Päihteitä kuluu Dubaissa

Anonyymi

"Matti ja Mervi" eivät saa pysymään korkkia kiinni.

27

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riitaa näyttää taas pukkaavan kaveruksilla. Tästä tulee hauskaa seurattavaa 😂

• Anonyymi

Riitelyssä ei ole paljoa hauskuutta.

• Anonyymi

Mikä riita?

• Anonyymi

Joko ne rahat ny loppu

• Anonyymi

Noitten höperöitten luuloissa on vain riitaa ja viinaa. Kai omasta elämästään jauhavat päivät pitkät.

• Anonyymi

Eläs nyt! Stepuli luulee että he ovat Mr & Mrs Smith, niinku Brangelina. Ovatko Stefia?

• Anonyymi

Stefia hyvä, lukitaan tämä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefia hyvä, lukitaan tämä😂

Stevia, saa sitä Mattijamervi meininkiä joukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stevia, saa sitä Mattijamervi meininkiä joukkoon.

🤣👌🏻 Stevia!
        Sopii täydellisesti piriparin nimeksi.

• Anonyymi

Mihin perustuu tämä kommentti?

• Anonyymi

Tai nämä kommentit?

• Anonyymi

Aloittajan tyhjään päähän, eli ei mihinkään.

Katsokaas vaan, niin tänään tulee vielä monta yhtä typerää avausta samoista henkilöistä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaas vaan, niin tänään tulee vielä monta yhtä typerää avausta samoista henkilöistä...

Varmasti tulee ja sehän on hyvä 😁!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadehdituin pariskunta, ei muuta.
        Ja kiinnostavin.
        Noitten oma elämä on kai vain odotusta, milloin seuraavat sossun rahat tulevat ja saavat kaljasatsinsa, hetken ovat "kuninkaita"...ja "kaveripiirissä "suosittuja".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadehdituin pariskunta, ei muuta.
        Ja kiinnostavin.
        Noitten oma elämä on kai vain odotusta, milloin seuraavat sossun rahat tulevat ja saavat kaljasatsinsa, hetken ovat "kuninkaita"...ja "kaveripiirissä "suosittuja".

Taas tää wannabe bättrefolk haukkuu palstalaisia. Mene muualle! Tämä on julkkisjuorupalsta. Minä saan ainaki nauraa työmatkalla vedet silmissä ihan kenelle haluan, vaikkapa näille rikollisille tyrkkyjulkuille, jotka luulevat ihmisten olevan kateellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tää wannabe bättrefolk haukkuu palstalaisia. Mene muualle! Tämä on julkkisjuorupalsta. Minä saan ainaki nauraa työmatkalla vedet silmissä ihan kenelle haluan, vaikkapa näille rikollisille tyrkkyjulkuille, jotka luulevat ihmisten olevan kateellisia.

Mene itse muualle. Eivät nämä mitään juoruja ole, vaan teidän harhaisia kuvitelmia, suoranaisia valheita, sairasta.
        Onko mielestäsi toisten silmitön haukkuminen juoruamista?
        Puhdasta kateutta, ei mitään muuta.
        Juoruissa on edes jotain perää, joskus ihan faktaakin. Eikä niitä ole "kehitelty" jonkun sekopään aivoissa.

Naura pois, mutta oletko ajatellut, millainen luonteesi on, jos naurat näille kiusaajien keksimille jutuille?
        Kuulut itse silloin samaan sakkiin.

Tuskin työmatkalla naureskelet, kyllä työikäisillä on ajatusmaailma jo kehittyneempi.
        Koulupentu olet, ainakin tasoltasi...ja ilkeä vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu asiaa. Olette pahimpia kiusaajia, mitä missään on nähty. Vain tämän koulupojan tapaus menee edelle.
        Motiivi? Kateus on aivan varma asia. Sairaus on toinen.

• Anonyymi

Tiedättekö mitä myös vesipuupulla vedetään Sofi vetää kunnon imuja piipullaan hotellin terassilla.Yhdessä kuvassa on myös sytkäri hänen kyljessään aurinko tuolilla, et sellainen huomio.

• Anonyymi

Siis vesipiipulla 👏

• Anonyymi

Aika paljon siellä vesipiippua vedetään, kyllä. Kuuluu kulttuuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon siellä vesipiippua vedetään, kyllä. Kuuluu kulttuuriin.

Olisinpä minäkin Dubaissa.

• Anonyymi

Ja laittaa kuvan johonkin (oletan , että on ollut kuva), että teillä olisi kauhisteltavaa ja päiväksi töitä kirjoitella tänne tästä" kauheasta" asiasta.
        Sofia on huomaavainen.

Sytkärinkö ihan näit, mullakin on sytkäri taskussa.
        Kaapissakin on yksi sytkäri ja miehelläkin on.
        Stefu on ainakin joskus ollut tupakka suussa lehtikuvassa.
        Sofiasta en tiedä , tupakoiko vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja laittaa kuvan johonkin (oletan , että on ollut kuva), että teillä olisi kauhisteltavaa ja päiväksi töitä kirjoitella tänne tästä" kauheasta" asiasta.
        Sofia on huomaavainen.

Sytkärinkö ihan näit, mullakin on sytkäri taskussa.
        Kaapissakin on yksi sytkäri ja miehelläkin on.
        Stefu on ainakin joskus ollut tupakka suussa lehtikuvassa.
        Sofiasta en tiedä , tupakoiko vai ei.

Jos ei polta itse tupakkaa ja sytkäri on kyljessä kiinni aurinkotuolissa, niin mihin se sitä käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei polta itse tupakkaa ja sytkäri on kyljessä kiinni aurinkotuolissa, niin mihin se sitä käyttää.

Tarjoaa Stefulle tulta tai tupakoi. Tai Stefu on laittanut sytkärinsä siihen, että saisi taas suomi24:n ja vauva-palstan höperöille "jauhamista".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarjoaa Stefulle tulta tai tupakoi. Tai Stefu on laittanut sytkärinsä siihen, että saisi taas suomi24:n ja vauva-palstan höperöille "jauhamista".

😂😂👍

• Anonyymi

Skål🥃🍹🍸
      Lisää viinaa silmät liikkuu.

• Anonyymi

Silmät kiiltää ja valkoista nenän alla. Hyvin menee, se on sitä glämöyriä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7578
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3632
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1090
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      953
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe