Tässä ovat TVOF-apuvalmentajat! Danny messissä!
13
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Danny se vaan jaksaa. :D
- Anonyymi
Nyt olt velkaa mulle 5 bitkoinia
- Anonyymi
Apusontaa joutunu katteleen ja si Vilkkimaa tuli... Hyvä ohjelma meni pilalle🤨🤨
- Anonyymi
Voisiko joku infota, mitä tuo meinaa. - Nm. Kiitos
- Anonyymi
Well, ma kekkasin sen itse. - Nm. Hetki siihen meni
- Anonyymi
Dannya pukkaa nyt joka tuutista. Musiikkineuvoksella on tosiaan vientiä! Helmikin siinä messissä!
- Anonyymi
Danny sopisi parhaiten valmentajaksi Tenavatähti-kilpailuun!
Toivottavasti TVOF-ohjelmassa on kilpailijoilla 18-v ikäraja? Jos ei ole, niin kaikilta lasten kanssa työskenteleviltä tulisi tarkastaa rikosrekisteriote. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen... - Anonyymi
Danny on tullut neuvomaan Sipeä hiuksiin liittyvissä asioissa.
- Anonyymi
En kestä Ellinooraa jokin aspergemin tms tauti täytyy olla kädet heiluu ja kauhee ääni
- Anonyymi
Todellakin, Danny sielläkin! Kiemurtelevat jalat pöydillä, yksi pöytä lisää, että Dannynkin tennarit mahtuvat siihen. Meni todellakin ohjelmasta maku, ei tarvi kattoa. Vilkkumaa on kuin silakka , laittaisi nyt jotain muuta päälleen, Redrama on paras, ihan oma itsensä , pysyisivät muutkin lestissään.
- Anonyymi
Noi on ilmeisetti kaikki jaksot tehty yhdellä kertaa koska tosiaan sama Silakkapuku aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on ilmeisetti kaikki jaksot tehty yhdellä kertaa koska tosiaan sama Silakkapuku aina
En katsele ko. ohjelmaa, mutta olettaisin, että sen anti ja tarkoitus on joku muu kuin kenenkään / tuomareiden pukeutuminen. - Nm. Keskity olennaiseen
- Anonyymi
Aika pönäkkänä Danny istuu eikä oikein näytä reagoivan ympäröivään hälinään. Tuossa telkkarimainoksessakin missä Vilkkumaa säätää siinä edessä ja kaikki hälisee jostain, niin Danny vaan pönöttää. Jos siellä pääkopassa jotain liikkuu, niin mitä? "Ei hitto... miten mä oon tänne päätyny?", "Näkisin noiden säätämisen telkkarissa niin vaihtaisin kanavaa.", "Stana kun pierettää... kuulukohan pleksin läpi, onko mikki päällä?", "Loppuis jo tää piina."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691