"Matti ja Mervi" eivät saa pysymään korkkia kiinni.
Päihteitä kuluu Dubaissa
27
615
Vastaukset
- Anonyymi
Riitaa näyttää taas pukkaavan kaveruksilla. Tästä tulee hauskaa seurattavaa 😂
- Anonyymi
Riitelyssä ei ole paljoa hauskuutta.
- Anonyymi
Mikä riita?
- Anonyymi
Joko ne rahat ny loppu
- Anonyymi
Noitten höperöitten luuloissa on vain riitaa ja viinaa. Kai omasta elämästään jauhavat päivät pitkät.
- Anonyymi
Eläs nyt! Stepuli luulee että he ovat Mr & Mrs Smith, niinku Brangelina. Ovatko Stefia?
- Anonyymi
Stefia hyvä, lukitaan tämä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefia hyvä, lukitaan tämä😂
Stevia, saa sitä Mattijamervi meininkiä joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stevia, saa sitä Mattijamervi meininkiä joukkoon.
🤣👌🏻 Stevia!
Sopii täydellisesti piriparin nimeksi.
- Anonyymi
Mihin perustuu tämä kommentti?
- Anonyymi
Tai nämä kommentit?
- Anonyymi
Aloittajan tyhjään päähän, eli ei mihinkään.
Katsokaas vaan, niin tänään tulee vielä monta yhtä typerää avausta samoista henkilöistä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaas vaan, niin tänään tulee vielä monta yhtä typerää avausta samoista henkilöistä...Varmasti tulee ja sehän on hyvä 😁!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaas vaan, niin tänään tulee vielä monta yhtä typerää avausta samoista henkilöistä...Kadehdituin pariskunta, ei muuta.
Ja kiinnostavin.
Noitten oma elämä on kai vain odotusta, milloin seuraavat sossun rahat tulevat ja saavat kaljasatsinsa, hetken ovat "kuninkaita"...ja "kaveripiirissä "suosittuja". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadehdituin pariskunta, ei muuta.
Ja kiinnostavin.
Noitten oma elämä on kai vain odotusta, milloin seuraavat sossun rahat tulevat ja saavat kaljasatsinsa, hetken ovat "kuninkaita"...ja "kaveripiirissä "suosittuja".Taas tää wannabe bättrefolk haukkuu palstalaisia. Mene muualle! Tämä on julkkisjuorupalsta. Minä saan ainaki nauraa työmatkalla vedet silmissä ihan kenelle haluan, vaikkapa näille rikollisille tyrkkyjulkuille, jotka luulevat ihmisten olevan kateellisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tää wannabe bättrefolk haukkuu palstalaisia. Mene muualle! Tämä on julkkisjuorupalsta. Minä saan ainaki nauraa työmatkalla vedet silmissä ihan kenelle haluan, vaikkapa näille rikollisille tyrkkyjulkuille, jotka luulevat ihmisten olevan kateellisia.
Mene itse muualle. Eivät nämä mitään juoruja ole, vaan teidän harhaisia kuvitelmia, suoranaisia valheita, sairasta.
Onko mielestäsi toisten silmitön haukkuminen juoruamista?
Puhdasta kateutta, ei mitään muuta.
Juoruissa on edes jotain perää, joskus ihan faktaakin. Eikä niitä ole "kehitelty" jonkun sekopään aivoissa.
Naura pois, mutta oletko ajatellut, millainen luonteesi on, jos naurat näille kiusaajien keksimille jutuille?
Kuulut itse silloin samaan sakkiin.
Tuskin työmatkalla naureskelet, kyllä työikäisillä on ajatusmaailma jo kehittyneempi.
Koulupentu olet, ainakin tasoltasi...ja ilkeä vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tää wannabe bättrefolk haukkuu palstalaisia. Mene muualle! Tämä on julkkisjuorupalsta. Minä saan ainaki nauraa työmatkalla vedet silmissä ihan kenelle haluan, vaikkapa näille rikollisille tyrkkyjulkuille, jotka luulevat ihmisten olevan kateellisia.
Puhuu asiaa. Olette pahimpia kiusaajia, mitä missään on nähty. Vain tämän koulupojan tapaus menee edelle.
Motiivi? Kateus on aivan varma asia. Sairaus on toinen.
- Anonyymi
Tiedättekö mitä myös vesipuupulla vedetään Sofi vetää kunnon imuja piipullaan hotellin terassilla.Yhdessä kuvassa on myös sytkäri hänen kyljessään aurinko tuolilla, et sellainen huomio.
- Anonyymi
Siis vesipiipulla 👏
- Anonyymi
Aika paljon siellä vesipiippua vedetään, kyllä. Kuuluu kulttuuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon siellä vesipiippua vedetään, kyllä. Kuuluu kulttuuriin.
Olisinpä minäkin Dubaissa.
- Anonyymi
Ja laittaa kuvan johonkin (oletan , että on ollut kuva), että teillä olisi kauhisteltavaa ja päiväksi töitä kirjoitella tänne tästä" kauheasta" asiasta.
Sofia on huomaavainen.
Sytkärinkö ihan näit, mullakin on sytkäri taskussa.
Kaapissakin on yksi sytkäri ja miehelläkin on.
Stefu on ainakin joskus ollut tupakka suussa lehtikuvassa.
Sofiasta en tiedä , tupakoiko vai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja laittaa kuvan johonkin (oletan , että on ollut kuva), että teillä olisi kauhisteltavaa ja päiväksi töitä kirjoitella tänne tästä" kauheasta" asiasta.
Sofia on huomaavainen.
Sytkärinkö ihan näit, mullakin on sytkäri taskussa.
Kaapissakin on yksi sytkäri ja miehelläkin on.
Stefu on ainakin joskus ollut tupakka suussa lehtikuvassa.
Sofiasta en tiedä , tupakoiko vai ei.Jos ei polta itse tupakkaa ja sytkäri on kyljessä kiinni aurinkotuolissa, niin mihin se sitä käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei polta itse tupakkaa ja sytkäri on kyljessä kiinni aurinkotuolissa, niin mihin se sitä käyttää.
Tarjoaa Stefulle tulta tai tupakoi. Tai Stefu on laittanut sytkärinsä siihen, että saisi taas suomi24:n ja vauva-palstan höperöille "jauhamista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoaa Stefulle tulta tai tupakoi. Tai Stefu on laittanut sytkärinsä siihen, että saisi taas suomi24:n ja vauva-palstan höperöille "jauhamista".
😂😂👍
- Anonyymi
Skål🥃🍹🍸
Lisää viinaa silmät liikkuu. - Anonyymi
Silmät kiiltää ja valkoista nenän alla. Hyvin menee, se on sitä glämöyriä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662