Tässä ovat TVOF-apuvalmentajat! Danny messissä!

13

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Danny se vaan jaksaa. :D

• Anonyymi

Nyt olt velkaa mulle 5 bitkoinia

• Anonyymi

Apusontaa joutunu katteleen ja si Vilkkimaa tuli... Hyvä ohjelma meni pilalle🤨🤨

• Anonyymi

Voisiko joku infota, mitä tuo meinaa. - Nm. Kiitos

• Anonyymi

Well, ma kekkasin sen itse. - Nm. Hetki siihen meni

• Anonyymi

Dannya pukkaa nyt joka tuutista. Musiikkineuvoksella on tosiaan vientiä! Helmikin siinä messissä!

• Anonyymi

Danny sopisi parhaiten valmentajaksi Tenavatähti-kilpailuun!

Toivottavasti TVOF-ohjelmassa on kilpailijoilla 18-v ikäraja? Jos ei ole, niin kaikilta lasten kanssa työskenteleviltä tulisi tarkastaa rikosrekisteriote. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen...

• Anonyymi

Danny on tullut neuvomaan Sipeä hiuksiin liittyvissä asioissa.

• Anonyymi

En kestä Ellinooraa jokin aspergemin tms tauti täytyy olla kädet heiluu ja kauhee ääni

• Anonyymi

Todellakin, Danny sielläkin! Kiemurtelevat jalat pöydillä, yksi pöytä lisää, että Dannynkin tennarit mahtuvat siihen. Meni todellakin ohjelmasta maku, ei tarvi kattoa. Vilkkumaa on kuin silakka , laittaisi nyt jotain muuta päälleen, Redrama on paras, ihan oma itsensä , pysyisivät muutkin lestissään.

• Anonyymi

Noi on ilmeisetti kaikki jaksot tehty yhdellä kertaa koska tosiaan sama Silakkapuku aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi on ilmeisetti kaikki jaksot tehty yhdellä kertaa koska tosiaan sama Silakkapuku aina

En katsele ko. ohjelmaa, mutta olettaisin, että sen anti ja tarkoitus on joku muu kuin kenenkään / tuomareiden pukeutuminen. - Nm. Keskity olennaiseen

• Anonyymi

Aika pönäkkänä Danny istuu eikä oikein näytä reagoivan ympäröivään hälinään. Tuossa telkkarimainoksessakin missä Vilkkumaa säätää siinä edessä ja kaikki hälisee jostain, niin Danny vaan pönöttää. Jos siellä pääkopassa jotain liikkuu, niin mitä? "Ei hitto... miten mä oon tänne päätyny?", "Näkisin noiden säätämisen telkkarissa niin vaihtaisin kanavaa.", "Stana kun pierettää... kuulukohan pleksin läpi, onko mikki päällä?", "Loppuis jo tää piina."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      1
      4072
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      4023
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      80
      3281
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3085
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2927
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2821
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2389
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2250
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1828
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1737
    Aihe