Jaahas nyt alkaa laukut lennellä Dubain skyviewiltä toivottavasti ei Sohvi perässä... Kauanhan sitä "onnea" taas kestikin
Sofia poistui Stefun ig storyista
Anonyymi
271146
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 27
Vanhimmat
Ei näyttänyt Sofia tykkäävän kun Syefan kuvasi piipun polttelua. Aika osuva kappale soi taustalla. Stefanilla hyvät jutut!
Niin kauniina istuu edelleen storryssa 🥰
Ei ole poistanut ja punainen piru on nyt siellä lopussa. Stepuli alkaa kiehumaan.
Sofia saa liikaa huomiota.
Poisti kuvan missä seisoo parvekkeella soffen kanssa
Onpa kamalaa.
No poisti varmaan kun eivät muka ole yhdessä...
Mustasukkainen Sofiasta. Sofia saa jo muutenkin huomiota. Stefun suhdestatus on parisuhteessa.
Stefu on taas bannannut Sofian instassa koska Sofia ei seuraa sitä eli jotain nokka pokkaa on taas ollut. Sofia muka töissä, postaa aiemman kuvausreissun kuvia.
Jep, niin tekee! On se 🤡!
Sofia voi toki vaihtaa vaatetustaan, mutta edellisellä aavikkokeikalla sillä oli eri vaatteet, ei nuo mustat kompressionit, jotka nyt. Autossa istuva kuvaaja on sama ja kuvaajalla nyt vaalea vaatetus, kun viimeksi tumma paita, eikä hattua, eli ei ole samalta aavikkoreissulta nuo kuvat.
Samaa vanhaa rainaa!!!
Julkisuuspeliä, lisää seuraajia hups ja hyvä mieli taas aamulla meidän Poijalla.
Onko tuolla supermiehellä aina samat mustat risaiset farkut ja tuo musta paita?
Ai hirveetä, poisti kuvan!!!!! Apua!!!!
Kohta ne laukut lentää!!!! Popparit esiin, mä olen syönyt niitä koko ajan sen toivossa, että jotain tuolla tapahtuu, eli puoltoista viikkoo jo!!!! Mä oon lihonut ainakin viis kiloo tän popparinsyönnin takia!!! Ihanaa, etten turhaan syönyt, koska nyt tapahtuu, Stefu poisti kuvan!!! Tän täytyy tarkoittaa isoa riitaa!!!!
Aloittaja ja kaikki muutkin Sofian ja Stefun dissaajat ovat tyhmiä eikä mitään omaa elämää.
Keksitään kaikkea paskaa. Menkää vaikka ulkoilemaan joutilaat, tekemään jotan hyödyllistä.
Ihaile sinä vaan huume hörhöjä. Lokilla ei ole mitään omaa.
Mutta kuitenkin seuraat😂
Täällä yksi ja pysyy⛱⛱
So! Ilmaista, naurua raikaavaa kansan hupia tuo on 😂😂😂!
Millä lailla? Ei millään lailla.
Hauskaa ilmaista sirkushuvia 🤣🤣🤣🤣!!!
Anteeksi nyt, mutta loukkaannutko, jos kysyn, minkä ikäinen olet?
Stefu kiukkuilee, kun ei saa Sofialta vastetta muka tunteilleen (riippuvuus). Ei ajoittain onnistu huijaamaan itseään siltä tosiasialta, että Sofian suurin rakkaus on kuitenkin raha ja sen mahdollistamat puitteet. Stefu postailee sydämiä. Sofiakin postailee sydämiä ja "i love forevereitä", mutta ne kohdistuvat Leviin, Dubaihin ja rekvisiittaan, ei Stefuun. Todellisuudessa Sofia on täysin riippuvainen Stefusta, mutta kuvittelee tilanteen toisin päin. Ja niin näköjään kuvittelee Stefukin, kuten riippuvaisuussihteessa olevat ihmiset mielessään tekevät. Täysin tuhoon tuomittu suhde näillä kahdella keskenään. Mahdollistaja ja häikäilemätön hyväksikäyttäjä, jonka hyväksikäyttäjän "rakkaus" herää henkiin aina, kun puitteet on riittävän ökyt. Tämän nyt näkee sokeakin, ja Stefukin siis ajoittain. Mutta valitettavasti jää odottelemaan ikävää loppua.
Surullista mutta totta😞
Sinä kuvittelet, mitä toiset kuvittelevat, juupa juu.
Kyllä "ojasta aallikkoon" pitää paikkansa tämän miehen
naisvalinnoista. En tiedä, kuinka moni ihminen voisi olla
sellaisen kanssa, jonka motiivit liittyvät vain tavaraan ja
hyötyfunktioon. Kuinka kukaan voi huijata itseään noin?
Jospa Sofi on lyönyt pienen nyrkkinsä pöytään ja sanonut, että haluaa vähintään millin tililleen käyttörahaa, kun kerran sitä fyffee on nyt kasaantunut Stefulle ja jos Stefu ei ole luvannut kuin tonnin, niin varmaan sopivasta summasta nyt neuvotellaan käyttäen kaikki vippaskonstit molemmin puolin?