari tonnia oo mikään iso raha ees köyhälle säästää parissa vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe