Toyotan katsastus

Anonyymi

taas meni läpi että hujahti.

24

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonko etukäteistyöt maksoi tällä kertaa ja menikö peltiä enemmän kuin neliö?

• Anonyymi

Pöljä.

• Anonyymi

Ei niin pieneen kippoon mene neliöö peltiä.

• Anonyymi

Tuo on tuttua kauraa Toyotan omistajille. Laatupeli kerrasta läpi.

• Anonyymi

Mullakin on jokainen auto mennyt aina kerrasta läpi, mutta ilman katasushuoltoa ja korjausta ja osa on ollut tosi vanhoja, eikä yhtään aasialaista ole ollut koskaan.

• Anonyymi

Meidän Yaris meni kanssa pohjasta läpi, vaikka päältä siisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on jokainen auto mennyt aina kerrasta läpi, mutta ilman katasushuoltoa ja korjausta ja osa on ollut tosi vanhoja, eikä yhtään aasialaista ole ollut koskaan.

Taitaa muisti pettää.

• Anonyymi

Läpimenneen reiän voi paikata hitsaamalla, kuten ennenkin.

• Anonyymi

Niinhän ne hitsataan, mutta kun täällä kaikki ei hyväksy sitä tosiasiaa, että myös Toyota ruostuu. Pelti kun on ohutta ja alun saa, niin nopeasti ruostuu puhki.
        Hitsaqmalla korjattu paikka heikentää auton korin lujuutta ja voi olla vaarallinen vaikka kolarin sattuessa.

• Anonyymi

Maksaa kultaa.

• Anonyymi

Helmasta läpi ja kerralla

• Anonyymi

Ei ole mikään uutinen jos vanhakin Toyota hyväksytään konttorilla, kun se juurikin on yleisintä Toyotan syynissä. Jos ei ole vikoja niin ei sitten ole! Vikavaakenissa jo nimikin kertoo että haetaan vaan vikaluettelo niinkuin petteritkin täällä lohduttavat itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään uutinen jos vanhakin Toyota hyväksytään konttorilla, kun se juurikin on yleisintä Toyotan syynissä. Jos ei ole vikoja niin ei sitten ole! Vikavaakenissa jo nimikin kertoo että haetaan vaan vikaluettelo niinkuin petteritkin täällä lohduttavat itseään.

Muutaman Toyotan olen käyttänyt katsastuksessa ja olen huomannut yhden asian. Osa katsastajista ei katso Toyotaa kunnolla, vaan se käydään läpi hyvin suurpiirteisesti.
        Käytin 2005 Corollan konttorilla, missä oli huollon maininnat seuraavista asioista: helmapelti oikealta ruosteessa, menee sormella läpi, vasen helmapelti tapapäästään pehmeä, vasemman vetoakselin tiiviste vuotaa öljyä, moottorin jakopään puolella öljyvuotoa, vasemmalla takana jarrukilpi ruostevaurioitunut, tuulilasi alareunastaan halki ja taka-akselin etuhelat murtuneet. Viimeksi mainituista oli huomautettu jo useammassa aikaisemmassa huollossa.
        Viimevuoden katsastuksessa tuli hylky oikean helmapellin reiästä, mikä hitsattiin ja nyt ruostevaurio oli vanhan paikan yläpuolella.
        Auto läpäisi katsastuksen korjaamolta tulleesta pitkästä vikalistasta huolimatta, vain vasemmasta jarrukilvestä tuli korjauskehoitus. Katsastusmiehen mukaan olisi pitänyt hylätä, mutta hän päästi läpi, kun kilpi ei ollut vielä niin huonossa kunnossa.
        Itse olisin hylännyt auton helmapelleistä, taka-akselin heloista, jarrukilvestä, sekä laittanut korjauskehoituksen vaihteiston öljyvuodosta. Tuulilasin olisin katsonut sormien läpi ja moottorin öljyvuoto oli vasta alkavaa, joten sekin olisi jäänyt merkitsemättä.
        Kyseinen yksilö kaunisti tilastoa aivan ilman syytä.

• Anonyymi

Ei Tojossa voi olla mitään vikaa, kun sitä juoksutetaan jatkuvasti huollossa ja vielä ennen katsastusta tehdään tarkistus.

• Anonyymi

Toyota vaan on nyt niin hyvä. Kts. google / katsastustilastot

• Anonyymi

Vanha Toyota, viis vuotta pidin. Toyotalla korjasivat 12 kertaa, laskut 3000 euroa. Siinä sulle tilastoa.

• Anonyymi

Pohjasta vai helmasta?

• Anonyymi

Toyotan laatu hämmästyttää.

• Anonyymi

Tämä siis varmaankin harvinaista, kun piti aloitus asiasta tehdä.

• Anonyymi

Hieno auto, kateellisia riittää.

• Anonyymi

Ohan mulla ollu pari Toyotaa. Ei niissä ole kadehtimista.

• Anonyymi

Kerralla kädensijaa myöten.

• Anonyymi

Upposi kuin mätään kukkoon.

• Anonyymi

Aina katsastus ilman ongelmia, se on Toyotan hyvyyttä eli parhautta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe